Gjest Ansjoni Skrevet 2. januar 2009 #1081 Del Skrevet 2. januar 2009 Er det i dag du skulle begynne i ny/gammel jobb? Hvordan har det gått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. januar 2009 #1082 Del Skrevet 3. januar 2009 By the way Jeg har på meg en buske som jeg aldri i verden har hatt sjangs til å få igjen på ett og et halvt år Fantastisk dinedama!! Er det i dag du skulle begynne i ny/gammel jobb? Hvordan har det gått? Det var i går ja, og det gikk veldig bra. Kommer til å bli en omstilling å faktisk ha masse å gjøre igjen, men kjenner at det blir godt også! Det eneste som blir grusomt er at jeg merker allerede at KG-tiden kommer til å bli betraktelig redusert... Får se etterhvert om det går seg til, hvis ikke blir jeg jo gal!!! Håper du har hatt en fin nyttårsfeiring Ansjoni! -------------------------------------------------------- Til alle dere som har vært innom her, tusen takk for nyttårshilsner og treningsskryt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. januar 2009 #1083 Del Skrevet 3. januar 2009 Kan jo ikke ha noe av reduksjon i KG-tid Håper du kommer til en løsning snart, som vi kan leve med Ha en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 3. januar 2009 #1084 Del Skrevet 3. januar 2009 GODT NYTTÅR! litt seint ute,men vi kom hjem fra syden i går! lite KG de to siste ukene... nye nytt hos deg? mente jeg så i full fart her at du har begynt i ny jobb? GRATULERER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. januar 2009 #1085 Del Skrevet 3. januar 2009 Kan jo ikke ha noe av reduksjon i KG-tid Håper du kommer til en løsning snart, som vi kan leve med Ha en strålende helg! Skal gjøre mitt beste for å gjøre det levelig ja! Strålende helg til deg også, til tross for jobbemodus! GODT NYTTÅR! litt seint ute,men vi kom hjem fra syden i går! lite KG de to siste ukene... nye nytt hos deg? mente jeg så i full fart her at du har begynt i ny jobb? GRATULERER!!! Godt Nyttår Mokkon83! Det var vel deilig i syden tenker jeg? Begynte i ny/gammel jobb i går, deilig å gjøre noe igjen!! Så får vi håpe jeg mener det samme når jeg blir superstressa utover våren.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. januar 2009 #1086 Del Skrevet 4. januar 2009 6 måneder igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 4. januar 2009 #1087 Del Skrevet 4. januar 2009 6 månder!! :strix: Altså, et halvt år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. januar 2009 #1088 Del Skrevet 4. januar 2009 Håper du har hatt en herlig jul, og at det har gått fint å begynne i ny/gammel jobb. for 6 måneder igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 4. januar 2009 #1089 Del Skrevet 4. januar 2009 HURRA FOR 6 MND IGJEN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. januar 2009 #1090 Del Skrevet 5. januar 2009 5 mnd og 29 dager!!! (var ikke innom i går og fikk feiret med dere... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. januar 2009 #1091 Del Skrevet 5. januar 2009 Ikke jeg heller... Men takk for all og feiring jenter!! Sniker innom fra jobben nå, kan ikke bli her og oppdatere meg foreløpig. Men kanskje i kveld??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. januar 2009 #1092 Del Skrevet 5. januar 2009 Burde nok hatt litt mindre KG-tilgang på jobb jeg også, da hadde jeg kanskje fått gjort noe fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 5. januar 2009 #1093 Del Skrevet 5. januar 2009 Burde nok hatt litt mindre KG-tilgang på jobb jeg også, da hadde jeg kanskje fått gjort noe fornuftig Neida Ansjoni! Hva skulle jeg som er hjemme allede hver dag gort da?? Synes at dere har KG-tilgang på jobb er kjempefornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 5. januar 2009 #1094 Del Skrevet 5. januar 2009 KG-tilgang er veldig fornuftig, hvertfall for sånne studenter som meg som ikke har begynt semesteret enda Nå er det bare trening, spising, soving og jobbing. Og KG. Som selvsagt også er et primærbehov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. januar 2009 #1095 Del Skrevet 5. januar 2009 KG-tilgang er veldig fornuftig, hvertfall for sånne studenter som meg som ikke har begynt semesteret enda Nå er det bare trening, spising, soving og jobbing. Og KG. Som selvsagt også er et primærbehov. Hehe... Primærbehov ja!! Jeg har faktisk tatt meg i å både være kjempesulten og måtte veldig på do (samtidig), uten å klare å løsrive meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 5. januar 2009 #1096 Del Skrevet 5. januar 2009 Bare inne og snoker litt, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. januar 2009 #1097 Del Skrevet 5. januar 2009 Hehe... Primærbehov ja!! Jeg har faktisk tatt meg i å både være kjempesulten og måtte veldig på do (samtidig), uten å klare å løsrive meg.... Men lattern setter seg litt fast i halsen, for jeg har vært der jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 5. januar 2009 #1098 Del Skrevet 5. januar 2009 Men lattern setter seg litt fast i halsen, for jeg har vært der jeg også Der er jeg alltid. (oi, ikke meninga å kuppe dagboka allerede etter første besøk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 6. januar 2009 #1099 Del Skrevet 6. januar 2009 Hehe... Primærbehov ja!! Jeg har faktisk tatt meg i å både være kjempesulten og måtte veldig på do (samtidig), uten å klare å løsrive meg.... Men lattern setter seg litt fast i halsen, for jeg har vært der jeg også jeg og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. januar 2009 #1100 Del Skrevet 6. januar 2009 Det er godt dere holder liv for meg, jeg kommer nok til å være et spøkelse av meg selv i tida framover!! Og velkommen plingo, veldig hyggelig med nye fjes!! Det tok ikke lang tid før det meste var som det har vært på jobb , tredje dag i dag, og jeg har allerede blitt utkommandert i front (ekspedisjon) to av tre dager. Men jeg skal jo ikke klage egentlig, for dagene går ihvertfall fort når man har masse å gjøre. Det eneste aberet er det som er nevnt her rett som det er, KG blir ikke mitt tilholdssted... Kanskje jeg må bytte tilbake?? Neida, det blir nok ikke noe av det, da blir jeg bare frustrert igjen, og det er ihvertfall ikke bra!! (Når det er sagt så må jeg også få si at jeg føler meg littegrann lurt her jeg sitter. Vi hadde første møte med felles informasjon i dag, og det viser seg at sjefen har sagt opp, og at en del ting forandres på. Det kunne jo vært sagt noe om før jeg kom tilbake tenker jeg da, for det har jo litt betydning for hverdagen når hun som sannsynligvis skal ta over som sjef er noen man vet ikke er like ok å jobber for som den som hentet meg tilbake.... Men når skuffelsen legger seg kommer jeg vel over det også...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg