Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fjor vinter fra til for ca 4 mnd siden gikk jeg ned 10 kilo, bare ved å redusere mat og godteri inntak , selvfølgeli + gåing i ca 30 min hvær dag.

men så tok jeg pause fra denne gåingen, å når meg og min kjæreste ble sammen begynte jeg å spise på meg kiloene igjen :(

tror detvar for at jeg følte meg godtatt for den jeg er...

nå er sommeren her, å jeg er tjukk, igjen ! :(

skal prøve å tape noen kilo på slimgreen tabeletter jeg fikk i posten i dag...

noen som har prøvd dem ?

ga de noen virkning ?

Håper på svar , !!

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Hvorfor starter du ikke heller opp igjen med det du vet at virker?

Skrevet
Hvorfor starter du ikke heller opp igjen med det du vet at virker?

har ikke troa på det lenger... dette må skje kjappt :s

men kanskje jeg skal gå, å ta disse tabelettene...

Skrevet

Du vet at det å endre kosthold og det å gå turer virker. Det er billig og tar lite tid. Hvorfor ikek starte opp igjen?

Gjest Gjest
Skrevet
fjor vinter fra til for ca 4 mnd siden gikk jeg ned 10 kilo, bare ved å redusere mat og godteri inntak , selvfølgeli + gåing i ca 30 min hvær dag.

men så tok jeg pause fra denne gåingen, å når meg og min kjæreste ble sammen begynte jeg å spise på meg kiloene igjen :(

tror detvar for at jeg følte meg godtatt for den jeg er...

nå er sommeren her, å jeg er tjukk, igjen ! :(

skal prøve å tape noen kilo på slimgreen tabeletter jeg fikk i posten i dag...

noen som har prøvd dem ?

ga de noen virkning ?

Håper på svar , !!

Glem det. Slankemiddler faller som regel under to kategorier: 1. De som fungerer, men som er livsfarlige og forbudte her til lands. 2. De som ikke fungerer i det hele tatt.

Det er med andre ord bortkastede penger, i beste fall. Og i værste fall er det alvorlig helseskadelig...

Hvorfor mishandle kroppen sin på den måten? At du har mistet troen på at et sunt kosthold kombinert med mosjon fungerer, er bare tull hvis du tenker deg om. Dor du har jo opplevd før at dette faktisk fungerer! Gjør helsen din en tjeneste og gjør dette på en sunn og ansvarlig måte. Det sier seg selv at piller som får deg til å gå ned i vekt mens du fortsetter å spise godteri og sitte på rumpa i sofaen IKKE er sunt.

Tenk heller som så at du er glad i deg selv, og at du fortjener å stelle pent med kroppen din. :) Spis sunnere og gå tilbake til de fine mosjonsvanene du hadde før, så vil du få et mye penere og varigere resultat enn om du tar usunne snarveier.

Husk forresten på at jo fortere du gå ned i vekt, desto fortere går du opp igjen etterpå. Så en hurtig vektnedgang er på sikt absolutt ikke noe å trakte etter. Skal man få bort fettet på kroppen (uten å miste musklene), må man bare belage seg på at slikt tar tid.

Lykke til :)

Gjest Gjest
Skrevet

har ikke prøvd de...men prøvde reduxin for ei stund siden...virket ingenting :kjefte:

1000kroner rett i dass...ofte får slike slankepreparater deg til å spise mere...jeg trodde at siden reduxin skulle "fjerne" 500 av kaloriene om dagen så kunne jeg også spise litt mer da, å likevel holde vekten...

jeg veide 60kg og veier nå nesten 70kg...å det bare på et par måneder :gråte:

Skrevet

tusen takk for supre råd ! dere er helt topp :klemmer:

• 4 uker senere...
Gjest maren:)
Skrevet

HEISANN :regn:

jeg har nå gått litt på slimgreen og jeg føler de hjelper veldig bra.Jeg tok de sammen med noe som het siprosan.Det har hatt en veldig bra effekt. Når jeg satt hadde jeg 3 valker på mangen, etter en mnd med begge kosttilskuddene har den øverste valken forsvunnet. Jeg kjente kroppen renset seg ,Ulempen var diare men gikk fort over.Nå føler jeg meg bedre enn noen sinne, sykt mye mer energi en tidligere. :love:

Skrevet
HEISANN :regn:

jeg har nå gått litt på slimgreen og jeg føler de hjelper veldig bra.Jeg tok de sammen med noe som het siprosan.Det har hatt en veldig bra effekt. Når jeg satt hadde jeg 3 valker på mangen, etter en mnd med begge kosttilskuddene har den øverste valken forsvunnet. Jeg kjente kroppen renset seg ,Ulempen var diare men gikk fort over.Nå føler jeg meg bedre enn noen sinne, sykt mye mer energi en tidligere. :love:

gratulerer ! bestilte du det andre på nett ?

Skrevet
har ikke prøvd de...men prøvde reduxin for ei stund siden...virket ingenting :kjefte:

1000kroner rett i dass...ofte får slike slankepreparater deg til å spise mere...jeg trodde at siden reduxin skulle "fjerne" 500 av kaloriene om dagen så kunne jeg også spise litt mer da, å likevel holde vekten...

jeg veide 60kg og veier nå nesten 70kg...å det bare på et par måneder :gråte:

:ler: Unnskyld at jeg ler. Man tar vel ikke slankepiller for å kunne spise mer?

Man må ikke tro på slike piller. Det er humbug.

Gjest Lykke_liten
Skrevet

Det beste er å legge om kostholdet til sunnere,og trimme regelmessig:)

Jeg er overvektig selv,og har lagt om kostholdet til lavkarbo-det fungerer for meg!

Jeg har også brukt penger på slankepiller,men resultatet av det er at jeg har gått enda mer opp. Når en slutter på pillene så prøver kroppen å finne sin "gamle" vekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...