Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Så gøy med vielsesmøte :hoppe: Blir nok bra det, sikkert ikke dumt å møte den som skal vie dere flere ganger, så blir dere ordentlig kjent ;)

Håper du får en koselig kveld, og at den ikke blir like bedriten som tidligere på dagen :jepp:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper kvelden blir bra, og kjempespennende med samtale med hun som skal vie dere. Det må jo være en ekstra trygghet for dere også, å kjenner henne litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok se hva det blir til etterhvert, plutselig syntes jeg det var litt too much å kjøpe en kjole til.... Men det går vel over! :lur:

Det går nok over. ;)

Spennende med samtale med hun som skal vie dere da. Jo bedre hun blir kjent med hvem dere er, jo mer personlig blir jo vielsen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! :vinke: Blir det mye jobb om dagen?? Litt stille her i boka i hver fall....

Jaja, jeg lager en liten 60 SIDERS FEST!!!!

:hoppe::strix::bolledeig::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Så gøy med vielsesmøte :hoppe: Blir nok bra det, sikkert ikke dumt å møte den som skal vie dere flere ganger, så blir dere ordentlig kjent ;)

Håper du får en koselig kveld, og at den ikke blir like bedriten som tidligere på dagen :jepp:

Gleder meg veldig, og gruer meg litt til å møte henne! Blir skummelt når vi plutselig må diskutere konkrete ting i forhold til alt som skal skje!!

Håper du får en fin helg MaiL!!

Håper kvelden blir bra, og kjempespennende med samtale med hun som skal vie dere. Det må jo være en ekstra trygghet for dere også, å kjenner henne litt.

Kvelden ble bra, jeg fikk smilt og ledd og slappa av. Men KG blir det desto mindre av! Jeg skal prøve å bli litt oppdatert i løpet av helga!

Det går nok over. ;)

Spennende med samtale med hun som skal vie dere da. Jo bedre hun blir kjent med hvem dere er, jo mer personlig blir jo vielsen. :)

Stygt redd for at det går over ja... Lurer nesten litt på om jeg skal kjøpe den i helga... :lur:

Hei!! :vinke: Blir det mye jobb om dagen?? Litt stille her i boka i hver fall....

Jaja, jeg lager en liten 60 SIDERS FEST!!!!

Måtte bare ta bort litt av festen for å unngå smileypolitiet...

Veldig mye jobb ja, og veldig lite KG. Har ikke engang vært innom og skrevet opp ukas trening (enda så lite det har vært....)

Gikk det bra i retten?

God helg!!

:skaal: for 60 sider her også ;)

Skal du noe stas i helgen da?

I morra skal vi ut og begynne på ønskelista!! Det blir spennende å se om vi finner noe vi er enige om! Og så er planen egentlig kino på kvelden. Søndag står trening for tur, etterfulgt av besøk. Og så skal jeg oppdatere meg på KG!!!

God helg :hug:

God helg Shorty!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg kjenner at jeg er veldig stressa fordi jeg ikke har frisør på plass.... Har hørt så mye om at man må bestille tidlig osv, og jeg aner fortsatt ikke hvor jeg skal prøve meg.. Noen som har tips til en kjempedyktig og rocka frisør i Oslo??

Ellers skal jeg og kjære ut på byen i dag og se etter ting vi ønsker oss. I og med at vi ikke kommer til å ønske oss alt fra et sted (glasmagasinet f.eks), begynte kjære å knote med en webside for bryllupet i går kveld, så kan vi legge ønskelista der. Trodde ikke vi skulle ha noe sånt, men det var jo fancy også!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg er veldig stressa fordi jeg ikke har frisør på plass.... Har hørt så mye om at man må bestille tidlig osv, og jeg aner fortsatt ikke hvor jeg skal prøve meg.. Noen som har tips til en kjempedyktig og rocka frisør i Oslo??

Ellers skal jeg og kjære ut på byen i dag og se etter ting vi ønsker oss. I og med at vi ikke kommer til å ønske oss alt fra et sted (glasmagasinet f.eks), begynte kjære å knote med en webside for bryllupet i går kveld, så kan vi legge ønskelista der. Trodde ikke vi skulle ha noe sånt, men det var jo fancy også!! :jepp:

Jeg har desverre ikke noen tips for frisør i Oslo, sliter litt med hvem jeg skal velge her i Lillestrøm selv... :klø: Jeg er nemlig ikke den som klipper håret mitt så ofte at jeg har noen stor formening om at den og den er flink, og den og den er ikke det! Så jeg får bare ønske deg lykke til på det punktet :Nikke:

Så koslig at dere skal ut og titte etter ting til ønskelista! Fant dere mye fint?

Vi (les: jeg) har planer om å lage en sånn webside jeg også, har såvidt startet på den, men det har ikke blitt noe stort ennå... Vi kan jo dele litt tips om hva innholdet på en sånn side burde være?!

Ellers får du ha en fortsatt god helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Webside ja... Ser at det er kjekt i forhold til gavelister og sånt. Ellers klarer jeg ikke bygge opp den store motivasjonen kjenner jeg... Kanskje det er en oppgave som kan delegeres??? Min søster utdannet seg til grafisk designer en gang i tiden... Jobber ikke med det nå, men... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig kjekt med en nettside. Der kan man legge ut all info som ikke passer å sende med i innbydelsen. Og linke til aktuelle steder. De trenger ikke være så vanskelige å lage heller, for det fins mange editorer. Jeg hadde planer om å lage fra bunnen av (for jeg kan i teorien klare det), men var litt lat, så jeg brukte webs.com. Men den ble veldig fin. :jepp:

Fant dere noe fint dere kan ønske dere da, Twisted? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Jeg har heller ikke noen frisør enda...Burde kanskje begynne å stresse med det :klø: Tror forloveren min skulle sjekke litt, i og med at hun bor der vi skal gifte oss. har ikke noen frisørtips i oslo jeg heller, dessverre.

Lurer også på om dere fant noe fint å ønske dere?

Hatt en fin helg forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Jeg har desverre ikke noen tips for frisør i Oslo, sliter litt med hvem jeg skal velge her i Lillestrøm selv... :klø: Jeg er nemlig ikke den som klipper håret mitt så ofte at jeg har noen stor formening om at den og den er flink, og den og den er ikke det! Så jeg får bare ønske deg lykke til på det punktet :Nikke:

Så koslig at dere skal ut og titte etter ting til ønskelista! Fant dere mye fint?

Vi (les: jeg) har planer om å lage en sånn webside jeg også, har såvidt startet på den, men det har ikke blitt noe stort ennå... Vi kan jo dele litt tips om hva innholdet på en sånn side burde være?!

Ellers får du ha en fortsatt god helg!! :klem:

Webside ja... Ser at det er kjekt i forhold til gavelister og sånt. Ellers klarer jeg ikke bygge opp den store motivasjonen kjenner jeg... Kanskje det er en oppgave som kan delegeres??? Min søster utdannet seg til grafisk designer en gang i tiden... Jobber ikke med det nå, men... :lur:

Det er veldig kjekt med en nettside. Der kan man legge ut all info som ikke passer å sende med i innbydelsen. Og linke til aktuelle steder. De trenger ikke være så vanskelige å lage heller, for det fins mange editorer. Jeg hadde planer om å lage fra bunnen av (for jeg kan i teorien klare det), men var litt lat, så jeg brukte webs.com. Men den ble veldig fin. :jepp:

Fant dere noe fint dere kan ønske dere da, Twisted? :)

Jeg har heller ikke noen frisør enda...Burde kanskje begynne å stresse med det :klø: Tror forloveren min skulle sjekke litt, i og med at hun bor der vi skal gifte oss. har ikke noen frisørtips i oslo jeg heller, dessverre.

Lurer også på om dere fant noe fint å ønske dere?

Hatt en fin helg forresten?

Jeg tenkte det var greit å svare dere alle i samme slengen jeg! Det var jo litt samme tematikk! :)

Lørdag ga svar på ganske mye!

Frisør: Jeg var innom Adam og Eva på Arkaden og skulle forhøre meg litt der. Det endte med en bestilling av konsultasjon så vi kan se nærmere på ting, imidlertid ikke før i mai... Frisøren var ikke så manisk på tid som jeg er med andre ord. Men hun snakket om å legge kjøre stilen til Amy Lee totalt, og det gjør meg fornøyd i utgangspunktet. Skal snakke med et par steder til, bare for å ha gjort det, men nå har jeg ihvertfall en konkret avtale! :hoppe:

Ønskeliste: Jeg og kjære travet rundt på steder med utstyr og gavetips, og det var faktisk mye enklere enn vi hadde trodd begge to!! :strix: Har egentlig tenkt litt med gru på denne ønskelista med mye rart dill vi egentlig ikke bryr oss om. Men så viste deg seg det at det var jo mye som passet oss likevel!! Vi fikk begynt, og kom ganske langt på en ønskeliste, og jeg kjenner jeg har lyst på alt sammen!! Så vi var veldig fornøyd med det, og det blir vel også de kommende gjestene....

Webside: Vi har brukt 123hjemmeside eller hva det heter. Skal snart få lagt ut en url på den, men vil gjøre litt mer på den først. Det beste med opplegget er at det er så enkelt at jeg kan gjøre det, og såpass fint at kjære også blir ivrig. Så det er stas. Og på den er det jo bilde av oss begge, som jeg vet noen av dere FB'ere etterlyste... :lur:

Helg: Helgen var kjempebra, både ønskelistetitting, kino (La den rette komme inn) og trening og besøk i går. Så skal ikke klage! Vi har også fått snakket litt mer rundt dette med mat og sånn, og funnet ut at hvis cateringselskapet vil, blir det prøvemiddag 06.02.09. Har sendt ham en mail, så venter på svar. Vi fant plutselig ut at vi bør prøvesmake maten før vi printer menyer, og de tenkte vi at vi skulle bestille sammen med invitasjonene, som skal ut i månedsskiftet februar/mars. Begynner å kjenne at det nærmer seg nå, plutselig må man tenke på konkrete ting! :overrasket: Det eneste jeg ikke er fornøyd med er at jeg har sendt mail til ei vi vil skal spille i seremonien, men hun var på utenlandsturne da... Så letingen fortsetter!

Til slutt: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: til dere som har vært her inne og tenkt på meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Treningsdagbok uke 4

Tirsdag: 35 min gåtur med kjære

Torsdag: 20 min ellipse, 1 t 15 min styrke og tøying

Søndag: 20 min ellipse, 10 min tredemølle, 1 time styrke +litt tøying til slutt

Har vært så travel at jeg ikke engang har fått registrert trening forrige uke!!

I ettermiddag tror jeg at jeg skal prøve bokseaerobic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Webside: Vi har brukt 123hjemmeside eller hva det heter. Skal snart få lagt ut en url på den, men vil gjøre litt mer på den først. Det beste med opplegget er at det er så enkelt at jeg kan gjøre det, og såpass fint at kjære også blir ivrig. Så det er stas. Og på den er det jo bilde av oss begge, som jeg vet noen av dere FB'ere etterlyste... :lur:

Jippiiii!!! :hoppe:

Forresten - hadde ikke du nyttårsforsett å bli med på KG-treff..?? :lur: Det planlegges bowling 13. feb... Shorty er på gli til å bli med!! ( :jepp: ) Jeg vet ikke heeelt enda om jeg kan, for det er mulig min kjære skal feire bursdagen sin, og i så fall må jeg vel nesten prioritere det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Forresten - hadde ikke du nyttårsforsett å bli med på KG-treff..?? :lur: Det planlegges bowling 13. feb... Shorty er på gli til å bli med!! ( :jepp: ) Jeg vet ikke heeelt enda om jeg kan, for det er mulig min kjære skal feire bursdagen sin, og i så fall må jeg vel nesten prioritere det...

Ånei.... Jeg skal til svigers den helga... Det er det eneste som er bestemt så langt fram i tid... Det er nok ikke meninga at jeg skal få treffe dere irl.... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ansjoni
Ånei.... Jeg skal til svigers den helga... Det er det eneste som er bestemt så langt fram i tid... Det er nok ikke meninga at jeg skal få treffe dere irl.... :sukk:

Joda! Vi skal jo ha treningsdate, og den kan utvides med kaffe/te/kakao/vin/øl -date (stryk det som ikke passer) i begge retninger :nigo:

Gleder meg også til å se den hjemmesiden, er så nysgjerrig :sjenert:

Ellers :strix: for alt som er unnagjort!

Ha en fin dag (med bokseaerobic?)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og kikker litt :vinke:

Frisør ja... Skulle ønske jeg kunne pakke med meg frisøren min oppover til bryllupet (bor i sør, gifter meg i øst). Hun er Frisøren altså. Men, det blir nok ikke så lett :ler:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.... :sjenert: Jeg var på gli... men da jeg sjekket den fancy, travle almanakken min, så jeg at jeg skal i bursdag.. Så det må bli neste treff :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.... :sjenert: Jeg var på gli... men da jeg sjekket den fancy, travle almanakken min, så jeg at jeg skal i bursdag.. Så det må bli neste treff :Nikke:

:kjefte: på den fancy travle almanakken...

Eller kanskje jeg bare skal holde munn, siden jeg antagelig skal i bursdag selv... :fnise:

Vi får sees en annen gang i stedet!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...