Gjest Miso Skrevet 22. februar 2009 #1461 Skrevet 22. februar 2009 innom men en søndags spennende å se hva din kjære har funnet på
Gjest Neferet Skrevet 22. februar 2009 #1462 Skrevet 22. februar 2009 innom men en søndags spennende å se hva din kjære har funnet på Hei Miso! gjengjeldes herved! Ja, det blir spennende å se, jeg er redd du må spise vanvittig mye popcorn i mellomtida.. --------------------------------------------------------------------- Endelig har jeg vært og trent igjen, selv om kroppen var skjelven og mye svakere på styrketreningen enn på lenge. Uansett, jeg føler meg som et nytt og bedre menneske med en gang, så da må det jo være godt for noe?? Nå lager jeg meg middag og skal kose meg med den. Kjære har forøvrig bestemt seg for å gå for det nye kjolealternativet. Vi fikk tilsendt fargekart der de ulike fargene som kjolen kan lages i var, og en av dem ser ut til å være ganske lik den opprinnelige. :juhu: (hadde passet her) Så da blir det spennende, kjære skal kjøpe den, og jeg skal jo kjøpe den andre kjolen i neste uke en gang. Da blir det nye dager med postkasseventing!!
DDuck Skrevet 22. februar 2009 #1463 Skrevet 22. februar 2009 den kjolen var jo kjempefin :dåne: Hva skal hun gjøre med den gamle da? :klø: Hadde dere kjøpt den eller?
Gjest Neferet Skrevet 22. februar 2009 #1464 Skrevet 22. februar 2009 den kjolen var jo kjempefin :dåne: Hva skal hun gjøre med den gamle da? :klø: Hadde dere kjøpt den eller? Den er kjøpt ja, men kostet ikke så mye, så det går nok greit. Hun kommer nok til å beholde den en stund, vurdere å bruke den som fin selskapskjole hvis det fungerer å sy den ut i skulder/armpartiet, eventuelt kanskje den selges etterhvert. Den andre var mye finere, det synes vi begge!
Gjest Miso Skrevet 23. februar 2009 #1465 Skrevet 23. februar 2009 Hei Miso! gjengjeldes herved! Ja, det blir spennende å se, jeg er redd du må spise vanvittig mye popcorn i mellomtida.. den som venter på noe godt venter ikke forgjeves ønsker deg en god mandag og håper at du og din kjære får en fiiiin uke
Gjest Neferet Skrevet 23. februar 2009 #1466 Skrevet 23. februar 2009 ønsker deg en god mandag og håper at du og din kjære får en fiiiin uke Takk det samme kjære Miso! --------------------------------------------------------------- Tilbake på jobb igjen i dag, og brått var KG-tid en illusjon igjen. Dette er en utrolig bissi uke, ekstra jobb etter vanlig jobb i morra, på besøk sammen med mamma etter jobb på onsdag, prøve å klemme inn en treningsøkt på torsdag og så bursdag to dager til ende fra fredag... Puh! Så hvis dere ikke ser meg på en stund vet dere hva som er greia...
Muffin! Skrevet 23. februar 2009 #1467 Skrevet 23. februar 2009 på travle Twisted. Håper du får en fin uke, selv om den blir hektisk. Den nye kjolen din kjære skal ha var veldig fin!
