MarianneE Skrevet 24. mai 2003 #1 Skrevet 24. mai 2003 Sandnes-bandet e endligt uda me ny plade itte to år udan ein lyd frå dei! Bare jeg som rådigger Ingenting og gleda meg som ein onge???
jamie Skrevet 24. mai 2003 #2 Skrevet 24. mai 2003 Du er ikke alene om å digge Ingenting, nei!! Jeg også elsker Ingenting. De har så sinnsykt bra tekster og meodier! Skal kjøpe meg den nye cd`en med en gang jeg får lønn.. :D *INGENTING POWER*
MarianneE Skrevet 24. mai 2003 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2003 Aaahhh.....glad jeg ikke er alleina! Ingenting ruler big time, ass!!
vibbi Skrevet 24. mai 2003 #5 Skrevet 24. mai 2003 Godt å høra at det ikke bare er meg som liker Ingenting!! :D
MarianneE Skrevet 24. mai 2003 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2003 Favoritten min er -ihvertfall en av dem da- er sangen "Liden" Den er så bra......
jamie Skrevet 25. mai 2003 #7 Skrevet 25. mai 2003 Liden er min favoritt også! Og så er Hiv Positiv ganske stilig.. Har fått meg den nye cd`en nå jeg!! *heldig* Sitter å hører på den nå. Like kule sanger, stilige tekster og bra gitarspill. Ganske fornøyd :D
CeNedra Skrevet 25. mai 2003 #8 Skrevet 25. mai 2003 åh, nostalgi. digge ingenting før da jeg var 14-15... kunne alle sangene utenat.. Men Ærlig talt, tror jeg har vokst fra det nå Samtidig da jeg digga dem, digga jeg også east 17 og andre rare greier... så gleder meg faktisk ikke, men syns det er ganske morsomt at de kommer med nye ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå