Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

3 MÅNEDER

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Det kommer til å gå veldig fort nå! Synes nettopp det var et halvt år igjen jeg :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ansjoni
Skrevet

Du kan godt få komme og synge i mitt bryllup også :fnise:

:strix:3 måneder igjen!! :strix:

Skrevet (endret)
:strix::danser: 2 mnd og noen dager igjen!! :danser::strix: Endret av Mazilla
Gjest Neferet
Skrevet
Aller helst vil jeg at Alicia Keys skal komme og synge No One, men det tviler jeg på at kommer til å skje... Så da vet jeg ikke... :sjenert:

Jeg syns også Amazed med Lonestar er fin da, men det har jeg ikke med min kjære på...

Jeg kan nok ikke matche noe sånt nei.... :ler:

Men håper du får tak i noen flinke som kan gjøre en god jobb!! :jepp:

---------------------------------------------------------------------------------

Tusen takk for jubling cypress, Eleit, Ansjoni og Mazilla! Det kommer til å gå grusomt fort de siste månedene nå tror jeg, bør vel snart finne ut hvilke konkrete ting som står igjen og når de bør gjøres. Men synes ikke det er så mye stress enda egentlig. Mye er jo allerede gjort! Det eneste som haster litt nå er å få sendt avgårde svar på de siste spørsmålene som vigsleren vil ha, jeg har sagt til kjære at vi bør få gjort det i løpet av påsken.

Prøvingspapirer må vi avvente til etter vi har skifta navn, så det blir vel ikke før i mai en gang. Men har både navnbytteskjemaer og prøvingsattester og forlovererklæringer klare og hengende på oppslagstavla, så det er under kontroll.

Nå skal jeg prøve å oppdatere meg i dagbøkene deres før kjære kommer hjem fra løpetur og jeg plutselig blir opptatt med andre ting.... :lur:

Skrevet (endret)

:sol: Hallo Twisted :klemmer:

Innom og ønsker deg en kjempefin og :sol: rik påske!!! Kos deg masse!!!!

Endret av LilleEkorn
Gjest Neferet
Skrevet
:sol: Hallo Twisted :klemmer:

Innom og ønsker deg en kjempefin og :sol: rik påske!!! Kos deg masse!!!!

Tusen takk søte Ekorn! Håper du også får en bra påske! :klemmer:

Skrevet

Hei søtnos :klemmer:

kommer innom med en mandags :klem: å ønsker deg en strålende dag og en goooooooooooood påske :klemmer:

har du påskeferie enda, eller? Håper ihvertfall du får kost deg masse med din kjære :kose:

Skrevet

Hvorfor skal dere skifte navn på forhånd? Jeg sendte inn hele skiten samtidig og skifta navn fra vigselsdagen. På bryllupsreisa reiste jeg med billetter og pass i gammelt navn. Null problem. Men det kan jo hende at det funker og sende inn prøvingspapirene og navneskifteskjema samtidig, og bare skrive at dere skal bytte navn på en tidligere dato? Og jeg tror at dersom en av dere har et litt spesielt navn må dere være gift før dere får ta navnet. Mannen min hadde et litt spesielt navn, så jeg kunne ikke ta det før bryllupet.

Gjest Ansjoni
Skrevet

Å reise med pass i gammelt navn er vel ikke helt bra tror jeg? Det er iallefall absolutt ikke lov ved innreise til Usa ;)

Skrevet
Å reise med pass i gammelt navn er vel ikke helt bra tror jeg? Det er iallefall absolutt ikke lov ved innreise til Usa ;)

nei, men det er ikke alltid man har noe valg. Jeg kunne jo ikke ta navnet til mannen før bryllupet, og vi reiste dagen etter. Og hva med de som gifter seg i utlandet?

Gjest Ansjoni
Skrevet
nei, men det er ikke alltid man har noe valg. Jeg kunne jo ikke ta navnet til mannen før bryllupet, og vi reiste dagen etter. Og hva med de som gifter seg i utlandet?

Venter med å bytte navn til de er tilbake igjen?

Skrevet (endret)

Jeg gjør også som Plingo, skifter navn idet vi gifter oss.. Og reiser på gammelt navn. Så lenge navn på billett og pass stemmer med hverandre, og man har en kopi av midlertidig vigsels attest med seg (just in case) så går det bra. Reisebyråer, flyselskap o.l har ikke tilgang på det norske folkeregisteret :) De er som sagt fornøyd sålenge billett og pass stemmer..

:sjenert: Glemte jo helt å hilse til Twisted :kose: Nå er det under 3 måneder igjen :hoppe:

Endret av MaiL
Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)

Det går helt sikkert bra med billetter og pass i gammelt navn altså men jeg er så inne i min situasjon og kontakt med det amerikanske systemet og byråkratiet, og de er ikke så smidige.. Der kan man rett og slett ikke ta sjansen på noe sånt, for da blir man vel henrettet med nakkeskudd før man rekker å trekke frem vigselsattesten :fnise:

Håper du har en fin dag, twisted!

:klemmer:

Endret av Ansjoni
Skrevet

vi bestilte billetter med mitt gamle navn, selv om jeg tok navnet hans idet vi giftet oss!! siden jeg ikke fikk ordnet med nytt pass før vi dro!!!

burde kanskje få fingeren ut å gjøre det snart :sjenert:

Skrevet

Jeg syns det er litt styr det der med navneendring, men det blir jo veldig godt når alt er ordnet. :)

Håper du har en fin dag, Twisted. :klem:

Skrevet

Ble nesten litt sliten bare av å tenke på enda en papirhaug og styr og :Gjesp: ... Men det er jo koselig å ha samme navn da! :jepp:

Skal dere skifte navn begge to, eller er det bare du?

God påske!! :klemmer:

Skrevet
Det går helt sikkert bra med billetter og pass i gammelt navn altså men jeg er så inne i min situasjon og kontakt med det amerikanske systemet og byråkratiet, og de er ikke så smidige.. Der kan man rett og slett ikke ta sjansen på noe sånt, for da blir man vel henrettet med nakkeskudd før man rekker å trekke frem vigselsattesten :fnise:

Håper du har en fin dag, twisted!

:klemmer:

:fnise: jeg ser den ;)

:klemmer: på Twisted.

Gjest Neferet
Skrevet

Hei jenter!

Her hadde det vært mye aktivitet siden sist, da spesielt på navnefronten. For å ta avklaringa på våre navn med en gang, så skifter vi begge to så det blir likt, og grunnen til at vi gjør det først er at vi allerede har bestilt reisen i nye navn, fordi vi syntes det var stas... :sjenert:

Ellers er denne uka et minihelvete hva gjelder travelhet, jeg er sliten og gretten og KG-abstinent. Og det blir vel ikke bedre i dag, men kl. 14.00 er det påskefri, og det skal bli utrolig godt!!!

:klemmer: til alle dere som har vært innom her og tenkt på meg!!

Gjest Neferet
Skrevet (endret)

Treningsdagbok uke 15

Tirsdag: 1 time danseaerobic med Elen

Fredag: En drøy times skitur, høy intensitet

Lørdag: 45min skitur, litt lavere tempo enn i går

Søndag: 40 min skitur og en del skilek

Endret av bryllupsTwisted
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...