Sekretæren Skrevet 3. mars 2009 #1521 Skrevet 3. mars 2009 Takk for i går, ikke skummelt i det hele tatt nei
Gjest Neferet Skrevet 3. mars 2009 #1522 Skrevet 3. mars 2009 Jeg er jo ferdiggift, men den kan jo brukes som sommerkjole også.. har ikke penger, men... kanskje når jeg blir rik? Ja, jeg har tenkt den kommer til å være en flerbrukskjole! Og rik ja, det kunne jeg godt tenke meg å være med på etterhvert!! Takk for i går! Det var kjempekoselig å møtes, bra du tok ansvaret for brudekriging altså! Og du var like søt som bildene på fb :rødme: Nåh, tusen takk Ansjoni! :rødme: Må innrømme du er ganske søt også! Og gårsdagen var kjempestas, det må absolutt gjentas! Den kjolen er bare :dåne: I know!!!! Nå er jeg lei av å lese om hvor koselig dere har hatt det i alle dagbøkene jeg kommer inn i! Neida, bra dere koste dere! Hihi, jeg hadde også vært misunnelig, så det er lov! Håper du har hatt en bra tirsdag! Jeg også -------------------- Så fin kjole nr 2 Blir sikkert kjempelekker på deg Så bra at dere er fornøyd med invitasjonene, optimalprint er gode å ha Ikke verst at du er sammen med en toppidrettsutøver da Tenk så gøy om hun ble med i OL Nå er nok OL et stykke unna, hun kommer sannsynligvis til å være for gammel hvis det kommer på programmet i 2016. Men det hadde jo vært moro! Og ja, kjole og invitasjoner er vi fornøyd med! Det eneste er at jeg ikke har hørt noe fra disse menneskene som skal sy kjolen etter at jeg betalte, så jeg tror jeg må sende en mail! Takk for i går, ikke skummelt i det hele tatt nei Takk for i går ja! Jeg stemmer for gjentakelse!
cypress Skrevet 3. mars 2009 #1525 Skrevet 3. mars 2009 Jeg er med igjen også!! (Selv om det resulterer i at Mazzi og de andre må lese om hvor hyggelig vi har hatt det.. )
Kanutten Skrevet 3. mars 2009 #1527 Skrevet 3. mars 2009 Så gøy å høre hvor koselig dere har hatt det. Jeg stemmer for at vi gjør sånn i Vakre Barteby også. Midt i landet, og alle kan treffes??.
Store My Skrevet 3. mars 2009 #1528 Skrevet 3. mars 2009 Så gøy å høre hvor koselig dere har hatt det. Jeg stemmer for at vi gjør sånn i Vakre Barteby også. Midt i landet, og alle kan treffes??. Bodø er midt i landet, Maye... Men Trondheim er mye mer praktisk
Kanutten Skrevet 3. mars 2009 #1529 Skrevet 3. mars 2009 Jeg er ikke enig. Jeg bor i Midt-Norge, derav Midt i landet.
Mazilla Skrevet 4. mars 2009 #1530 Skrevet 4. mars 2009 Vi snakka jo om å lage et Bartebytreff, men konkluderte vel egentlig med at ingen hadde turt å møte opp...
Disco Biscuit Skrevet 4. mars 2009 #1532 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jeg vil også på treff... Synes alle skal komme seg hit til meg i Bergen Ellers så går jeg kanskje prøve å time en av Oslo turene mine til neste gang dere skal treffes Endret 4. mars 2009 av MaiL
Kanutten Skrevet 4. mars 2009 #1533 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Vi snakka jo om å lage et Bartebytreff, men konkluderte vel egentlig med at ingen hadde turt å møte opp... Jeg hadde kommet på flekken. Så lenge jeg ikke hadde vært på jobb Endret 4. mars 2009 av Maye
Gjest Ansjoni Skrevet 4. mars 2009 #1534 Skrevet 4. mars 2009 Ellers så går jeg kanskje prøve å time en av Oslo turene mine til neste gang dere skal treffes Det stemmer jeg for Og twisted: I dag er det 4 måneder til vi gifter oss!
Gjest Neferet Skrevet 4. mars 2009 #1537 Skrevet 4. mars 2009 Jeg og Da er det bestemt! Du får bare ta turen nedover Mazzi! Jeg er med igjen også!! (Selv om det resulterer i at Mazzi og de andre må lese om hvor hyggelig vi har hatt det.. ) Det er bra! jeg vil også væææme. Alle som vil kan komme! Jeg vil også på treff... Synes alle skal komme seg hit til meg i Bergen Ellers så går jeg kanskje prøve å time en av Oslo turene mine til neste gang dere skal treffes Det høres ut som en god plan at du timer Oslotur MaiL!!
Gjest Neferet Skrevet 4. mars 2009 #1538 Skrevet 4. mars 2009 Så gøy å høre hvor koselig dere har hatt det. Jeg stemmer for at vi gjør sånn i Vakre Barteby også. Midt i landet, og alle kan treffes??. Bodø er midt i landet, Maye... Men Trondheim er mye mer praktisk Jeg er ikke enig. Jeg bor i Midt-Norge, derav Midt i landet. Vi snakka jo om å lage et Bartebytreff, men konkluderte vel egentlig med at ingen hadde turt å møte opp... Jeg stemmer for Bodø Jeg hadde kommet på flekken. Så lenge jeg ikke hadde vært på jobb Det kan anbefales jenter! Uansett om det blir Bodø eller Barteby!
Gjest Neferet Skrevet 4. mars 2009 #1539 Skrevet 4. mars 2009 Det stemmer jeg for Og twisted: I dag er det 4 måneder til vi gifter oss! 4 månder!! 4 måneder!!! JAAAA!!! 4 MÅNEDER!!! Det kommer til å gå utrolig fort nå...
Gjest Neferet Skrevet 4. mars 2009 #1540 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Treningsdagbok uke 10 Onsdag: 20 min ellipse og 1 time styrketrening (første trening med pulsklokke, ) Torsdag: 1 time Step1 Endret 5. mars 2009 av bryllupsTwisted
Fremhevede innlegg