Gjest Neferet Skrevet 16. januar 2009 #1161 Skrevet 16. januar 2009 Grattis! Stilig (og utradisjonell!) kaketopp! Passer sikkert perfekt til den store dagen deres! Ja! Kjære kaller meg dragen når jeg ikke er blid, så det passer bra! Hun pleier å si jeg kommer fra Romania der dragene bor...
Gjest Neferet Skrevet 17. januar 2009 #1163 Skrevet 17. januar 2009 Fine kaketoppen!! Ja, den er så stas!!! Det var ikke snakk om vurdere noen andre engang da jeg fant denne!! -------------------------------------------------- Har sovet utrolig dårlig i natt, først fikk jeg aldri sove, og så våknet jeg 8.15 uten håp om å sove mer.... Men da drar jeg på trening nå, så tar jeg igjen litt tapt styrketrening før det er tid for å
Gjest Neferet Skrevet 17. januar 2009 #1164 Skrevet 17. januar 2009 Ser forresten at bildet av den hvite kjolen er bittebittelite! Ikke lett å se noe der!! Det er ikke sånn hos meg. Legger ut link isteden, så er det lettere å se noe. Snakka med ei veninne i går, som mente at den kunne rockes opp litt med svart bånd, likte den ideen!! Kjole
Sekretæren Skrevet 17. januar 2009 #1165 Skrevet 17. januar 2009 Se der ja! Det var det jeg trodde, den var nydeligst Svart bånd blir sikkert kjempekult. (Og trutmunn )
Gjest Ansjoni Skrevet 17. januar 2009 #1166 Skrevet 17. januar 2009 Så søte kjoler! Og for kaketopp, så bra. Den var tøff! Og god helg!
Gjest Neferet Skrevet 17. januar 2009 #1167 Skrevet 17. januar 2009 Se der ja! Det var det jeg trodde, den var nydeligst Svart bånd blir sikkert kjempekult. (Og trutmunn ) Trutmunn skal bli! Jeg har blitt mer og mer enig jeg også i at den var den fineste. Har sendt mail og spurt hvor mye discount jeg kan få... Det er nemlig samme sted som brudekjolen kom fra, bortsett fra at den da var å finne på ebay... Så søte kjoler! Og for kaketopp, så bra. Den var tøff! Og god helg! Ja, bra med både kjoler og kaketopp her i gården! I går kveld hadde jeg tenkt så mye bryllupsting at det var ikke snakk om å sove... Bridezillahjernen jobba på høygir... Håper du koser deg som michelinmann!
Gjest Neferet Skrevet 17. januar 2009 #1168 Skrevet 17. januar 2009 Treningsdagbok uke 3 Tirsdag: 1 time danseaerobic med Elen Lørdag: 15 min ellipsemaskin, 30 min styrke (armer, rygg og mage) og 1 time danseaerobic med Elen! Fantastisk trening i dag, tror nesten aldri jeg har tatt ut så mye noensinne! Var rød i ansiktet i sikkert en halvtime etterpå, og har en liten antydning til treningshodepine. Det var så morro!!! :danser:
Muffin! Skrevet 17. januar 2009 #1169 Skrevet 17. januar 2009 Så herlig at treningen var så bra! Min time var også kjempebra i dag. Stilig kaketopp! Kjolene var kjempefine. Enig i at den hvite var utrolig fin. Likte idéen med svart bånd på. (Jeg er jo veldig black'n'white som du vet. ) Jeg likte også den blå kjolen veldig godt. Kanskje du burde ha tre kjoler? :gjeiper:
Gjest Neferet Skrevet 17. januar 2009 #1170 Skrevet 17. januar 2009 Så herlig at treningen var så bra! Min time var også kjempebra i dag. Stilig kaketopp! Kjolene var kjempefine. Enig i at den hvite var utrolig fin. Likte idéen med svart bånd på. (Jeg er jo veldig black'n'white som du vet. ) Jeg likte også den blå kjolen veldig godt. Kanskje du burde ha tre kjoler? :gjeiper: for oss som har bra treninger!!! Jeg synes også den blå kjolen er fin, men er litt usikker på om sånn type kjole kan kle meg, jeg har veldig lite å tilby i puppeavdelingen... Så da ser det kanskje litt rart ut... Og så liker jeg lengden på den hvite, da kan jeg show off tatoveringen på leggen...
DDuck Skrevet 18. januar 2009 #1171 Skrevet 18. januar 2009 Den hvite var nydelig Og den blir sikkert rålekker med sort bånd Så flink du er å trene
Muffin! Skrevet 19. januar 2009 #1172 Skrevet 19. januar 2009 for oss som har bra treninger!!! Jeg synes også den blå kjolen er fin, men er litt usikker på om sånn type kjole kan kle meg, jeg har veldig lite å tilby i puppeavdelingen... Så da ser det kanskje litt rart ut... Og så liker jeg lengden på den hvite, da kan jeg show off tatoveringen på leggen... Treningen i dag var også helt super! Var så varm at jeg hadde lyst til å løpe ut og slenge meg i snøen da jeg var ferdig. Halterneck-kjoler er egentlig ganske flatterende på oss som ikke har så stort frontparti. Men det at tatoveringen syns taler jo helt klart for den hvite!
Gjest Ansjoni Skrevet 19. januar 2009 #1173 Skrevet 19. januar 2009 Fantastisk trening i dag, tror nesten aldri jeg har tatt ut så mye noensinne! Var rød i ansiktet i sikkert en halvtime etterpå, og har en liten antydning til treningshodepine. Det var så morro!!! :danser: Sånne treninger gir en skikkelig go'følelse lenge etterpå, det er så deilig Syns sånne kjoler er vel så fine på de som ikke har så mye å tilby, som på oss som har litt vel mye å tilby Men klart at den hvite som viser frem tattisen er en favoritt Håper du får en fin uke!
Disco Biscuit Skrevet 20. januar 2009 #1174 Skrevet 20. januar 2009 for god trening! Så flink du er Få gøy kaketopp Synes jeg ser den oppå en snirkelkake Synes det var flotte kjoler alle tre jeg, så vanskelig å velge
Gjest Neferet Skrevet 20. januar 2009 #1175 Skrevet 20. januar 2009 Den hvite var nydelig Og den blir sikkert rålekker med sort bånd Så flink du er å trene Ja, den hvite leder absolutt!! Må bare finne ut om jeg skal være bad girl og putte den på budsjettet..... Og trening er en saga blott hittil denne uka, ga blod i går, og er litt redusert faktisk. Men kommer sterkere tilbake i løpet av uka håper jeg! Håper alt er bra med deg! Treningen i dag var også helt super! Var så varm at jeg hadde lyst til å løpe ut og slenge meg i snøen da jeg var ferdig. Halterneck-kjoler er egentlig ganske flatterende på oss som ikke har så stort frontparti. Men det at tatoveringen syns taler jo helt klart for den hvite! Du er flink Muffin!!! Sånne treninger gir en skikkelig go'følelse lenge etterpå, det er så deilig Syns sånne kjoler er vel så fine på de som ikke har så mye å tilby, som på oss som har litt vel mye å tilby Men klart at den hvite som viser frem tattisen er en favoritt Håper du får en fin uke! Ha en flott uke du også Ansjoni, til tross for den ufrivillige singeltilværelsen! for god trening! Så flink du er Få gøy kaketopp Synes jeg ser den oppå en snirkelkake Synes det var flotte kjoler alle tre jeg, så vanskelig å velge Ja, kjempestas kaketopp! Gleder meg så masse til den dukker opp i postkassa!!
Gjest Neferet Skrevet 20. januar 2009 #1176 Skrevet 20. januar 2009 Vi har fått kontakt med dama som skal vie oss! Hun kommer på besøk tirsdag om to uker for å ta den første praten.... Det blir skummelt, men stas. Plutselig blir det enda mer ekte!!!
Sekretæren Skrevet 20. januar 2009 #1177 Skrevet 20. januar 2009 Så gøy Er det nå dere skal snakke om de tingene hun evt skal snakke om i en slags "vielsestale"? Går dere inn i detalj rundt vielsen nå? Har dere noen idé om hva dere forventer dere?
Gjest Neferet Skrevet 20. januar 2009 #1178 Skrevet 20. januar 2009 Så gøy Er det nå dere skal snakke om de tingene hun evt skal snakke om i en slags "vielsestale"? Går dere inn i detalj rundt vielsen nå? Har dere noen idé om hva dere forventer dere? Ja, tror det er både de tingene hun skal snakke om i tale, og det praktiske rundt det, "kontrakt" og sånn. Hun sa hun møtte noen par flere ganger og noen bare en gang, så det blir spennende å finne ut hvordan det blir!! Vi har ikke snakka så mye om hva vi vil ha med enda, må begynne å tenke litt på det nå! Og jeg har aldri vært borti humanistisk vielse, så aner ikke hva jeg skal forvente heller!!
cypress Skrevet 20. januar 2009 #1179 Skrevet 20. januar 2009 Puh, da var jeg oppdatert her! Kul kaketopp, og gøy tanke å ha en ekstra kjole!! Jeg likte faktisk den blå best, som de over her har sagt er et sånt snitt fint på oss flatbrød!! Mijn brudekjole har omtrent sånt snitt, og det var helt klart finest på meg!
Gjest Neferet Skrevet 21. januar 2009 #1180 Skrevet 21. januar 2009 Puh, da var jeg oppdatert her! Kul kaketopp, og gøy tanke å ha en ekstra kjole!! Jeg likte faktisk den blå best, som de over her har sagt er et sånt snitt fint på oss flatbrød!! Mijn brudekjole har omtrent sånt snitt, og det var helt klart finest på meg! Jeg må nok se hva det blir til etterhvert, plutselig syntes jeg det var litt too much å kjøpe en kjole til.... Men det går vel over! Hyggelig du stikker innom, og lykke til i morgen!! -------------------------------------------------------------------- I dag har jeg hatt en dårlig dag, ihvertfall sånn fram til kl. 13. Våknet sliten, gretten og lei, og ville ingenting. Ordentlig festlig å ha med å gjøre med andre ord.... Heldigvis har det blitt litt bedre utover dagen, men jeg er nok mer sliten i denne nygamle jobben enn jeg har gitt meg kred for! Får nok prøve å ta litt hensyn til seg selv etterhvert... Men nå skal jeg snart pakke sammen og møte ei venninne. Det blir kjempestas, og vi har det alltid moro, så regner med jeg skal bli lettsindig og få trimmet lattermusklene. Det gleder jeg meg til!!!!
Fremhevede innlegg