Disco Biscuit Skrevet 14. mai 2009 #1921 Skrevet 14. mai 2009 Så stilig stempel Men kanskje ikke fullt så bryllupsvennlig Bestille tale Cypress? Får i såfall håpe at det ikke blir gjennomskuet
Gjest Neferet Skrevet 14. mai 2009 #1922 Skrevet 14. mai 2009 Ebay er som å komme til himmelen... Jeg vurderer litt å bestille tale jeg.. Er det feigt?? Her feks: juks og fanteri Jøss, det var jo ikke dyrt engang!! Sikkert en veldig bra løsning hvis du kvier deg skikkelig for å skrive fra scratch! Og spesielt siden han "krever" tale Så stilig stempel Men kanskje ikke fullt så bryllupsvennlig Bestille tale Cypress? Får i såfall håpe at det ikke blir gjennomskuet Kjære mente det absolutt var bryllupsvennlig, og veldig veldig oss, så vi kjøpte det også! Men tenker å ha det i sånn blekk i en eller annen farge i hjørnene på papirhaugen.
Muffin! Skrevet 14. mai 2009 #1923 Skrevet 14. mai 2009 Så herlig at du hadde et så flott utdrikningslag! Ebay Så lenge det er dere er det bryllupsvennlig. Brudeparet må jo være seg selv på bryllupsdagen sin også.
Gjest Neferet Skrevet 14. mai 2009 #1924 Skrevet 14. mai 2009 Så herlig at du hadde et så flott utdrikningslag! Ebay Så lenge det er dere er det bryllupsvennlig. Brudeparet må jo være seg selv på bryllupsdagen sin også. Ja, føler meg fortsatt utrolig heldig som har de fine menneskene rundt meg!!! Og vi fant også ut det, at så lenge det er oss, så er det bra! De aller fleste som kommer i bryllupet kjenner oss så godt at det blir vel ikke så mange overraskelser heller
Gjest Miso Skrevet 15. mai 2009 #1926 Skrevet 15. mai 2009 Hei søtnosen legger igjen en liten fredags til deg og ønsker deg en kjempefin helg!! håper alt står bra til med deg
Gjest Ansjoni Skrevet 15. mai 2009 #1927 Skrevet 15. mai 2009 Tøft stempel Så lenge det er skikkelig dere (og sånn så det ut!) så er det veldig bryllupsvennlig Vi har jo ikke de mest tradisjonelle og bryllupsvennlige løsningene selv, så jeg støtter deg der Håper du får en flott helg!
Disco Biscuit Skrevet 15. mai 2009 #1928 Skrevet 15. mai 2009 Kjære mente det absolutt var bryllupsvennlig, og veldig veldig oss, så vi kjøpte det også! Men tenker å ha det i sånn blekk i en eller annen farge i hjørnene på papirhaugen. Det tror jeg blir kjempefint, og som sant skal sies så ser stempelet ut til å passe dere veldig godt
Gjest Neferet Skrevet 16. mai 2009 #1930 Skrevet 16. mai 2009 for bryllupsvennlig stempel!! Jepp! Hei søtnosen legger igjen en liten fredags til deg og ønsker deg en kjempefin helg!! håper alt står bra til med deg Hei Miso!! Håper du får en fantastisk helg også! Jeg rakk ikke innom her i går jeg.... Tøft stempel Så lenge det er skikkelig dere (og sånn så det ut!) så er det veldig bryllupsvennlig Vi har jo ikke de mest tradisjonelle og bryllupsvennlige løsningene selv, så jeg støtter deg der Håper du får en flott helg! Det er godt vi kan støtte hverandre i de utradisjonelle valg! Ha en fantastisk helg du også!!! Det tror jeg blir kjempefint, og som sant skal sies så ser stempelet ut til å passe dere veldig godt Takk MaiL! God helg Twisted! Tusen takk Mazilla, god helg til deg også!!
Gjest Neferet Skrevet 16. mai 2009 #1931 Skrevet 16. mai 2009 Hmm, jeg må begynne å tenke over hva som har skjedd i min verden siden sist. Uka har vært hektisk, så det har ikke blitt så mye oppdatering synes jeg. Dette er det som har skjedd på bryllupsfronten: Kjole2 er hentet hos skredderen, nå er den mye finere uten tylltutukant øverst! Jeg har begynt å bruke mitt nye navn, og vi har funnet ut hvilken dag vi skal ta fri sammen for å dra til passkontor, bank og trafikkstasjon for å få endret alt sammenVi har som de fleste har fått med seg kjøpt fine og kule stempler, i tillegg til fancy papir. Jeg har vært på Panduro og bestilt krukker, kjøpte samtidig fancy splittbinders til å feste sammen papirstyretJeg har vært i kontakt med blomstermenneskene, og først blitt irritert på dem, men så kommet til at de skal få en sjanse, vi skal dit samme dag som pass og bank og sånn for å snakke om brudebuketteneJeg har bestilt vin Og i dag skal vi møte forloveren til kjære så hun kan signere forlovererklæring. Da får vi fylt ut og sendt prøvingspapirer på mandag
Gjest Neferet Skrevet 16. mai 2009 #1932 Skrevet 16. mai 2009 LISTE!! Grønn og tykk skrift: ferdig Oransje og skrå skrift: under arbeid Rødt: ikke helt der enda... Brud 1 Brud 2 Dato Tidspunkt Sted for vielsen Vigsler fra HEF Inngangsmarsj Musikk/musikere Seremonipynt Stoler til seremonien Lokalet Kokk Meny Service Kakeliste - svigermor ramset opp i går... Bryllupskake Kaketopp Vin - bestemt og bestilt, klart til henting 03.07.09 Øl Mineralvann Avec Location for fotografering Mottakelsen- Hva skjer Mottakelsen- Hvem har ansvar Brud 1: Brudekjole Underskjørt Kjole2 Undertøy Sko Strømper Smykker Hårpynt Ekstra hår Bestemme frisyre Brud 2: Brudekjole Underskjørt Undertøy Sko Strømper Smykker Hårpynt Bestemme frisyre Våre hjelpere: Forlovere Fotograf Toastmaster Gaveåpnere Servitører Bordpynt: Løper - organza hvit og sølv Duker Blomster Lys Servietter med våre navn på Servietter til kaffen Gjesteliste Transport - Mamma kjører i gamle chevyen Bestemme invitasjoner Bestemme bordpynt Bestemme bordkort Bestemme bryllupskake Bestemme brudebuketter Bestemme frisør Bestemme sminkør Bestemme bryllupsreise Sende invitasjoner Bestille frisør Bestille sminkør Bestille brudebukett Bestille blomster til lokalet Bestille bryllupskake Bestille rom til bryllupsnatt Bestille bryllupsreise Lage bordkort Lage papirhaug Kjøpe bordpynt Kjøpe inn til gaveåpning (nummerlapper, bok, teip osv) Kjøpe gjestebok Edit: Oppdatert pr 16.05.09. Sånn ser det ut nå. Veldig mye som er på plass!
Gjest Neferet Skrevet 18. mai 2009 #1933 Skrevet 18. mai 2009 Da var prøvingspapirene sendt! Vi har også sendt av gårde en "i siste liten"-invitasjon. Blir spennende å høre hva svaret på den er!!
Disco Biscuit Skrevet 18. mai 2009 #1934 Skrevet 18. mai 2009 Så flinke dere har vært Nå er det ingenting som står i veien for et vellykket bryllup Så spennende med siste liten invitasjon, vi har også et par sånne, da enkelte har fått seg kjæreste siden vi sendte de ut Så gøy med nytt navn Eneste negative er vel at man må ta runden med de forskjellige etatene for å få endret det på pass, førerkort m.m.
Gjest Neferet Skrevet 18. mai 2009 #1936 Skrevet 18. mai 2009 Så flinke dere har vært Nå er det ingenting som står i veien for et vellykket bryllup Så spennende med siste liten invitasjon, vi har også et par sånne, da enkelte har fått seg kjæreste siden vi sendte de ut Så gøy med nytt navn Eneste negative er vel at man må ta runden med de forskjellige etatene for å få endret det på pass, førerkort m.m. Vi får håpe alt er klart nå ja! Så lenge ikke folkeregisteret finner ut at vi er for nært beslektet i og med at vi har skiftet navn først.... Og ja, det blir en runde med pass, bank, førerkort osv, vi skal ta fri sammen neste mandag og ta hele runden da. Og så skal vi samtidig snakke med blomstermenneskene, så det blir nok en koselig dag! for mye grønt på lista! Jaaa! Du har vel ikke annet enn grønt nå! Spennende spennende!!!
Gjest Neferet Skrevet 18. mai 2009 #1937 Skrevet 18. mai 2009 Nå er jeg lei av denne teite kroppen min!!! Lørdag kveld fikk jeg plutselig vondt i halsen. Prøvde å spise masse c-vitaminer og håpe det beste. Fortsatt vondt i halsen i går, og vondt i hodet. I dag når jeg sto opp og skulle på jobb kjente jeg meg som et skikkelig slakt, men fikk da karret meg avgårde. Halsen er nesten helt bra, men lungene er det verre med. Kjenner jeg er tungpustet og det gjør vondt når jeg hoster, noe jeg gjør en del av. Ikke klar for å være syk igjen nå!! Kjære lurte på om jeg kanskje ikke bør ta meg en tur til legen igjen, jeg var nemlig tungpustet og hadde stikking i lungene før i forrige uke også. Jeg skal vurdere det etterhvert tror jeg, synes jeg flyr voldsomt mye til legen hele tida! Det ble jo da naturlig nok ingen trening i dag heller, og det er enda teitere! Hrmf!
Mazilla Skrevet 18. mai 2009 #1938 Skrevet 18. mai 2009 Neimen huff, har du blitt syk nå igjen? Kanskje lurt å ta en tur til legen ja! Du må vel nærme deg frikort nå snart du? Aldri så galt osv! Grønn liste!!!
Gjest Neferet Skrevet 18. mai 2009 #1939 Skrevet 18. mai 2009 Neimen huff, har du blitt syk nå igjen? Kanskje lurt å ta en tur til legen ja! Du må vel nærme deg frikort nå snart du? Aldri så galt osv! Grønn liste!!! Ja, tar jo ingen ende dette her. Føler meg litt motarbeidet rett og slett! Men, det går vel over denne gangen også! Er faktisk et stykke unna frikort ennå, men fortsetter det sånn skal du ikke se bort fra at det snart er i havn
Gjest Miso Skrevet 18. mai 2009 #1940 Skrevet 18. mai 2009 Hei vennen Sniker innom med en til deg har kommet meg på sofaen med laptop`n på fanget ser absolutt fordelen med laptop her jeg sitter håper alt er bra med deg og at du har hatt en fin mandag ha en fiiiin kveld videre
Fremhevede innlegg