Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet
Hei søta :vinke:

Håper du får en strålende helg!!

Og for ørtende gang: HURRA FOR EBAY!! :gjeiper:

:vinke: Koselig å se ditt blide åsyn i går, selv om det var aldri så kjapt ;) Jeg stresset meg avgårde til ellipsen for å sjekke høypulsformen, jeg da. Var det gøy på dansinga? :)

Hei! :vinke:

Dårlig med KG på meg denne helga, håper din helg også var strålende!! :sol: Hyggelig å se deg, gikk høypulsellipsen bra da? Dansinga var kjempestas, koreografien nå for tida er absolutt å anbefale! :fnise:

Og ja, vi kan nok aldri slutte å juble over ebay... :rolleyes:

Ha en fortreffelig mandag!

Kjekt å ha kontakter her og der. :fnise:

De søylene blir sikkert kjempefine. Merker jeg har litt lyst på søyler jeg også nå. :lol:

Håper du har en fin lørdag! :hug:

Det er bare å skaffe noen søyler det...? :ler: Men tror de blir kjempefine, nå gjenstår det bare å finne ut hvordan denne pynten skal organiseres! :jepp:

Håper du har hatt en fin helg Muffin! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet
Treningsdagbok uke 13

Mandag: 30 min gåtur med kjære og 45 min styrke

Tirsdag: 1 time danseaerobic med Elen

Torsdag: 30 min ellipse og 1 time styrke

Lørdag: 1 time danseaerobic med Elen

Godt fornøyd med forrige ukes innsats, og i dag er det pån igjen! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Så bra at dere har fått ordnet solo innslag :hoppe: Skjønner godt at du ble glad av den tilbakemeldingen!

:hoppe: litt for Ebay også ;) De ser jo ut til å ha alt som trengs til ethvert bryllup :fnise:

:duskedame: for at du har vært flink og trene! Håper denne uken blir like bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Dårlig med KG på meg denne helga, håper din helg også var strålende!! :sol: Hyggelig å se deg, gikk høypulsellipsen bra da? Dansinga var kjempestas, koreografien nå for tida er absolutt å anbefale! :fnise:

Og ja, vi kan nok aldri slutte å juble over ebay... :rolleyes:

Det var ikke så ille som jeg trodde ;) Når jeg får meg pulsklokke skal jeg trene mer kondis i sal og. Syns nemlig alle disse tallene er litt festlig :fnise: Da kan jeg jo danse litt mer :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Treningsdagbok uke 14

Mandag: 25min ellipse, 1t5min styrke

Tirsdag: 1 time danseaerobic med Elen

Lørdag: 1 time danseaerobic med Elen

Søndag: Halvannen time gåtur (ca 6km)

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klemmer:

innom med en tirsdags :klem: for å ønske deg en kjempefin dag!! så flink du er til å trene :trene: superflink er du :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Flinkis!!!

Håper du får en fin uke!!!

Tusen takk! Håper din uke blir fin også!! :klemmer:

:strix: Så bra at dere har fått ordnet solo innslag Skjønner godt at du ble glad av den tilbakemeldingen!

:hoppe: litt for Ebay også De ser jo ut til å ha alt som trengs til ethvert bryllup :fnise:

:duskedame: for at du har vært flink og trene! Håper denne uken blir like bra

Ebay har nok det meste både for bryllup og ikkebryllup. Måte på til ting man ikke vet at man trenger som man plutselig ikke kan leve uten.... ;)

Så flink du er

Søylene høres tøffe ut Ha en fin dag :klemmer:

Takk! :klem:

Det var ikke så ille som jeg trodde Når jeg får meg pulsklokke skal jeg trene mer kondis i sal og. Syns nemlig alle disse tallene er litt festlig :fnise: Da kan jeg jo danse litt mer :Nikke:

Pulsklokke er stas! Jeg har blitt helt hekta på min, så det anbefales på det sterkeste! Og gleder meg til du blir med og :danser: mer også! :jepp:

Hei vennen

innom med en tirsdags :klem: for å ønske deg en kjempefin dag!! så flink du er til å trene superflink er du

Hei kjære Miso! Tusen takk for skryt!

Fant ut jeg må komme igang ordentlig så jeg ser bra ut i juli! :jepp:

Håper du får en fin uke! :klem:

flinke Twisted!

Tusen takk! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Som vanlig utrolig bissi i Twistedland. Begynner nesten å savne den kjedelige jobben så jeg kunne vært mer oppdatert... :sjenert: Men jeg får bare komme tilbake når det er mer rolig rundt meg! :jepp:

I går henta jeg kjole nr. 2 på posten. Store forventninger ble tårer og fortvilelse, den er nemlig for trang! :cry: Jeg fikk den ikke igjen, og det var ikke så festlig. Så kom kjære hjem og hjalp meg, og da gikk den ihvertfall igjen! Godt er det, da er det ihvertfall gjennomførbart å redusere noen cm her og der fram til bryllupet! Her er det bare å trene i vei, ingen unnskyldninger kan høres nå!! Og så skal jeg levere den til en skredder, den øverste tyllkanten blir litt too much, spesielt på noen som er så liten og bred som meg. Blir litt i overkant bløtkake synes jeg. Men ellers var den kjempefin da, så alt er jo ikke trist.

I dag skulle jeg og kjære møte kakedamen, men det ble avlyst da hun hadde blitt syk. Hun ringte i dag og sa at hun har fått omgangssyke, barna hadde hatt det nå i det siste. Så hun syntes det var greit å ikke smitte oss, noe vi var enige i... :ler: Så da blir det et nytt forsøk etter påske! :jepp:

Og i går skaffet jeg gaveåpnere til den store dagen. Mine to kusiner er glade for å stille opp, og jeg synes det er kjempekoselig!

Så det skjer da ting, selv om jeg ikke oppdaterer så mye her inne...

Nå må jeg laste ned ting til kjæres morgengave. Skal begynne på prosjektet på torsdag etter jobb sammen med forloveren min! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt med kjolen da... :( Men siden du fikk den akkurat igjen... hva med korsett? Ikke det at jeg ikke har tro på at du klarer å trene deg strammere, men det er jo alltids greit å ha alternativer ;) Skal innrømme jeg ikke husker hvordan kjolen ser ut.... passer det med korstett under? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Så kjipt med kjolen da... :( Men siden du fikk den akkurat igjen... hva med korsett? Ikke det at jeg ikke har tro på at du klarer å trene deg strammere, men det er jo alltids greit å ha alternativer ;) Skal innrømme jeg ikke husker hvordan kjolen ser ut.... passer det med korstett under? :klø:

Ja, har jo et sånt underbust-fleskestrammer-korsett til den første kjolen, så skal teste med det også. Men litt færre cm er heller ikke å forakte... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

Så dumt med kjolen, men når du får den på deg så er det et bra utgangspunkt, altså :jepp: Ellers så er det jo remedier som kan benyttes for å stramme opp og holde inn som du sier også ;)

Bra med gaveåpnere! merker jeg er litt snurt over at jeg ikke får pakket opp selv, syns det er så stas med gaver :fnise:

Så flink du er som har kommet godt i gang med treningen igjen også :duskedame:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at kjolen er kommet, men allikevel litt trist med kjolen din :strix: Som de andre skriver så ordner det seg helt sikkert :Nikke:

:hoppe: for gaveåpnere!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet
Årnær sæ :Nikke:

:jepp:

Så dumt med kjolen, men når du får den på deg så er det et bra utgangspunkt, altså :jepp: Ellers så er det jo remedier som kan benyttes for å stramme opp og holde inn som du sier også ;)

Bra med gaveåpnere! merker jeg er litt snurt over at jeg ikke får pakket opp selv, syns det er så stas med gaver :fnise:

Så flink du er som har kommet godt i gang med treningen igjen også :duskedame:

:klemmer:

Jeg prøvde den på nytt i går, den er fortsatt trang, men ikke på langt nær så ille som første gangen. Så jeg har stor tro på at min treningsinnsats og diverse innstrammingsremedier vil gjøre jobben! :strix:

Og ja, godt å være igang med trening igjen også. Denne uka er litt uortodoks, men gleder meg til lørdag allerede, da er det mer Elendans! :danser:

Så gøy at kjolen er kommet, men allikevel litt trist med kjolen din :strix: Som de andre skriver så ordner det seg helt sikkert :Nikke:

:hoppe: for gaveåpnere!

Takk for klemmer og hopping og oppmuntring MaiL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Innom mine snart vanlige tre minutter for å se hva som skjer her inne, rekker fortsatt ikke innom alle bøkene.... :sukk:

Etter jobb i dag skal jeg klippe meg hos frisøren jeg skal på brudekonsultasjon til om en stund! :hoppe: Er spent på om vi klaffer! Og etter det igjen....

Skal jeg i studio og prøvesynge for morgengaven..... Nervøs ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi, innholdsrik og spennende dag du har foran deg! Lykke til!! Det går sikkert kjempefint! :tommelopp: Husk å fortelle hvordan det går! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Oi oi, innholdsrik og spennende dag du har foran deg! Lykke til!! Det går sikkert kjempefint! :tommelopp: Husk å fortelle hvordan det går! :Nikke:

Takk takk! Det jeg er mest spent på nå er hvordan jeg skal lære å time meg mot bakgrunnsmusikken... Fikk tips om å laste ned karaokeversjoner, for der ligger alt, men da blir det jo plutselig skummelt hvis timingen ikke funker! Dere får nok rapport her inne.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...