Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet
Så fin hjemmeside :jepp: Og så søte dere er :rødme:

Og: :strix: for kaketopp! Hurra! :hoppe:

Så bra du (og de andre) synes vi er søte!! Følte forventningspresset når jeg var den eneste på FB uten bilder og det begynte å komme etterlysninger! ;)

Kaketoppen er rett og slett stas!! Og utrolig detaljert, til og med i ansiktene på dragene!!!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet
Med fare for å virke mindre smart: FB-gruppa? :klø:

Vi KG-ere har en hemmelig Facebookgruppe, så ser vi hvem hverandre er! :)

Send pm med navn til Ansjoni eller cypress eller dinedama, så legger de deg nok til! :jepp:

Men kan sende deg url til hjemmesiden på PM også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Kaketopp!!! :strix: Så bra at dere er fornøyd med den! Blir nok stilig på toppen av kaken den ;)

Så mye fint dere har på ønskelisten deres :jepp: Dere har vært flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg en tur innom boka di :klemmer:

vet ikke om jeg får lest alle 62 sidene, men skal prøve etterhvert å få oppdatert meg skikkelig!! ta det når jeg ikke er på jobb :fnise:

nå er det ikke lenge igjen til den store dagen, det kommer til å gå fort frem til da :jepp:

Gleder meg til å følge deg videre :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
:strix: Kaketopp!!! :strix: Så bra at dere er fornøyd med den! Blir nok stilig på toppen av kaken den ;)

Så mye fint dere har på ønskelisten deres :jepp: Dere har vært flinke!

Ja, kaketoppen er helt fantastisk!! Jeg tror jeg synes kaka kommer til å være bra uansett nå!! :ler:

Og ønskeliste ja... Vi trodde det kom til å bli skikkelig kjipt å kikke, men det var jo så mye tøft der ute! Kjenner jeg har lyst på alt sammen!!! Med en gang!!! :fnise:

Da er jeg en tur innom boka di :klemmer:

vet ikke om jeg får lest alle 62 sidene, men skal prøve etterhvert å få oppdatert meg skikkelig!! ta det når jeg ikke er på jobb :fnise:

nå er det ikke lenge igjen til den store dagen, det kommer til å gå fort frem til da :jepp:

Gleder meg til å følge deg videre :hug:

:klemmer: på Miso og ønsker velkommen til boka mi!! Og du må ikke finne på å lese alt tøyset som er her inne... Hvis du vil ha en kortversjon over bryllupsplanene, så er det liste i innlegg nr. 1...

Håper du får en fin helg!!

Veldig fin side. :jepp:

Og så bra du er så fornøyd med kaketoppen! :strix:

Takk takk!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Denne uka har vært utrolig travel og ganske slitsom på jobb. Har prøvd å oppdatere meg på KG underveis, men har ikke akkurat rukket å skrive noe særlig. Det beste som har skjedd på bryllupsfronten er selvfølgelig kaketoppen! :jepp: Den ligger pent i esken sin og venter på drømmekaka... :fnise:

Ellers er det jo også annet spennende, vi skal ha prøvemiddag fredag neste uke, sammen med foreldre. :sikle: Vi fant ut vi kanskje burde prøvesmake maten før vi trykket opp menyer. Regner jo med cateringmenneskene kan det de driver med, men likevel greit å sjekke, så vi ikke kjøper katta i sekken!! Så da får vi slått to fluer i en smekk: vi får smake på maten og vi får inspisert foajeen og sett om den er bryllupsmateriale. :hoppe:

Og hvis da alt er klart etter det, så skal vi bestille invitasjoner og menyer!!! :strix: Det blir stadig med håndfast med andre ord! Det eneste jeg må få gjort snart er å ringe til en dame jeg vil skal spille for oss i seremonien, det vil da si inngang, utgang og kanskje et solonummer. Synes sånt er skummelt jeg, særlig siden jeg ikke kjenner henne... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Denna ringinga, den kommer til å gå lett som en vind! Heier på deg :duskedame:

Og så bra med prøvesmaking! :sikle: Det må til :jepp:

Ha en god helg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Denna ringinga, den kommer til å gå lett som en vind! Heier på deg :duskedame:

Og så bra med prøvesmaking! :sikle: Det må til :jepp:

Ha en god helg!

Ha en god helg du også Ansjoni!! Av en eller annen grunn tror jeg den kommer til å bli bra for deg??? Ha en god tur over atlanteren!!! :hoppe:

Du ringte syngemannen, da klarer du å ringe denne damen og :Nikke:

:klem:

God helg!! :)

Det er sant, jeg gjorde jo det.... Det eneste som er litt flaut denne gangen er at jeg møtte denne damen rundt påsketider i fjor på en bussholdeplass, bærende på to celli... Og jeg har kjempelyst til å lære å spille på en sånn (digger store strykere), så jeg fikk nummeret hennes så hun kunne gi meg privattimer. Men så har det ikke vært åpning i økonomien for det til nå, så da har jeg tenkt på å ringe i så mange måneder. Helt til jeg fant ut at jeg kunne spørre om hun ville spille for oss i bryllupet også.... Nå er jeg usikker på om jeg skal både be om time og spørre om hun tar oppdrag, eller om jeg bare skal fokusere på oppdraget.... (Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så mye i hodet mitt på en gang... :sjenert: )

Ha en fantastisk helg du også Shorty!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Treningsdagbok uke 5

Mandag: 1t 15 min bokseaerobic (UTROLIG slitsomt!!!!)

Tirsdag: 1time danseaerobic med Elen :rødme: (sammen med TuttaV! :hoppe: )

Torsdag: 20min ellipsemaskin, 1 time20 min styrke og tøying til slutt

Lørdag: 20min ellipsemaskin, 50 min styrke (inkl. bittelitt tøying)

I dag var det bare såvidt det ble noe særlig trening på meg... For det første var det utrolig masse folk da jeg rotet meg på trening. Når jeg kom meg opp på en ellipsemaskin var kroppen helt utkjørt, og i tillegg fant menssmertene ut at de skulle komme akkurat da.. Jeg gikk på ren viljestyrke og Marilyn Manson i ørene og tvang meg selv til å gjennomføre de 20 minuttene, vel vitende om at jeg kom til å måtte gå hjem etterpå. Men så gikk det faktisk litt bedre, så da slang jeg på litt styrke. Riktignok kuttet jeg ut et par ting, men var godt fornøyd med dagens innsats likevel!!

Og så fikk jeg kjøpt noen nye t-skjorter og singleter i dag, tre singleter og to t-skjorter for under kr. 300! :) Det begynte å bli dårlig utvalg i skapet! Det eneste man kan ha å utsette på innkjøpet er at jeg fortsatt er like tro til de (få) fargene som er der inne, de fikk ingen nye kamerater... ;)

(Men forrige helg kjøpte jeg hvit kjole med masser motiver og farger på, gleder meg til å bruke den i sommer!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:Nikke:

En kvinne bak en cello er mye mer sexy enn en mann bak en sax :sexy:

:fnise:

Jeg synes nå egentlig lyden er mest sexy jeg da.... :)

Var på en forestilling i høst der det var en kar som plutselig fant det for godt å bruke bue på en kontrabass, den lyden satt i ryggmargen med en gang, jeg har rett og slett ikke kommet over det enda!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med nye klær! Høres ut som du har gjort et kupp! :jepp: Kunne trengt noe nytt selv, men får aldri rota meg inn i noen butikker... :sjenert:

Flinkingen som trente selv om du egentlig ikke orka! Jeg har av en eller annen hormonell grunn vært bare sur og sinna i dag, så jeg gikk på trening for å få ut litt energi.. Det hjalp.. :fnise:

Ha en fortsatt fin lørdagskveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Sukk.... strykere :rødme:

Ja....... :rødme: :rødme: :rødme:

Nå kjenner jeg at jeg er inspirert til å ringe damen til uka!! :strix:

Takk Shorty!

Grattis med nye klær! Høres ut som du har gjort et kupp! :jepp: Kunne trengt noe nytt selv, men får aldri rota meg inn i noen butikker... :sjenert:

Flinkingen som trente selv om du egentlig ikke orka! Jeg har av en eller annen hormonell grunn vært bare sur og sinna i dag, så jeg gikk på trening for å få ut litt energi.. Det hjalp.. :fnise:

Ha en fortsatt fin lørdagskveld! :)

:ler: Kjenner til dette med å få ut litt energi, ikke minst det å komme seg ut og vekk og få gjort noe annet!!! ;) Godt det hjalp ihvertfall, det er slitsomt å være sånn hormonell, jeg blir til slutt sur fordi jeg vet jeg er sur og ikke får gjort noe med det... Håpløst tilfelle:.. :fnise:

Håper du hadde en bra lørdag også!

-----------------------------------------------------------------------------

I dag skal jeg ut i kulda og gå tur med ei venninne jeg sjelden ser nå for tida. Det er litt synd, for vi kunne ikke leve uten hverandre før. Vi var brevvenner med jevnlige besøk fra 5 klasse til og med videregående, selv om besøkene ble hyppigere og hyppigere. Men så har det skjedd at hun har møtt noen som gjør at hun har mistet seg selv mer og mer, hun er ikke den samme, og har blitt mer inneslutta og usikker. Og det hjelper jo ikke at den hun har møtt er av den kontrollerende typen... Så jeg er spent på hvordan det blir i dag! Grunnen til at vi skal møtes er at jeg skal få låne brevene jeg skrev i perioden etter jeg møtte kjære, har funnet ut det må være noe bra der som jeg kan bruke i en tale! :jepp: Regner med det blir fjernt å få et innblikk i sitt eget hode for snart 10 år siden!!! :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja....... :rødme: :rødme: :rødme:

Nå kjenner jeg at jeg er inspirert til å ringe damen til uka!! :strix:

Takk Shorty!

Bare hyggelig :)

I dag skal jeg ut i kulda og gå tur med ei venninne jeg sjelden ser nå for tida. Det er litt synd, for vi kunne ikke leve uten hverandre før. Vi var brevvenner med jevnlige besøk fra 5 klasse til og med videregående, selv om besøkene ble hyppigere og hyppigere. Men så har det skjedd at hun har møtt noen som gjør at hun har mistet seg selv mer og mer, hun er ikke den samme, og har blitt mer inneslutta og usikker. Og det hjelper jo ikke at den hun har møtt er av den kontrollerende typen... Så jeg er spent på hvordan det blir i dag! Grunnen til at vi skal møtes er at jeg skal få låne brevene jeg skrev i perioden etter jeg møtte kjære, har funnet ut det må være noe bra der som jeg kan bruke i en tale! :jepp: Regner med det blir fjernt å få et innblikk i sitt eget hode for snart 10 år siden!!! :flau:

Huff da... for at hun møtte en sånn person, altså... Håper dere får det hyggelig sammen, det er trist at noen forandrer seg på den måte, men man får bare håpe at ting går bedre etterhvert. :Nikke:

Sikkert spennende å lese gamle brev, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...