Sekretæren Skrevet 23. februar 2009 #1468 Skrevet 23. februar 2009 Tilbake på jobb igjen i dag, og brått var KG-tid en illusjon igjen. Dette er en utrolig bissi uke, ekstra jobb etter vanlig jobb i morra, på besøk sammen med mamma etter jobb på onsdag, prøve å klemme inn en treningsøkt på torsdag og så bursdag to dager til ende fra fredag... Puh! Så hvis dere ikke ser meg på en stund vet dere hva som er greia... Alt dette på en gang etter å ha vært syk, da gitt
Sekretæren Skrevet 23. februar 2009 #1469 Skrevet 23. februar 2009 Så kan bjørnen fortelle hvordan det var å komme ut av hiet etterhvert
Disco Biscuit Skrevet 23. februar 2009 #1470 Skrevet 23. februar 2009 Så fin kjole din kjære har kjøpt Blir nok riktig så lekker tenker jeg Så spennende med bryllupsgave like nysgjerrig som deg på å få hvite hva det er
cypress Skrevet 24. februar 2009 #1471 Skrevet 24. februar 2009 Takk det samme kjære Miso! --------------------------------------------------------------- Tilbake på jobb igjen i dag, og brått var KG-tid en illusjon igjen. Dette er en utrolig bissi uke, ekstra jobb etter vanlig jobb i morra, på besøk sammen med mamma etter jobb på onsdag, prøve å klemme inn en treningsøkt på torsdag og så bursdag to dager til ende fra fredag... Puh! Så hvis dere ikke ser meg på en stund vet dere hva som er greia... Dette forklarer hvorfor du er så treig på å svare på stormen i vannglasset til Ansjoni.. Les haugen med PM-er hvis du ikke skjønner hva jeg mener.. Litt deilig å være tilbake på jobb igjen også vel, er det ikke??
Gjest Neferet Skrevet 24. februar 2009 #1472 Skrevet 24. februar 2009 på travle Twisted. Håper du får en fin uke, selv om den blir hektisk. Den nye kjolen din kjære skal ha var veldig fin! Hei Muffin! Her er det bissi, men bra. Sitter på jobb nr. to nå, går overraskende bra fortsatt synes jeg! Håper du får en fin uke også, nå må det vel snart begynne å krible litt i reisefeberen?? Og ja, kjolen er kjempefin!! Falt virkelig for den jeg også, spesielt knappene i ryggen!! Så kan bjørnen fortelle hvordan det var å komme ut av hiet etterhvert Kom igjen bjørn, jeg venter!! Så fin kjole din kjære har kjøpt Blir nok riktig så lekker tenker jeg Så spennende med bryllupsgave like nysgjerrig som deg på å få hvite hva det er Hihi, det blir jo spennende etterhvert ja! Men først blir det bursdagsgave!!
Gjest Neferet Skrevet 24. februar 2009 #1473 Skrevet 24. februar 2009 Dette forklarer hvorfor du er så treig på å svare på stormen i vannglasset til Ansjoni.. Les haugen med PM-er hvis du ikke skjønner hva jeg mener.. Litt deilig å være tilbake på jobb igjen også vel, er det ikke?? Jeg logget inn på den vanlige mailen og hadde plutselig massevis av mail om PM-er. Jeg trodde den hadde hengt seg opp, men dengang ei!! Men nå har jeg da også kastet meg med i stormen! Og joda, litt deilig å være tilbake igjen også!
Sekretæren Skrevet 24. februar 2009 #1474 Skrevet 24. februar 2009 Kom igjen bjørn, jeg venter!! Det er du som er bjørnen da, fjolla :gjeiper:
Gjest Neferet Skrevet 24. februar 2009 #1475 Skrevet 24. februar 2009 Det er du som er bjørnen da, fjolla :gjeiper: Jeg trodde du var bjørnen fordi du hadde fått muskler jeg.... Jeg har bare fått ekstra cm rundt midjen som resultat av dårlig kosthold og inaktivitet med lungebetennelse... Jeg er med andre ord en dårlig bjørn.....
Gjest Neferet Skrevet 24. februar 2009 #1477 Skrevet 24. februar 2009 Ja, jeg skjønte jo det etterhvert jeg også, bare litt for sent.... Men som sagt, jeg var en elendig bjørn. Slaggstoffene ble ikke muskler i det hele tatt...
Store My Skrevet 24. februar 2009 #1479 Skrevet 24. februar 2009 Dette forklarer hvorfor du er så treig på å svare på stormen i vannglasset til Ansjoni.. Les haugen med PM-er hvis du ikke skjønner hva jeg mener.. :klø: *nysgjerrig*
Gjest Neferet Skrevet 24. februar 2009 #1480 Skrevet 24. februar 2009 :klø: *nysgjerrig* Organiseringen av bridezillakinotreff...
Fremhevede innlegg