Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
Men er ikke de under-puppene-korsettene utrolig effektive da? :jepp: SiriPiri var å kjøpte et sånt, men jeg vet ikke hvor, men det var helt utrolig for en effekt det hadde på henne :hoppe:

Sånne avanserte korsett har en helt sinnsyk effekt, kan bli opptil 10 cm smalere rundt livet, og får en ganske bra pushupeffekt ja! :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:hoppe::danser: 50 sider!! :hoppe::danser:

:skaal:

Endret av MaiL
Skrevet
Hadde man bare hatt noe å pushe opp så... :fnise:

Jeg deler villig vekk! :jepp:

Skrevet

Ælen sa til meg at puppene mine var blitt tynne han :snurt:

Så jeg tar gjerne imot litt påfyll Ansjoni :jepp:

Skrevet

Jeg vil og ha litt! :ler:

Forresten dinemor, det er vel bedre at han ser du går ned enn at han ikke merker noenting? Jeg har gått ned nesten 10 kilo og i tillegg trent masse, men han godeste ser ingen forskjell.. :roll:

Skrevet

Bare å stille seg i kø :ler:

Bra at han ser forskjell ja, og du er flink og flott som har blitt tynnere :jepp: men tror det bare var en klønete formulering om puppene, det er jo ikke de som helst skal bli tynnere Og til deg Mazilla, vel, han godeste er blendet av din skjønnhet og syns du er den vakreste uansett åssen du ser ut :jepp:

Skrevet

:ler: Er ikke så greit for gutta alltid.

:hoppe::danse: 50 sider! :danse::hoppe:

Skrevet
:opplyser: Jeg tar også gjerne litt Ansjoni!! :jepp:
Skrevet
Jeg vil og ha litt! :ler:

Forresten dinemor, det er vel bedre at han ser du går ned enn at han ikke merker noenting? Jeg har gått ned nesten 10 kilo og i tillegg trent masse, men han godeste ser ingen forskjell.. :roll:

Det er jo sant :sjenert:

Men det skal godt gjøres ¨ikke se det på meg etter jeg fikk sukkersyken da :Nikke: Det er noen kilo med spekk som er vekke :strix:

Bare å stille seg i kø :ler:

Bra at han ser forskjell ja, og du er flink og flott som har blitt tynnere :jepp: men tror det bare var en klønete formulering om puppene, det er jo ikke de som helst skal bli tynnere Og til deg Mazilla, vel, han godeste er blendet av din skjønnhet og syns du er den vakreste uansett åssen du ser ut :jepp:

Ja ganske klønete spør du meg :hoho:

Men han er jo søt da :rødme:

Skrevet
Hei Mokkon83! Hyggelig at du tar turen innom boka mi!

Det er da fortsatt noe å planlegge, men lite stress, og det er deilig. Blir sikkert mer når det nærmer seg, men nå gleder jeg meg mest til å sende ut invitasjoner!!

Hvordan går det med deres planlegging da?

:klem:

Hei hei!

Nå var det jammen meg ei stund siden jeg har vært innom boka di! :rødme:

Planleggingen her går litt sakte, men jeg stresser ikke :)

ikke så veldig mye som gjenstår!

vi har endret litt da... blir ikke utebryllup som planlagt, men vielse i kirken. sparer faktisk over 10.000kr på den avgjørelsen! bestilte vielse for over 1 år siden, så datoen er i boks :wink:

mamma blir nok glad når hun får vite det! hun var litt oppgitt over at ingen av ungene skulle ha et tradisjonelt bryllup.. bror giftet seg utendørs, og mi søster i et lite bryggekapell.

har vært og kikket på brudesuiten, og bestilt tilbehør til det!

skal slappe av med forberedelser til etter jul :)

Skrevet
:ler: Er ikke så greit for gutta alltid.

Nei, det tror ikke jeg heller :ler: Når jeg spør min kjære om han ser no forskjell på rompa mi, nekter han å svare. Han mener at det er et lurespørsmål, og at det er dårlig gjort av meg å stille ham opp mot veggen på den måten :klø:

Rare mannfolk :fnise:

Skrevet
Nei, det tror ikke jeg heller :ler: Når jeg spør min kjære om han ser no forskjell på rompa mi, nekter han å svare. Han mener at det er et lurespørsmål, og at det er dårlig gjort av meg å stille ham opp mot veggen på den måten :klø:

Rare mannfolk :fnise:

:ler:

Har hørt det svaret noen ganger fra kjære jeg også, hun mener det er et spørsmål der man aldri kan vinne uansett hva man sier... :)

Og til pupper i diverse størrelser, det er vel med dem som med mye annet for oss kvinnfolk, det er ikke riktig uansett... :sjenert:

Skrevet
Hei hei!

Nå var det jammen meg ei stund siden jeg har vært innom boka di! :rødme:

Planleggingen her går litt sakte, men jeg stresser ikke :)

ikke så veldig mye som gjenstår!

vi har endret litt da... blir ikke utebryllup som planlagt, men vielse i kirken. sparer faktisk over 10.000kr på den avgjørelsen! bestilte vielse for over 1 år siden, så datoen er i boks :wink:

mamma blir nok glad når hun får vite det! hun var litt oppgitt over at ingen av ungene skulle ha et tradisjonelt bryllup.. bror giftet seg utendørs, og mi søster i et lite bryggekapell.

har vært og kikket på brudesuiten, og bestilt tilbehør til det!

skal slappe av med forberedelser til etter jul :)

Høres jo ut som du har nogenlunde kontroll likevel!

Ha en super adventstid!!

Skrevet

I går fikk jeg telefon fra HEF, nå har de funnet noen som skal utføre vielsen!! :hoppe::strix::hoppe:

Det blir spennende når vi etterhvert skal møte henne!! Og jeg kjenner at jeg blir litt utålmodig på å spikre endelig lokasjon for selve vielsen, så kunne det blitt litt mer konkret planlegging. Jeg ble veldig usikker da jeg prøvde kjolen igjen i helga, for jeg lurer på om det er dumt å ha utevielse i det hele tatt?? Slepet er LAAAANGT, og er redd det kan bli veldig møkkete... :klø: Skjønner ikke at sånt skal være så vanskelig å finne ut av. Eller så må jeg bare ha noen til å bære det... Skikkelig prinsesse Diana-stil... :fnise:

Skrevet

Så bra dere har fått noen til å ta vielsen!! :hoppe:

Bære slep er vel en forloverjobb?? :) Jeg har også langt slep, og har i grunn bare innsett at det kommer til å bli kjempemøkkete.. Selv om vi stort sett skal være inne.

Skrevet
Bære slep er vel en forloverjobb?? :) Jeg har også langt slep, og har i grunn bare innsett at det kommer til å bli kjempemøkkete.. Selv om vi stort sett skal være inne.

Ja, har hørt at det er forloverjobb, men synes litt synd på henne hvis hun må drive med det til stadighet... :sjenert: Må nok ta noen vurderinger underveis, det beste hadde jo vært om vi fikk svar fra Akershus festning snart så vi visste om det kunne være et reelt alternativ... Tålmodighet osv.... :)

Skrevet

Det hadde klart vært det beste ja.. Huske jeg var rimelig frustrert før vi hadde lokale og kirke på plass jeg og.. Fikk liksom ikke begynt ordentlig med konkrete forberedelser! (Pluss at jeg syns min kjære var alt for lite engasjert.. Men nå har jeg kjeftet på han, så han har skjerpet seg!! :fnise: )

Skrevet

:hoppe: Så gøy at dere har noen til å foreta vielsen :strix:

Du får prøve å bære på slepet der det ikke er nødvendig å ha det i bakken, så blir det ikke så skittent :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...