Sekretæren Skrevet 18. mai 2009 #1941 Del Skrevet 18. mai 2009 Huffameg! Håper du blir fort fort fort fort fort fort frisk igjen!!! Drittkjedelig å være syk, særlig når det er så mye man skulle gjort! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. mai 2009 #1942 Del Skrevet 19. mai 2009 Usj, har du blitt syk nå igjen? Det er ufortjent!! Håper du blir bra igjen fort For øvrig sendte vi akkurat inn prøvingspapirene, så må si jeg ble litt lettet over å se at du også nettopp hadde gjort det. Jeg begynner å bli litt stressa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 19. mai 2009 #1943 Del Skrevet 19. mai 2009 Hei vennen legger igjen en god bedrings til deg jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. mai 2009 #1944 Del Skrevet 19. mai 2009 Jaaa! Du har vel ikke annet enn grønt nå! Spennende spennende!!! Ja, nå er det ikke mye annet enn grønt hos oss! Skulle bare mangle da.. Hvordan er formen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mai 2009 #1945 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg har også fått frikort God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. mai 2009 #1946 Del Skrevet 19. mai 2009 Huffameg! Håper du blir fort fort fort fort fort fort frisk igjen!!! Drittkjedelig å være syk, særlig når det er så mye man skulle gjort! God bedring! Takk takk Shorty! Ja, det er jo dette man skulle ha gjort, jeg får jo blant annet dårlig samvittighet bare av å se på treningsdagboka di!! Satser på å få gjennomført et par styrkeøkter ihvertfall denne uka likevel! Usj, har du blitt syk nå igjen? Det er ufortjent!! Håper du blir bra igjen fort For øvrig sendte vi akkurat inn prøvingspapirene, så må si jeg ble litt lettet over å se at du også nettopp hadde gjort det. Jeg begynner å bli litt stressa Godt vi er på samme nivå tidsmessig da! Tror det går helt fint med å få dem tilbake, men det hender jeg også blir litt stressa av å tenke på hvor liten tid det faktisk er igjen!! Hei vennen legger igjen en god bedrings til deg jeg.. Hei kjære Miso! Tusen takk for Helt sikker på at de hjelper! Sender deg noen tilbake også!! Ja, nå er det ikke mye annet enn grønt hos oss! Skulle bare mangle da.. Hvordan er formen i dag? Formen er litt bedre, ihvertfall i perioder, men er forstatt tungpustet og hoster. Har vært en tur hos legen nå, blir jo småparanoid av disse lungebetennelsene jeg har hatt før. Ingen tegn til lungebetennelse eller bronkitt nå, bare virusforkjølelse og sannsynligvis sterkere astma på grunn av pollensesongen. Så nå har jeg fått andre allergipiller og egne astmapiller som skal gjøre det lettere for lungene mine, håper de virker fortfortfort! Jeg har også fått frikort God bedring Tusen takk dinedama! Jeg er et lite stykke unna enda jeg da... Men med disse medisinene går det vel fort til frikort likevel tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. mai 2009 #1947 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) I dag når jeg var på vei til legen hadde jeg fått ubesvart anrop på telefonen min. Tenkte kanskje det var panduro som hadde fått krukkene, men det var frisørsalongen som hadde ringt. Jeg skulle jo egentlig dit på konsultasjon 27.05, men så viste det seg da jeg klippet meg sist at hun som jeg hadde bestilt hos ikke kan fikse håret mitt til bryllupet. Hun skulle snakke med noen av de andre, og se hva hun fikk til. Nå har hun fått noen til å ta over, men konsultasjonen må flyttes til 28.05. Det skal jeg vel overleve... Og da fikk jeg somlet meg til å spørre om det da også er bestilt til dagen, og det var det ikke, men det er det nå. Hår og sminke kl. 09.00. Yeah baby! Forresten, jeg sa også fra på legekontoret om mitt nye navn i dag, og da legen kom for å rope meg opp hadde det allerede kommet opp hos henne. Så brått het jeg noe annet enn sist gang! Hun var også ganske imponert over at jeg reagerte så lett på mitt nye navn, hun sa det var mange som ikke skjønte at det var seg i lang tid. Og så gratulerte hun med det forestående bryllupet, og sa jeg måtte hilse til kjære og at hun håpet vi fikk en fin dag og reise Hun er fastlege for oss begge, og ble veldig ivrig da hun etter noen år fant ut at vi henger sammen! Endret 19. mai 2009 av bryllupsTwisted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. mai 2009 #1948 Del Skrevet 19. mai 2009 Deilig å være helt sikker på at alt er i boks! Når begynner vielsen deres? Vår begynner kl 13.00 og jeg fikk også beskjed om at jeg måtte komme til frisøren kl 09.00.. Så herlig å høre sitt nye navn i offentlig bruk også! Det kommer til å bli uvant den første tiden ja... Men jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. mai 2009 #1949 Del Skrevet 19. mai 2009 Vår vielse er også kl 13, og frisør-venninnen min kommer kl 8. Snork... Men jeg tviler på at vi er supereffektive til å begynne med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. mai 2009 #1950 Del Skrevet 20. mai 2009 Deilig å være helt sikker på at alt er i boks! Når begynner vielsen deres? Vår begynner kl 13.00 og jeg fikk også beskjed om at jeg måtte komme til frisøren kl 09.00.. Så herlig å høre sitt nye navn i offentlig bruk også! Det kommer til å bli uvant den første tiden ja... Men jeg gleder meg Vielsen vår starter 14.30. Men vi skal møte fotografen 12, vi tar bildene før vi reiser ut av byen og har vielse Fant ut det ble mye fram og tilbakekjøring hvis vi skulle gjort det på noen annen måte. Kjemperart med navn i