Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Oppdatert gjesteliste:

Kommer: 56

Kommer ikke: 10

Ikke svart: 2

(Da er ikke de to barna tatt med, de holdes litt på siden av totaltallet. Så det betyr at av voksne blir vi mellom 58 og 60 totalt, avhengig av svaret på de to vi mangler. Den ene er min stebror som venter på feriegodkjenning, han er ansatt i forsvaret i Kirkenes, og den andre er mannen til en av kjæres kusiner, de svarte i god tid, men visste ikke om de fikk dratt begge to. De bor også i nord.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet
Kansje du er gravid? :lur:

:skratte:

Jeg håper ikke det egentlig, da har jeg vært SlemPike og da blir det vel neppe noe bryllup... :skratte:

:tommelopp: for billige borddekorasjoner! Har de telysholderne gått ut av produksjon??!? De hadde vi og tenkt å bruke, men fant ut lokalet hadde noe ok vi kunne bruke. Flaks det da!

God bedring til deg da!!! Slitsomt å ha så vondt i magen!! :kose:

Ja, da var det flaks at dere hadde alternativer allerede! Teit å ikke ha kjøpt dem ved første anledning, men tror erstatterne kan bli stilige også! :jepp:

Takk takk! Regner med det går helt over snart. Kan ha vært slitenhet og stress også, kjenner jeg er veldig slapp nå. :klem:

:hoho:

Eller kanskje du bare må på do?? ;)

Det er også en mulighet. Ingen tegn foreløpig... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse god bedring. Vondt i magen er verre enn å ha vondt i ansiktet, synes jeg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Masse god bedring. Vondt i magen er verre enn å ha vondt i ansiktet, synes jeg :kose:

Tusen takk Shorty! Må sende litt god bedring til deg også da, for vondt i ansiktet er verre enn helt frisk! :fnise:

Og når ble du forresten Fast inventar?? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:sinna: :sinna: :sinna: :sinna: :sinna: :sinna: :sinna: :sinna: :sinna:

Jeg blir så utrolig frustrert av å høre på denne fritt ord prisvinneren! Ikke nødvendigvis bare på grunn av budskapet, men også hvordan hun klarer å ordlegge seg og ikke svarer på spørsmål som utfordrer meningene sine, men bare fortsetter med noe annet! Måtte bare få det ut!! Og skru tv'en over på en annen kanal....

:sinna: :sinna: :sinna: :sinna: :sinna: :sinna: :sinna: :sinna: :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun tror jeg skulket etikktimene da hun gikk på filosofi i sin ungdom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for billige borddekorasjoner!! I :hjerte: IKEA :nigo:

Ang barn så har vi også fått svar om at noen ikke kommer pga manglende barnevakt :riste: Vi tilbød de og ta med barnet, men de valgte heldigvis :fnise: å la vær å komme allikevel.. Selvom vi skal ha med 2 barn på dagen (guttungen og nevøen vår) så skal de hjem senest 21 for å si det på den måten ;)

Håper magen din er blitt bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

ooh, nå vil jeg til IKEA også!! så bra at dere fikk det så billig, det er nok ved et bryllup som bare suger penger.

Håper magen er bedre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld skal vi en tur på Ikea og kjøpe ting til bordet; lysestaker, servietter, boller til blomsterdekorasjoner og sikkert også en del andre ting vi finner.... :sjenert: Er det ikke alltid sånn på Ikea??

Jeg har jobba på IKEA, og du aaaaner ikke hvor mange som sier "jeg skulle egentlig ikke ha noe", eller "jeg skulle bare ha én ting" og så har de med seg varer for flere tusen.. :fnise:

Ikea i går var forresten kjempestas! :jepp: Vi fikk ikke tak i de telysholderene vi skulle bruke, den som er på FB-bildene, de hadde selvfølgelig gått ut av produksjon :sinna: Men vi fikk tenkt raskt og funnet alternativer, noe lignende, men uten stett. Da gikk vi for dobbelt antall, så de synes litt. Og så kjøpte vi dekorsand til å fylle dem med for litt ekstra stæsj. Fant ut at glasskuler til så mange lys blir grisedyrt... Heldigvis er kjære ganske flink når det kommer til dekorasjoner og sånn (vi tøyser med at hun har en indre homo som heter Henrik som kommer ut på Ikea og når vi handler klær... :skratte: ) så det ordnet seg fint! Og vi fikk også tak i glassfat eller hva det nå kalles til å putte blomster i, og servietter i perfekt farge! :hoppe: Og alt dette til den nette sum av 292 kroner!!! :hakeslepp: Da er borddekorasjoner i boks, vi mangler bare blomstene. De er det vel lurt å vente litt med å kjøpe... :fnise:

Haha. Nå måtte jeg le, for jeg kjenner en homo som heter Henrik, og så så jeg det for meg. Ble ganske komisk inni hodet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du er bedre i dag. :kose:

:hoppe: for borddekorasjoner og IKEA jeg også.

Heldigvis har vi ikke hatt noen problemer med at uventede barn skal være med, men mamma fikk en mail av noen venner av familien hvor de skrev at de måtte få ta med hunden sin (en liten, teit, bortskjemt en som sitter på fanget og blir matet fra bordet :sjokkert: ), hvis ikke så måtte den ene av dem være hjemme, for de hadde ikke noen til å passe den. Da sa jeg til mamma at hun måtte svare at den hunden ikke kunne komme. For det første er det jo ikke sikkert det er lov med hund der, og for det andre har ikke en hund noe å gjøre på festen vår, verken for hundens del, vår, eller de andre gjestene. Fikk svar tilbake at de hadde funnet en løsning da, så de kommer alle sammen, uten hund. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Hei alle jentene mine! :vinke:

Nå har det plutselig blitt dagesvis siden jeg var her inne. Magen ble snill igjen og jobben var fortsatt travel. Så skulle jeg ha en rolig kveld alene hjemme i går mens kjære var ute og løp Holmenkollstafetten etterfulgt av middag med jobben. Sånn ble det ikke, for brått var det tid for utdrikningslag!! :hoppe: Referat kommer litt senere i dag, men jeg må bare si at dagen var helt fantastisk!!! :strix: Jeg er veldig glad i vennene mine!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...