Gjest Ansjoni Skrevet 14. januar 2009 #1141 Del Skrevet 14. januar 2009 Så bra din kjære føler seg bedre! Fortsett slik for alternativ inne-location selv om det absolutt ikke skal regne, så er det vel greit å innse realitetene og ha et alternativ Og for trening!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. januar 2009 #1142 Del Skrevet 14. januar 2009 Godt å høre at det går bedre med din kjære Vi har vært helt ødelagte her i huset også. Jeg går på penicillin for bakterie i luftveiene... kjedelig... Hva slags inne-location er det dere skal se på? vi har også endret fra utebryllup til innebryllup. sparte maaaange tusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 14. januar 2009 #1143 Del Skrevet 14. januar 2009 Så godt å høre at ting bedrer seg med din kjære Flink du har vært til å trene Keep ut the good work Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. januar 2009 #1144 Del Skrevet 14. januar 2009 Bare inom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. januar 2009 #1145 Del Skrevet 14. januar 2009 Så bra din kjære føler seg bedre! Fortsett slik for alternativ inne-location selv om det absolutt ikke skal regne, så er det vel greit å innse realitetene og ha et alternativ Og for trening!! Ja, mye som går riktig vei nå! Fikk mail i dag fra mannen til en tidligere kollega, han jobber på vinmonopolet og er vinguru, så han skal hjelpe oss med vin til maten. Så når vi får tipsene og vi får bestemt location, så er det bare å sende invitasjoner og menyer til trykking!! :hoppe: Godt å høre at det går bedre med din kjære Vi har vært helt ødelagte her i huset også. Jeg går på penicillin for bakterie i luftveiene... kjedelig... Hva slags inne-location er det dere skal se på? vi har også endret fra utebryllup til innebryllup. sparte maaaange tusen Kjære har nok noe av det samme som deg! God bedring!! Innelocationen er på samme sted som vi har leid lokale til festen, bare to etasjer under. Det er en foaje som vi syntes så veldig bra ut som alternativ da vi var innom. Vi skal ta en tur og kikke en gang til, så ikke vi husker helt feil... Det kan jo skje... Så godt å høre at ting bedrer seg med din kjære Flink du har vært til å trene Keep ut the good work Skal gjøre så godt jeg kan!! Blir nok ikke noe før til helga nå, det er utrolig hektisk på jobb, og i morra får vi besøk av ei venninne av kjære. Men til helga er det ingen unnskyldninger!! Bare inom med en Så søt du er! Mange tilbake til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. januar 2009 #1146 Del Skrevet 14. januar 2009 Haha, kjære ser fotball og jeg har endelig fått oppdatert meg litt her inne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. januar 2009 #1147 Del Skrevet 15. januar 2009 for at ting faller på plass, og at din kjære er bedre. Og for at du har hatt tid til å være her inne litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 15. januar 2009 #1148 Del Skrevet 15. januar 2009 for oppdatering! Og for at din kjære blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. januar 2009 #1149 Del Skrevet 16. januar 2009 God helg til deg og! Planer for helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. januar 2009 #1150 Del Skrevet 16. januar 2009 for at ting faller på plass, og at din kjære er bedre. Og for at du har hatt tid til å være her inne litt. for oppdatering! Og for at din kjære blir bedre Ja! Og i helga blir det mer tid til oppdatering, det er stas!! God helg til dere begge! God helg til deg og! Planer for helga? I morra skal jeg trene på formiddagen, og har ikke en eneste plan etter det annet enn å ta det med ro og slappe av (som jeg egentlig skulle forrige helg... ) Søndag kommer forloveren min på besøk, jeg har funnet igjen dagbøker, brev og skoledagbøker fra ungdomsskolen så vi skal mimre og fnise og bli kjempeflaue... Og så skal vi spise middag sammen. Blir kjempekoselig!! tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. januar 2009 #1151 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg lurer på om det rett og slett er på tide å kjøpe kaketoppen nå jeg..... Har jo tenkt på det så lenge, og er kanskje greit å ha når vi skal prøve å finne noen til å lage kake til oss??? Er det forresten noen her inne som vet hvordan man kan få tak i konditorer som lager custom kaker? Skulle kjent noen, men dårlig med sånne kunnskaper i nettverket her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. januar 2009 #1152 Del Skrevet 16. januar 2009 Kjøp, kjøp, kjøp!! Høres kjempekoselig ut med venninnebesøk og mimring! Er menyen bestemt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. januar 2009 #1153 Del Skrevet 16. januar 2009 Hmm, jeg har tenkt litt på dette med ekstra kjole. Kjenner jeg min kjære rett, så blir det en lang natt før vi tar kvelden, og jeg lurer på om det kan bli litt slitsomt å drasse rundt på den diiiigre kjolen i så mange timer. Har derfor kikka litt etter alternativer. Hva tror dere om noen av disse? Alle kan være i andre farger, så foreløpig tenker jeg kun på modell: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. januar 2009 #1154 Del Skrevet 16. januar 2009 Kjøp, kjøp, kjøp!! Høres kjempekoselig ut med venninnebesøk og mimring! Er menyen bestemt? Menyen er bestemt, det vi venter på nå er vin, vi skal få hjelp til det av mannen til en tidligere kollega av meg... Ingen av oss drikker vin, så for oss er det revnende likegyldig. Men for resten av selskapet er det jo stas at det er gjennomtenkt!! Så når vi får bestemt oss helt sikkert for lokasjon for vielsen, og vinen kommer på plass skal vi bestille invitasjoner og menykort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. januar 2009 #1155 Del Skrevet 16. januar 2009 Den hvite modellen så penest ut, men det var et litt lite bilde.. De andre er skikkelig hotte de og Jo flere kjoler, jo bedre, jeg mener du kan ta alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. januar 2009 #1156 Del Skrevet 16. januar 2009 Jammen.. jammen.. Du gifter deg jo bare én gang, og da må du jo gå i kjolen! Men hvis du insisterer på å skifte, så synes jeg de var fine alle tre! Det skader jo ikke å kjøpe en forsåvidt, for kjoler får man jo alltids bruk for ved en senere anledning uansett.. Klarer forresten ikke å bestemme meg for hvilken jeg liker best! Kanskje nr 3..? De var såpass forskjellige at det er vanskelig å sammenlikne! Velg den typen som kler deg best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. januar 2009 #1157 Del Skrevet 16. januar 2009 Menyen er bestemt, det vi venter på nå er vin, vi skal få hjelp til det av mannen til en tidligere kollega av meg... Ingen av oss drikker vin, så for oss er det revnende likegyldig. Men for resten av selskapet er det jo stas at det er gjennomtenkt!! Så når vi får bestemt oss helt sikkert for lokasjon for vielsen, og vinen kommer på plass skal vi bestille invitasjoner og menykort!! Jeg mente egentlig menyen for middagen med venninna di på søndag altså.. Syntes først det var litt drøyt å dra inn en vinekspert for en venninnemiddag, spesielt når du ikke drikker vin engang, men skjønte etterhvert at du snakka om bryllupet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. januar 2009 #1158 Del Skrevet 16. januar 2009 Den hvite modellen så penest ut, men det var et litt lite bilde.. De andre er skikkelig hotte de og Jo flere kjoler, jo bedre, jeg mener du kan ta alle Alle tre blir det vel ikke... Kanskje i en ideell verden... Jammen.. jammen.. Du gifter deg jo bare én gang, og da må du jo gå i kjolen! Men hvis du insisterer på å skifte, så synes jeg de var fine alle tre! Det skader jo ikke å kjøpe en forsåvidt, for kjoler får man jo alltids bruk for ved en senere anledning uansett.. Klarer forresten ikke å bestemme meg for hvilken jeg liker best! Kanskje nr 3..? De var såpass forskjellige at det er vanskelig å sammenlikne! Velg den typen som kler deg best! Jeg insisterer vel forsåvidt ikke på å skifte, men tenkte jeg skulle ha et alternativ hvis jeg blir lei... Og som du sier, de kan jo alle brukes ved en senere anledning også, så det er jo et godt argument... Må nok tenke litt, er ikke så flink til å vite hva som kler meg og ikke.... Jeg mente egentlig menyen for middagen med venninna di på søndag altså.. Syntes først det var litt drøyt å dra inn en vinekspert for en venninnemiddag, spesielt når du ikke drikker vin engang, men skjønte etterhvert at du snakka om bryllupet.. Der ser du, var helt i bryllupsmodus jeg nå.... Menyen for søndag er ikke helt klar enda, venninna mi mente at det var greit så lenge det ikke var blodpudding... Så jeg skal tenke litt og handle i morra. Men jeg tror nok det kan bli sorbet til dessert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. januar 2009 #1159 Del Skrevet 16. januar 2009 Kaketopp i boks!! Her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. januar 2009 #1160 Del Skrevet 16. januar 2009 Grattis! Stilig (og utradisjonell!) kaketopp! Passer sikkert perfekt til den store dagen deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg