Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

innom men en søndags :klemmer: spennende å se hva din kjære har funnet på :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Gjest Neferet
Skrevet
innom men en søndags :klemmer: spennende å se hva din kjære har funnet på :popcorn:

Hei Miso! :klemmer: gjengjeldes herved! :)

Ja, det blir spennende å se, jeg er redd du må spise vanvittig mye popcorn i mellomtida..

---------------------------------------------------------------------

Endelig har jeg vært og trent igjen, selv om kroppen var skjelven og mye svakere på styrketreningen enn på lenge. Uansett, jeg føler meg som et nytt og bedre menneske med en gang, så da må det jo være godt for noe?? Nå lager jeg meg middag og skal kose meg med den.

Kjære har forøvrig bestemt seg for å gå for det nye kjolealternativet. Vi fikk tilsendt fargekart der de ulike fargene som kjolen kan lages i var, og en av dem ser ut til å være ganske lik den opprinnelige. :juhu: (hadde passet her) Så da blir det spennende, kjære skal kjøpe den, og jeg skal jo kjøpe den andre kjolen i neste uke en gang. Da blir det nye dager med postkasseventing!! :jepp:

Skrevet

den kjolen var jo kjempefin :dåne: Hva skal hun gjøre med den gamle da? :klø: Hadde dere kjøpt den eller? :)

Gjest Neferet
Skrevet
den kjolen var jo kjempefin :dåne: Hva skal hun gjøre med den gamle da? :klø: Hadde dere kjøpt den eller? :)

Den er kjøpt ja, men kostet ikke så mye, så det går nok greit. Hun kommer nok til å beholde den en stund, vurdere å bruke den som fin selskapskjole hvis det fungerer å sy den ut i skulder/armpartiet, eventuelt kanskje den selges etterhvert. Den andre var mye finere, det synes vi begge! :fnise:

Skrevet
Hei Miso! :klemmer: gjengjeldes herved! :)

Ja, det blir spennende å se, jeg er redd du må spise vanvittig mye popcorn i mellomtida..

:popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn:

den som venter på noe godt venter ikke forgjeves

:popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn:

ønsker deg en god mandag og håper at du og din kjære får en fiiiin uke :hug:

Gjest Neferet
Skrevet
ønsker deg en god mandag og håper at du og din kjære får en fiiiin uke :hug:

Takk det samme kjære Miso! :klem:

---------------------------------------------------------------

Tilbake på jobb igjen i dag, og brått var KG-tid en illusjon igjen. Dette er en utrolig bissi uke, ekstra jobb etter vanlig jobb i morra, på besøk sammen med mamma etter jobb på onsdag, prøve å klemme inn en treningsøkt på torsdag og så bursdag to dager til ende fra fredag... Puh! Så hvis dere ikke ser meg på en stund vet dere hva som er greia...

Skrevet

:kose: på travle Twisted. Håper du får en fin uke, selv om den blir hektisk.

Den nye kjolen din kjære skal ha var veldig fin! :jepp:

:klemmer:

Skrevet
Tilbake på jobb igjen i dag, og brått var KG-tid en illusjon igjen. Dette er en utrolig bissi uke, ekstra jobb etter vanlig jobb i morra, på besøk sammen med mamma etter jobb på onsdag, prøve å klemme inn en treningsøkt på torsdag og så bursdag to dager til ende fra fredag... Puh! Så hvis dere ikke ser meg på en stund vet dere hva som er greia...

Alt dette på en gang etter å ha vært syk, da gitt :kose:

Skrevet

Så kan bjørnen fortelle hvordan det var å komme ut av hiet etterhvert :Nikke:

Skrevet

Så fin kjole din kjære har kjøpt :strix: Blir nok riktig så lekker tenker jeg ;)

Så spennende med bryllupsgave :hoppe: like nysgjerrig som deg på å få hvite hva det er ;)

Skrevet
Takk det samme kjære Miso! :klem:

---------------------------------------------------------------

Dette forklarer hvorfor du er så treig på å svare på stormen i vannglasset til Ansjoni.. ;) Les haugen med PM-er hvis du ikke skjønner hva jeg mener.. :fnise:

Litt deilig å være tilbake på jobb igjen også vel, er det ikke??

:klem:

Gjest Neferet
Skrevet
:kose: på travle Twisted. Håper du får en fin uke, selv om den blir hektisk.

Den nye kjolen din kjære skal ha var veldig fin! :jepp:

Hei Muffin! Her er det bissi, men bra. Sitter på jobb nr. to nå, går overraskende bra fortsatt synes jeg! Håper du får en fin uke også, nå må det vel snart begynne å krible litt i reisefeberen??

Og ja, kjolen er kjempefin!! Falt virkelig for den jeg også, spesielt knappene i ryggen!! :strix:

Så kan bjørnen fortelle hvordan det var å komme ut av hiet etterhvert :Nikke:

Kom igjen bjørn, jeg venter!! :popcorn:

Så fin kjole din kjære har kjøpt :strix: Blir nok riktig så lekker tenker jeg ;)

Så spennende med bryllupsgave :hoppe: like nysgjerrig som deg på å få hvite hva det er ;)

Hihi, det blir jo spennende etterhvert ja! Men først blir det bursdagsgave!! :hoppe:

Gjest Neferet
Skrevet
Dette forklarer hvorfor du er så treig på å svare på stormen i vannglasset til Ansjoni.. ;) Les haugen med PM-er hvis du ikke skjønner hva jeg mener.. :fnise:

Litt deilig å være tilbake på jobb igjen også vel, er det ikke??

:klem:

Jeg logget inn på den vanlige mailen og hadde plutselig massevis av mail om PM-er. Jeg trodde den hadde hengt seg opp, men dengang ei!! :fnise: Men nå har jeg da også kastet meg med i stormen! :jepp:

Og joda, litt deilig å være tilbake igjen også!

Skrevet
Kom igjen bjørn, jeg venter!! :popcorn:

Det er du som er bjørnen da, fjolla :gjeiper:

:fnise:

Gjest Neferet
Skrevet
Det er du som er bjørnen da, fjolla :gjeiper:

:skratte:

Jeg trodde du var bjørnen fordi du hadde fått muskler jeg....

Jeg har bare fått ekstra cm rundt midjen som resultat av dårlig kosthold og inaktivitet med lungebetennelse...

Jeg er med andre ord en dårlig bjørn..... :sukk:

Skrevet

Jamen, du har jo vært i hi :fnise:

Gjest Neferet
Skrevet

Ja, jeg skjønte jo det etterhvert jeg også, bare litt for sent.... :sjenert:

Men som sagt, jeg var en elendig bjørn. Slaggstoffene ble ikke muskler i det hele tatt...

Skrevet

Hadde vi bare fungert sånn :Nikke:

Skrevet

:klø: *nysgjerrig*

Gjest Neferet
Skrevet
:klø: *nysgjerrig*

:ler: Organiseringen av bridezillakinotreff... :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...