cypress Skrevet 11. mars 2009 #1581 Skrevet 11. mars 2009 Pink er kul!! Jeg har i hvert fall 3 av albumene hennes. Men hadde ikke fått med meg at hun kommer til Norge... Er det utsolgt?? :klø:
Gjest Neferet Skrevet 11. mars 2009 #1582 Skrevet 11. mars 2009 (endret) Pink er kul!! Jeg har i hvert fall 3 av albumene hennes. Men hadde ikke fått med meg at hun kommer til Norge... Er det utsolgt?? :klø: Det var ikke utsolgt i går ihvertfall. Konserten er ikke før 9 november, så sleng deg med! Jeg er veldig glad i siste albumet jeg da! Endret 11. mars 2009 av bryllupsTwisted
Gjest Neferet Skrevet 11. mars 2009 #1583 Skrevet 11. mars 2009 Ville bare ønske deg en riktig så fin dag jeg. Ha en kjempefin dag du også Maye!
Gjest Miso Skrevet 12. mars 2009 #1585 Skrevet 12. mars 2009 Heisann sniker meg innom med en og ønsker deg en god dag
Disco Biscuit Skrevet 12. mars 2009 #1586 Skrevet 12. mars 2009 Håper jobbintervjuet i fag gikk bra Det var i dag ikkesant? :klø: *krysser fingrene* for deg ihvertfall Ha en god dag/ og helg
Gjest Neferet Skrevet 12. mars 2009 #1588 Skrevet 12. mars 2009 Heisann sniker meg innom med en og ønsker deg en god dag Hei kjære Miso! Tusen takk for hyggelig hilsen! Sender deg noen tilbake!! Håper jobbintervjuet i fag gikk bra Det var i dag ikkesant? :klø: *krysser fingrene* for deg ihvertfall Ha en god dag/ og helg *spent* Joda, intervjuet gikk ganske bra! Hadde ihvertfall en god følelse da jeg gikk ut derfra, og det er jo bra! Men det ble litt rart, for det dukket opp utrolig mye kontaktpunkter, folk jeg allerede hadde møtt eller jobbet sammen med i samtalen, så det ble en kjempehyggelig stemning rundt bordet! Det var 19 søkere, meg og 3 til på intervju, og de håper å ha bestemt seg i løpet av mandag. Så det blir spennende å se! Nå er jeg på ekstrajobben for siste gang, det er 4 timer og 15 min igjen. Det blir godt å være ferdig med det!!!
cypress Skrevet 12. mars 2009 #1589 Skrevet 12. mars 2009 Oi, så spennende da!!! Moro å være en av 4 på interju bare og egentlig. Fikk du lyst på jobben da??
Sekretæren Skrevet 12. mars 2009 #1590 Skrevet 12. mars 2009 Hadde tenkt å foreslå at du skulle ta på deg social worker vs piracy-tskjorta di, men så var det for sent Håper du får et superpositivt svar
Gjest Neferet Skrevet 12. mars 2009 #1591 Skrevet 12. mars 2009 Oi, så spennende da!!! Moro å være en av 4 på interju bare og egentlig. Fikk du lyst på jobben da?? Ja, kunne godt tenke meg den faktisk! Hvis de gir meg nok penger.... Hadde tenkt å foreslå at du skulle ta på deg social worker vs piracy-tskjorta di, men så var det for sent Håper du får et superpositivt svar Jeg kom faktisk til at den ikke var helt eget med det første, men gjerne etter at jeg er ansatt... Du syntes den var fin ja? Håper svaret blir bra ja!
Mazilla Skrevet 12. mars 2009 #1593 Skrevet 12. mars 2009 Så bra at intervjuet gikk bra! Håper jobben blir din, og at de betaler deg masse-masse!! Gjort noe annet gøy i dag?
Muffin! Skrevet 12. mars 2009 #1594 Skrevet 12. mars 2009 Så bra at intervjuet gikk bra! Håper jobben blir din, og at de betaler deg masse-masse!! Slenger meg på denne. Har du noen bra jobbintervju-tips til meg? Jeg skal på mitt første ordentlige jobbintervju til torsdag!
Gjest Miso Skrevet 13. mars 2009 #1595 Skrevet 13. mars 2009 hei vennen innom med en fredags og ønsker deg en goood helg
Gjest Neferet Skrevet 13. mars 2009 #1596 Skrevet 13. mars 2009 Så bra at intervjuet gikk bra! Håper jobben blir din, og at de betaler deg masse-masse!! Gjort noe annet gøy i dag? Håper det jeg også! Var ikke så mye gøy i går, jobbintervju, jobb1, jobb2, hjem og sove... Glad det ikke skal være mer dobbeltjobbing på meg, det er for slitsomt for min del! Slenger meg på denne. Har du noen bra jobbintervju-tips til meg? Jeg skal på mitt første ordentlige jobbintervju til torsdag! Hmm, jeg har opplevd at de gangene jeg er mest avslappet er de gangene det går best. Men det går jo ikke an å styre det... Og så har jeg lært meg at det ikke er farlig å tenke seg om, stillhet er ikke bare dumt. Da rekker man å tenke gjennom spørsmålet en gang til, og slipper halve setninger og rare svar... Men mest av alt, ikke prøv å være noen andre enn du egentlig er. Jeg er nemlig alltid usikker på klær og "hvem jeg skal være". Dette var vel første gangen jeg virkelig bare var som jeg pleier, og ikke hadde så store kvaler med det! Kjempemasse lykke til Muffin! Og ha en fin helg! hei vennen innom med en fredags og ønsker deg en goood helg Hei søte Miso! Ha en kjempefin helg du også!! ------------------------------------------------------------------ I dag er jeg så sliten at jeg tror jeg bare er en pain å være i hus med. Kjenner at dette hadde vært en fredag det hadde vært deilig å være alene, jeg trives med dem egentlig... Har ikke lyst til noe, og har ikke lyst til å forholde meg til verden... Og kroppen klarer ikke å slappe av heller, så da blir det ikke så mye bedre. Gleder meg til å kunne sove!!
Mazilla Skrevet 13. mars 2009 #1597 Skrevet 13. mars 2009 Kan du ikke bare ta en tidlig kveld da? Høres ut som du trenger det!
Gjest Ansjoni Skrevet 15. mars 2009 #1599 Skrevet 15. mars 2009 Håper du fikk slappet godt av i helgen, det hørtes virkelig ut som du trengte det!! Ikke rart du er sliten etter det hardkjøret du har vært ute for med 2 jobber. Men nå er du vel ferdig med ekstra på den gamle? Bra intervjuet gikk fint Skal krysse fingrene for deg, både for jobben og for lønningsposen!
DDuck Skrevet 15. mars 2009 #1600 Skrevet 15. mars 2009 Låvv ån ju Twisti Håper du er kommet deg og har fått slappet ordentlig av i helgen
Fremhevede innlegg