Gjest Neferet Skrevet 11. februar 2009 #1341 Del Skrevet 11. februar 2009 ja, akkurat som om man som heterofil jente forelsker seg i en homofil mann.. Nettopp! Betyr det jeg håper og tror det jeg håper og tror? Lungebetennelse? :overasket: Usj, det hørtes ikke bra ut! Bli bra igjen, du må du må bli bra igjen God bedring! Er litt i ørska nå, etter først alt for lite, og så alt for masse søvn, men kommer sterkere tilbake Takk for sang og velkommen hjem Ansjoni! Du får komme tilbake etter at søvnmønsteret har nærmet seg normalt! Det ANER jeg ikke, lille venn Jeg tror du må ta et privat kurs for Anjoni... Kan vel bli litt tøft ja, hun mener jo vi ikke hopper høyt nok til tider, armene er ikke høyt nok oppe eller strake nok, rumpa er ikke langt nok nede i gulvet... osv... Greit å ikke krepere med en gang man begynner å føle seg bra! Men du får ha riktig gooood bedring! Jeg skal tenke på deg, og og for deg Tusen takk! Så skal jeg komme tilbake og hoppe og danse med dere når jeg har fått tilbake oksygenopptaket mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. februar 2009 #1342 Del Skrevet 11. februar 2009 Her var det mye morsom lesning i dag! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. februar 2009 #1343 Del Skrevet 11. februar 2009 Her var det mye morsom lesning i dag! :dåne: Ja, det finnes ikke grenser for temaer i en bryllupsdagbok! Sånn skal det være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 11. februar 2009 #1344 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg var 17 da jeg snudde, et par måneder før 18års dagen min. Falt for en kollega av mamma, du kan tenke deg.... Ojsann... spenstig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. februar 2009 #1345 Del Skrevet 11. februar 2009 Sorry at jeg er så barnslig, men jeg klarer ikke slutte å lure på hvordan man sier bæsje på tegnspråk... Tipper noe ala dette: --> --> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 11. februar 2009 #1346 Del Skrevet 11. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. februar 2009 #1347 Del Skrevet 11. februar 2009 Sorry at jeg er så barnslig, men jeg klarer ikke slutte å lure på hvordan man sier bæsje på tegnspråk... Tipper noe ala dette: --> --> du glemte <-- også barnslig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 11. februar 2009 #1348 Del Skrevet 11. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. februar 2009 #1349 Del Skrevet 11. februar 2009 Du gir meg ihvertfall en god latter her! Men det var langt fra det merkeligste noen har sagt, jeg hadde en gang en kollega som presterte å si: "Hvis du i din tilstand skulle be ut noen på date, hvordan ville du gjort det da?" Det hørtes ihvertfall ut som om jeg var døende!! Jeg var 17 da jeg snudde, et par måneder før 18års dagen min. Falt for en kollega av mamma, du kan tenke deg.... Syns søsteren min var så morsom jeg. Hun var sammen med ei jente i flere år før hun giftet seg med en mann. Da hun var gift omtalte hun den perioden som "Da jeg trodde jeg var lesbisk." Nå er hun forøvrig sammen med en jente igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 12. februar 2009 #1350 Del Skrevet 12. februar 2009 Innom å sier jeg. Takk for besøket, og velkommen igjen. Snart 6 mnd igjen fest i boka mi nå: Så leit at du er syk. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. februar 2009 #1351 Del Skrevet 12. februar 2009 Sorry at jeg er så barnslig, men jeg klarer ikke slutte å lure på hvordan man sier bæsje på tegnspråk... Tipper noe ala dette: --> --> du glemte <-- også barnslig Det er godt dere får underholdt dere ihvertfall jenter... Men jeg klarer nok ikke å illustrere det med smiley-tegnspråk. Du får bli med på bridezillakino cypress, så skal jeg vise deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. februar 2009 #1352 Del Skrevet 12. februar 2009 Ojsann... spenstig Skal man først gjøre noe, så får man gjøre det ordentlig... Men for å ha sagt det også, så ble det aldri til noe. Syns søsteren min var så morsom jeg. Hun var sammen med ei jente i flere år før hun giftet seg med en mann. Da hun var gift omtalte hun den perioden som "Da jeg trodde jeg var lesbisk." Nå er hun forøvrig sammen med en jente igjen. Sånn kan det gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. februar 2009 #1353 Del Skrevet 12. februar 2009 Innom å sier jeg. Takk for besøket, og velkommen igjen. Snart 6 mnd igjen fest i boka mi nå: Så leit at du er syk. God bedring. Hei Maye! Hyggelig å se deg innom boka mi! Skal passe på å få med meg 6mnd festen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 12. februar 2009 #1354 Del Skrevet 12. februar 2009 Heisann Har oppdatert meg litt å lest de siste sidene, skjedd mye siden sist jeg var her!! Mye morsom lesing Så på kjolene deres skal ha i bryllupet, den ene av dem er lik kjolene som brudepikene våre hadde i vårt bryllup Brudekjole1 Den er utrolig nydelig Sender deg masse torsdag å ønsker deg en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. februar 2009 #1355 Del Skrevet 12. februar 2009 Heisann Har oppdatert meg litt å lest de siste sidene, skjedd mye siden sist jeg var her!! Mye morsom lesing Så på kjolene deres skal ha i bryllupet, den ene av dem er lik kjolene som brudepikene våre hadde i vårt bryllup Brudekjole1 Den er utrolig nydelig Sender deg masse torsdag å ønsker deg en strålende dag Hei Miso! Ja, det har vært litt aktivitet her de siste dagene.... Kjolen er min, det er den samme som ligger på KG-gruppa, jeg har byttet om fargene på den. Men er helt enig med deg, den er utrolig fin!! Gleder meg til å ha den på på ordentlig! Masse torsdags tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 12. februar 2009 #1356 Del Skrevet 12. februar 2009 Vi kjøpte kjolene på Ebay! Betalte mindre for dem til sammen enn vi ville gjort for brudepikekjoler til jentene her i Norge! :dåne: men de vokste litt fra vi bestilte dem til de skulle ha de på, så begge måtte sys ut uka før bryllupet.. stakkars nervene mine da du kommer til å bli såååå nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. februar 2009 #1357 Del Skrevet 12. februar 2009 Vi kjøpte kjolene på Ebay! Betalte mindre for dem til sammen enn vi ville gjort for brudepikekjoler til jentene her i Norge! :dåne: men de vokste litt fra vi bestilte dem til de skulle ha de på, så begge måtte sys ut uka før bryllupet.. stakkars nervene mine da du kommer til å bli såååå nydelig Min er også kjøpt gjennom Ebay! Sydd etter mål og kostet kr. 1.120,- inkludert frakt! Helt vanvittig spør du meg! Men da har jeg jo mulighet til å kjøpe en kjole til, driver og leker med den ideen fordi den røde er så tung (og min kjære er typen som ikke drar først hjem fra fest....) Skjønner godt nervene dine fikk seg en støkk da! Vi har vurdert å ha ei jente på snart 3 som brudepike, og hun vokser så vanvittig fort og mye, så hvis det hadde blitt noe av, måtte vi sannsynligvis skaffet henne klær uka i forveien! Men vi har vel kommet fram til at med lokalet vi har blir det i overkant utfordrende for en treåring å være med, særlig siden vi ikke ser henne så ofte. Og tusen takk for kjoleskryt!! :rødme: :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. februar 2009 #1358 Del Skrevet 12. februar 2009 tegnspråk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 12. februar 2009 #1359 Del Skrevet 12. februar 2009 falt for kjolen med en gang jeg så den, var ikke i tvil om at det var kjolen brudepikene skulle ha.. hadde jeg ikke allerede funnet drømmekjolen da, kan det hende jeg hadde bestilt kjole fra samme sted selv det er uforskamma billig!! men det er bra for oss her det er koselig med brudepiker, men som du sier så er ulempen at de vokser så fort.. passer dårlig at de vokser når det gjelder sånne sammenheng!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 12. februar 2009 #1360 Del Skrevet 12. februar 2009 Innom å ler meg igjennom boka di i dag jeg Skal ikke være lett det der med forelskelse Synes det er kjempeflott at du og din kjære gifter dere ihvertfall Hvordan er formen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg