cypress Skrevet 17. februar 2009 #1421 Skrevet 17. februar 2009 I går kveld sendte vi bestillingen til Optimalprint! Invitasjoner og menykort! Så det bør dukke opp noe om max ti dager!! Gleder meg så utrolig mye til å se hvordan det blir, og ikke minst til å begynne å gjøre forberedelser til å sende ut invitasjonene!! Så bra!!! Gleder meg til å høre om kvaliteten!! Hvilken type invitasjon tok dere? Sånne man bretter, eller enkle eller?? Og vips ble jeg også litt stressa for at vi ikke har ordnet invitasjoner enda... :dåne:
Gjest Neferet Skrevet 17. februar 2009 #1422 Skrevet 17. februar 2009 Så bra!!! Gleder meg til å høre om kvaliteten!! Hvilken type invitasjon tok dere? Sånne man bretter, eller enkle eller?? Og vips ble jeg også litt stressa for at vi ikke har ordnet invitasjoner enda... :dåne: Vi har sånne som brettes ja Samme design som vi snakket om en gang tidligere tror jeg. Rødt hjerte og snirkler Du har fortsatt bra med tid da cypress, så tror ikke du trenger å være så veldig stressa!
cypress Skrevet 17. februar 2009 #1423 Skrevet 17. februar 2009 Jepp, husker designet deres, det er kjempefint!! Jeg tror vi har byttet, at vi nå skal ha det designet med calaene. Lurer på å ha det i buketten min også, sammen med roser. Ok, hvis du sier jeg har god tid, så stoler jeg på deg..
Muffin! Skrevet 17. februar 2009 #1424 Skrevet 17. februar 2009 for bestilling av invitasjoner! Snirkler du, overraskende! Høres veldig fine ut da. Håper formen er mye bedre nå!
Gjest Neferet Skrevet 18. februar 2009 #1425 Skrevet 18. februar 2009 Jepp, husker designet deres, det er kjempefint!! Jeg tror vi har byttet, at vi nå skal ha det designet med calaene. Lurer på å ha det i buketten min også, sammen med roser. Ok, hvis du sier jeg har god tid, så stoler jeg på deg.. Ja til callaer!! Jeg har jo fått helt dilla på dem.... for bestilling av invitasjoner! Snirkler du, overraskende! Høres veldig fine ut da. Håper formen er mye bedre nå! Det blir da nesten ingen snirkler her i gården.... Og formen er mye bedre, heldigvis. Siste hele dag med penicillin i dag, i morgen etter frokost er jeg ferdig med det styret! Håper alt er bra med deg også!
Mazilla Skrevet 18. februar 2009 #1426 Skrevet 18. februar 2009 Hvor lenge etter pencillinen må du vente før du kan leve som normalt igjen? Trene osv? Godt du er bedre!
Gjest Neferet Skrevet 18. februar 2009 #1427 Skrevet 18. februar 2009 Hvor lenge etter pencillinen må du vente før du kan leve som normalt igjen? Trene osv? Godt du er bedre! Jeg tenkte jeg skulle begynne forsiktig og gå litt turer og sånn i helga, og så begynne forsiktig med styrketrening i neste uke. Skal prøve å ikke overdrive helt sånn at jeg skyter meg selv i foten, husker at det var en tung vei å gå etter forrige lungebetennelse... Men bedre med litt en ingenting!!
Disco Biscuit Skrevet 18. februar 2009 #1428 Skrevet 18. februar 2009 Innom en snartur å hilser på Kvaliteten på Optimalprint er absolutt bra tør jeg å påstå Nå har vi bare enkle initasjoner, men tror brettede blir like bra
Gjest Neferet Skrevet 18. februar 2009 #1429 Skrevet 18. februar 2009 Innom en snartur å hilser på Kvaliteten på Optimalprint er absolutt bra tør jeg å påstå Nå har vi bare enkle initasjoner, men tror brettede blir like bra Hei MaiL, hyggelig å se deg! Godt å høre at du er fornøyd med Optimalprint, jeg slenger meg på cypress og lurer på hvilket design dere har! -------------------------------------------------------------------- Nå har jeg hatt besøk av venninne med baby, det var kjempehyggelig. Men til slutt var lillegutt veldig trøtt og sliten og laget MASSE lyd, så det var på tide å trille hjem for dem. Nå skal jeg kose meg med mat og litt TV tror jeg..
Gjest Neferet Skrevet 18. februar 2009 #1430 Skrevet 18. februar 2009 Jeg blir helt gal av å ikke helt klare å finne på morgengave til kjære!! Har flere ideer som flakser rundt i hodet, men klarer ikke helt å gå for noen av dem! Og det hjelper ikke at hun har bursdag sånn ca en uke før bryllupet heller.... Jaja, godt jeg har god tid på meg enda!!! :bond: :bond:
Gjest Ansjoni Skrevet 18. februar 2009 #1431 Skrevet 18. februar 2009 Uff morgengave ja, det er helt umulig! Har virkelig ingen aning. Vi har sånn ca like god tid,da, i det minste Så bra at invitasjonene er sendt til printing
Gjest Neferet Skrevet 18. februar 2009 #1432 Skrevet 18. februar 2009 Uff morgengave ja, det er helt umulig! Har virkelig ingen aning. Vi har sånn ca like god tid,da, i det minste Så bra at invitasjonene er sendt til printing Sånn ca like god tid er jammen sant.... Ja, for invitasjoner!! Gleder meg masse til å få dem i posten, men det tar vel et par uker. Sto 7-10 arbeidsdager, litt usikker på om det var med eller uten postgang, men satser på at det er med!!
Gjest Neferet Skrevet 19. februar 2009 #1433 Skrevet 19. februar 2009 Ops, der begynte skiskytinga! Oppdaterer meg hos dere andre senere i dag!!
Gjest Miso Skrevet 19. februar 2009 #1434 Skrevet 19. februar 2009 Ser dere har bestilt bryllupsinvitasjoner fra Optimalprint de brukte vi også eneste vi ikke skal bruke dem til er takkekortene!!! men vi ble veldig fornøyd med kvaliteten på invitasjoner, bordkort, meny og kirkeprogram
DDuck Skrevet 19. februar 2009 #1435 Skrevet 19. februar 2009 ojj... morgengave.. Det har jeg helt glemt...
Gjest Miso Skrevet 19. februar 2009 #1436 Skrevet 19. februar 2009 ojj... morgengave.. Det har jeg helt glemt... det syns jeg var vanskelig også.. men lette på KG å fant en del ideer.. men det ble til at han fikk en fotobok med bilder av oss sammen, det var litt annerledes men romantisk :rødme: også fikk han dørmatta hvor jeg fikk trykket velkommen til fam (og så etternavnet vårt) sånn, som eksempler på ideer...
Disco Biscuit Skrevet 19. februar 2009 #1437 Skrevet 19. februar 2009 Sjekk ut vårt optimalprint design på FB gruppa, har egendesignede med monogram Morgengave er slitsomt å tenke på... Eneste jeg kommer på til min kjære er klokke, som han ikke har eller bruker fra før, spørs vel om han har så lyst på det igrunn Bare fordi jeg synes det er praktisk liksom...
Gjest Neferet Skrevet 19. februar 2009 #1438 Skrevet 19. februar 2009 Ser dere har bestilt bryllupsinvitasjoner fra Optimalprint de brukte vi også eneste vi ikke skal bruke dem til er takkekortene!!! men vi ble veldig fornøyd med kvaliteten på invitasjoner, bordkort, meny og kirkeprogram Høres bra ut at dere ble fornøyd!! Gleder meg masse til de kommer i posten, vil helst ha dem NÅÅÅÅ!! ojj... morgengave.. Det har jeg helt glemt... Du har god tid enda da!! det syns jeg var vanskelig også.. men lette på KG å fant en del ideer.. men det ble til at han fikk en fotobok med bilder av oss sammen, det var litt annerledes men romantisk :rødme: også fikk han dørmatta hvor jeg fikk trykket velkommen til fam (og så etternavnet vårt) sånn, som eksempler på ideer... Det hørtes jo ut som en kjempehyggelig morgengave Miso!! Jeg har foreløpig flere ideer, jeg tenkte først litt på å spille inn et par sanger som jeg synes speiler mitt syn på kjære og forholdet vårt, og det er fortsatt et aktuelt alternativ, men jeg har ikke vært helt flink til å trene stemmen. Så har jeg vært innom dette med konsertbilletter og tilhørende tur, men foreløpig ingen aktuelle. Det kan jo eventuelt være et gavekort også da.... Og så har jeg etter inspirasjon fra cypress tenkt litt på aktfoto, men vet ikke egentlig om kjære synes det er så stas. Hun er utrolig bluferdig, for å bruke et gammeldags ord. Og det jeg egentlig hadde tenkt på, som jeg vet hun vil ha, er en eee (minipc), men det har hun sagt at er for dyrt for noe sånt, så da falt det i fisk... Vanskelig!!! Sjekk ut vårt optimalprint design på FB gruppa, har egendesignede med monogram Morgengave er slitsomt å tenke på... Eneste jeg kommer på til min kjære er klokke, som han ikke har eller bruker fra før, spørs vel om han har så lyst på det igrunn Bare fordi jeg synes det er praktisk liksom... Aha, jeg har jo sett dem før! Men vimsehodet mitt hadde ikke fått med seg at dere brukte optimalprint.... Jeg sliter også litt med at det ikke skal være meg som definerer hva som er bra morgengave, men at det helst skal være noe kjære vil sette pris på! :klø:
Store My Skrevet 19. februar 2009 #1439 Skrevet 19. februar 2009 hva med en ring eller et smykke? eller er hun kanskje ikke typen som liker det noe særlig?
Gjest Ansjoni Skrevet 19. februar 2009 #1440 Skrevet 19. februar 2009 Må bare si at jeg anbefaler asus eee på det sterkeste!! Har en sånn en, og er totalt forelsket :rødme: De er ikke såå dyre heller da, det blir jo like dyrt med fotograf, og iallefall reise!! Men hun syns kanskje det blir for dyrt for den pcen? Spille inn sanger høres jo så romantisk ut da Synger du mye? Konserttur er jo også en fin ting Selv vurderer jeg en helgetur eller noe sånt, rett etter bryllupet, siden bryllupsreisen er på ubestemt tid, men vi får se Har også veldig lyst på restaurant oscarsgate, men det er liksom mest min greie, så kanskje en litt vel egosentrisk morgengave Det eneste som er helt sikkert, er at det blir en opplevelse, kan ikke kjøpe store, dyre ting vi ikke kan dra med oss til usa. Må jo sette igjen eventuelle bryllupsgaver også
Fremhevede innlegg