Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper det går bra med niesa di! Skummelt når disse små blir syke!! :klemmer:

Du har et godt poeng Shorty! I tillegg så skulle jeg absolutt vært bjørn sånn med tanke på HottieBride også, for bjørnen bygger muskler av alle avfallsstoffene i kroppen mens den er i dvale!! Tror jeg skal prøve hardt på å bli bjørn!!

Hmm... inklusive pelsen? Da ville jeg vært isbjørn :Nikke:

:hoho: Jeg og!!! Og "juletrefot"! Veldig nyttig...

Ja, det kan være nyttig akkurat idét du skal pynte juletreet :Nikke: Man vet aldri vet du! :opplyser:

:hug:

Jeg er så heldig at jeg kan "bæsje" også... :fnise: Ei som kjære har vokst opp sammen med lærte oss det, hun har ei venninne som jobber med døve og derfor har fått opplæring. Det skal sies at den tegnspråkkyndige ble litt oppgitt over sin venninne som kun husket det.... :)

Det kan jeg og. Men det er ikke rart at man husker sånne ting da. Jeg gikk på tegnspråkkurs i forbindelse med jobben, og ord som beskriver primærbehov er de jeg husker mest, siden det var det jeg brukte mest :Nikke:

Endret av Miss Shorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg og. Men det er ikke rart at man husker sånne ting da. Jeg gikk på tegnspråkkurs i forbindelse med jobben, og ord som beskriver primærbehov er de jeg husker mest, siden det var det jeg brukte mest :Nikke:

Jeg skal ikke en gang SI hva jeg slags ord jeg kan. De egner seg IKKE på trykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Hmm... inklusive pelsen? Da ville jeg vært isbjørn :Nikke:

Ja, det kan være nyttig akkurat idét du skal pynte juletreet :Nikke: Man vet aldri vet du! :opplyser:

:fnise:

---------------------------------------------------------------------

Utrolig fint vær og strålende :sol: i dag!! Har kjempelyst til å gå ut og traske langt og lenger enn langt, men det blir vel lite av. Det eneste jeg skal prøve å gjøre er å ta en tur på butikken... Det er ikke så mye mer disse lungene tåler tror jeg... :sukk: I går kveld var jeg og kjære på besøk hos kjæres forlover, det tar ca 12min å gå, og det var mer enn nok for meg...

Besøket var koselig da, og vi fikk naturlig nok snakket litt om bryllupet også (det vil si når :babygutt: ikke krevde oppmerksomheten!) :ler: Men det er godt å vite at det er mye som faller på plass, kjenner det begynner å krible i magen litt innimellom! Og så er det så utrolig mange detaljer som ikke er i nærheten av å være tenkt på, så skal nok klare å være bissi i månedene fram til bryllupet også! :nigo:

Det første som står på planen er å finne gode løsninger til foajeen der vi skal ha seremonien, vi fikk kikka litt mer på den da vi var og hadde prøvemiddag, og vi er begge fornøyd med at den er større enn vi husket den, og ikke minst at det kan bli veldig bra å ha det der. Så da har vi noe konkret å bygge på, det er stas. Har ikke tenkt det skal være sånn allverdens mye pynt og stæsj, men litt må det jo være. Det er en bue"gang" med søyler der vi skal komme nedover, så tenkte at søylene må få hver sin lille pynt. I tillegg må vi dekke over noen kinoplakater som kommer til å være bak oss, og pynte litt der. Og så er det selve bordet som skal brukes til seremonien da. Og å få tak i stoler til gjestene. Haha, det blir nok litt likevel! :gjeiper:

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, høres ikke gode ut de lungene dine :kose: Få håpe du klarer å komme deg til og fra butikken med noe lungekapasitet igjen ;)

Søylene er sikkert fine å pynte med noe silkebånd el. lignende :jepp:

Det er alltid noe som dukker opp når man først snakker med noen om bryllupet, og godt er egentlig det, for da glemmer man ingenting heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Huff, høres ikke gode ut de lungene dine :kose: Få håpe du klarer å komme deg til og fra butikken med noe lungekapasitet igjen ;)

Søylene er sikkert fine å pynte med noe silkebånd el. lignende :jepp:

Det er alltid noe som dukker opp når man først snakker med noen om bryllupet, og godt er egentlig det, for da glemmer man ingenting heller ;)

Butikktur er overstått, og jeg er fortsatt i live... :fnise: Men det var ikke bare bare, var ute nøyaktig 45 min, og selv om jeg kjørte buss til og fra butikken var jeg både gjennomsvett og skjelven. Det blir ingen konsert på meg i kveld ihvertfall. En tidligere flamme skal ha konsert, og jeg hadde endelig tenkt jeg skulle få sett ham live, men den gang ei.... Da må det bli neste gang!

Jeg har også tenkt på silkebånd, og kanskje noe helt enkelt i blomster... Gleder meg masse til å se det ferdige resultatet!! :strix::hjerte::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I far for å høres ut som en gammel mor så tror jeg ikke du skal ut noe mer i dag nei ;) Du får ta det neste gang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tidligere flamme som er en han? :) Er du bifil du? Vet ikke om du har sagt noe om det.. :sjenert: Men du trenger selvfølgelig ikke å svare på det hvis du ikke vil :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
I far for å høres ut som en gammel mor så tror jeg ikke du skal ut noe mer i dag nei ;) Du får ta det neste gang :jepp:

:fnise: Jeg lover å høre på deg mor! ;)

En tidligere flamme som er en han? :) Er du bifil du? Vet ikke om du har sagt noe om det.. :sjenert: Men du trenger selvfølgelig ikke å svare på det hvis du ikke vil :klemmer:

Neida, jeg er svært lite bifil... :) Men det fantes en tid før jeg bytta side, og han som spiller er vel den eneste av gutta som jeg faktisk var ordentlig forelska i, han kan jeg være svak for fortsatt... Men når det også er sagt, så er jo min nåværende kjæreste første og eneste kjæreste, så det ble lite praktisering.... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat :Nikke:

Når "gikk du over" da? :) høres ut som om jeg spør når du døde jo.. :sjenert:

Uff jeg blir så nyskjerrig jeg... :flau: Sorry altså... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Akkurat :Nikke:

Når "gikk du over" da? :) høres ut som om jeg spør når du døde jo.. :sjenert:

Uff jeg blir så nyskjerrig jeg... :flau: Sorry altså... :fnise:

:skratte:

Du gir meg ihvertfall en god latter her! :) Men det var langt fra det merkeligste noen har sagt, jeg hadde en gang en kollega som presterte å si: "Hvis du i din tilstand skulle be ut noen på date, hvordan ville du gjort det da?" Det hørtes ihvertfall ut som om jeg var døende!!

Jeg var 17 da jeg snudde, et par måneder før 18års dagen min. Falt for en kollega av mamma, du kan tenke deg.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har savna deg på tirsdager... :sjenert:

Men når jeg leser resten av denne siden så skjønner jeg at du ikke har vært helt i form?? Har blitt lite tid til å oppdatere meg på alle dere... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Har savna deg på tirsdager... :sjenert:

Men når jeg leser resten av denne siden så skjønner jeg at du ikke har vært helt i form?? Har blitt lite tid til å oppdatere meg på alle dere... :sukk:

Jeg savner dere på tirsdager også! Men nå har jeg lungebetennelse, så det tar nok ihvertfall et par uker før jeg kan prøve meg igjen. Etter jeg hadde lungebetennelse i fjor var Elens programmer litt i overkant hardt husker jeg... :) Men det er jo så moro, så det er ikke sikkert jeg klarer å holde meg så lenge borte etter at penicillinkuren er ferdig!

Du får :hoppe: og :danser: for meg så lenge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kollega av mammaen din? ojj ojj :fnise:

Kan det ikke være frustrerende hvis man faller for noen som er straigthe da? :klø: Det ser jeg for meg måtte vært skikkelig ille... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Kan det ikke være frustrerende hvis man faller for noen som er straigthe da? :klø: Det ser jeg for meg måtte vært skikkelig ille... :sjenert:

Det er det sikkert... :ler: Men jeg har ikke prøvd det ennå!

Mammas kollega var ihvertfall langt unna det! Verre var det vel at hun var 10år eldre enn meg. Herregud for en vår det var, takes me back! Godt jeg fant kjære tror jeg! :jepp: Men det er vel mange som har prøvd å falle for straighte og vært frustrerte nok i sin tid tror jeg. Jeg har hittil vært heldig/flink med den såkalte gaydaren... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, akkurat som om man som heterofil jente forelsker seg i en homofil mann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ansjoni

Betyr det jeg håper og tror det jeg håper og tror? :fnise:

Lungebetennelse? :overasket: Usj, det hørtes ikke bra ut! Bli bra igjen, du må du må bli bra igjen :romeo: God bedring!

Er litt i ørska nå, etter først alt for lite, og så alt for masse søvn, men kommer sterkere tilbake :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner dere på tirsdager også! Men nå har jeg lungebetennelse, så det tar nok ihvertfall et par uker før jeg kan prøve meg igjen. Etter jeg hadde lungebetennelse i fjor var Elens programmer litt i overkant hardt husker jeg... :) Men det er jo så moro, så det er ikke sikkert jeg klarer å holde meg så lenge borte etter at penicillinkuren er ferdig!

Du får :hoppe: og :danser: for meg så lenge!!

Kan vel bli litt tøft ja, hun mener jo vi ikke hopper høyt nok til tider, armene er ikke høyt nok oppe eller strake nok, rumpa er ikke langt nok nede i gulvet... osv... Greit å ikke krepere med en gang man begynner å føle seg bra!

Men du får ha riktig gooood bedring! :klem:

Jeg skal tenke på deg, og :hoppe: og :danser: for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...