Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så stilig stempel :jepp: Men kanskje ikke fullt så bryllupsvennlig :fnise:

Bestille tale Cypress? Får i såfall håpe at det ikke blir gjennomskuet :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Neferet
Skrevet
Ebay er som å komme til himmelen... :jepp:

Jeg vurderer litt å bestille tale jeg.. :sjenert: Er det feigt??

Her feks: juks og fanteri

Jøss, det var jo ikke dyrt engang!! :) Sikkert en veldig bra løsning hvis du kvier deg skikkelig for å skrive fra scratch! :jepp: Og spesielt siden han "krever" tale :fnise:

Så stilig stempel :jepp: Men kanskje ikke fullt så bryllupsvennlig :fnise:

Bestille tale Cypress? Får i såfall håpe at det ikke blir gjennomskuet :fnise:

Kjære mente det absolutt var bryllupsvennlig, og veldig veldig oss, så vi kjøpte det også! :ler: Men tenker å ha det i sånn blekk i en eller annen farge i hjørnene på papirhaugen. :jepp:

Skrevet

Så herlig at du hadde et så flott utdrikningslag! :hoppe:

Ebay :hjerte:

Så lenge det er dere er det bryllupsvennlig. :ler: Brudeparet må jo være seg selv på bryllupsdagen sin også. :Nikke:

Gjest Neferet
Skrevet
Så herlig at du hadde et så flott utdrikningslag! :hoppe:

Ebay :hjerte:

Så lenge det er dere er det bryllupsvennlig. :ler: Brudeparet må jo være seg selv på bryllupsdagen sin også. :Nikke:

Ja, føler meg fortsatt utrolig heldig som har de fine menneskene rundt meg!!! :)

Og vi fant også ut det, at så lenge det er oss, så er det bra! De aller fleste som kommer i bryllupet kjenner oss så godt at det blir vel ikke så mange overraskelser heller :ler:

Skrevet
:tommelopp: for bryllupsvennlig stempel!! ;)
Skrevet

Hei søtnosen :klemmer:

legger igjen en liten fredags :klem: til deg og ønsker deg en kjempefin helg!! :kose:

håper alt står bra til med deg :Nikke:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Tøft stempel :hoppe: Så lenge det er skikkelig dere (og sånn så det ut!) så er det veldig bryllupsvennlig :jepp: Vi har jo ikke de mest tradisjonelle og bryllupsvennlige løsningene selv, så jeg støtter deg der :ler:

Håper du får en flott helg!

:klemmer:

Skrevet
Kjære mente det absolutt var bryllupsvennlig, og veldig veldig oss, så vi kjøpte det også! :ler: Men tenker å ha det i sånn blekk i en eller annen farge i hjørnene på papirhaugen. :jepp:

Det tror jeg blir kjempefint, og som sant skal sies så ser stempelet ut til å passe dere veldig godt ;)

Skrevet

God helg Twisted! :hoppe:

Gjest Neferet
Skrevet
:tommelopp: for bryllupsvennlig stempel!! ;)

Jepp! :lur:

Hei søtnosen :klemmer:

legger igjen en liten fredags :klem: til deg og ønsker deg en kjempefin helg!! :kose:

håper alt står bra til med deg :Nikke:

Hei Miso!!

Håper du får en fantastisk helg også! Jeg rakk ikke innom her i går jeg....

Tøft stempel :hoppe: Så lenge det er skikkelig dere (og sånn så det ut!) så er det veldig bryllupsvennlig :jepp: Vi har jo ikke de mest tradisjonelle og bryllupsvennlige løsningene selv, så jeg støtter deg der :ler:

Håper du får en flott helg!

Det er godt vi kan støtte hverandre i de utradisjonelle valg! :fnise:

Ha en fantastisk helg du også!!! :klem:

Det tror jeg blir kjempefint, og som sant skal sies så ser stempelet ut til å passe dere veldig godt ;)

Takk MaiL! :klem:

God helg Twisted! :hoppe:

Tusen takk Mazilla, god helg til deg også!! :kose:

Gjest Neferet
Skrevet

Hmm, jeg må begynne å tenke over hva som har skjedd i min verden siden sist. Uka har vært hektisk, så det har ikke blitt så mye oppdatering synes jeg. Dette er det som har skjedd på bryllupsfronten:

• Kjole2 er hentet hos skredderen, nå er den mye finere uten tylltutukant øverst! :)
  • Jeg har begynt å bruke mitt nye navn, og vi har funnet ut hvilken dag vi skal ta fri sammen for å dra til passkontor, bank og trafikkstasjon for å få endret alt sammen
  • Vi har som de fleste har fått med seg kjøpt fine og kule stempler, i tillegg til fancy papir.
  • Jeg har vært på Panduro og bestilt krukker, kjøpte samtidig fancy splittbinders til å feste sammen papirstyret
  • Jeg har vært i kontakt med blomstermenneskene, og først blitt irritert på dem, men så kommet til at de skal få en sjanse, vi skal dit samme dag som pass og bank og sånn for å snakke om brudebukettene
  • Jeg har bestilt vin

Og i dag skal vi møte forloveren til kjære så hun kan signere forlovererklæring. Da får vi fylt ut og sendt prøvingspapirer på mandag :hoppe:

Gjest Neferet
Skrevet
LISTE!!

Grønn og tykk skrift: ferdig

Oransje og skrå skrift: under arbeid

Rødt: ikke helt der enda...

