Gjest Neferet Skrevet 17. desember 2008 #1001 Del Skrevet 17. desember 2008 Det hadde klart vært det beste ja.. Huske jeg var rimelig frustrert før vi hadde lokale og kirke på plass jeg og.. Fikk liksom ikke begynt ordentlig med konkrete forberedelser! (Pluss at jeg syns min kjære var alt for lite engasjert.. Men nå har jeg kjeftet på han, så han har skjerpet seg!! ) Godt du kan sette ham på plass.... Så gøy at dere har noen til å foreta vielsen Du får prøve å bære på slepet der det ikke er nødvendig å ha det i bakken, så blir det ikke så skittent Må nok finne noen måter å gjøre det på ja! Det eneste er at underskjørtet synes hvis jeg bærer for mye av kjolen, det er jo bygget ut bak slepet.... At det skal være så mye rart man må vite/øve på for å gifte seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. desember 2008 #1002 Del Skrevet 17. desember 2008 Det eneste er at underskjørtet synes hvis jeg bærer for mye av kjolen, det er jo bygget ut bak slepet.... At det skal være så mye rart man må vite/øve på for å gifte seg! Å nei, det har ikke jeg tenkt på!! Vi har jo samme type skjørt, og det er jo ikke direkte pent i seg selv... Da må noen bare bære det bak meg! Kan ikke skjønne noe annet! Hvis forloveren min syns det blir slitsomt får hun be om hjelp fra min søster eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. desember 2008 #1003 Del Skrevet 17. desember 2008 Har du fått deg ny fin ticker forresten?? Snart bare 6 mnd igjen nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 17. desember 2008 #1004 Del Skrevet 17. desember 2008 Åhja, så søt ticker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. desember 2008 #1005 Del Skrevet 17. desember 2008 Å nei, det har ikke jeg tenkt på!! Vi har jo samme type skjørt, og det er jo ikke direkte pent i seg selv... Da må noen bare bære det bak meg! Kan ikke skjønne noe annet! Hvis forloveren min syns det blir slitsomt får hun be om hjelp fra min søster eller noe. Vi får bare kreve å bli vartet opp den dagen! Har du fått deg ny fin ticker forresten?? Snart bare 6 mnd igjen nå.. Åhja, så søt ticker! Falt helt for den, så da måtte det bli ny ticker i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 17. desember 2008 #1006 Del Skrevet 17. desember 2008 det skal ikke være bare bare og gifte seg, det er helt sikkert :gjeiper: Nydelig ticker forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. desember 2008 #1007 Del Skrevet 17. desember 2008 det skal ikke være bare bare og gifte seg, det er helt sikkert :gjeiper: Nydelig ticker forresten Vi får bare tenke sånn at jo mer vi har tenkt ut på forhånd, jo færre merkelige overraskelser får vi på selve dagen! Selv om de garantert dukker opp på noen områder uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 17. desember 2008 #1008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det er sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 17. desember 2008 #1009 Del Skrevet 17. desember 2008 Falt helt for den, så da måtte det bli ny ticker i dag!! Fra samme sted jeg laget min ticker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 17. desember 2008 #1010 Del Skrevet 17. desember 2008 Syns helt klart dere kan kreve å bli vartet opp den dagen Kjempesøt ticker, Twist Jeg liker at den går på en rød vei mot målet :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. desember 2008 #1011 Del Skrevet 17. desember 2008 Fine tickeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. desember 2008 #1012 Del Skrevet 17. desember 2008 Kjempesøt ticker! Nesten så jeg fikk lyst på en ny selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 17. desember 2008 #1013 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Kjempesøt ticker! Nesten så jeg fikk lyst på en ny selv. De har kjempemasse fine på 7910 ticker- siden! Endret 17. desember 2008 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. desember 2008 #1014 Del Skrevet 18. desember 2008 Fra samme sted jeg laget min ticker Det var faktisk din jeg brukte som inspirasjon! Syns helt klart dere kan kreve å bli vartet opp den dagen Kjempesøt ticker, Twist Jeg liker at den går på en rød vei mot målet :rødme: Vi kan jo håpe det blir rosenrødt ihvertfall! Fine tickeren! Ja!! :rødme: Kjempesøt ticker! Nesten så jeg fikk lyst på en ny selv. Bare å lage ny det Muffin! Fant ut at så mye tid vi bruker her inne, så er det bare å variere litt på utseendet innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. desember 2008 #1015 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Treningsdagbok uke 51 Onsdag: 37 min gåtur i middels tempo (måtte unngå Ekebergåsen, redd for at det bare var is der!) Lørdag: 30 min på ergometersykkel (med altfor høy intensitet så jeg ble helt uttafor og kvalm og svimmel etterpå) og 30 min styrke Søndag: 30 min på ergometersykkel (i mer kontrollert tempo uten at det ble så mye dårligere resultat) og 50 min styrke ------------------------------------------------------------------------------------- Så har jeg ihvertfall rørt litt på meg! Store planer om å gjøre litt av det i dag også, det gjenstår å se om jeg karrer meg på Domus på time eller om det bare blir studiotrening.... Endret 22. desember 2008 av bryllupsTwisted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. desember 2008 #1016 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg oppdaterte lista i det første innlegget i sta, og da kom jeg på at jeg har glemt å fortelle om hva vi gjorde i helga! Vi kjøpte rett og slett 65 dekketallerkner... :dåne: Og det beste av alt, var at dama i kassa (ikke hun som hjalp oss og finne fram vel å merke) ble skikkelig fornærma, og ville nesten ikke selge oss alle sammen.... Da ble det nemlig ikke noe igjen til resten av kundene! Jeg trodde poenget var å selge varer, ikke å beholde dem i tilfelle det kom andre kunder... Vi skulle egentlig ha 68, men fant ut at det var greit å kjøpe de resterende tre i Oslo. Så kom damen på at hun trodde det var flere på lageret, og hun som hjalp oss ble ivrig, for da kunne vi jo fått det antallet vi spurte om. Da måtte hun tro om igjen, for de var til andre kunder, kom det fra sure damen. Så nå har vi ledd av dette lenge... Og vi kommer sikkert til å gjøre det en stund til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. desember 2008 #1017 Del Skrevet 18. desember 2008 :dåne: Er det mulig? Spiller vel ingen rolle hvem som kjøper det, så lenge det blir solgt? Merkelig kundebehandling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. desember 2008 #1018 Del Skrevet 18. desember 2008 Seriøst? Det kan da ikke være mulig? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. desember 2008 #1019 Del Skrevet 18. desember 2008 At det går an! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. desember 2008 #1020 Del Skrevet 18. desember 2008 For en dum dame... Skikkelig kremmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg