Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg er også stor fan av magefølelsen, så når den er ferdig sortert, så er jeg klar for å ta en avgjørelse! :jepp:

Håper du koste deg med Bramhults-juice, regner med det var en sånn? De er utrolig gode!! Og en fin belønning etter en hard trening!!

Ha en flott onsdag TuttaV! :klem:

Det var en Bramhults ja :Nikke:

jeg bare kom ikke på navnet i farta og så at fruene begynte om bare noen få minutter, så måtte gjøre meg ferdig :fnise:

ha en strålende onsdag du også! :hug:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så flink du er som er skikkelig igjang med treningen igjen etter lungebetennelsen :duskedame:

Så bra at du har fått tilbud om ny jobb :klappe: Da venter jeg spent på å se hva du velger :popcorn:

:klem: Ha en fin dag videre.

Endret av MaiL
Skrevet

Det må jo føles godt å få jobber og penger kastet etter seg. :ler:

Lykke til med analysen. :klemmer:

Gjest Neferet
Skrevet
Oo, poppis-Twisted! :nigo: Når må du bestemme deg? Kjekt med mer penger på den nåværende jobben hvis du bestemmer deg for å bli! :hoppe:

Jeg har sagt jeg ville ha til fredag før jeg ga noe svar til det nye tilbudet. Den jobben jeg eventuelt skal gå over i der jeg er nå skal det være intervjuer på torsdag og fredag, så det vil nok være klart denne uka. Og godt er det egentlig, så slipper jeg å tenke så mye... :fnise:

Det var en Bramhults ja :Nikke:

jeg bare kom ikke på navnet i farta og så at fruene begynte om bare noen få minutter, så måtte gjøre meg ferdig :fnise:

ha en strålende onsdag du også! :hug:

:fnise:

Så flink du er som er skikkelig igjang med treningen igjen etter lungebetennelsen :dusedame:

Så bra at du har fått tilbud om ny jobb :klappe: Da venter jeg spent på å se hva du velger :popcorn:

:klem: Ha en fin dag videre.

Takk for heiing MaiL, da må jeg jo bare fortsette! :jepp: Selv om jeg er støl i dag! :sjenert: Sender deg en :hug: tilbake også!

Det må jo føles godt å få jobber og penger kastet etter seg. :ler:

Lykke til med analysen. :klemmer:

Ja, det er i grunn et luksusproblem... :ler: I morra er det vel du som skal til pers? Gleder meg til å høre hvordan det går, vet du hvor mange som er kalt inn til intervju?

:klemmer:

Skrevet

Hei Twisted :goodbye:

slenger innom med en torsdags :klem: og ønsker deg en knallfin dag :hoppe:

Gjest Neferet
Skrevet
Hei Twisted :goodbye:

slenger innom med en torsdags :klem: og ønsker deg en knallfin dag :hoppe:

Hei Miso!! :vinke:

Tusen takk for at du kikker innom meg!! :klemmer:

Jeg har en flott dag, regner med du også har det, med gode nyheter og alt!

-----------------------------------------------------------------------------

Så har magefølelsen landet og beslutningen er tatt. Skal fortelle dere om alt sammen i kveld, men nå må jeg gjøre meg ferdig på jobb og løpe på middag til ei venninne!

Gjest Ansjoni
Skrevet

Åh, nå er jeg spent på hva du har bestemt deg for :hoppe: Kan jo ikke la oss vente på pinebenken såå lenge :fnise: Lykke til med hva du enn velger iallefall, det må være en utrolig deilig følelse å være så ettertraktet!!

Skrevet

Det der synes jeg nesten var litt dårlig gjort, men jeg får vel pent vente til i kveld da! :popcorn:

Skrevet

Spennende!

Og så artig å være ettertraktet, da. :)

Gjest Neferet
Skrevet

Såh, på tide å fortelle litt om de siste dagenes begivenheter! :jepp: Da tilbudet kom på tirsdag var det jo som kjent i overkant mye rare tanker i hodet, og magefølelsen var helt umulig å få plassert bare på et sted. Det var jo klart at min nåværende jobb veldig gjerne vil ha meg, det er en fast stilling utlyst nå som har mitt navn på seg hvis jeg vil ha den, og sjefen var tydelig på at hun syntes jeg burde forsøke meg på et lønnskrav i forbindelse med den, så jeg kanskje kan få noe personlig tillegg videre. Jeg er jo nå snart en av de mest erfarne der!

Så jeg var jo litt dratt i alle retninger på tirsdag. Snakka litt med kjære, og hun var tydelig på at hun ville støtte meg uansett, men stilte noen spørsmål som det var greit å tenke over, selvfølgelig blant annet dette med lønna. Det hun blant annet spurte om var hvor mye jeg var villig til å "betale" for å slippe unna der jeg er nå. Og så tenkte jeg masse på noe som en av teamlederne mine sa: "Noe er det som gjør at du ikke hopper opp og ned nå!" Og det var jeg strengt tatt helt enig i! Så fant jeg ut at det var greit å la det ligge litt, bare for å la det synke. Jeg hadde tenkt å prøve å presse den eventuelt nye jobben for å se om det gikk an å forhandle med lønn der i løpet av onsdagen eller i dag.

Onsdagen (gårsdagen) kom og gikk og jeg ringte ikke for å presse den nye jobben i forhold til lønn, litt fordi jeg var usikker, og litt fordi jeg ikke rakk det midt i jobbinga. Den litt merkelige magefølelsen var fortsatt der, men jeg var jo som sagt ganske usikker. Jeg fikk også høre fra ledergruppa der jeg er nå at de hadde hørt at den organisasjonen jeg eventuelt skulle inn i har ganske masse trøbbel for tida. Og det er noe jeg tror de ikke bare sier for å beholde meg, men også sier av oppriktig interesse. Selv om jeg ikke snakket noe mer med den andre jobben, roet magefølelsen seg på at det er greit å bli værende der jeg er i løpet av kvelden.

Så kom dagen i dag. Jeg sa fra til tillitsvalgt (og naboen på kontoret) at jeg sannsynligvis kom til å bli. Så måtte jeg avgårde på møte utenfor huset, og mens jeg var der hadde den andre jobben ringt. De ville snakke med meg, for nå hadde den som intervjuet meg snakket med sin leder, som igjen var villig til å snakke med direktøren i bydelen for å forhandle fram lønn til meg. Jeg som egentlig hadde tenkt å ringe henne for å takke nei klarte jo selvfølgelig ikke å si nei sånn med en gang der og da, men det gjorde ingen forskjell da. Jeg hadde bestemt meg og var veldig rolig angående beslutningen. Magen var helt fin med andre ord. Så da dro jeg opp igjen, og møtte en annen teamleder utenfor som så pent på meg og sa at jeg kom vel til å bli...?? Og da bekreftet jeg det, før jeg gikk opp og fortalte det til sjefen, som omfavnet meg! :ler: De ble utrolig glade for at det var min avgjørelse, og ga meg tips til å skrive lønnskrav. Så det er gjort og levert i dag, og jeg kommer til å gå inn i fast stilling fra 01.04.09. Blir spennende å se om lønnskravet går gjennom, har aldri prøvd noe sånt før!

Og så måtte jeg jo ringe til damen og si takk, men nei takk, og hun sa at det var fint for meg, og synd for dem... ;) Men hovedsaken er uansett: jeg er fornøyd, og de som får beholde meg er fornøyde. Og magen protesterer ikke det aller minste! :hoppe:

Skrevet

Så bra!!! Håper du er fornøyd leeeenge!!

Skal du feire i helgen da eller?? :)

Gjest Neferet
Skrevet
Så bra!!! Håper du er fornøyd leeeenge!!

Skal du feire i helgen da eller?? :)

I dag er det seminar og jubileumsfest med jobben, så det blir en laaaang dag! Og i morgen drar jeg til kjære hos foreldrene hennes, så skal vi i 3-års bursdag for den fantastiske jenta kjære er fadder for! :strix:

Og så skal jeg prøve å slappe av mellom slaga, trekke pusten litt!! Ha en flott fredag cypress!

Skrevet

Så bra at du har tatt et valg du er fornøyd med!! :klemmer:

Skrevet

Så godt å høre at du er fornøyd med beslutningen :hoppe: Håper lønnskravet går i orden også ;)

Ha en fin helg med jubileumsfest og 3års bursdag :klem:

Skrevet

Gratulerer så mye med fast stilling! :hoppe: Det må jo være herlig. :) Håper lønnskravet også går i orden. Det er jo spennende. Bra du og magen er venner. ;)

Ja, det er i grunn et luksusproblem... :ler: I morra er det vel du som skal til pers? Gleder meg til å høre hvordan det går, vet du hvor mange som er kalt inn til intervju?

Det gikk så bra det kunne! :nigo: (Hvis du ikke har vært innom boka mi ennå, så kan jeg jo fortelle at jeg fikk den!) Tror du sprer gode vibber på det området. ;)

Jeg visste ikke hvor mange som var innkalt før jeg skulle inn, men det var fem totalt, hvorav to trakk seg før intervjuet.

Helge- :klemmer:

Skrevet

Gratulerer med avgjørelsen og fast stilling!!!! :klem:

Og hurra for lønnsforhandlinger :hoppe:

Skrevet

Håper du har hatt en fin helg!! :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...