Brud 1

Brud 2

Dato

Tidspunkt

Sted for vielsen

Vigsler fra HEF

Inngangsmarsj

Musikk/musikere

Seremonipynt

Stoler til seremonien

Lokalet

Kokk

Meny

Service

Kakeliste - svigermor ramset opp i går... :fnise:

Bryllupskake

Kaketopp

Vin - bestemt og bestilt, klart til henting 03.07.09

Øl

Mineralvann

Avec

Location for fotografering

Mottakelsen- Hva skjer

Mottakelsen- Hvem har ansvar

Brud 1:

Brudekjole

Underskjørt

Kjole2

Undertøy

Sko

Strømper

Smykker

Hårpynt

Ekstra hår

Bestemme frisyre

Brud 2:

Brudekjole

Underskjørt

Undertøy

Sko

Strømper

Smykker

Hårpynt

Bestemme frisyre

Våre hjelpere:

Forlovere

Fotograf

Toastmaster

Gaveåpnere

Servitører

Bordpynt:

Løper - organza hvit og sølv

Duker

Blomster

Lys

Servietter med våre navn på

Servietter til kaffen

Gjesteliste

Transport - Mamma kjører i gamle chevyen :)

Bestemme invitasjoner

Bestemme bordpynt

Bestemme bordkort

Bestemme bryllupskake

Bestemme brudebuketter

Bestemme frisør

Bestemme sminkør

Bestemme bryllupsreise

Sende invitasjoner

Bestille frisør

Bestille sminkør

Bestille brudebukett

Bestille blomster til lokalet

Bestille bryllupskake

Bestille rom til bryllupsnatt

Bestille bryllupsreise

Lage bordkort

Lage papirhaug

Kjøpe bordpynt

Kjøpe inn til gaveåpning (nummerlapper, bok, teip osv)

Kjøpe gjestebok

Edit: Oppdatert pr 16.05.09.

Sånn ser det ut nå. Veldig mye som er på plass! :strix:

Gjest Neferet
Skrevet

Da var prøvingspapirene sendt! :hoppe:

Vi har også sendt av gårde en "i siste liten"-invitasjon. Blir spennende å høre hva svaret på den er!!

Skrevet

Så flinke dere har vært ;) Nå er det ingenting som står i veien for et vellykket bryllup :strix:

Så spennende med siste liten invitasjon, vi har også et par sånne, da enkelte har fått seg kjæreste siden vi sendte de ut :fnise:

Så gøy med nytt navn :hoppe: Eneste negative er vel at man må ta runden med de forskjellige etatene for å få endret det på pass, førerkort m.m.

:klem:

Skrevet

:strix: for mye grønt på lista!

Gjest Neferet
Skrevet
Så flinke dere har vært ;) Nå er det ingenting som står i veien for et vellykket bryllup :strix:

Så spennende med siste liten invitasjon, vi har også et par sånne, da enkelte har fått seg kjæreste siden vi sendte de ut :fnise:

Så gøy med nytt navn :hoppe: Eneste negative er vel at man må ta runden med de forskjellige etatene for å få endret det på pass, førerkort m.m.

:klem:

Vi får håpe alt er klart nå ja! Så lenge ikke folkeregisteret finner ut at vi er for nært beslektet i og med at vi har skiftet navn først.... :ler:

Og ja, det blir en runde med pass, bank, førerkort osv, vi skal ta fri sammen neste mandag og ta hele runden da. Og så skal vi samtidig snakke med blomstermenneskene, så det blir nok en koselig dag! :strix:

:strix: for mye grønt på lista!

Jaaa! :hoppe:

Du har vel ikke annet enn grønt nå! Spennende spennende!!! :klemmer:

Gjest Neferet
Skrevet

:sur::kjefte::sur::kjefte::sur::kjefte:

Nå er jeg lei av denne teite kroppen min!!! :sinna: Lørdag kveld fikk jeg plutselig vondt i halsen. Prøvde å spise masse c-vitaminer og håpe det beste. Fortsatt vondt i halsen i går, og vondt i hodet. I dag når jeg sto opp og skulle på jobb kjente jeg meg som et skikkelig slakt, men fikk da karret meg avgårde. Halsen er nesten helt bra, men lungene er det verre med. Kjenner jeg er tungpustet og det gjør vondt når jeg hoster, noe jeg gjør en del av. Ikke klar for å være syk igjen nå!! Kjære lurte på om jeg kanskje ikke bør ta meg en tur til legen igjen, jeg var nemlig tungpustet og hadde stikking i lungene før i forrige uke også. Jeg skal vurdere det etterhvert tror jeg, synes jeg flyr voldsomt mye til legen hele tida!

Det ble jo da naturlig nok ingen trening i dag heller, og det er enda teitere! Hrmf!

Skrevet

Neimen huff, har du blitt syk nå igjen? :sukk: Kanskje lurt å ta en tur til legen ja! Du må vel nærme deg frikort nå snart du? :fnise: Aldri så galt osv! ;)

:strix: Grønn liste!!! :strix:

Gjest Neferet
Skrevet
Neimen huff, har du blitt syk nå igjen? :sukk: Kanskje lurt å ta en tur til legen ja! Du må vel nærme deg frikort nå snart du? :fnise: Aldri så galt osv! ;)

:strix: Grønn liste!!! :strix:

Ja, tar jo ingen ende dette her. Føler meg litt motarbeidet rett og slett! :sukk:

Men, det går vel over denne gangen også! :) Er faktisk et stykke unna frikort ennå, men fortsetter det sånn skal du ikke se bort fra at det snart er i havn :ler:

Skrevet

Hei vennen :klem:

Sniker innom med en :klem: til deg :) har kommet meg på sofaen med laptop`n på fanget ;) ser absolutt fordelen med laptop her jeg sitter :skratte:

håper alt er bra med deg og at du har hatt en fin mandag :) ha en fiiiin kveld videre :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...