offentlig bruk!!! Det eneste som mangler nå er at jeg begynner å presentere meg med nytt navn, det sitter fortsatt litt langt inne... Må vel begynne å øve! Vår vielse er også kl 13, og frisør-venninnen min kommer kl 8. Snork... Men jeg tviler på at vi er supereffektive til å begynne med.. Du sover sikkert ikke kl 8 likevel cypress! Og det er jo ekstra bra å ha god tid med firsør-venninna også! Så kan dere skravle og fnise og forberede dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. mai 2009 #1951 Del Skrevet 20. mai 2009 I dag er det kort dag på jobb! Det vil faktisk si at den snart er over, rettere sagt om 12 minutter! Føler meg bedre i kroppen i dag, det var litt godt å konstatere det sånn litt utpå dagen. Satser på at forkjølelsen er på vei vekk igjen, og at de nye astmapillene gjør nytten sin. Skal ned og ta sol nå etter jobb, og så tror jeg det er en leilighet som venter på å bli ryddet og vasket hjemme... Men med god skal vel det gå bra også! Denne går for fullt om dagen, og i høst blir det konsert!!! Billie Joe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. mai 2009 #1952 Del Skrevet 20. mai 2009 Green day! Så de på Roskilde i '05, en av de beste konsertene det året Og i høst skal jeg antageligvis på Green Day musical faktisk, det blir artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. mai 2009 #1953 Del Skrevet 20. mai 2009 Green day! Så de på Roskilde i '05, en av de beste konsertene det året Og i høst skal jeg antageligvis på Green Day musical faktisk, det blir artig Jeg så de samme år, men på annen festival.... Quart for min del, dagspass for å se dem, og fikk med Jimmy Eat World på kjøpet Green Day musical?? Det må jo være noe som bare finnes i USA...? Kan jeg komme på besøk og bli med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 20. mai 2009 #1954 Del Skrevet 20. mai 2009 Kjemperart med navn i offentlig bruk!!! Det eneste som mangler nå er at jeg begynner å presentere meg med nytt navn, det sitter fortsatt litt langt inne... Må vel begynne å øve! Jeg pleide å øve meg når jeg ringte til mamma og besteforeldrene mine: "Hallo det er Plingo Mannensetternavn." Riktig så formell start på samtale mellom mor og datter/morfar og barnebarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. mai 2009 #1955 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg så de samme år, men på annen festival.... Quart for min del, dagspass for å se dem, og fikk med Jimmy Eat World på kjøpet Green Day musical?? Det må jo være noe som bare finnes i USA...? Kan jeg komme på besøk og bli med? De skal sette den opp i Berkeley ja, like ved vårt fremtidige hjem Bare å kaste seg på første fly og slenge seg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mai 2009 #1956 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg pleide å øve meg når jeg ringte til mamma og besteforeldrene mine: "Hallo det er Plingo Mannensetternavn." Riktig så formell start på samtale mellom mor og datter/morfar og barnebarn. Ble du brun og fin i går, Twisted? Og ikke minst, fikk du rydda noe? Har du noen planer for dagen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. mai 2009 #1957 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg pleide å øve meg når jeg ringte til mamma og besteforeldrene mine: "Hallo det er Plingo Mannensetternavn." Riktig så formell start på samtale mellom mor og datter/morfar og barnebarn. Det var jo faktisk en god ide! Litt muligheter for at de synes vi er rare kanskje? De skal sette den opp i Berkeley ja, like ved vårt fremtidige hjem Bare å kaste seg på første fly og slenge seg med Akk, hadde bare finansieringen vært like god som lysten..... Ble du brun og fin i går, Twisted? Og ikke minst, fikk du rydda noe? Har du noen planer for dagen i dag? Jeg synes det er litt vanskelig å vurdere effekten av denne sola jeg altså, men litt forskjell ble det da! Rydding ble det faktisk ganske mye av, i dag venter vasking når kjære finner det for godt å våkne. Ellers skal vi på fotballkamp i kveld, og så gjelder det å finne på noen bra aktiviteter mellom slagene..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. mai 2009 #1958 Del Skrevet 22. mai 2009 Så trøtt som jeg er i dag kan jeg ikke huske sist jeg var!!!!!!! Og så må jeg pent holde ut heeeele jobbedagen også, skjønner ikke hvordan dette skal gå jeg... :sove: :sove: :sove: :sove: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 22. mai 2009 #1959 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Sånn skal det gå: Trøtt jeg også Men vi skal da komme gjennom dagen Endret 22. mai 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. mai 2009 #1960 Del Skrevet 22. mai 2009 Sånn skal det gå: Trøtt jeg også Men vi skal da komme gjennom dagen Hadde jeg bare vært en kaffedrikker så!! Jeg begynte egentlig å drikke kaffe på morgenen da jeg hadde 8.15 forelesninger på universitetet og bodde en drøy time unna, men så en kveld ga en kompis meg veldig mye kaffe på tom mage. Dæven, så vondt jeg hadde i magen den natta. Etter det har ikke kaffe fristet på regelmessig basis lenger.... Selv om det hender jeg kjøper DeliDeLucakaffe med latterlig mye hasselnøttsirup... Da kalles det vel kanskje ikke kaffe lenger? 17 mai prøvde jeg espressoisen til Mövenpick, den var ikke verst! Men vi kommer nok gjennom dagen. I verste fall får vi putte inn store mengder sjokolade, og surfe på sukkerkicket.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg