Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:dåne: Er det mulig?

Spiller vel ingen rolle hvem som kjøper det, så lenge det blir solgt? Merkelig kundebehandling :skratte:

Seriøst? :skratte:

Det kan da ikke være mulig? :hoho: :dåne:

:skratte: At det går an!

:hoho: For en dum dame... Skikkelig kremmer... :ironi:

:hoho: Ja, det er så teit at det kan bare le av, faktisk :hoho:

herregud.... så tragisk... håper hun sure dama sitter igjen med massevis av de dekktallerkene.... :ler:

Skjønner dere jenter reagerer som vi gjorde... :hoho: Nå har jeg fått kjøpt de resterende tre, så da er det i boks! :)

-----------------------------------------------------------

I dag har jeg friiiii!! :hoppe: Skal opp til jobben til mamma snart nå og levere litt julegaver, så blir det ikke så mye å ta med seg på bussen. Og i ettermiddag drar vi avgårde til svigers (igjen) og skal ha mer førjulssamvær med venner som har flyttet tilbake i løpet av helga. Tror det blir kjempekoselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Herre min hatt, at det er mulig å tenke slik da... Ikke akkurat skarp hu dama i kassen...

Så koselig med julegaver :jepp:

Deilig med en fridag :hoppe:

Det skulle jeg hatt i dag også, men neida... Måtte jobbe jeg :(

Høres ut som om en koselig helg, det er noe av det beste jeg vet med jula å treffe gode venner man ikke får sett så ofte :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Twist

Det er så koselig å levere julegaver :Nikke: Vi skal ta en runde i helgen, det gleder jeg meg til. Føler meg som nissen jeg, da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Herre min hatt, at det er mulig å tenke slik da... Ikke akkurat skarp hu dama i kassen...

Så koselig med julegaver :jepp:

Deilig med en fridag :hoppe:

Det skulle jeg hatt i dag også, men neida... Måtte jobbe jeg :(

Høres ut som om en koselig helg, det er noe av det beste jeg vet med jula å treffe gode venner man ikke får sett så ofte :)

Så kjedelig du måtte jobbe på fridagen din, sånt skulle ikke vært lov!! :kjefte: Håper du får en fin helg når dagen er over ihvertfall da!

Enig med deg i at det er stas å møte alle sammen, det blir ekstra spesielt da!!

:klemmer:

:vinke: Twist

Det er så koselig å levere julegaver :Nikke: Vi skal ta en runde i helgen, det gleder jeg meg til. Føler meg som nissen jeg, da :fnise:

:goodbye: Shorty!!

Vi får nisse litt på hver vår kant i helga, håper du får kost deg masse!!

:hug:

Håper du har kost deg på fridagen din! :)

- og kos deg i resten av helga!

Jeg har stressa litt og kost meg masse, så får være fornøyd med det.

Håper du også får en bra helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye rart i service-bransjen, og du må ha møtt på en av de særeste. :ler:

Det er så koselig å treffe venner man ikke har sett på lenge. Jeg gleder meg masse til romjula, for da får jeg møtt mine "gamle" venner. :nigo:

Helge- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsdagbok uke 51

Onsdag: 37 min gåtur i middels tempo (måtte unngå Ekebergåsen, redd for at det bare var is der!)

Lørdag: 30 min på ergometersykkel (med altfor høy intensitet så jeg ble helt uttafor og kvalm og svimmel etterpå) og 30 min styrke

Søndag: 30 min på ergometersykkel (i mer kontrollert tempo uten at det ble så mye dårligere resultat) og 50 min styrke

Kjære har treningsrom i kjelleren hjemme hos foreldrene sine, så i helga har jeg blitt pisket rundt... ;) Neida, men det er deilig å få gjort litt trening før jul. Kjære har lært meg et mageøvelsesregime som gjør at jeg nå er utrolig støl i magen, spesielt på sidene, kan bli en morsom dag!!

Tenker meg på trening i dag også, så kan jeg ta jul med god samvittighet!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye rart i service-bransjen, og du må ha møtt på en av de særeste. :ler:

Det er så koselig å treffe venner man ikke har sett på lenge. Jeg gleder meg masse til romjula, for da får jeg møtt mine "gamle" venner. :nigo:

Helge- :klem:

:klem: tilbake Muffin! Håper du hadde en bra helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si! Du har din egen personlige trener du altså :nigo: Flink du er :duskedame: Da kan du virkelig ta juleferie med god samvittighet :jepp: Jeg har også trena magemusklene...det vil si de i magesekken :fnise:

Ha en god og støl førjulsdag :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :duskedame:

Ikke dårlig å bli :pisk: rundt, selv i helgen :fnise:

Må nok på trening i dag selv jeg, har ikke samvittighet til å la være, siden det sikkert ikke blir noe trening før lørdagen igjen..

Det er stengt på treningssenteret, så jeg har i det minste en unnskyldning for ikke å trene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojoj, så flink du er til å trene. :klappe:

Jeg får litt dårlig samvittighet nå, så tror jeg lusker ut av boka di igjen. (Men lover å komme på besøk igjen snart.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si! Du har din egen personlige trener du altså :nigo: Flink du er :duskedame: Da kan du virkelig ta juleferie med god samvittighet :jepp: Jeg har også trena magemusklene...det vil si de i magesekken :fnise:

Jeg er ikke spesielt kompatibel med min PT da, det er ytterst lite hun får lov til å bidra med utover mageregimet... Jeg blir bare sur hvis hun prøver å hjelpe, for hun har jo vært treningsnarkoman i årevis, så jeg føler meg umiddelbart underlegen.... Men det er klart det er en bra ting at hun ihvertfall kan bistå på mine premisser... :fnise:

Og man skal ikke kimse av å trene magesekkmusklene heller, blir masse av det de nærmeste dagene tror jeg!!

Magesekkmuskler :ler:

Har du ikke noen av dem du dinedama? Bare magemuskler igjen hos deg nå kanskje?

Så flink du er :duskedame:

Ikke dårlig å bli :pisk: rundt, selv i helgen :fnise:

Må nok på trening i dag selv jeg, har ikke samvittighet til å la være, siden det sikkert ikke blir noe trening før lørdagen igjen..

Det er stengt på treningssenteret, så jeg har i det minste en unnskyldning for ikke å trene :fnise:

Det er helt klart greit å ha en unnskyldning for å ikke trene! :jepp: Jeg er bare litt usikker på om jeg kommer til å kunne si det samme, romjula blir mye hos svigers, og der er jo det berømte treningsrommet i kjelleren... :klø: Får se hva det blir til!

Fikk du trent i går da MaiL? (det står sikkert i en annen bok, men har ikke kommet så langt enda... :sjenert: )

Det er så godtvondt å være støl i magen!! Helt grusomt å nyse og le, men man får en god følelse!!! :trene:

Prøv å tenke deg til når det er vondt å gå ned trapper.... :sjenert:

Men det betyr jo at noe essensielt er funnet da, enig med deg i det!!

Ojoj, så flink du er til å trene. :klappe:

Jeg får litt dårlig samvittighet nå, så tror jeg lusker ut av boka di igjen. (Men lover å komme på besøk igjen snart.)

Nei, Muffin!, kom tilbake!! Jeg har jo ikke trent på flere før dette, så det er ikke noe å ha dårlig samvittighet for!! :) Ser deg vel snart her inne igjen håper jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Treningsdagbok uke 52

Mandag: 1 time og 15 min step1+styrke

Fredag: 45 min ergometersykkel, 30 min styrke, 15 min boksing og uttøying

Lørdag: 45 min skitur

Søndag: 45 min skitur, 25 min ergometersykkel, 30 min styrke

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig imponert over at du holder koken selv nå på det travleste! :jepp: Stå på! :) Men jeg håper du har tid til å slappe litt av også i jula.. :sjenert:

:nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke spesielt kompatibel med min PT da, det er ytterst lite hun får lov til å bidra med utover mageregimet... Jeg blir bare sur hvis hun prøver å hjelpe, for hun har jo vært treningsnarkoman i årevis, så jeg føler meg umiddelbart underlegen.... Men det er klart det er en bra ting at hun ihvertfall kan bistå på mine premisser... :fnise:

Og man skal ikke kimse av å trene magesekkmusklene heller, blir masse av det de nærmeste dagene tror jeg!!

Hadde nok ikke matcha så bra med min kjære som personlig trener heller. Eller, han hadde nok passa som det, tålmodigheten selv som han er, sånn som i påska da vi gikk på ski. Men vi kan ikke trene sammen, tror jeg :fnise:

Magemusklene er i stadig bevegelse!

Håper du får en fin lille julaften!

:nisse: - :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: fikk trent i går, ser du gjorde det samme :duskedame: Så nå kan jeg ta treningsfri frem til lørdag ;) Hadde sikkert dratt på treining om senteret var åpent i jula jeg :nigo:

Men får ikke håpe din kjære presser deg for hardt da, det er jo tross alt jul :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...