Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet
Sånn tenker jeg også :fnise: Må sjekke mange ganger at døra er låst også, sånn at ingen kommer og overassker meg også ;)

Men tror jeg nok jeg må ta litt sol etterhvert, vil jo ikke gå i ett med kjolen!!

God helg og fremdeles god bedring, twisted!

:hug:

:fnise: Gå i ett med kjolen.... Det er vel ikke så stor sjans for det uansett vel... :)

God helg til deg også Ansjoni, i dag har jeg vært en tur nede i byen bare for å ikke sitte i denne leiligheta dag ut og dag inn, og det gikk mye bedre enn tidligere i uka!! :hoppe: Så da går det ihvertfall riktige veien!!! :jepp:

Plutselig er jeg klar for å være med deg på spinning! :trene:

:hug: tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stoler til seremonien er herved bestilt hos utleiefirma! :hoppe:

Yey :hoppe: Flink du er :Nikke:

Forresten så var det innmari lekkert det undertøyet du lurte på å kjøpe ;) Tror nok din kjære blir positivt overrasket for det :strix:

Jeg har også tenkt til å begynne å ta sol et par ganger i uka når jeg er å trener frem mot bryllupet, men så blir det som oftest med tanken :ler: Og de gangene jeg husker på det så har jeg ikke småpenger/kontanter på meg :fnise:

Blir det bare avslapning på deg i helgen siden du er syk eller?

God helg, og masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Yey :hoppe: Flink du er :Nikke:

Forresten så var det innmari lekkert det undertøyet du lurte på å kjøpe ;) Tror nok din kjære blir positivt overrasket for det :strix:

Jeg har også tenkt til å begynne å ta sol et par ganger i uka når jeg er å trener frem mot bryllupet, men så blir det som oftest med tanken :ler: Og de gangene jeg husker på det så har jeg ikke småpenger/kontanter på meg :fnise:

Blir det bare avslapning på deg i helgen siden du er syk eller?

God helg, og masse :klemmer:

Ja, fornøyd med stoler og tiltenkt undertøy!! :hoppe:

Vi reiser til kjæres foreldre i kveld og blir der i helga. Det blir nok en ganske rolig helg ja, orker vel ikke så mye mer... Men vi har ihvertfall planer om å supplere ønskelista litt, og det gleder jeg meg til!

God helg og :klemmer: til deg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg hos svigers i helga! Greit at stoler er i boks da! :Nikke: Bra med alt som kan krysses av den berømmelige lista.. :sjenert:

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster ikke det veldig mye?

Nei, koster litt over 300 for hele kroppen (i alle fall det jeg tok det). Det er egentlig ikke så ille hvis man tenker på hvor mange ganger man må ta sol for å få samme/tilsvarende/dårligere farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spraytan er litt dyrt hvis man tenker på at det bare varer i en ukes tid.. Men sammenlignet med solarium er det jo utrolig mye raskere, og ikke så forferdelig-grusomt dyrt.. Jeg har sett et sted de tar St. Tropez-spraytan (som visstnok skal være den beste..) for 500 kr. Da står det en dame og sprayer deg og er kjempenøye - ikke noe kabinett ala Ross fra Friends.. Kabinett er selvfølgelig billigere, men kan også bli bra altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varer fargen bare ei uke???

ja, dessverre.. men fargen er veldig fin de første dagene, og det er jo da man har bryllupet og tar bilder og sånt. skal dere på bryllupsreise etterpå? i så fall blir du jo kanskje naturlig brun der, så da er du like brun når du kommer hjem igjen. (NB: spraytan forsvinner mye fortere i klorvann).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har den en tendens til å forsvinne ujevnt? Fargen, altså? Ser man flekkete ut på slutten av uka?

Den KAN gjøre det, dersom man gnir på den. Eller dersom man ikke vasker seg på halsen når man vasker ansiktet. Og så tåler den som sagt ikke klor. men dersom man ikke gnir masse og er flink til å bruke fuktighetskrem forsvinner den ikke så ujevnt at man legger merke til det i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Plingo. Mye body lotion er viktig! Da går det som regel ganske jevnt av.

(tror jeg da, jeg har bare gjort det 3-4 ganger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet
Høres fornuftig ut ;) Kose dere masse hos svigers :jepp:

:klemmer:

Det har vi gjort! Tilbake i tigerstaden nå. Ha en fin mandag MaiL!

Så kjekt at stolene er i boks. :strix:

Kos deg masse i helga. God bedring.

GOD HELG!!

:hug:

Takk Maye! Håper du også har hatt en bra helg!!

Kos deg hos svigers i helga! Greit at stoler er i boks da! :Nikke: Bra med alt som kan krysses av den berømmelige lista.. :sjenert:

God helg! :klemmer:

Ja, rett og slett greit med alt som er unnagjort, det begynner jo å bli ganske mye!

Og stoler blir visst fort reservert i sommersesongen, så da var det greit å ha kapret noen! :jepp:

Så bra at du begynner å bli litt bedre! :hoppe: Og du får jo fikset litt bryllupsting mens du er syk ser jeg. :tommel:

God helg! :klem:

Ja, aldri så galt at det ikke er godt for noe!! :ler: Ukas plan er å bestille invitasjoner og menykort!

:klem: til deg også Muffin!

Har du hatt ei fin helg hos svigers? Håper du har fått slappa av, og at du er på bedringens vei! :Nikke:

Hei Mazilla!

Vi har hatt en bra helg ja. Fant plutselig masse annet fint vi kan ønske oss, så nå blir jeg jo snart bekymret for at vi ikke vil få alt det fine... :fnise: Kjære mener vi må prioritere, synes det blir vanskelig også jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Og tusen takk for alle innspill om spraytan jenter! :) Jeg må nok fortsatt veie litt fram og tilbake tror jeg! Ross i Friends sitter fremdeles på netthinna... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ikke vært inne før!!!! Ikke bra! :klaske: Men nå har jeg gjort noe med det!! :klemmer:

*merke av på mine innlegg*

Endret av zilje_k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Her har jeg ikke vært inne før!!!! Ikke bra! :klaske: Men nå har jeg gjort noe med det!! :klemmer:

*merke av på mine innlegg*

Hei zilje_k og :velkommen: inn i boka mi!!

Er jammen ikke sikker på om jeg har vært inne hos deg heller, så skal løpe inn og kikke litt nå!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...