Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til hellas i august, to uker. Jeg er ikke veldig brun fra før, men heller ikke likblek. Tar nok et par solariumstimer litt før jeg skal reise.

Hvilken faktor bør jeg ta med nedover? Holder det å starte med 30 de første dagene, og så 20?

Pleier å få småkviser i ansiktet av solkrem, hvilket merke bør jeg bruke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal til hellas i august, to uker. Jeg er ikke veldig brun fra før, men heller ikke likblek. Tar nok et par solariumstimer litt før jeg skal reise.

Hvilken faktor bør jeg ta med nedover? Holder det å starte med 30 de første dagene, og så 20?

Pleier å få småkviser i ansiktet av solkrem, hvilket merke bør jeg bruke?

Jeg synes det holder i massevis at du begynner med 30 for å så jobbe deg nedover. Jeg bruker aldri mer enn 16 i starten, enda jeg ikke har særlig underlag, og det går helt fint for meg iallfall, så lenge jeg smører seg ofte nok.

Solkremer som ikke gir småkviser vil jeg og gjerne ha svar på - forferdelig irriterende...

Skrevet
Jeg synes det holder i massevis at du begynner med 30 for å så jobbe deg nedover. Jeg bruker aldri mer enn 16 i starten, enda jeg ikke har særlig underlag, og det går helt fint for meg iallfall, så lenge jeg smører seg ofte nok.

Solkremer som ikke gir småkviser vil jeg og gjerne ha svar på - forferdelig irriterende...

Kanskje det holder med faktor 20 da. Håper jeg får svar ang. merker :O)

Skrevet

Jeg ville brukt faktor 30, brun blir du uansett og fargen holder lengre.

Pass paa at du bruker en solkrem med god UVA beskyttelse.

Har tidligere brukt solkrem fra Decleor og jeg fikk ikke uren hud av den.

Husker ikke hvilken jeg bruker naa (faatt i gave), men er veldig fornoeyd med den egentlig, kan sjekke navn etterpaa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...