Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 bare et spørsmål til dere gutter...får dere til å suge deres egen pikk?? og evt gjør dere det?? er det godt?? hvordan vil dere gutter ha pikken sugd av oss jenter?
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 aaahhh..ble utroøig kåt av å lese det...vil bare hjem til min kjære å suge han med en gang men hva med pikken? gutter, klarer dere å suge dere selv, og gjør dere det????????
Gjest Not quite there... Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Med normalt utstyr og normal fleksibilitet i ledd etc. er jeg ikke i nærheten. Har ikke noe bestemt ønske om å klare det heller må jeg legge til. Innbiller meg at det må være veldig mye bedre når en deilig jente gjør jobben istedet.
Gjest gutt 24 Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Jeg tenner på tanken å suge min egen pikk og sprute sæden i min egen munn. Er ikke homo og kunne aldri ha gjort det på en annen gutt, men på meg selv: ja! Problemet er bare at jeg ikke får det til. Har en normal pikk (16-17 cm i hard tilstand), men rekker ikke ned med hue :gråte: Tror ikke mange får til det, gitt. I stedet lar jeg dama gjøre jobben. Hun er dyktig, og nyter det. Jeg har forresten ingen problemer med å kline med henne rett etter at hun har tatt spruten i munn. Vi synes bare det er ekstra opphissende. Vi bor ikke sammen og ser hverandre ikke hver dag, så det hadde jo vært greit å kunne suge seg selv. Men en god gammaldags runk duger selvsagt også. Men å slurpe i seg sæden fra hånda tenner jeg ikke på. Prøvde forresten en gang å sikte mot munnen da det var i ferd med å gå for meg, men jeg bommet og mesteparten havnet utenfor munnen.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Jeg klarte dette når jeg var yngre - dvs. maaange år siden :-) Klarte å få ca hele hodet inn i munnen husker jeg. Heretter - ikke en sjanse - og heller ikke så veldig interessant synes jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå