Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff.. :troest: Bra at du har fått en diagnose og medisiner for det da! Da må det jo gå rette veien med litt hvile og kos! :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Neferet
Skrevet
Uff.. :troest: Bra at du har fått en diagnose og medisiner for det da! Da må det jo gå rette veien med litt hvile og kos! :Nikke:

Ja, krysser fingrene for det! Er greit å vite at jeg har litt tid å hvile på ihvertfall, blir nok mye :veslejenta: , bok og TV for meg i dagene framover...

Skrevet

Huff, så kjedelig. God bedring! :kose: Syns det er mange som har lungebetennelse for tiden jeg. Lille niesa mi på to år, blant annet.

Sofa, soving, bøker og tv hørtes ut som en bra plan. (Kanskje litt kg hvis hodet tillater det også? ;) ) Nå er vel din kjære frisk igjen, så da får hun dulle litt med deg. :)

Skrevet

Huff da!! :kose: Jaja, da kan du tenke at du går inn i en vinterdvale, akkurat som bjørnen. Du kan gjemme deg under dyna og vente på våren, (øøøhhhh.... som helt garantert kommer i slutten av februar når du er ferdig med sykemeldingen... ) mens vi andre må ut tiiiidlig på morran i fryktelig uvær. Ja, håper det var en trøst. Spesielt det med bjørnen. :Nikke:

:hug:

God bedring, kan man også si! :kose:

Skrevet

Æsj da, så kjedelig!!! Jeg har aldri hatt lungebetennelse, men kan tenke meg det ikke er spesielt godt... Håper 2 uker under dyna (eller i hiet til miss shorty.. :fnise: ) hjelper!!

:klemmer:

Skrevet

Så kjedelig at du blei så sjuk da :kose:

Men masse avslapping er ikke å forakte og ihvertfall ikke når kroppen virkelig trenger det :Nikke:

Håper du blir fort frisk :klemmer:

Skrevet

Hvordan er formen i dag..? Håper du er på bedringens vei! :Nikke:

Gjest Neferet
Skrevet
Huff, så kjedelig. God bedring! :kose: Syns det er mange som har lungebetennelse for tiden jeg. Lille niesa mi på to år, blant annet.

Sofa, soving, bøker og tv hørtes ut som en bra plan. (Kanskje litt kg hvis hodet tillater det også? ;) ) Nå er vel din kjære frisk igjen, så da får hun dulle litt med deg. :)

Takk Muffin!

Du skal ikke se bort fra at det blir litt KG også, kroppen fungerer sånn nogenlunde så lenge den er i ro, så da er jo KG et godt alternativ! Eneste er at jeg burde hatt laptop, så kunne jeg fått med meg søppelTV og vært på KG samtidig... ;)

Håper det går bra med niesa di! Skummelt når disse små blir syke!! :klemmer:

Huff da!! :kose: Jaja, da kan du tenke at du går inn i en vinterdvale, akkurat som bjørnen. Du kan gjemme deg under dyna og vente på våren, (øøøhhhh.... som helt garantert kommer i slutten av februar når du er ferdig med sykemeldingen... ) mens vi andre må ut tiiiidlig på morran i fryktelig uvær. Ja, håper det var en trøst. Spesielt det med bjørnen. :Nikke:

God bedring, kan man også si! :kose:

Du har et godt poeng Shorty! I tillegg så skulle jeg absolutt vært bjørn sånn med tanke på HottieBride også, for bjørnen bygger muskler av alle avfallsstoffene i kroppen mens den er i dvale!! Tror jeg skal prøve hardt på å bli bjørn!!

Æsj da, så kjedelig!!! Jeg har aldri hatt lungebetennelse, men kan tenke meg det ikke er spesielt godt... Håper 2 uker under dyna (eller i hiet til miss shorty.. :fnise: ) hjelper!!

Jeg kunne godt tenkt meg å være foruten ja... Men heldigvis kom jeg meg til lege på et tidlig stadie, så da håper jeg at det går ganske greit. Og dynehi skal det nok bli mye av! (Helt til jeg blir rastløs og må finne på noe...)

Så kjedelig at du blei så sjuk da :kose:

Men masse avslapping er ikke å forakte og ihvertfall ikke når kroppen virkelig trenger det :Nikke:

Håper du blir fort frisk :klemmer:

Tusen takk søte dinedama!!

Gjest Neferet
Skrevet
Hvordan er formen i dag..? Håper du er på bedringens vei! :Nikke:

Hei Mazzi!

I natt drømte jeg at du skulle lære meg både tegnspråk og italiensk - samtidig!! :ler:

Joda, formen er vel fortsatt litt redusert, sover masse og håper at penicillinen virker fort!!

Håper du får en fin tirsdag! :klemmer:

Skrevet

:hoho:

Det kunne blitt interessant! Spesielt med tanke på at alt jeg kan si på tegnspråk er "vertshus den gylne hale".. :fnise:

Skrevet

Det kunne blitt interessant! Spesielt med tanke på at alt jeg kan si på tegnspråk er "vertshus den gylne hale".. :fnise:

:hoho: Jeg og!!! Og "juletrefot"! Veldig nyttig...

Gjest Neferet
Skrevet

:hoho: Jeg og!!! Og "juletrefot"! Veldig nyttig...

:fnise:

Er ikke slike nyttige uttrykk det de fleste i vår generasjon kan da? :)

Skrevet

:troest: Kjedelig å lese at du har fått lungebetennelse igjen :( Får håpe det hjelper med hvile og rekreasjon i 2 uker :jepp:

Så bra at dere var fornøyd med maten til cateringen :jepp: Spent på om vi fr smake maten til vår catering på forhånd jeg :klø: Kanskje jeg skulle hørt med de :)

:klemmer: til en syk Twisted

Skrevet

Er ikke slike nyttige uttrykk det de fleste i vår generasjon kan da? :)

:ler: Er nok det. Jeg kan et par til da, blant annet "gris" og "velkommen". Tegnspråk er morsomt det. Vi har en døv/hørselshemmet gutt i klassen, og jeg blir så fascinert av tolken hans at jeg ofte blir sittende og se på henne. :lol:

Gjest Neferet
Skrevet
:troest: Kjedelig å lese at du har fått lungebetennelse igjen :( Får håpe det hjelper med hvile og rekreasjon i 2 uker :jepp:

Så bra at dere var fornøyd med maten til cateringen :jepp: Spent på om vi fr smake maten til vår catering på forhånd jeg :klø: Kanskje jeg skulle hørt med de :)

:klemmer: til en syk Twisted

Hei MaiL og takk for klemmer og trøst!! :nigo:

Vi spurte cateringmenneskene med en gang om vi kunne ha prøvemiddag, så det synes jeg dere også bør spørre om! Kjempestas å få smake god mat, og ikke minst å vite noe om det produktet som er tenkt at skal dukke opp i bryllupet!!

:ler: Er nok det. Jeg kan et par til da, blant annet "gris" og "velkommen". Tegnspråk er morsomt det. Vi har en døv/hørselshemmet gutt i klassen, og jeg blir så fascinert av tolken hans at jeg ofte blir sittende og se på henne. :lol:

Jeg er så heldig at jeg kan "bæsje" også... :fnise: Ei som kjære har vokst opp sammen med lærte oss det, hun har ei venninne som jobber med døve og derfor har fått opplæring. Det skal sies at den tegnspråkkyndige ble litt oppgitt over sin venninne som kun husket det.... :)

Men jeg også synes det er kjempefascinerende! Husker vi hadde et par stykker som fulgte forelesninger med tolk da jeg gikk på universitetet, mye morsommere å se på tolken enn å høre på innholdet innimellom... :sjenert:

Hvordan går det med deg og last-minute-preparations? Du har vel litt tid enda, men det nærmer seg virkelig med stormskritt!!! :strix:

Skrevet
Jeg er så heldig at jeg kan "bæsje" også... :fnise: Ei som kjære har vokst opp sammen med lærte oss det, hun har ei venninne som jobber med døve og derfor har fått opplæring. Det skal sies at den tegnspråkkyndige ble litt oppgitt over sin venninne som kun husket det.... :)

Men jeg også synes det er kjempefascinerende! Husker vi hadde et par stykker som fulgte forelesninger med tolk da jeg gikk på universitetet, mye morsommere å se på tolken enn å høre på innholdet innimellom... :sjenert:

Hvordan går det med deg og last-minute-preparations? Du har vel litt tid enda, men det nærmer seg virkelig med stormskritt!!! :strix:

:hoho: Nyttig!

Ja, syns det til tider jeg også. ;) Lurte en stund på om jeg skulle bli tolk, men det ble med luringa.

Har du noe forslag til hva jeg bør gjøre? :fnise: Syns jeg har alt på plass og under kontroll, men føler jeg burde stresse med noe. :lol:

Gjest Neferet
Skrevet
Har du noe forslag til hva jeg bør gjøre? :fnise: Syns jeg har alt på plass og under kontroll, men føler jeg burde stresse med noe. :lol:

Så lenge du har stålkontroll så må det jo bare være å nyte de siste dagene med ro i sjelen! :jepp: Eller pønske ut hyggelige ting du kan overraske mannen med i Roma? :lur:

Skrevet

Så lenge du har stålkontroll så må det jo bare være å nyte de siste dagene med ro i sjelen! :jepp: Eller pønske ut hyggelige ting du kan overraske mannen med i Roma? :lur:

Har tenkt på det også jeg. :lur:

Gjest Neferet
Skrevet
Har tenkt på det også jeg. :lur:

Jaså... :lur:

Ja, da er det ikke noe håp for at du skal bli stressa de nærmeste tre ukene!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...