Gjest Frustrato Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Utgangspunkt er kone med liten eller ingen lyst. Jeg blir avvist stort sett alltid. Alle "normer" for god ektemann er oppfyllt i hjemmet. Hvordan "tar" jeg henne? Vekker henne? Romantiske ting er prøvd. Tror hun liker å bli dominert forsåvidt.. men selvtilliten min er jo på det nærmeste borte pga all avvisningen.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Da tyr du til det middelet som kvinner liker, og som menn hater: Komunikasjon. SNAKK med henne, og LYTT til henne.
Gjest Frustrato Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 vel... her snakkes og snakkes og snakkes det... skjer ingenting.
Gjest Purple Haze Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Da bør neste skritt være familierådgiving
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Hvilken prevensjon bruker dere? Dersom hun bruker p-piller, minipiller, ect så kan løsningen være å slutte på disse og begynne på noe annet. Jeg slet mye med lyst før, så sluttet jeg på pillene, og tilstanden ble en helt annen. Sambo merker virkelig forskjell og sier at jeg aldri mer får ta p-piller, og det er jeg egentlig helt enig i han med....Det dreper jo bare all lyst, hva er vist med piller da? Foresten...det kan ta flere mnd før p-pillestoffet er ute av kroppen, så det kan vare litt lenger enn den dagen hun slutter evenetuelt.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Prøvd å gi henne en kroppsmassasje som ikke ender i sex? Masser føttene, leggene, lårene, rompa, og ryggen. Så snur hun seg. Masser hendene, armene, skuldrene og nedover mot brystene. Evt selve brystene også. Er hun sjenert over kroppen sin kan du legge et håndkle over torsoen mens du holder på. Brette litt opp der du skal massere. Etterpå kan dere ligge og kysse en stund. Det hjelper sikkert om hun vet på forhånd at det IKKE blir sex ut av det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå