Sekretæren Skrevet 8. april 2009 #1741 Del Skrevet 8. april 2009 Da gleder vi oss på dine vegne til klokka blir 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. april 2009 #1742 Del Skrevet 8. april 2009 Da gleder vi oss på dine vegne til klokka blir 14 Tusen takk Shorty!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. april 2009 #1743 Del Skrevet 8. april 2009 God påske, slapp av og kos deg masse i ferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 8. april 2009 #1744 Del Skrevet 8. april 2009 for fri fra kl 14!! Ha en god påske, og kose deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. april 2009 #1745 Del Skrevet 8. april 2009 God påske, slapp av og kos deg masse i ferien! for fri fra kl 14!! Ha en god påske, og kose deg masse Tusen takk jenter!! ----------------------------------------------------------------------- Jeg er nå offisielt noen minutter unna påskefri!! Etter disse tre dagene synes jeg virkelig jeg har fortjent det også! Puh! Men nå blir det bare fryd og gammen snart! Vi drar til kjæres foreldre i ettermiddag, og blir til mandag. KG-tid blir det nok derfor begrenset med... Vi satser på litt ski, forhåpentligvis og en tur til Sverige for å begynne å kjøpe vin og øl til bryllupet. Litt bryllupsorientert må man jo også være i påsken nå som det er under tre måneder igjen!! Og jeg kom plutselig på at jeg har jo vært så bissi denne uka at jeg har ikke engang fått fortalt dere at kjæres nye kjole og organzastoff+silkebånd til seremonipynten har kommet!! Kjæres kjole er kjempefin, kan vel helt ærlig si jeg aldri har sett henne så feminin noengang! Men fargen er annerledes enn den forrige, med mer rødt i det lilla, så da passer vi jo ekstra bra sammen! Godt den har dukket opp ihvertfall!! Men nå..... PÅSKEFRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :sol: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 8. april 2009 #1746 Del Skrevet 8. april 2009 Ha en skikkelig bra tur, snuppa! :sol: :sol: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. april 2009 #1747 Del Skrevet 8. april 2009 Kos deg på tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. april 2009 #1748 Del Skrevet 8. april 2009 God påske! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 8. april 2009 #1749 Del Skrevet 8. april 2009 GOD PÅSKE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. april 2009 #1750 Del Skrevet 11. april 2009 Ha en skikkelig bra tur, snuppa! :sol: :sol: Kos deg på tur!! God påske! Kos deg! GOD PÅSKE!!!!! Tusen takk søtingene!! Nå er jeg storfornøyd med å være innom KG en liten tur. Har gått ganske i ett siden vi dro på påsketur, men heldigvis er en del av aktivitetene sterkt preget av avslapping... hihi I dag har vi vært oppe på "fjellet" en liten tur i knallvær. Kost oss i sola, grillet og gått skitur. Kjempedeilig! I går var ikke været fullt så bra, så da var vi bare på skitur, uten tilhørende kos. Hadde pulsbeltet på, og fant ut at jeg forbrente omtrent like mye som på en danseaerobictime i løpet av den drøye timen på ski, så da har intensiteten vært god. I dag visste jeg vi bare skulle kose oss, så da var det ikke noe pulsbelte på meg. Men vi ble da svette alle mann, så det teller som bevegelse og trening! I går kveld var jeg og kjære på besøk hos min tante og onkel, det var kjempekoselig. Vi fikk hjemmelaget pizza og skravlet og lo. Det er alltid så koselig å besøke dem, så jeg var kjempeglad jeg hadde kommet på å spørre om de var hjemme i påsken. Og de ville også komme i bryllupet, det begynner å tikke inn endel svar nå! Torsdag var det grisevær, så da var vi over grensa og henfalt til shoppetåka.... Men vi fikk også kjøpt vin til velkomstdrink og et brett med øl til bryllupet. Kjære var helt flau over alt vi trillet avgårde, særlig siden det var i Sverige og på skjærtorsdag.. Men vi var ikke i Strømstad, bare så det er sagt... Men da har vi ihvertfall startet innkjøp av drikkevarer også, brennevinet er jo i boks for en stund siden. Blir nok et par turer til over for å få med oss alt ja... I kveld blir det kanskje hårfarging, og ihvertfall krim. Kjære og svigers er veldig opptatt av å få med seg masse påskekrim, så da har det blitt et fast innslag. Ønsker de som er innom her en fortsatt god påske, vi snakkes når hverdagen melder seg igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 11. april 2009 #1751 Del Skrevet 11. april 2009 Hva slags krim? Her blir det Poirot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. april 2009 #1752 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg ville bare innom å gi deg en Høres ut som du har en fin påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. april 2009 #1753 Del Skrevet 13. april 2009 Høres ut som om du har hatt en hyggelig påske Godt du ikke reiste til Strømstad på skjærtorsdag, for der var polet stengt, med rette skal man tro det man ser Hva slags vin kjøpte dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. april 2009 #1754 Del Skrevet 13. april 2009 Hva slags krim? Her blir det Poirot Det har gått i Poirot her også! Før i påsken fikk vi med oss den som het Retterstedet eller noe sånt. Spennende den også! Håper du har hatt en bra påske! Jeg ville bare innom å gi deg en Høres ut som du har en fin påske Søta! Får sende noen til deg også da! Påsken har vært bra, bare synd det snart er slutt på fridagene!! Høres ut som om du har hatt en hyggelig påske Godt du ikke reiste til Strømstad på skjærtorsdag, for der var polet stengt, med rette skal man tro det man ser Hva slags vin kjøpte dere? Det har jeg absolutt hatt! Håper du er i samme situasjon! Vi var i Charlottenberg ja, Strømstad skjærtorsdag er noe jeg aldri vil oppleve verken med eller åpent pol! Vi kjøpte Martini Asti, til velkomstdrinken. Så får vi håpe den vindrikkende garde er fornøyd med det. Selv foretrekker jeg Mozell... ---------------------------------------------------------------------------- Jeg har en bekjennelse å komme med. Og den er nok minst like sjokkerende for meg som for resten av verden. I halvannet år nå har jeg gått og glorifisert det fargede svarte håret jeg hadde fram til desember 2007 da håret ikke lenger ville ta farge og jeg bestemte at det skulle få slippe. Så har jeg jo fablet om å farge det igjen så jeg blir ordentlig tøff til bryllupet. Og så har jeg jo hatt litt kvaler om jeg orker å sette i gang med det igjen, og fant plutselig ut at H&M har disse ikkepermanente fargene, også kalt toning, og at en av dem var svarte. Så da prøvde jeg den i går, og jeg må si jeg er litt skeptisk til at det finnes noe svart som vaskes ut igjen, men det skal jo gjøre det i henhold til pakka. Dinedama, hva tror du om det? Men anyways, det å få tilbake det svarte håret har gjort at jeg fant ut at jeg er litt ferdig med hele greia, og at jeg foretrekker det mindre "hardt". Så utrolig nok er jeg nok ferdig med svartfargen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. april 2009 #1755 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg farga håret svart en periode for noen år siden, med sånn utvaskbar greie som varte et par-tre måneder. Funka fint det! Men jeg er også ferdig med den greia... Synd det er slutt på fridagene, men nå er det jo ikke så lenge til sommeren da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. april 2009 #1756 Del Skrevet 14. april 2009 Høres bra ut Mazilla! Takk for beroligende ord! Ikke det at det er noen krise nå heller altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. april 2009 #1757 Del Skrevet 14. april 2009 I dag er det nytt forsøk på møte med kakedama! Hun ble jo syk forrige gang. Gleder meg til å høre hvilke ideer hun har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. april 2009 #1758 Del Skrevet 14. april 2009 Oi, det blir spennende å høre om!! Fortalte jeg forresten at vi valgte å ikke bestille fra henne allikevel?? :klø: Vi gikk for Sverre Sætre vi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. april 2009 #1759 Del Skrevet 14. april 2009 Dinedama is here! De såkalte toningfargene vaskes ut ja Siden du har valgt den heeeelt mørkeste kan det være at ikke alt går helt ut, men det vil ikke være noe som synes veldig godt *Kansje blir håret ditt bare en tone mørkere enn det var opprinnelig tilslutt, men det er jo noe man kan leve med? Med tid og stunder vil nok den tonen forsvinne også og spesielt hvis du er mye i sola i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. april 2009 #1760 Del Skrevet 14. april 2009 Oi, det blir spennende å høre om!! Fortalte jeg forresten at vi valgte å ikke bestille fra henne allikevel?? :klø: Vi gikk for Sverre Sætre vi.. Ja, hørte noe om det. Vi går nok for henne, og ble letta da forloveren min og hennes familie har brukt henne flere ganger før og vært kjempefornøyde. Så spent på dagens møte ja!!! Dinedama is here! De såkalte toningfargene vaskes ut ja Siden du har valgt den heeeelt mørkeste kan det være at ikke alt går helt ut, men det vil ikke være noe som synes veldig godt *Kansje blir håret ditt bare en tone mørkere enn det var opprinnelig tilslutt, men det er jo noe man kan leve med? Med tid og stunder vil nok den tonen forsvinne også og spesielt hvis du er mye i sola i sommer Takk kjære frisørguru! Og mens jeg har deg her. Hvis jeg skal ha sånn clip-on hår til bryllupsdagen, er det noe jeg fikser eller frisøren? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg