Gjest Neferet Skrevet 16. februar 2009 #1401 Del Skrevet 16. februar 2009 LISTE!! Tykk skrift: ferdig Skrå skrift: under arbeid Spørsmåltegn: Usikkert om skal være med Brud 1 Brud 2 Dato Tidspunkt Sted for vielsen Vigsler fra HEF Inngangsmarsj Utgangsmarsj Musikk/musikere Seremonipynt Stoler til seremonien Lokalet Kokk Meny Service Kakeliste - svigermor ramset opp i går... Bryllupskake Kaketopp Vin - har fått hjelp av en venninne i restaurantbransjen, så det er nok bestemt nå tror jeg! Øl Mineralvann Avec Location for fotografering Mottakelsen- Hva skjer Mottakelsen- Hvem har ansvar Brud 1: Brudekjole Underskjørt Undertøy - mangler fortsatt til bryllupsnatta da, det jeg har nå er mer for å se pen ut i kjolen, ikke spesielt sexy.... Sko Strømper Smykker Hårpynt Bestemme frisyre Brud 2: Brudekjole Underskjørt Undertøy Sko Strømper Smykker Hårpynt Bestemme frisyre Våre hjelpere: Forlovere Fotograf Toastmaster Gaveåpnere Servitører Bordpynt: Løper - organza hvit og sølv Duker Blomster Lys Servietter med våre navn på Servietter til kaffen Gjesteliste Transport Bestemme invitasjoner Bestemme bordpynt Bestemme bordkort Bestemme bryllupskake Bestemme brudebuketter Bestemme frisør Bestemme sminkør Bestemme bryllupsreise Sende invitasjoner Bestille frisør Bestille sminkør Bestille brudebukett Bestille blomster til lokalet Bestille bryllupskake Bestille rom til bryllupsnatt Bestille bryllupsreise Skrive handleliste Kjøpe bordpynt Kjøpe inn til gaveåpning (nummerlapper, bok, teip osv) Kjøpe gjestebok Edit: Oppdatert pr 16.02.09. Nå med stoler til seremonien, samt påbegynt kakeliste og vinvalg! Det er jammen ganske mye som allerede er på plass!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. februar 2009 #1402 Del Skrevet 16. februar 2009 Oj, og så må det nok på et helt nytt punkt på lista ser jeg: Innhold/kjøreplan for seremonien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 16. februar 2009 #1403 Del Skrevet 16. februar 2009 Og tusen takk for alle innspill om spraytan jenter! Jeg må nok fortsatt veie litt fram og tilbake tror jeg! Ross i Friends sitter fremdeles på netthinna... Ikke gjør det!!! *MimharogsåsettutsomRoss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. februar 2009 #1404 Del Skrevet 16. februar 2009 Ikke gjør det!!! *MimharogsåsettutsomRoss* Hihi, det er godt du roper høyt mim! Men det kan hende jeg uansett ender på tradisjonell sol, jeg har en rygg som kan finne på å lage masse kviser med jevne mellomrom, så med sol får jeg ihvertfall strålt dem døde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. februar 2009 #1405 Del Skrevet 16. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. februar 2009 #1406 Del Skrevet 16. februar 2009 Takk dinings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. februar 2009 #1407 Del Skrevet 16. februar 2009 Spraykabinett ville jeg IKKE tatt sjansen på før en så stor dag.. Tenk om man ser ut som en gulrot da.. Huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 16. februar 2009 #1408 Del Skrevet 16. februar 2009 Spraykabinett ville jeg IKKE tatt sjansen på før en så stor dag.. Tenk om man ser ut som en gulrot da.. Huff.. nei, man må få gjort det hos noen som gjør det manuelt. og man må ha prøvd på forhånd så man vet hvordan man blir seende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. februar 2009 #1409 Del Skrevet 16. februar 2009 Spraykabinett ville jeg IKKE tatt sjansen på før en så stor dag.. Tenk om man ser ut som en gulrot da.. Huff.. nei, man må få gjort det hos noen som gjør det manuelt. og man må ha prøvd på forhånd så man vet hvordan man blir seende ut. jeg har skjønt det, men det er jo litt moro likevel, å forestille seg selv som Ross... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. februar 2009 #1410 Del Skrevet 16. februar 2009 hei innom med en mandags og ønsker deg en fortsatt strålende første dag i ny uke hvordan har helgen vært?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. februar 2009 #1411 Del Skrevet 16. februar 2009 hei innom med en mandags og ønsker deg en fortsatt strålende første dag i ny uke hvordan har helgen vært?? Hei Miso! Joda, helgen var bra den! Vi fant stadig mer vi kunne ønske oss, så i løpet av uka blir det oppdatering av hjemmeside! Ellers har jeg fortsatt en ganske slapp tilværelse i heimen, men fra neste uke er det full fart igjen. Får planlegge alt jeg kan nå, så har jeg ihvertfall fått brukt sykemeldingsperioden til noe positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 16. februar 2009 #1412 Del Skrevet 16. februar 2009 jeg har skjønt det, men det er jo litt moro likevel, å forestille seg selv som Ross... Det var ikke så morsomt å se ut som Ross på orntli` :slåss: Jeg er bare såååå glad at ingen har bilder av det :dåne: (tror jeg ihvertfall...........) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. februar 2009 #1413 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei Miso! Joda, helgen var bra den! Vi fant stadig mer vi kunne ønske oss, så i løpet av uka blir det oppdatering av hjemmeside! Ellers har jeg fortsatt en ganske slapp tilværelse i heimen, men fra neste uke er det full fart igjen. Får planlegge alt jeg kan nå, så har jeg ihvertfall fått brukt sykemeldingsperioden til noe positivt! Veldig bra med masse ønsker, da får dere nok masse masse fint oh, hjemmeside greit å la kroppen bli ordentlig frisk før man setter i gang for fullt igjen!! også er det greit å bruke tiden til bryllupsplanlegging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. februar 2009 #1414 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg har sedd folk som så ut som Ross etter manuell spraying også.. Men hun var ganske ny i gamet hun spraye damen og brukte sikkert en farge som ikke var så bra ifht hudfargen til hun som ble sprayet Går man hos noen som er erfaren og kan tingene sine er det sikkert ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 16. februar 2009 #1415 Del Skrevet 16. februar 2009 Oi, der var det mye som var unnagjort Så bra du får noe positivt ut av sykmeldingsperioden også Fine paraplyer, selv om vi selvsagt ikke kommer til å få bruk for dem på vår dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. februar 2009 #1416 Del Skrevet 16. februar 2009 Det var ikke så morsomt å se ut som Ross på orntli` :slåss: Jeg er bare såååå glad at ingen har bilder av det :dåne: (tror jeg ihvertfall...........) Hihi, det skjønner jeg godt mim!! (men det er klart, for resten av verden hadde det nok vært moro med bilder...) Veldig bra med masse ønsker, da får dere nok masse masse fint oh, hjemmeside greit å la kroppen bli ordentlig frisk før man setter i gang for fullt igjen!! også er det greit å bruke tiden til bryllupsplanlegging Ja, vi vil ha masse fint! Vil du se hjemmeside ligger adressen på FB-gruppa Jeg har sedd folk som så ut som Ross etter manuell spraying også.. Men hun var ganske ny i gamet hun spraye damen og brukte sikkert en farge som ikke var så bra ifht hudfargen til hun som ble sprayet Går man hos noen som er erfaren og kan tingene sine er det sikkert ikke noe problem Hmm... Jeg tror ikke jeg er sånn kjempeberoliga etter de siste dagenes innlegg her... Oi, der var det mye som var unnagjort Så bra du får noe positivt ut av sykmeldingsperioden også Fine paraplyer, selv om vi selvsagt ikke kommer til å få bruk for dem på vår dag! Det er klart vi ikke får bruk for dem!! Men jeg tenkte ikke egentlig bare på bryllupet, jeg tenkte litt sånn generelt også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 16. februar 2009 #1417 Del Skrevet 16. februar 2009 Hmm... Jeg tror ikke jeg er sånn kjempeberoliga etter de siste dagenes innlegg her... jeg skal legge ut bilde av meg i FB-gruppa, så får du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. februar 2009 #1418 Del Skrevet 16. februar 2009 jeg skal legge ut bilde av meg i FB-gruppa, så får du se. Høres bra ut!! -------------------------------------------------------------------- Jeg har sittet og oppdatert ønskelista vår etter helgas utflukt. Synes nesten det er litt ekkelt å skrive ønskeliste sånn jeg, ser jo unektelig litt storforlangende ut!! Men det er vel sikkert bare fordi jeg ikke er vant til det kanskje, har jo satt stor pris på ønskelister i de bryllupene jeg har vært gjest i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 16. februar 2009 #1419 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg har sittet og oppdatert ønskelista vår etter helgas utflukt. Synes nesten det er litt ekkelt å skrive ønskeliste sånn jeg, ser jo unektelig litt storforlangende ut!! Men det er vel sikkert bare fordi jeg ikke er vant til det kanskje, har jo satt stor pris på ønskelister i de bryllupene jeg har vært gjest i... Jeg følte også det, men folk maste jo om ønskelista annenhver dag før den ble lagt ut.. så da så. man får bare huske på at folk setter pris på ønskelister, og at du har jo aldri tenkt på noen andre som har lagt ut lister som storforlangende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. februar 2009 #1420 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg følte også det, men folk maste jo om ønskelista annenhver dag før den ble lagt ut.. så da så. man får bare huske på at folk setter pris på ønskelister, og at du har jo aldri tenkt på noen andre som har lagt ut lister som storforlangende. Ja, det er sant det plingo! Skal tenke på det jeg! Det er jo allerede mange som har spurt om ønskeliste, det begynte de med for leeenge siden! ------------------------------------------------------------------------------- I går kveld sendte vi bestillingen til Optimalprint! Invitasjoner og menykort! Så det bør dukke opp noe om max ti dager!! Gleder meg så utrolig mye til å se hvordan det blir, og ikke minst til å begynne å gjøre forberedelser til å sende ut invitasjonene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg