Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skvatt litt da jeg så den tyllkanten, og lurte på om jeg hadde fått helt feil inntrykk av deg :fnise: Men så leste jeg det du skrev, og da ble jeg beroliget!! :ler: Jeg digget forresten love potion!! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:jepp: Oppfinnsomt med love potion. Og kjolen var veldig fin!

Vil også ønske dere en god tur! Kos dere masse! :strix:

Gjest Neferet
Skrevet
Oppdekkingen så kjempefin ut :Nikke: Og kjolen også :rødme: Når man ser den for seg uten tyllkant :fnise:

Jepp, tyllkanten må vekk! :jepp:

Kjempefint! :jepp:

Takk! :rødme:

Utrolig tøffe bordkort, noe av det kuleste jeg har sett faktisk :hoppe: Og så vakker kjole :rødme:

Så søt du er! Du må jo ha froskete bordkort??

:klemmer:

Kjempestilig borddekking! Og så artig med sånn lovepotion! Blir en liten suvenir fra bryllupet det der ;)

Kjolen nr 2 var også veldig fin - likte veldig godt stoffet; litt sånn brokademønster?

Når tenker du at du skal skifte til kjole nr 2?

Lurer veeeeldig på om jeg skal kjøpe en kjole til jeg å, bare en rimelig en på Ebay, for jeg vil definitivt være litt handikappet under dansingen på kvelden med den store prinsessekjolen min! :klø:

Ha en strålende dag Twisted! :klem:

Jeg har ikke noe tenkt tidspunkt for når det er på tide å skifte, men regner med jeg kommer til å bli lei av å måtte ha hjelp på do, og med alt annet... Kjære har en egen regel om at det er lov etter midnatt... :fnise:

Kjenner jeg synes det er veldig deilig å ha noe i bakhånd sånn, det koster jo ikke stor heller... :hjerte: ebay :hjerte:

Gjest Neferet
Skrevet
Jeg skvatt litt da jeg så den tyllkanten, og lurte på om jeg hadde fått helt feil inntrykk av deg :fnise: Men så leste jeg det du skrev, og da ble jeg beroliget!! :ler: Jeg digget forresten love potion!! :hoppe:

Ja det hadde tatt seg ut, om ditt inntrykk var helt feil! :fnise: Men den skal vekk, for å være helt klar. Jeg synes jo det er vanskelig nok å skulle gå i hvitt, om ikke jeg skal ha pyntekant i tillegg!! :ler:

:jepp: Oppfinnsomt med love potion. Og kjolen var veldig fin!

Vil også ønske dere en god tur! Kos dere masse! :strix:

Tusen takk Muffin! Vi skal nok kose oss etter beste evne!! :jepp:

:fnise:

:fnise:

Hvorfor het den egentlig Twisted?? (Ps! Jeg så den uten lyd)

Skrevet
Jeg har ikke noe tenkt tidspunkt for når det er på tide å skifte, men regner med jeg kommer til å bli lei av å måtte ha hjelp på do, og med alt annet... Kjære har en egen regel om at det er lov etter midnatt... :fnise:

Kjenner jeg synes det er veldig deilig å ha noe i bakhånd sånn, det koster jo ikke stor heller... :hjerte: ebay :hjerte:

:ler:

Jeg kjenner at jeg godt kan "obey'e" din kjæres regel på det punktet :fnise:

Tror det blir masse Ebay på meg i helgen ja! :strix:

Ha en fantastisk helg Twisted! :klem:

Skrevet
Hvorfor het den egentlig Twisted?? (Ps! Jeg så den uten lyd)

Aner ikke. Kanskje fordi den var litt......... twisted? :fnise:

Skrevet

Synes prøve oppdekkingen deres var kjempestilig :jepp: Og har man lyst, så har man lov til å gjøre det lille ekstra ut av bordkortene ;)

Håper dere har/har hatt en fin tur i Manchester :klemmer:

Gjest Neferet
Skrevet
:ler:

Jeg kjenner at jeg godt kan "obey'e" din kjæres regel på det punktet :fnise:

Tror det blir masse Ebay på meg i helgen ja! :strix:

Ha en fantastisk helg Twisted! :klem:

Fant du noen alternativ kjole eller? :sjenert:

Aner ikke. Kanskje fordi den var litt......... twisted? :fnise:

Sannsynligvis.... :fnise:

Synes prøve oppdekkingen deres var kjempestilig :jepp: Og har man lyst, så har man lov til å gjøre det lille ekstra ut av bordkortene ;)

Håper dere har/har hatt en fin tur i Manchester :klemmer:

Takk takk MaiL, var fornøyd jeg også!

Turen har vært kjempefin, jeg digger UK!! Og som vanlig ble det litt shopping..................................................................

av bøker..... :sjenert: Der andre drar for å finne klær og sko, kommer jeg alltid hjem med masse bøker :rolleyes: Fant treningsklær til en billig penge også da, så har vært litt fornuftig. :jepp: Håper du hadde en flott helg!

Gjest Neferet
Skrevet

Tilbake igjen og på plass i jobbkaoset. Det er ingenting som heter en myk start i denne bransjen... Men da går ihvertfall tida fort, selv om man ikke får gjort alt man hadde tenkt og trodd. Og helst skulle jeg jo ha vært en stund på KG også, og fått oppdatert meg i bøkene til dere andre, men det får bli ved neste mulighet til å trekke pusten.

Vi hadde en flott tur, det var en hard fredag, i og med at den startet kjempetidlig, men vi fikk jo masse ut av dagen. Kom fram til Manchester ca 11.30 lokal tid, og kunne traske litt i byen før innsjekking. Tok en liten hvil mellom innsjekking og middag, spiste utrolig god italiensk mat på en bitteliten kjempekoselig restaurant (vi må jo varme opp til bryllupsreisa!!) Det ble ingen sen kveld, det ble det forsåvidt ikke noen kveld.... Vi har blitt gamlinger... :flau:

Lørdag var det jo den store kampdagen, vi rakk en tur i byen før vi dro ut til Old Trafford. Dette er jo min kjæres store pilgrimsreise, så hun er jo like gira som en liten unge. Det var fint vær og vi hadde god tid, det var deilig. Så var det kamp, og det var litt av en kamp. United lå under 2-0 til pause, men snudde hele kampen og vant 5-2 i løpet av andre omgang. Det var 75.500 tilskuere og massevis av liv. Kjempemoro, selv for meg som ikke er ihuga fan. Fikk tatt litt bilder underveis for kjære, hun satte stor pris på det. Etter vi kom tilbake gikk vi ut og spiste middag. Mancester har en ganske beryktet klubb for lesber, vi var innom der for to år siden. Denne helga skulle det være Pink-konsert i byen både lørdag og søndag, så det skulle jo markeres som seg hør og bør. Den store planen var egentlig å gå dit, men vi kollapsa i steden, det får bli neste gang vi er på tur! Beina mine ville ikke samarbeide, så da tok vi det heller med ro! Og den beste dama hadde jeg jo uansett på hotellrommet! :rødme:

Søndag var vi på omvisning på stadion, etterfulgt av The Trafford Centre, som er et gigantisk kjøpesenter. Vi hadde lært av forrige gang, og fikk tak i et kart, sånn at vi kunne planlegge ruta. Ble allikevel ganske slitne, og fikk da svidd av noen penger. Jeg skulle se etter svarte olabukser og øredobber, men endte med treningsklær (1 bukse og 2 topper) og bøker. Riktignok fant jeg et par øredobber jeg hadde veldig lyst på, men til en pris av nesten 4.000,- kr ble det ikke helt aktuelt... :sukk: Men det er mulig det blir et sparefond så jeg kan kjøpe dem etterhvert, de var sinnssykt fine! :hjerte: Jeg digger Thomas Sabo!!

Vi hadde også en seanse inne på La Senza, der vi skulle prøve å finne noe kjære kunne ha under kjolen. Hun har kviet seg for sånt siden vi bestemte at vi skulle gifte oss, fordi det ikke er det letteste i verden for henne. Og nå skjønner jeg hva hun mener. :fnise: Denne bokse-kroppen hennes er ikke akkurat som andre damer, men at det var så mye forskjell hadde jeg aldri trodd. Hun satt fast i plagg både en og to ganger, så jeg måtte inn og bistå med å dra de av igjen. Hun har såpass mye rygg, at det hun får på seg, bruker jo alt stoffet til å komme på plass over ryggen, så støttefunksjonen blir jo helt speilvendt. Hun kan ikke ha standardsydd undertøy som ikke er masse tøyelig ihvertfall!! Vi styra og lo og snakket uforståelig for betjeningen, og dro inn det ene plagget etter det andre som ikke fungerte. Det endte med at jeg sa hun kunne få ha på seg akkurat hva hun ville, og at jeg ikke skulle presse henne inn i noe sånt igjen... Men hun skal ha kred for forsøket! :jepp: Jeg fant en nattkjole til bryllupsnatta/bryllupsreisen, den kan vel mest beskrives som et tøystykke spør du meg, men det var veldig fin! :sexy:

I går var hjemreisedagen, og første dagen med regn. Flaks for oss! Vi dro fra hotellet tidlig (jeg forsov meg, noe jeg ALDRI gjør, så jeg var ganske stressa :bond: ) og mellomlandet i Amsterdam. Der var det bare såvidt vi kom videre, for de hadde liksågodt satt sikkerhetskontrollen og passkontrollen sammen, og det var rushtid. Og når vi endelig kom gjennom køen, ble kjære stoppet i sikkerhetskontrollen av en mildt sagt brutal dame som virkelig ikke kunne oppføre seg. :sinna: Kjære ble kommandert fram og tilbake, og måtte tømme den ene lommen etter den andre (for tyggispakke, pass og en papirlapp) mens dama ble sintere og sintere. Det hører også med til historien at den første kontrolldama lot dette passere og sa det var helt ok. Den ufine dama hadde en særdeles brutal kroppsvisitering av kjære, til og med inni trusa bak :overrasket: og når vi til slutt kom ut på andre siden, sto det GATE CLOSING på skjermen. Vi ante ikke hvor langt unna vi var gaten, og løp hele veien, med resultat at den astmatiske Twisted begynte å hyperventilere i nedgangen til flyet. Men vi kom oss på, og vi kom oss hjem, så da blir det jo en morsom historie til slutt.. :ler:

Alt i alt en fantastisk bra tur. Sliten nå, hadde egentlig planer om å dra rett fra jobb og på trening, men da vekkerklokka ringte i dag og det kjentes ut som noen hadde vekt meg fra koma, fant jeg ut at det kanskje er greit å la kroppen komme seg en dag. I morgen derimot er det ingen bønn..

Skrevet

Høres ut som en bra tur, kanskje med unntak av hjemreisen! ;) Tror du gjør lurt i å droppe trening i dag, du har jo gått rundt masse i helga! :Nikke: Så får du heller innvie det nye treningstøyet i morra! :jepp:

Gjest Neferet
Skrevet
Velkommen hjem! :klemmer:

Høres ut som en fin tur! :hjerte:

Takk takk! :klem:

Det er nesten alltid bra tur til England! :jepp:

Høres ut som en bra tur, kanskje med unntak av hjemreisen! ;) Tror du gjør lurt i å droppe trening i dag, du har jo gått rundt masse i helga! :Nikke: Så får du heller innvie det nye treningstøyet i morra! :jepp:

Så sant så sant Mazilla, vi har jo gått så beina har vært både vonde og hovne hele helga! :jepp: Men foxy treningstøy skal på i morra ja!! :trene:

Skrevet

Nytt foxy treningstøy er alltid gøy å bruke første gangen. *ser for meg twisted sprade sammen med Elen* :fnise:

Fy %¤#&%¤# for ei møkkakjerring dere møtte i sikkerhetskontrollen! Hva var det hu var så sinna for da??? :kjefte:

Godt du fikk slappet av litt da ;) Ikke slit deg ut :hug:

Skrevet
Og den beste dama hadde jeg jo uansett på hotellrommet! :rødme:

Naaaawwwww.... så søte......... :rødme:

Gjest Neferet
Skrevet
Nytt foxy treningstøy er alltid gøy å bruke første gangen. *ser for meg twisted sprade sammen med Elen* :fnise:

Fy %¤#&%¤# for ei møkkakjerring dere møtte i sikkerhetskontrollen! Hva var det hu var så sinna for da??? :kjefte:

Godt du fikk slappet av litt da ;) Ikke slit deg ut :hug:

Haha, sprade vet jeg vel ikke, men blir stas å prøve det på ordentlig!!! :jepp:

Og hva hun var sinna for?? Det aner vi ikke. Vi kom til slutt fram til at hun sannsynligvis hadde gått opp i vekt og ble sur fordi kjære var mer fit enn henne... :fnise:

Naaaawwwww.... så søte......... :rødme:

Haha, måtte bare... Hadde sikkert vært bra damer ute også altså... :lur:

Skrevet
Vi kom til slutt fram til at hun sannsynligvis hadde gått opp i vekt og ble sur fordi kjære var mer fit enn henne...

:skratte:

Skrevet
Vi kom til slutt fram til at hun sannsynligvis hadde gått opp i vekt og ble sur fordi kjære var mer fit enn henne... :fnise:

:ler: Garantert. Hun irriterer seg sikkert ennå over at rompa til din kjære var mye strammere enn hennes. Hun burde vite jo det, etter den grundige sjekken :gjeiper:

Skrevet

Det hørtes ut som en herlig tur! :strix: Bortsett fra hun teite damen i sikkerhetskontrollen. Men ser dere har funnet en forklaring på det. ;) Jeg hadde blitt rimelig stressa om jeg måtte løpe til en gate som holdt på å stenge. Bra dere rakk det!

Merker jeg ble litt misunnelig da jeg leste om United-kampen. Må dit en dag jeg også. :Nikke:

Håper du har en fin dag.

Gjest Neferet
Skrevet
:ler: Garantert. Hun irriterer seg sikkert ennå over at rompa til din kjære var mye strammere enn hennes. Hun burde vite jo det, etter den grundige sjekken :gjeiper:

Nemlig!! :Nikke:

Det hørtes ut som en herlig tur! :strix: Bortsett fra hun teite damen i sikkerhetskontrollen. Men ser dere har funnet en forklaring på det. ;) Jeg hadde blitt rimelig stressa om jeg måtte løpe til en gate som holdt på å stenge. Bra dere rakk det!

Merker jeg ble litt misunnelig da jeg leste om United-kampen. Må dit en dag jeg også. :Nikke:

Håper du har en fin dag.

Det er stas på Old Trafford, selv for meg som ikke er helfrelst! Kjære sitter akkurat nå og roper til tv'en... :fnise:

Takk Muffin! Håper du får en bra langhelg når du har levert hjemmeeksamen i morra! :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...