Gjest Neferet Skrevet 23. desember 2008 #1041 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg er skikkelig imponert over at du holder koken selv nå på det travleste! Stå på! Men jeg håper du har tid til å slappe litt av også i jula.. Nå har jeg jo ikke holdt noe som helst kok før nå forrige uke da, så jeg har litt å ta igjen! Jula blir nok litt mer avslappende ja, så er det full HottieBride-fres fra januar! Kos deg masse i jula du også!! Hadde nok ikke matcha så bra med min kjære som personlig trener heller. Eller, han hadde nok passa som det, tålmodigheten selv som han er, sånn som i påska da vi gikk på ski. Men vi kan ikke trene sammen, tror jeg Magemusklene er i stadig bevegelse! Håper du får en fin lille julaften! - hihi, - tilbake!! fikk trent i går, ser du gjorde det samme Så nå kan jeg ta treningsfri frem til lørdag Hadde sikkert dratt på treining om senteret var åpent i jula jeg Men får ikke håpe din kjære presser deg for hardt da, det er jo tross alt jul Vi har rett og slett vært ordentlig flinke!! Jeg har vært på trening i romjula før jeg også, men nå skal jeg ikke være i Oslo, så da blir det litt vanskeligere... Kjære får ikke presse for hardt nei, skal hilse henne og si fra!! God jul (når morgendagens arbeidsdag er over...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 23. desember 2008 #1042 Del Skrevet 23. desember 2008 Det er bra God jul til deg også når morgendagens arbeidsøkt er over Du skulle jobbe i morgen :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. desember 2008 #1043 Del Skrevet 23. desember 2008 Og man skal ikke kimse av å trene magesekkmusklene heller, blir masse av det de nærmeste dagene tror jeg!! Har du ikke noen av dem du dinedama? Bare magemuskler igjen hos deg nå kanskje? Har man virkelig magesekkmuskler? :klø: Nå ble jeg usikker her.. Kansje jeg er lit dum? Jaja Jeg har en hel drøss med magemuskler, men de bare syns ikke så godt.. Meeeeen Goooooood Jul snupsi Håper du får en fin og minnerik jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. desember 2008 #1044 Del Skrevet 23. desember 2008 Nååååå tok jeg den om magesekkmuskler Heeeeerregud så treig jeg er Man SPISER jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. desember 2008 #1045 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvis det var en spøk da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. desember 2008 #1046 Del Skrevet 23. desember 2008 GOD JUL!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. desember 2008 #1047 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvis det var en spøk da... Jeg prøvde å være litt morsom da vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. desember 2008 #1048 Del Skrevet 23. desember 2008 Ønsker deg og dine en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. desember 2008 #1049 Del Skrevet 23. desember 2008 God jul til deg også når morgendagens arbeidsøkt er over Du skulle jobbe i morgen :klø: Jeg skal jobbe i morra ja... Men det blir nok bare til 11.15, så rekker jeg bussen hjem til mamma 11.37. Har man virkelig magesekkmuskler? Nå ble jeg usikker her.. Kansje jeg er lit dum? Jaja Jeg har en hel drøss med magemuskler, men de bare syns ikke så godt.. Meeeeen Goooooood Jul snupsi Håper du får en fin og minnerik jul Håper du også får en bra jul dinings!!! (det kan vel hende vi sees her inne eller?? ) Nååååå tok jeg den om magesekkmuskler Heeeeerregud så treig jeg er Man SPISER jo Hvis det var en spøk da... Hihi, du er veldig søt!! GOD JUL!!!!!!!!!!!!!!!! Tusen takk cypress, og det samme til deg!!! Jeg prøvde å være litt morsom da vet du Jeg skjønte det.... Ønsker deg og dine en riktig god jul! Oooo, for en kreasjon!!!! Så god er ikke jeg.... Men god jul ønskes deg også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. desember 2008 #1050 Del Skrevet 23. desember 2008 Nå er jeg hjemme og venter på at kjære skal komme fra jobb og at svigerfar skal komme og hente henne. Selv drar jeg til hjem til foreldrene til forloveren min i kveld, vi har en tradisjon på at jeg er der lille julaften hvert år. Jeg er jo nesten den femte datteren der i huset, så det er alltid koselig! De siste årene har jeg blitt satt til å jobbe også, lager hjemmelaget marsipan. I november fikk jeg beskjed om at de hadde kjøpt seks kilo mandler så jeg skal nok få litt å gjøre i kveld også!! I morgen jobber jeg siste dagen i jobben, så drar jeg direkte til mamma på julefeiring og blir til kvelden 1 dag tenker jeg. Så bærer det til kjære og svigers andre dag, og så blir vi vel der resten av romjula tenker jeg. Mange mennesker å møte og mye som skal skje. Vi skal en kjapp tur innom byen igjen, for kjære skal jobbe nyttårsaften, og så skal vi reise tilbake, vi er bedt på nyttårsfest hos et vennepar. Så mye bussvirksomhet på meg denne jula blir det nok... Kjære driver og drømmer om en buddy om dagen, hadde nesten vært på sin plass!!! Nett-tilgangen blir vel litt ymse tror jeg, får bare ta det som det kommer. GOD JUL til alle som måtte finne på å stikke innom her!! (og så kommer jeg jo på KG i morra da, ikke så mye å gjøre på jobb akkurat!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. desember 2008 #1051 Del Skrevet 23. desember 2008 Håper du også får en bra jul dinings!!! (det kan vel hende vi sees her inne eller?? ) Hihi, du er veldig søt!! Jeg blir nok å finne på KG i romjula litt nå og da ja KG-fri jul?? Det går ikke Jeg er litt sånn søt på en ganske dum og naiv måte tydeligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. desember 2008 #1052 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg blir nok å finne på KG i romjula litt nå og da ja KG-fri jul?? Det går ikke Det er ikke mulig ned Selv om det blir noen nettfrie dager på meg seinere i jula. får vel abstinenser Men frem til 27. er jeg her iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. desember 2008 #1053 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg blir nok å finne på KG i romjula litt nå og da ja KG-fri jul?? Det går ikke Jeg er litt sånn søt på en ganske dum og naiv måte tydeligvis.. Hihi, det blir nok litt KG-fri for min del i romjula hos svigers, men kommer sterkere tilbake på nyåret... eller forresten, gjør jeg det?? Da begynner jeg jo i ny/gammel jobb og kommer på ingen måte til å ha tid til KG på dagtid... Jeg må nok finne andre løsninger... Neida dinedama, du er bare søt, punktum. Det er ikke mulig ned Selv om det blir noen nettfrie dager på meg seinere i jula. får vel abstinenser Men frem til 27. er jeg her iallefall Abstinenser kan være et velkjent fenomen! Men så lenge man er opptatt med andre og koselige ting, blir man ihvertfall distrahert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. desember 2008 #1054 Del Skrevet 24. desember 2008 På jobb en tidlig julaften morgen. Gjorde selvfølgelig noe mindre lurt i dag tidlig da jeg glemte å ta med meg nøkkelkortet mitt... Ikke så mange som pleier å være tidligere ute enn meg, men heldigvis hadde jeg flaks og ble låst inn av en annen morgenfugl! I går kveld var kjempekoselig. Det er alltid en foringsanstalt av dimensjoner der i huset, så jeg var veldig mett på bussen inn til byn igjen... Først da vi kom var det grøt (med mandler til alle, det går jo ikke an å gjøre forskjell... ). Så ble det etterhvert laging og prøvesmaking av marsipan, den ble som vanlig kjempegod (og jeg fikk med meg et helt lass, kommer til å vare i evigheter) og etter det var det mat igjen... De spiser cabaret hver lille julaften, og moren til forloveren min er like overrasket over at jeg ikke spiser det hvert år Men det var også eggerøre og sylte og helt ferskt brød, så det var ikke synd på meg! Så etter all denne spisinga måtte jeg dra hjem. Utrolig hyggelig da, alle søstrene var hjemme, en med samboer og datter på 4, og en med kjæreste. Vi tre andre var "single" for kvelden. Og så var det jo bra for meg at jeg fikk alle søstrene samlet, da fikk jeg spurt dem om de vil servere i bryllupet. Jeg har en liten mistanke om at de allerede hadde hørt noe om det, for det kom veldig raskt og unisont ja fra dem alle sammen! Så da er servitører helt i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 24. desember 2008 #1055 Del Skrevet 24. desember 2008 for servitører! for siste dag på gammel jobb for koselig kveld i går og ikke minst for God Jul! Håper du får en herlig jul sammen med dine nære og kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 24. desember 2008 #1056 Del Skrevet 24. desember 2008 for at de kunne og hadde lyst til å servere i bryllupet deres Høres jo ut som en utrolig koselig tradisjon dere har med julekos på lille julaften Selv så har vi pleid å gå ut og spise lille julaften, siden det ofte er mye stress som skal bli ferdig den dagen. Har hatt den tradisjonen siden jeg var 12 ihvertfall, og nå har jeg ført den videre til meg og mine Mye som skjer på jobb i dag da? Her er det spøkelseslandskap.... Nesten så jeg blir litt skremt her jeg sitter siden det er så stille Ønsker deg og dine en fredfylt og koselig jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. desember 2008 #1057 Del Skrevet 24. desember 2008 for servitører! for siste dag på gammel jobb for koselig kveld i går og ikke minst for God Jul! Håper du får en herlig jul sammen med dine nære og kjære! for alt sammen!!!!! Kos deg med julaften og pakker og alt som hører med!! for at de kunne og hadde lyst til å servere i bryllupet deres Høres jo ut som en utrolig koselig tradisjon dere har med julekos på lille julaften Selv så har vi pleid å gå ut og spise lille julaften, siden det ofte er mye stress som skal bli ferdig den dagen. Har hatt den tradisjonen siden jeg var 12 ihvertfall, og nå har jeg ført den videre til meg og mine Mye som skjer på jobb i dag da? Her er det spøkelseslandskap.... Nesten så jeg blir litt skremt her jeg sitter siden det er så stille Ønsker deg og dine en fredfylt og koselig jul Her skjer det ikke stort. Er dør- og telefonvakt nå, det har ikke vært en eneste person innom i dag, og så vidt jeg vet har ingen ringt heller... Vet ikke hvor mye vits det egentlig er å ha åpent, men sånn er det på offentlige kontorer. Det eneste jeg lurer litt på er en av kollegaene mine som kom innom og var superstressa og skulle på sosialkontoret, og jeg er usikker på om det er på egne vegne (selv om jeg tviler sterkt på det) eller sammen med en klient... Eller er det ganske stille ja... Ønsker deg også en fantastisk jul når arbeidsdagen er over!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 24. desember 2008 #1058 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Jeg ser den.. Det har ikke ring ett eneste menneske ennå i dag, og jeg har heller ikke sett noen andre Heldigvis husket jeg adgangskortet mitt i dag, hadde hatt store problemer uten virker det som, siden ingen er her Poenget med å ha åpent her skjønner jeg virkelig ikke, da alle 3 firmaene her har egne hjemme vakter i tilfelle noe skulle skje iløpet av helligdagene... Men Men Vi får underholdt hverandre på KG i det minste Endret 24. desember 2008 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. desember 2008 #1059 Del Skrevet 24. desember 2008 Twisted! Er du her ennå? Skal bare ønske deg en god jul, og håper du får trimmet de rette magemusklene i jula. Så kan du avgjøre hvilke som er de rette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. desember 2008 #1060 Del Skrevet 25. desember 2008 Twisted! Er du her ennå? Skal bare ønske deg en god jul, og håper du får trimmet de rette magemusklene i jula. Så kan du avgjøre hvilke som er de rette Miss Shorty! Jeg var på jobb, men vi hadde fellessamling med frukt og kjeks, så da var jeg ikke på KG... Så tok jeg turen hjem til mor ikke så lenge etterpå! Hvordan gikk det med julematen din, var alle fornøyd? Og ble du satt pris på med masse gaver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg