Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet
Bare hyggelig :)

Huff da... for at hun møtte en sånn person, altså... Håper dere får det hyggelig sammen, det er trist at noen forandrer seg på den måte, men man får bare håpe at ting går bedre etterhvert. :Nikke:

Sikkert spennende å lese gamle brev, ja :)

Det kan jo sikkert bli interessant lesning! :ler:

God tur!

Det var kjempehyggelig i dag, heldigvis! Og lesingen, den er også festlig. Rekker ikke over alt i dag, men har pløyd gjennom ganske mye og ledd mye av meg selv... :) Uvurderlig å ha sine egne tanker bevart sånn!!!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Treningsdagbok uke 5

Mandag: 1t 15 min bokseaerobic (UTROLIG slitsomt!!!!)

Tirsdag: 1time danseaerobic med Elen :rødme: (sammen med TuttaV! :hoppe: )

Torsdag: 20min ellipsemaskin, 1 time20 min styrke og tøying til slutt

Lørdag: 20min ellipsemaskin, 50 min styrke (inkl. bittelitt tøying)

Søndag: 1time10min tur i skogen (+husvask)

Må rett og slett :klappe: for meg selv denne uka! Måtte det vare!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er definitivt dritflink!! :klappe:

Er nysgjerrig.... hvordan ser styrkeprogrammet ditt ut? Du har ganske gode og lange økter, er det mange øvelser, eller færre øvelser med mange sett? Kult med øvelse-tips :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Du er definitivt dritflink!! :klappe:

Er nysgjerrig.... hvordan ser styrkeprogrammet ditt ut? Du har ganske gode og lange økter, er det mange øvelser, eller færre øvelser med mange sett? Kult med øvelse-tips :hoppe:

Hmm, vet ikke helt hvordan det skal forklares. Jeg tar tre sett med alt fra 10-20 rep på hver øvelse. Så skal jeg prøve å telle hvor mange øvelser det er sånn på en typisk dag.... 10 forskjellige tror jeg, fire på bein, fire på armer/skuldre pluss mage og rygg. Men har bare tøysenavn på øvelsene, så vet ikke helt om de er overførbare... :fnise:

Kjempefin kaketopp :jepp:

Lykke til med planleggingen å bryllupet :strix:

Tusen takk! Har jeg sett deg her før? Hmm, tror ikke det, så :velkommen:

Jeg må bare bøye meg i støvet, du er kjempeflink!! :pls:

:duskedame: Takk!!!!

:pls:

:klappe:

Og:

:klemmer:

Nåh!!! :rødme:

:klemmer: tilbake!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

OMG du er så fliiiiiiiink :dåne: Spark over litt motivasjon her `a - jeg veide meg idag :vekt::grine: Imorgen er det tilbake på sykkelen for å komme seg til jobb - ikke mere unnasluntring :fy_fy: Fortsetter jeg sånn blir jeg Bolla Pinnsvin på et blunk :redd:

Slenger med en :klemmer: også - håper alt er fint og flott med deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trene! Hvor henter du overskuddet fra!!! :klø:

skulle ønske jeg hadde et treningssenter i nærheten med aerobic og step, når man er med på gruppetime så er det lettere å være aktiv i en time :)

Lite motivasjon og trening her i gården... :sjenert:

Ut med hunden i lysløypa ikveld og til onsdag i jaffal (1-1,5time)

KOS DEG :)

:klem:

PS: tenk... om to dager er det bare fem mnd til bryllupsdatoen er her :):bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
OMG du er så fliiiiiiiink :dåne: Spark over litt motivasjon her `a - jeg veide meg idag :vekt::grine: Imorgen er det tilbake på sykkelen for å komme seg til jobb - ikke mere unnasluntring :fy_fy: Fortsetter jeg sånn blir jeg Bolla Pinnsvin på et blunk :redd:

Slenger med en :klemmer: også - håper alt er fint og flott med deg!!!!

:duskedame: :duskedame: :duskedame: Kom igjen mim!!!!! :trene:

Sånn!!

:klemmer: tilbake!

Så flink du er til å trene! Hvor henter du overskuddet fra!!! :klø:

skulle ønske jeg hadde et treningssenter i nærheten med aerobic og step, når man er med på gruppetime så er det lettere å være aktiv i en time :)

Lite motivasjon og trening her i gården... :sjenert:

Ut med hunden i lysløypa ikveld og til onsdag i jaffal (1-1,5time)

KOS DEG :)

:klem:

PS: tenk... om to dager er det bare fem mnd til bryllupsdatoen er her :):bryllup:

Hmm, overskuddet har tatt ferie i dag ihvertfall! Hadde tenkt å dra på samme trening som sist mandag, men kroppen har vært helt fjern i dag, så fant ut jeg skulle ta et hint, og dagens trening ble erstattet av en times middagshvil på sofaen etter jobb... Og ja, om to dager er det bare fem måneder igjen!! :hakeslepp: Er du i rute?

--------------------------------------------------------------------

:sinna:

I dag har vært en skikkelig drittdag på jobb! Rett og slett. Kunne nok fått ut masse edder og galle for et par timer siden, men må innrømme at en hvil på sofaen hjalp... Uansett, har gjort noe hele tiden, men følelsen av å ikke ha fått gjort noe av det jeg skulle... Og en av kollegaene mine blir behandlet som dritt av adm, så det gjør det jo ikke noe bedre!! Håper dette ikke var et tegn på hvordan februar skal komme til å bli!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agapedama mente det var det viktigste tilbehøret på bryllupsdagen, fordi det kan bli mange timer ved middagsbordet, og da trenger man pudder, lipsyl osv.. Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg gjør enda. Finner sikkert noe på ebay! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klø: Trenger man veske til bryllupet??? :sjenert:

Hva gjør dere andre?

Jeg skal ha veske. Men det er fordi jeg er veskegal. Vet om noen som ikke har det. De lar heller mamma eller forlover bære på det de trenger til enhver tid. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
:klø: Trenger man veske til bryllupet??? :sjenert:

Hva gjør dere andre?

Forloverene mine hadde veske med alle tingene mine oppi, så slapp jeg å tenke på det :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi er sånn ca i rute :)

Funnet ut hvor vi skal bestille invitasjonene fra, så om en to-tre uker skal de være avgårde tenker jeg!

Svarfrist 17 mai :) DEN datoen glemmer folk ikke å svare før tenker jeg :) hehe

Godt du lytter til hva kroppen din sier! avogtil så er nok søvn/avslapping tingen ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe veske her heller :riste:

Jeg syns av en eller annen grunn at veske og brudekjole ikke går hånd i hånd.. :klø: Men det er jo bare min mening :)

Det er vel begrenset for hvor mye lypsyl man skal grise seg til med under middagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men du skal jo ikke gå rundt med veska, den skal ligge ved bordet den. Du kommer garantert til å angre hvis du ikke har veske." (Quote - sure Agapedama som 100 % sikkert bare prøvde desperat å selge meg noe...)

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jo, men du har jo ikke alltid forloveren tilgjengelig vet du. Hun kan ikke komme løpende med lipsyl mens du sitter ved middagsbordet." (Fremdeles quote den sure agapedama..)

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...