Gjest Neferet Skrevet 27. januar 2009 #1201 Del Skrevet 27. januar 2009 Joda! Vi skal jo ha treningsdate, og den kan utvides med kaffe/te/kakao/vin/øl -date (stryk det som ikke passer) i begge retninger Gleder meg også til å se den hjemmesiden, er så nysgjerrig Ellers for alt som er unnagjort! Ha en fin dag (med bokseaerobic?) Jaa! for treningsdate med utvidelser!!! Det ble bokseaerobic ja.... Må si jeg kjenner det i dag, var like sliten da jeg sto opp som da jeg gikk og la meg kjentes det ut som.... Det var slitsomt! Og moro, du må være med når du har kommet fra SF!! Innom og kikker litt Frisør ja... Skulle ønske jeg kunne pakke med meg frisøren min oppover til bryllupet (bor i sør, gifter meg i øst). Hun er Frisøren altså. Men, det blir nok ikke så lett Hei Tusle, hyggelig å se deg!! Håper du kikker innom igjen snart! Ja.... Jeg var på gli... men da jeg sjekket den fancy, travle almanakken min, så jeg at jeg skal i bursdag.. Så det må bli neste treff på den fancy travle almanakken... Eller kanskje jeg bare skal holde munn, siden jeg antagelig skal i bursdag selv... Vi får sees en annen gang i stedet!! Sånn er det å være bissi jenter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. januar 2009 #1202 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Treningsdagbok uke 5 Mandag: 1t 15 min bokseaerobic (UTROLIG slitsomt!!!!) Tirsdag: 1time danseaerobic med Elen :rødme: (sammen med TuttaV! ) Torsdag: 20min ellipsemaskin, 1 time20 min styrke og tøying til slutt Lørdag: 20min ellipsemaskin, 50 min styrke (inkl. bittelitt tøying) Søndag: 1time10min tur i skogen (+husvask) Endret 1. februar 2009 av bryllupsTwisted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. januar 2009 #1203 Del Skrevet 27. januar 2009 Det høres UTROLIG slitsomt ut også :dåne: Men egentlig skulle jeg bare si: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 27. januar 2009 #1204 Del Skrevet 27. januar 2009 Vi har noe lignende bokseaerobic her nede; kickintervall. Det er sykt slitsomt, men utrolig moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 27. januar 2009 #1205 Del Skrevet 27. januar 2009 Åh, Amy Lee Tøft at du skal kjøre den stilen. Bokseaerobic høres veldig gøy (og slitsomt) ut! Jeg syns det er så moro når vi har noen "bokseelementer" på treninga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. januar 2009 #1206 Del Skrevet 27. januar 2009 Det høres UTROLIG slitsomt ut også :dåne: Men egentlig skulle jeg bare si: Søta!! tilbake!! Vi har noe lignende bokseaerobic her nede; kickintervall. Det er sykt slitsomt, men utrolig moro Moro var det helt klart, men jeg blir bare stølere og stølere.... Åh, Amy Lee Tøft at du skal kjøre den stilen. Bokseaerobic høres veldig gøy (og slitsomt) ut! Jeg syns det er så moro når vi har noen "bokseelementer" på treninga. Ja, liker stilen hennes veldig godt, så håper denne frisøren har noe for seg!! ----------------------------------------------------------------------- I dag har jeg og TuttaV vært på samme trening, så herved er treningsdate for KG-venner innført! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. januar 2009 #1207 Del Skrevet 27. januar 2009 Ååååå Var det gøy å endelig møtes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. januar 2009 #1208 Del Skrevet 27. januar 2009 Ååååå Var det gøy å endelig møtes? Var stas det, husker at jeg har sett henne før også! Men det ble vel ikke så mye møting, mer trening egentlig. Og jeg var så treg med å komme meg ut av salen at jeg ikke fant henne igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. januar 2009 #1209 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg var inne å tittet på hjemmesiden deres Så fint par dere er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. januar 2009 #1210 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg var inne å tittet på hjemmesiden deres Så fint par dere er Tusen takk! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 28. januar 2009 #1211 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Treningsdagbok uke 5 Mandag: 1t 15 min bokseaerobic (UTROLIG slitsomt!!!!) Tirsdag: 1time danseaerobic med Elen :rødme: (sammen med TuttaV! ) Så gøy at dere endelig fikk trent sammen Kan tenke meg det er litt rart å se en herfra i levende live Så flinke dere har vært i helgen Mye som er unnagjort med både ønskeliste og frisør konultasjoner Har du lagt ut link til hjemmesiden på FB? Får pile inn og sjekke på gruppa jeg Edit: Dere var jo kjempesøte sammen Endret 28. januar 2009 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. januar 2009 #1212 Del Skrevet 28. januar 2009 For en fin hjemmeside!!! Hos oss har det vært så mye prat om bryllupsreise i det siste, så jeg har ikke rukket å lufte idéen.. Men nå øyner jeg lys i enden av tunellen, så da skal jeg ta det opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 28. januar 2009 #1213 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) *lilleEkorn løper for å se på hjemmesiden* Og nå er jeg tilbake etter titten!! Kjempefin side Twisted!! Også så jeg at dere ønsker dere Poetry fat og vase, de fikk vi til bryllupet vårt, og det er såååå utrolig fint!!! Endret 28. januar 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. januar 2009 #1214 Del Skrevet 28. januar 2009 Så gøy at dere endelig fikk trent sammen Kan tenke meg det er litt rart å se en herfra i levende live Så flinke dere har vært i helgen Mye som er unnagjort med både ønskeliste og frisør konultasjoner Har du lagt ut link til hjemmesiden på FB? Får pile inn og sjekke på gruppa jeg Edit: Dere var jo kjempesøte sammen Tusen takk for skryt MaiL!! Ja, moro å trene sammen, vi så jo at vi hadde sett hverandre før også! For en fin hjemmeside!!! Hos oss har det vært så mye prat om bryllupsreise i det siste, så jeg har ikke rukket å lufte idéen.. Men nå øyner jeg lys i enden av tunellen, så da skal jeg ta det opp.. Takk takk! *neier pent* Godt dere nærmer dere bryllupsreiseplaner i boks!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. januar 2009 #1215 Del Skrevet 28. januar 2009 *lilleEkorn løper for å se på hjemmesiden* Og nå er jeg tilbake etter titten!! Kjempefin side Twisted!! Også så jeg at dere ønsker dere Poetry fat og vase, de fikk vi til bryllupet vårt, og det er såååå utrolig fint!!! Så heldige dere var som fikk Poetry!! :rødme: Falt helt for dem vi, så de var helt klart på lista!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 28. januar 2009 #1216 Del Skrevet 28. januar 2009 Hjemmeside?*spørre pent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 28. januar 2009 #1217 Del Skrevet 28. januar 2009 Så fine dere er Og så gøy med treningsdate Skjønner at man ikke får "datet" så mye, man har jo nok med seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. januar 2009 #1218 Del Skrevet 29. januar 2009 Hjemmeside?*spørre pent* Link på FB-gruppa! Så fine dere er Og så gøy med treningsdate Skjønner at man ikke får "datet" så mye, man har jo nok med seg selv. Takk! :rødme: Man har jo ofte nok med seg selv på trening ja, ihvertfall når det er mye koreografi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. januar 2009 #1219 Del Skrevet 29. januar 2009 :strix: :strix: KAKETOPPEN KOM I GÅR!!!!!!! Den er vakker!!! :rødme: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. januar 2009 #1220 Del Skrevet 29. januar 2009 Så fin hjemmeside Og så søte dere er :rødme: Og: for kaketopp! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg