Gå til innhold

suge pikken

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

bare et spørsmål til dere gutter...får dere til å suge deres egen pikk?? og evt gjør dere det?? er det godt??

hvordan vil dere gutter ha pikken sugd av oss jenter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

aaahhh..ble utroøig kåt av å lese det...vil bare hjem til min kjære å suge han med en gang :sengekos:

men hva med pikken? gutter, klarer dere å suge dere selv, og gjør dere det????????

Gjest Not quite there...
Skrevet

Med normalt utstyr og normal fleksibilitet i ledd etc. er jeg ikke i nærheten. Har ikke noe bestemt ønske om å klare det heller må jeg legge til. Innbiller meg at det må være veldig mye bedre når en deilig jente gjør jobben istedet.

Gjest gutt 24
Skrevet

Jeg tenner på tanken å suge min egen pikk og sprute sæden i min egen munn. Er ikke homo og kunne aldri ha gjort det på en annen gutt, men på meg selv: ja! Problemet er bare at jeg ikke får det til. Har en normal pikk (16-17 cm i hard tilstand), men rekker ikke ned med hue :gråte: Tror ikke mange får til det, gitt.

I stedet lar jeg dama gjøre jobben. Hun er dyktig, og nyter det. Jeg har forresten ingen problemer med å kline med henne rett etter at hun har tatt spruten i munn. Vi synes bare det er ekstra opphissende. :sengekos:

Vi bor ikke sammen og ser hverandre ikke hver dag, så det hadde jo vært greit å kunne suge seg selv. Men en god gammaldags runk duger selvsagt også. Men å slurpe i seg sæden fra hånda tenner jeg ikke på.

Prøvde forresten en gang å sikte mot munnen da det var i ferd med å gå for meg, men jeg bommet og mesteparten havnet utenfor munnen.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg klarte dette når jeg var yngre - dvs. maaange år siden :-)

Klarte å få ca hele hodet inn i munnen husker jeg.

Heretter - ikke en sjanse - og heller ikke så veldig interessant synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...