Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Eden
Men vi kommer nok gjennom dagen. I verste fall får vi putte inn store mengder sjokolade, og surfe på sukkerkicket.... :bond:

Hihi, det funker alltid! Når jeg er koma-trøtt er det er kopp kaffe og store mengder sukker som hjelper meg gjennom dagene :fnise: Riktig så sunt!! :skratte:

Man blir virkelig :bond: av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Nå er helga rett rundt hjørnet!! :hoppe:

Og en langhelg tilogmed!!! :hoppe: :hoppe:

Og mandag blir det blomstersnakk!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Ja! :nigo:

Og etter jobb i dag var jeg og kjære i Triumph-butikk, noe som endte med undertøy (korsett-ish) til kjære og sexy truse med strømpeholdere til meg! :lur:

Og så hentet vi bilder, masse eksemplarer av samme bilde til papirhaugen som skal lages, og masse bilder fra de 7 siste månedene! I helga blir det albumlaging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albumlaging? Til bryllupet, eller bare for moro skyld?

Så gøy med undertøy! Sexytime! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Neida, bare vanlig fotoalbum. Synes det er stas å pusle med! :jepp:

Og sexytime må nok vente til etter bryllupet.......

......................ihvertfall med nytt undertøy! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal dere ha masse eksemplarer av samme bilde i albumet? :klø:

Album er gøy! :hoppe: Men veldig tiltak å komme i gang med, spør du meg.. Jeg fikk endelig fremkalt digitale bilder (for første gang!) i vinter, men de ligger fortsatt bare i bunka si.. :sjenert:

Jeg overraska forresten han godeste med undertøy fra Ebay i går, og det var great success, for å si det sånn! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Nei, alle de samme bildene er til papirhaugen, resten til albumet! :ler:

Bra han godeste var fornøyd, da blir vel du også fornøyd....? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Green Day musical?? Det må jo være noe som bare finnes i USA...? Kan jeg komme på besøk og bli med?

Jeg slenger meg også med! :jepp:

Ja! :nigo:

Og etter jobb i dag var jeg og kjære i Triumph-butikk, noe som endte med undertøy (korsett-ish) til kjære og sexy truse med strømpeholdere til meg! :lur:

Og så hentet vi bilder, masse eksemplarer av samme bilde til papirhaugen som skal lages, og masse bilder fra de 7 siste månedene! I helga blir det albumlaging!

Nice. :lur:

Bilder og album er så koselig. :) Prosjektet mitt for tiden er fotobok fra bryllupsdagen vår. :hjerte:

Enig i at det er litt rart med nytt navn. Men veldig koselig. :strix: (Skulle bare ønske jeg slapp unna alt styret det medfører.)

Kos deg med helg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som lager fotoalbum ;) Det har jeg aldri tålmodighet eller tid til selvom jeg gjerne skulle gjort det.. :fnise:

Stilig med nytt undertøy :hoppe: Kom hjem med et par nye sett her i dag jeg også... Rikitgnok H&M da men allikevel fint :fnise:

Ha en fin kveld :klem:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Jeg slenger meg også med! :jepp:

Nice. :lur:

Bilder og album er så koselig. :) Prosjektet mitt for tiden er fotobok fra bryllupsdagen vår. :hjerte:

Enig i at det er litt rart med nytt navn. Men veldig koselig. :strix: (Skulle bare ønske jeg slapp unna alt styret det medfører.)

Kos deg med helg! :hoppe:

Jaaa, Muffin! og Twisted på tur til Ansjoni for å se Greendaymusical!! :hoppe:

Det blir nok litt styr ja, vi skal ta en stor runde på mandag og fikse de viktigste tingene.

Håper du har en fin helg også! :klemmer:

Så flink du er som lager fotoalbum ;) Det har jeg aldri tålmodighet eller tid til selvom jeg gjerne skulle gjort det.. :fnise:

Stilig med nytt undertøy :hoppe: Kom hjem med et par nye sett her i dag jeg også... Rikitgnok H&M da men allikevel fint :fnise:

Ha en fin kveld :klem:

Det skal vel sies at dette albumgreiene går veeeeldig i bølger her i gården... :sjenert: Men det er kjempekoselig når jeg først kommer igang!

Nytt undertøy er alltid stas, uansett hvor det kommer fra! :jepp:

Håper du nyter helga og festen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

I dag har jeg og kjære vært en tur i byen og fikset litt. Vi var plutselig også innom nyoppussede Spaceworld, og mot alle odds har jeg blitt helt betatt av GuitarHero Metallica..... Jeg sto bare og måpte i lange tider mens kjære tuklet med minipcer... Vi må nok ha det til wii etterhvert! :jepp: Kjære har bursdag om under 4 uker... :lur: Og så kjente jeg at jeg begynte å glede meg veldig til konserten! :hoppe:

Vi var også innom Panduro, måtte etterlyse krukkene som strengt tatt skulle vært her nå. Dama i kassa kunne opplyse om at bestillingen sannsynligvis hadde kommet inn midt i varetellinga, og at det derfor kan ta litt ekstra tid. Men hun mente de burde være rett rundt hjørnet. Fikk samtidig kjøpt stempelputer, sølvtusj og svarte papp-ark, så snart kan produksjonen av papirhaugen starte! :strix:

Ellers fikk jeg plutselig masse kriblinger i magen da jeg våknet opp i dag og tenkte at det er cypress sin bryllupsdag. Plutselig kom jeg på at det er 6 uker til det er min tur, det er jo nesten ingen tid i det hele tatt!!! :hakeslepp: Dæven, jeg gleder meg og er nervøs og alt på en gang! Jeg kommer jo til å være et vrak på selve dagen! :ler:

I kveld blir det film med kjære. Har puttet i meg litt smertestillende, teite menssmerter vil ikke gi seg i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Alle er velkomne til junaitenbesøk :hoppe: Mi casa es tu casa eller noe sånt - jeg har aldri hatt spansk :fnise:

Guitar Hero metallica må være bra! Gleder meg til konsertene i år jeg også - først oslo, så San Jose :strix:

Ellers er jeg også veldig på den der 6 uker igjen og stress twisted :kose: Men prøver å trøste meg med at vi har hverken spesielt god eller spesielt dårlig tid.

Håper menssmertene har roet seg! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille Eden

Jippi!! 6 uker er jo ikke lenge i det hele tatt! Vedder på at tida fram til den store dagen kommer til å fly! :hoppe:

Hvilken konsert er det du skal på? Eller har jeg misset en intern spøk her nå? :fnise:

Jeg og kjære skal på norwegian wood, og jeg gleder meg! :danse: Både fredag og lørdag. :lur:

Ha en super mandag Twisted! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo faktisk en god ide! Litt muligheter for at de synes vi er rare kanskje?

:fnise:

Men det synes de kanskje uansett? Eller evnt at vi bare er søte.

Nei, alle de samme bildene er til papirhaugen, resten til albumet! :ler:

Hva slags papirhaug? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

Herlighet, er det bare 6 uker til vi gifter oss??!! :hakeslepp: gurimalla som tida flyr.. men høres ut som du ligger godt an :jepp: hvertfall i forhold til meg :fnise:

Men lurer også litt på hva for en papirhaug det er snakk om...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet
Alle er velkomne til junaitenbesøk :hoppe: Mi casa es tu casa eller noe sånt - jeg har aldri hatt spansk :fnise:

Guitar Hero metallica må være bra! Gleder meg til konsertene i år jeg også - først oslo, så San Jose :strix:

Ellers er jeg også veldig på den der 6 uker igjen og stress twisted :kose: Men prøver å trøste meg med at vi har hverken spesielt god eller spesielt dårlig tid.

Håper menssmertene har roet seg! :troest:

Jeg tror det nesten var helt riktig, hadde du bare skrevet su casa! :jepp: Koselig å hilse på deg i dag, vi treffes vel plutselig igjen selv om ryggen min streiket underveis i dag. Håper du fikk en bra trening! :klemmer:

Jippi!! 6 uker er jo ikke lenge i det hele tatt! Vedder på at tida fram til den store dagen kommer til å fly! :hoppe:

Hvilken konsert er det du skal på? Eller har jeg misset en intern spøk her nå? :fnise:

Jeg og kjære skal på norwegian wood, og jeg gleder meg! :danse: Både fredag og lørdag. :lur:

Ha en super mandag Twisted! :klemmer:

6 uker kommer nok til å gå veldig fort ja! :bond: Blir bra når dagen kommer, men nervene melder seg også på etterhvert! :ler:

Jeg skal på Metallicakonsert i København rett etter bryllupsreisa. En liten forlenget reise der ja! :) Vi fikk ikke tak i billetter til Oslokonsert, så da blir det en tur av det også! :hoppe:

Håper du også har hatt en bra mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Men det synes de kanskje uansett? Eller evnt at vi bare er søte.

Hva slags papirhaug? :klø:

De synes nok forhåpentligvis bare vi er søte... :jepp:

I dag har jeg øvd på ny signatur, jeg og kjære har vært på turne på offentlige kontorer, og nytt pass, førerkort og bankkort er herved bestilt. :hoppe: Må innrømme at jeg mistet litt motet da vi klokka ti over ti trakk kølapp på politihuset og det sto "Antall ventende: 201" på lappen. :hakeslepp: Jeg så for meg at resten av dagen kom til å gå helt fløyten, og at det ikke kom til å bli noe møte med blomstermenneskene mellom 2 og 3. Det ordnet seg til slutt, men det var bra vi dro og fikset banken mens vi ventet!

Herlighet, er det bare 6 uker til vi gifter oss??!! :hakeslepp: gurimalla som tida flyr.. men høres ut som du ligger godt an :jepp: hvertfall i forhold til meg :fnise:

Men lurer også litt på hva for en papirhaug det er snakk om...?

Papirhaug= papirhefter som skal ligge på hver tallerken. Meny, bordplassering og hvem er hvem. Mer innhold tror jeg ikke vi kommer til å trenge. I dag kom papir fra ebayland til papirhaugen også, håper de kan kjøres gjennom printeren, hvis ikke blir jeg lei meg! Nå mangler vi bare stemplene, så kan produksjonen settes igang! :jepp:

Det er jammen meg litt av en gjeng som gifter seg samtidig her :ler:

Ja, tror du ikke det blir helt strålende??? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Brudebuketter bestilt! :strix:

(Kjære ga tydelig beskjed om at dette er en utgift hun rett og slett ikke må vite at er der, jeg må ta meg av den biten. Hun synes det er helt horribelt å bruke så mye penger på noe som ikke vil vare, og jeg kan jo være enig, men skal det være, får det være. Det blir jo litt ekstra i og med at vi må ha to... Vi gikk og så på TV'er etterpå, fikk distrahert henne litt.... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...