Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Nå SKAL pelsen bort!! Sola steiker og jeg vil på beachen. Har tatt meg en runde i dag, på expert. De hadde phillips og braun, den til 1400 kr er sikkert super, men jeg har ikke så mange kroner å bruke. Jeg vil ha en med 40 et-eller-annet..kuttere? De begynte å telle, men de virket ikke sikker i sin sak, så da stoler jeg mer på kg-damene! Jeg trenger ikke mye fiks-fakserier, men en god epilator som gjør jobben sin og som ikke koster flesk. Tips?
Crash Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Denne: http://www.braun.com/global/products/beaut...tion/xelle.html har 40 pinsetter, og koster 600-1000 kroner. Jeg har denne: http://www.consumer.philips.com/consumer/n..._03_NO_CONSUMER og er veldig fornøyd, den koster 400-500 kroner.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Takk for svar! Så du er fornøyd med den fra phillips ja. Så på den i dag, men så hadde jeg tanken om 40 pinsetter i bakhodet...kanskje dumt å henge seg opp i det? Prisen er jo fin da.
Crash Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Ja, jeg er så fornøyd som jeg kan bli Det at Braun sin har 40 pinsetter skal gjøre at det går fortere siden den tar flere hår på en gang, men det kan jo også gjøre at det blir vondere.. I forhold til Braun sin ser den jeg har smalere ut, og dermed lettere å komme til med under armene og bikinilinjen osv hvis du har planer om å bruke den til det. Første gang jeg brukte den på de stedene brukte jeg det smale dekselet og laaaang tid, for det var vondt.. Men nå freser jeg over på et halvt minutt et par ganger i uken, da har bare noen få hår rukket å vokse ut litt, og jeg er glatt hele tiden
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Ja, jeg er så fornøyd som jeg kan bli Det at Braun sin har 40 pinsetter skal gjøre at det går fortere siden den tar flere hår på en gang, men det kan jo også gjøre at det blir vondere.. I forhold til Braun sin ser den jeg har smalere ut, og dermed lettere å komme til med under armene og bikinilinjen osv hvis du har planer om å bruke den til det. Første gang jeg brukte den på de stedene brukte jeg det smale dekselet og laaaang tid, for det var vondt.. Men nå freser jeg over på et halvt minutt et par ganger i uken, da har bare noen få hår rukket å vokse ut litt, og jeg er glatt hele tiden Wow! Høres bra ut. Jeg vil også være glatt hele tiden! At den er smal må jo være en stor fordel, for ja, jeg har tenkt å bruke den på bikinilinja. Hmmm... Men det kan man vel med de andre også? Ang 20 eller 40 pinsetter, så trodde det ville gjøre mindre vondt med 40 siden det gikk så fort, på en måte?!
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Jaja...nå har jeg vært på en ny runde og funnet flere fra braun med 40 pinsetter. Men så kom jeg over en fra phillips som ble anbefalt av butikkdamen. Ikke den du snakket om, men en annen dyrere. Den hadde bare 13 pinsetter(!!), men forklaringen er kanskje at den er smalere? Det at den var smal var en fordel for bikinilinjen, som du også snakket om. Kan noen ta et valg for meg??!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå