Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Det er herved offisielt: Jeg er bortskjemt!!! I en alder av 27... :strix: Det man ikke var når man var liten, kan man tydeligvis være når man har blitt stor....

Så utrolig mange fine gaver jeg har fått!! :hoppe: Og så mye bøker! Det er mange år siden sist det var så mye bøker i julegavehaugen, og det er kjempestas! Og så dvder og en cd og en genser jeg ønsket meg og penger til trening og penger til klær og det er ikke måte på!! :hjerte:

Som min mormor ville sagt hvis hun fortsatt levde: "Bortskjemtungen!"

Så nå vet jeg mye om hva 1.juledag vil bli brukt til!!! Bort i godstolen og lese!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan gikk det med julematen din, var alle fornøyd?

Og ble du satt pris på med masse gaver?

:klem:

Ja, svoren ble sprø, og min kjære lagde en helt fantastisk saus, så alle ble fornøyde :Nikke:

Jeg kan vel kalles like bortskjemt som deg :ler: Jeg er kjempefornøyd, og tar det helt med ro med kald ribbe og juleøl nå :nisse:

Ha en fin og rolig romjul :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tegn på at vi har vært veldig snille voksne i år det :strix:

Kos deg masse med alle bøkene, fantastiske gaver :hjerte:

Vi har nok vært utrolig snille ja, det er bare å fortsette med det hvis vi skal være like heldige neste år! (skal dere forresten feire jul i SF neste år eller drar dere hjem til Norge da?)

Jeg koser meg alltid med bøker, luksusproblemet nå er å finne ut hvem som skal leses først!! Jeg begynte på en kjære fikk i julekalenderen (Den onde viljen av Karin Fossum) i går formiddag, men den er så stas at den har jeg nesten lest ferdig allerede, så valget må tas kjapt! :)

Ja, svoren ble sprø, og min kjære lagde en helt fantastisk saus, så alle ble fornøyde :Nikke:

Jeg kan vel kalles like bortskjemt som deg :ler: Jeg er kjempefornøyd, og tar det helt med ro med kald ribbe og juleøl nå :nisse:

Ha en fin og rolig romjul :klem:

Høres ut som en bra julekveld!! :jepp: Og ikke minst en rolig og avslappende førstedag! Jeg har vært kjempesløv i dag, masse godstol, bok, formiddagslur under pledd og enda mer god mat....

Deilig å ta det helt med ro! Håper du også får en rolig og avslappende romjul!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse bøker under treet her også, og det er så koselig! :) Har ikke blitt tid til noe lesing her enda men, vi løper fra juleselskap til juleselskap.. :sjenert:

Ha en koselig jul videre! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nok vært utrolig snille ja, det er bare å fortsette med det hvis vi skal være like heldige neste år! (skal dere forresten feire jul i SF neste år eller drar dere hjem til Norge da?)

Vi kommer nok til å reise hjem til jul, ellers hadde det nok blitt ramaskrik tenker jeg :ler: Og jeg hadde nok syntes det var litt stusselig selv også, å sitte der borte i jula...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse bøker under treet her også, og det er så koselig! :) Har ikke blitt tid til noe lesing her enda men, vi løper fra juleselskap til juleselskap.. :sjenert:

Ha en koselig jul videre! :nisse:

Du må kose deg i juleselskap, og så vet du jo at bøkene venter til roligere tider!!! Bra å ha noe å glede seg til! :jepp:

Ha en koselig jul videre du også! Jeg drar til svigers i dag, så da blir det nok ikke noe særlig KG-tid i romjula.

Vi kommer nok til å reise hjem til jul, ellers hadde det nok blitt ramaskrik tenker jeg :ler: Og jeg hadde nok syntes det var litt stusselig selv også, å sitte der borte i jula...:)

Da var det som jeg antok! :fnise:

Kos deg i romjula Ansjoni, vi snakkes plutselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det som jeg antok! :fnise:

Kos deg i romjula Ansjoni, vi snakkes plutselig!

Jeg er veldig julekjær, og familiekjær i denne perioden, så dine antagelser er riktige :ler:

Kos deg hos svigers! Vi drar hjem til mamma og pappa i morra, så ikke så mye KG-tid på meg heller, greit det er flere som blir litt lite aktive, mindre å ta igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom og ønsker deg en fortsatt fin romjul ;) Høres ut som du har vært riktig så snill i år som har fått så mye fint :hoppe: Men det er jo gøy å være litt bortskjemt også da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg hos svigers! Vi drar hjem til mamma og pappa i morra, så ikke så mye KG-tid på meg heller, greit det er flere som blir litt lite aktive, mindre å ta igjen :fnise:

Det tenkte jeg på og!! :ler: Et par "normale" dager uten KG, er helt håpløst å ta igjen!! :fnise:

Håper romjulen er bra Twist!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsdagbok uke 52

Mandag: 1 time og 15 min step1+styrke

Fredag: 45 min ergometersykkel, 30 min styrke, 15 min boksing og uttøying

Lørdag: 45 min skitur

Søndag: 45 min skitur, 25 min ergometersykkel, 30 min styrke

Sånn går det når man er på aktivitetsferie med kjære!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom her før vi reiser avgårde for å feire nyttår hos et vennepar. Jula har vært veldig bra, med både aktivitet og avslapping, og masse mat og godis og det som hører med... :)

Rekker ikke innom i alle bøkene, så

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nytt år snuppeluri :klemmer:

By the way :lur:

Jeg har på meg en buske som jeg aldri i verden har hatt sjangs til å få igjen på ett og et halvt år :strix:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år til deg Twisted :klemmer:

..skulle ønske jeg var like flink til å trene som deg!! MOTIVASjON, hvor er du hen!! :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...