Gjest Neferet Skrevet 25. desember 2008 #1061 Del Skrevet 25. desember 2008 Det er herved offisielt: Jeg er bortskjemt!!! I en alder av 27... Det man ikke var når man var liten, kan man tydeligvis være når man har blitt stor.... Så utrolig mange fine gaver jeg har fått!! Og så mye bøker! Det er mange år siden sist det var så mye bøker i julegavehaugen, og det er kjempestas! Og så dvder og en cd og en genser jeg ønsket meg og penger til trening og penger til klær og det er ikke måte på!! Som min mormor ville sagt hvis hun fortsatt levde: "Bortskjemtungen!" Så nå vet jeg mye om hva 1.juledag vil bli brukt til!!! Bort i godstolen og lese!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. desember 2008 #1062 Del Skrevet 25. desember 2008 Bare tegn på at vi har vært veldig snille voksne i år det Kos deg masse med alle bøkene, fantastiske gaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 25. desember 2008 #1063 Del Skrevet 25. desember 2008 Hvordan gikk det med julematen din, var alle fornøyd? Og ble du satt pris på med masse gaver? Ja, svoren ble sprø, og min kjære lagde en helt fantastisk saus, så alle ble fornøyde Jeg kan vel kalles like bortskjemt som deg Jeg er kjempefornøyd, og tar det helt med ro med kald ribbe og juleøl nå Ha en fin og rolig romjul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. desember 2008 #1064 Del Skrevet 25. desember 2008 Bare tegn på at vi har vært veldig snille voksne i år det Kos deg masse med alle bøkene, fantastiske gaver Vi har nok vært utrolig snille ja, det er bare å fortsette med det hvis vi skal være like heldige neste år! (skal dere forresten feire jul i SF neste år eller drar dere hjem til Norge da?) Jeg koser meg alltid med bøker, luksusproblemet nå er å finne ut hvem som skal leses først!! Jeg begynte på en kjære fikk i julekalenderen (Den onde viljen av Karin Fossum) i går formiddag, men den er så stas at den har jeg nesten lest ferdig allerede, så valget må tas kjapt! Ja, svoren ble sprø, og min kjære lagde en helt fantastisk saus, så alle ble fornøyde Jeg kan vel kalles like bortskjemt som deg Jeg er kjempefornøyd, og tar det helt med ro med kald ribbe og juleøl nå Ha en fin og rolig romjul Høres ut som en bra julekveld!! Og ikke minst en rolig og avslappende førstedag! Jeg har vært kjempesløv i dag, masse godstol, bok, formiddagslur under pledd og enda mer god mat.... Deilig å ta det helt med ro! Håper du også får en rolig og avslappende romjul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. desember 2008 #1065 Del Skrevet 25. desember 2008 Masse bøker under treet her også, og det er så koselig! Har ikke blitt tid til noe lesing her enda men, vi løper fra juleselskap til juleselskap.. Ha en koselig jul videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. desember 2008 #1066 Del Skrevet 25. desember 2008 Vi har nok vært utrolig snille ja, det er bare å fortsette med det hvis vi skal være like heldige neste år! (skal dere forresten feire jul i SF neste år eller drar dere hjem til Norge da?) Vi kommer nok til å reise hjem til jul, ellers hadde det nok blitt ramaskrik tenker jeg Og jeg hadde nok syntes det var litt stusselig selv også, å sitte der borte i jula... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. desember 2008 #1067 Del Skrevet 26. desember 2008 Masse bøker under treet her også, og det er så koselig! Har ikke blitt tid til noe lesing her enda men, vi løper fra juleselskap til juleselskap.. Ha en koselig jul videre! Du må kose deg i juleselskap, og så vet du jo at bøkene venter til roligere tider!!! Bra å ha noe å glede seg til! Ha en koselig jul videre du også! Jeg drar til svigers i dag, så da blir det nok ikke noe særlig KG-tid i romjula. Vi kommer nok til å reise hjem til jul, ellers hadde det nok blitt ramaskrik tenker jeg Og jeg hadde nok syntes det var litt stusselig selv også, å sitte der borte i jula... Da var det som jeg antok! Kos deg i romjula Ansjoni, vi snakkes plutselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 26. desember 2008 #1068 Del Skrevet 26. desember 2008 Da var det som jeg antok! Kos deg i romjula Ansjoni, vi snakkes plutselig! Jeg er veldig julekjær, og familiekjær i denne perioden, så dine antagelser er riktige Kos deg hos svigers! Vi drar hjem til mamma og pappa i morra, så ikke så mye KG-tid på meg heller, greit det er flere som blir litt lite aktive, mindre å ta igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 29. desember 2008 #1069 Del Skrevet 29. desember 2008 Titter innom og ønsker deg en fortsatt fin romjul Høres ut som du har vært riktig så snill i år som har fått så mye fint Men det er jo gøy å være litt bortskjemt også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. desember 2008 #1070 Del Skrevet 29. desember 2008 Kos deg hos svigers! Vi drar hjem til mamma og pappa i morra, så ikke så mye KG-tid på meg heller, greit det er flere som blir litt lite aktive, mindre å ta igjen Det tenkte jeg på og!! Et par "normale" dager uten KG, er helt håpløst å ta igjen!! Håper romjulen er bra Twist!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 30. desember 2008 #1071 Del Skrevet 30. desember 2008 GODT NYTTÅR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. desember 2008 #1072 Del Skrevet 31. desember 2008 Treningsdagbok uke 52 Mandag: 1 time og 15 min step1+styrke Fredag: 45 min ergometersykkel, 30 min styrke, 15 min boksing og uttøying Lørdag: 45 min skitur Søndag: 45 min skitur, 25 min ergometersykkel, 30 min styrke Sånn går det når man er på aktivitetsferie med kjære!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. desember 2008 #1073 Del Skrevet 31. desember 2008 Treningsdagbok uke 1 Mandag: 45 min skitur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. desember 2008 #1074 Del Skrevet 31. desember 2008 Innom her før vi reiser avgårde for å feire nyttår hos et vennepar. Jula har vært veldig bra, med både aktivitet og avslapping, og masse mat og godis og det som hører med... Rekker ikke innom i alle bøkene, så GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. desember 2008 #1075 Del Skrevet 31. desember 2008 Her fikk jeg dårlig samvittighet av å lese, så jeg piler stille ut igjen! Godt nyttår til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 31. desember 2008 #1076 Del Skrevet 31. desember 2008 GODT NYTTÅR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 31. desember 2008 #1077 Del Skrevet 31. desember 2008 Åh, så flink du har vært til å trene i jula! Håper du får en flott fering i dag, og et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. januar 2009 #1078 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Godt nytt år snuppeluri By the way Jeg har på meg en buske som jeg aldri i verden har hatt sjangs til å få igjen på ett og et halvt år Endret 1. januar 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. januar 2009 #1079 Del Skrevet 1. januar 2009 Flinke juleferietreningsdamen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 2. januar 2009 #1080 Del Skrevet 2. januar 2009 Godt nytt år til deg Twisted ..skulle ønske jeg var like flink til å trene som deg!! MOTIVASjON, hvor er du hen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg