Kamelia83 Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Hvordan er denne? Kan den brukes både til kropp og ansikt? Har aldri brukt MD produkter før, man kan vel bruke solkremen selv om man ikke bruker resten av produktene? Får problemer med kviser av mange andre solkremer.
Hilde Christina Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 (endret) Du kan bruke den på kroppen også ja, men da bør du hamstre tuber først siden de ikke er spesielt store. Kan også brukes selvom du ikke bruker de andre produktene fra det merket. Glemte å si at den er veldig bra ! Endret 5. juli 2008 av Hilly
Nienna83 Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Jeg får alltid kviser av solkrem i ansiktet, men etter at jeg begynte å bruke MD sin er det heldigvis ikke noe problem lenger Anbefales å prøve
Kamelia83 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2008 Du kan bruke den på kroppen også ja, men da bør du hamstre tuber først siden de ikke er spesielt store. Kan også brukes selvom du ikke bruker de andre produktene fra det merket. Glemte å si at den er veldig bra ! Jeg bestilte en 75 ml til ansiktet, og en 150 ml til kroppen. Jeg får aldri brukt opp solkremer så burde holde i massevis :O) Håper jeg slipper kviser nå :O)
Kamelia83 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2008 Jeg får alltid kviser av solkrem i ansiktet, men etter at jeg begynte å bruke MD sin er det heldigvis ikke noe problem lenger Anbefales å prøve Jeg har bestilt til både kropp og ansikt, så håper den er bra :O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå