Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet
Joda! Vi skal jo ha treningsdate, og den kan utvides med kaffe/te/kakao/vin/øl -date (stryk det som ikke passer) i begge retninger :nigo:

Gleder meg også til å se den hjemmesiden, er så nysgjerrig :sjenert:

Ellers :strix: for alt som er unnagjort!

Ha en fin dag (med bokseaerobic?)

:klemmer:

Jaa! :hoppe: for treningsdate med utvidelser!!!

Det ble bokseaerobic ja.... Må si jeg kjenner det i dag, var like sliten da jeg sto opp som da jeg gikk og la meg kjentes det ut som.... Det var slitsomt! Og moro, du må være med når du har kommet fra SF!! :jepp:

Innom og kikker litt :vinke:

Frisør ja... Skulle ønske jeg kunne pakke med meg frisøren min oppover til bryllupet (bor i sør, gifter meg i øst). Hun er Frisøren altså. Men, det blir nok ikke så lett :ler:

:vinke:

Hei Tusle, hyggelig å se deg!!

Håper du kikker innom igjen snart! :klem:

Ja.... :sjenert: Jeg var på gli... men da jeg sjekket den fancy, travle almanakken min, så jeg at jeg skal i bursdag.. Så det må bli neste treff :Nikke:

:kjefte: på den fancy travle almanakken...

Eller kanskje jeg bare skal holde munn, siden jeg antagelig skal i bursdag selv... :fnise:

Vi får sees en annen gang i stedet!! :jepp:

Sånn er det å være bissi jenter..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Treningsdagbok uke 5

Mandag: 1t 15 min bokseaerobic (UTROLIG slitsomt!!!!)

Tirsdag: 1time danseaerobic med Elen :rødme: (sammen med TuttaV! :hoppe: )

Torsdag: 20min ellipsemaskin, 1 time20 min styrke og tøying til slutt

Lørdag: 20min ellipsemaskin, 50 min styrke (inkl. bittelitt tøying)

Søndag: 1time10min tur i skogen (+husvask)

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Amy Lee :hjerte: Tøft at du skal kjøre den stilen.

Bokseaerobic høres veldig gøy (og slitsomt) ut! :jepp: Jeg syns det er så moro når vi har noen "bokseelementer" på treninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Det høres UTROLIG slitsomt ut også :dåne:

Men egentlig skulle jeg bare si: :klemmer:

Søta!!

:klemmer: tilbake!!

Vi har noe lignende bokseaerobic her nede; kickintervall. Det er sykt slitsomt, men utrolig moro :)

Moro var det helt klart, men jeg blir bare stølere og stølere.... :sjenert:

Åh, Amy Lee :hjerte: Tøft at du skal kjøre den stilen.

Bokseaerobic høres veldig gøy (og slitsomt) ut! :jepp: Jeg syns det er så moro når vi har noen "bokseelementer" på treninga.

Ja, liker stilen hennes veldig godt, så håper denne frisøren har noe for seg!! :hoppe:

-----------------------------------------------------------------------

I dag har jeg og TuttaV vært på samme trening, så herved er treningsdate for KG-venner innført! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Ååååå :) Var det gøy å endelig møtes? :)

Var stas det, husker at jeg har sett henne før også! :jepp: Men det ble vel ikke så mye møting, mer trening egentlig. Og jeg var så treg med å komme meg ut av salen at jeg ikke fant henne igjen.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsdagbok uke 5

Mandag: 1t 15 min bokseaerobic (UTROLIG slitsomt!!!!)

Tirsdag: 1time danseaerobic med Elen :rødme: (sammen med TuttaV! :hoppe: )

Så gøy at dere endelig fikk trent sammen :hoppe: Kan tenke meg det er litt rart å se en herfra i levende live ;)

Så flinke dere har vært i helgen :jepp: Mye som er unnagjort med både ønskeliste og frisør konultasjoner :nigo:

Har du lagt ut link til hjemmesiden på FB? :sjenert: Får pile inn og sjekke på gruppa jeg :)

Edit:

Dere var jo kjempesøte sammen :)

:hug:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin hjemmeside!!! :hoppe: Hos oss har det vært så mye prat om bryllupsreise i det siste, så jeg har ikke rukket å lufte idéen.. Men nå øyner jeg lys i enden av tunellen, så da skal jeg ta det opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lilleEkorn løper for å se på hjemmesiden*

Og nå er jeg tilbake etter titten!! Kjempefin side Twisted!! Også så jeg at dere ønsker dere Poetry fat og vase, de fikk vi til bryllupet vårt, og det er såååå utrolig fint!!!

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Så gøy at dere endelig fikk trent sammen :hoppe: Kan tenke meg det er litt rart å se en herfra i levende live ;)

Så flinke dere har vært i helgen :jepp: Mye som er unnagjort med både ønskeliste og frisør konultasjoner :nigo:

Har du lagt ut link til hjemmesiden på FB? :sjenert: Får pile inn og sjekke på gruppa jeg :)

Edit:

Dere var jo kjempesøte sammen :)

:hug:

Tusen takk for skryt MaiL!!

Ja, moro å trene sammen, vi så jo at vi hadde sett hverandre før også! :)

For en fin hjemmeside!!! :hoppe: Hos oss har det vært så mye prat om bryllupsreise i det siste, så jeg har ikke rukket å lufte idéen.. Men nå øyner jeg lys i enden av tunellen, så da skal jeg ta det opp..

Takk takk! *neier pent*

Godt dere nærmer dere bryllupsreiseplaner i boks!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
*lilleEkorn løper for å se på hjemmesiden*

Og nå er jeg tilbake etter titten!! Kjempefin side Twisted!! Også så jeg at dere ønsker dere Poetry fat og vase, de fikk vi til bryllupet vårt, og det er såååå utrolig fint!!!

Så heldige dere var som fikk Poetry!! :rødme:

Falt helt for dem vi, så de var helt klart på lista!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fine dere er :)

Og så gøy med treningsdate :hoppe: Skjønner at man ikke får "datet" så mye, man har jo nok med seg selv. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Hjemmeside?*spørre pent* :)

Link på FB-gruppa! :jepp:

Så fine dere er :)

Og så gøy med treningsdate :hoppe: Skjønner at man ikke får "datet" så mye, man har jo nok med seg selv. :fnise:

Takk! :rødme:

Man har jo ofte nok med seg selv på trening ja, ihvertfall når det er mye koreografi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...