Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Veldig spent på prøvesyngingen!! :hoppe:

*venter*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, så spennende!!! Din morgengave er litt samme gata som min - vi gir av oss sjæl vi!! :jepp:

Gleder meg til å høre om hvordan det har gått!!

Skrevet

Hei vennen :kose:

sniker innom med en torsdags :klem: og ønsker deg en strålende dag :kose:

Skrevet

Spent jeg også nå :popcorn:

Hva er det du skal synge? :)

Gjest Ansjoni
Skrevet

Ååh, dere gir så flott morgengaver alle sammen, jeg blir helt :rødme:

Samtidig blir jeg også helt :vetikke: og :sukk: for jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gi...

Skrevet

Samtidig blir jeg også helt :vetikke: og :sukk: for jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gi...

jeg ga.. *trommelvirvel*.. ingenting! :fnise:

Skrevet

Hvordan har dagen din vært, Twisted? :) Jeg føyer meg inn i rekken av "spentinger".

:klem:

Gjest Neferet
Skrevet
Veldig spent på prøvesyngingen!! :hoppe:

*venter*

Oi, så spennende!!! Din morgengave er litt samme gata som min - vi gir av oss sjæl vi!! :jepp:

Gleder meg til å høre om hvordan det har gått!!

Hei vennen :kose:

sniker innom med en torsdags :klem: og ønsker deg en strålende dag :kose:

Spent jeg også nå :popcorn:

Hva er det du skal synge? :)

jeg ga.. *trommelvirvel*.. ingenting! :fnise:

Hvordan har dagen din vært, Twisted? :) Jeg føyer meg inn i rekken av "spentinger".

:klem:

Heihei alle sammen! :klemmer: Må gi gruppeklem nå tror jeg, smileyene tar vel helt av hvis jeg skal begynne å dele ut personlig... ;)

Gårsdagen var lang og slitsom, men veldig bra. Etter jobb dro jeg til frisøren, som var den jeg trodde skulle være frisøren min på Dagen, men så plutselig begynte vi å snakke om dato, og så viser det seg at broren hennes skal ha bryllupsfesten sin på samme dag!! Så da gikk ikke det. Men hun skulle snakke med en av de andre for å se hva hun kunne få til. Tror hun syntes det var litt synd selv også, og jeg synes også det var synd, for jeg likte henne godt. Menmen, satser på hun overtaler en av de andre! :jepp:

Og så til gårsdagens største spenningsmoment... Etter frisør og etter middag med forloveren min dro vi opp til herren med studio i kjelleren og satte igang. Jeg var nervøs, det skal jeg ikke juge vekk, og det var utrolig merkelig å gjøre noe sånt til å begynne med. Så i begynnelsen var jeg forsiktig og litt usikker, men det kom seg fort. Og det var utrolig gøy!!!!! Ble jo helt bitt av basillen! Men det ble ikke så mye prøvesyning, vi kjørte gjennom en av to sånn at den sannsynligvis er ferdig hvis det ikke er noe jeg vil endre på når jeg får hørt den ferdig bearbeidet. Og så skal vi gjøre neste forhåpentligvis uka etter påske! :hoppe:

Forresten, de utvalgte sangene er "Strong Enough" (Sheryl Crow) og "Easy Silence" (Dixie Chicks). De har begge sine historier, men det rekker jeg ikke nå. Og så måtte jeg kamuflere dem, hvem vet hvem som leser her...

Skrevet

Åååå den første der er jo helt nyyyydelig :dåne:

Skrevet

Så gøy!! :hoppe: Din kjære blir sikkert kjempeglad!! :strix:

Gjest Ansjoni
Skrevet

De sangene må youtubes :jepp: Det blir en strålende morgengave! :hjerte:

Skrevet

Så bra at det gikk så bra i går. :hoppe: Måtte youtube sangene jeg også, men den første har jeg jo hørt mange ganger før. Det er så koselige med sånne sanger man har en historie til. :hjerte: Tror din kjære blir kjempeglad! :Nikke: Jeg tok den enkle løsningen og brant en cd til kjære med "våre" sanger. Skulle jeg sunget hadde det nok ikke blitt like fint. :fnise:

I morgen er det bare 3 måneder igjen til dagen deres! :strix:

Skrevet

Så spennende morgengave :jepp: Det blir kommre nok til å bli kjempebra tilslutt :strix:

Ha en fin helg Twisted :klemmer:

Gjest Neferet
Skrevet
Åååå den første der er jo helt nyyyydelig :dåne:

Så gøy!! :hoppe: Din kjære blir sikkert kjempeglad!! :strix:

De sangene må youtubes :jepp: Det blir en strålende morgengave! :hjerte:

Så bra at det gikk så bra i går. :hoppe: Måtte youtube sangene jeg også, men den første har jeg jo hørt mange ganger før. Det er så koselige med sånne sanger man har en historie til. :hjerte: Tror din kjære blir kjempeglad! :Nikke: Jeg tok den enkle løsningen og brant en cd til kjære med "våre" sanger. Skulle jeg sunget hadde det nok ikke blitt like fint. :fnise:

I morgen er det bare 3 måneder igjen til dagen deres! :strix:

Så spennende morgengave :jepp: Det blir kommre nok til å bli kjempebra tilslutt :strix:

Ha en fin helg Twisted :klemmer:

Takk for all positivitet her inne damer!! :hoppe: Kjente jeg var gira av gårsdagens opplevelse langt utpå dagen i dag også, det var virkelig moro! Det eneste er at jeg er litt spent på hvordan det skal gå med neste sang, syntes egentlig det var krevende nok med den vi tok i går, og den andre krever mye mer lungekapasitet... Må nok bare finne meg noen juksepustepauser underveis! Vanskelig å ikke få øve så mye, kjære er jo stort sett hjemme når jeg er det, og det er litt mistenkelig å ule i vei plutselig... :fnise:

Og så synes jeg det var litt stas at han som har studioet komplimenterte stemmen min og var overrasket over at jeg ikke har sunget på ordentlig på ihvertfall 15år! Sånt varmer!! :strix:

Ha en fin helg og en fin påske til dere som tar ferie! :klemmer:

Skrevet

Veldig flotte sanger. Jeg har alltid hatt sansen for Sheryl Crow :)

Din kjære kommer til å bli superglad!! :hoppe:

Skrevet

Så kult!!!

Hvis vi ikke får tak i noen til å synge i vielsen vår (sliter litt med det om dagen nemlig..) kan jo du gjøre det!! ;):Nikke:

Gjest Neferet
Skrevet
Veldig flotte sanger. Jeg har alltid hatt sansen for Sheryl Crow :)

Din kjære kommer til å bli superglad!! :hoppe:

Ja, kul dame! Og bra sang, det er liksom litt for å vise kjære at jeg vet at jeg kan være en håndfull... ;)

Håper hun skjønner hvor mye av sjela mi jeg legger i det her!!

Så kult!!!

Hvis vi ikke får tak i noen til å synge i vielsen vår (sliter litt med det om dagen nemlig..) kan jo du gjøre det!! ;):Nikke:

:skratte:

Ja, det skulle tatt seg ut! Hva vil dere forresten ha sunget?

Gjest Neferet
Skrevet

I dag er det bare 3 MÅNEDER IGJEN!!!! :strix: Dette kommer til å gå utrolig fort tror jeg!!

Note to self: Jeg og kjære MÅ sende resten av ting til talen til vigsleren, helst i løpet av helga! :jepp:

Og nå? Off I go til trening.... :danser: med Elen! :hoppe:

Skrevet
:skratte:

Ja, det skulle tatt seg ut! Hva vil dere forresten ha sunget?

Aller helst vil jeg at Alicia Keys skal komme og synge No One, men det tviler jeg på at kommer til å skje... Så da vet jeg ikke... :sjenert:

Jeg syns også Amazed med Lonestar er fin da, men det har jeg ikke med min kjære på...

Skrevet

3 måneder igjen!!!

:strix::bolledeig::danser::strix::bolledeig::danser:

:strix::bolledeig::danser::strix::bolledeig::danser:

Det går kjempefort!!!

Flink du er som trener så tidlig på en lørdag forresten!! Jeg ligger på sofa'n jeg... (men jeg trente i går!!)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...