Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Kos deg på julebord i dag! Skjønner at du har dårlig samvittighet overfor din kjære,men det er jo ikke så mye du får gjort med sykdommen, og julebordet har du jo visst om en stund. Hun mener sikkert at du skal kose deg masse :)God bedring, håper hun kommer seg til mor og far og får pleie :)

:klemmer:

Så kjedelig at din kjære fremdeles ikke har blitt noe bedre :( Får håpe legen klarer å finne ut av det :jepp:

Du får tenke på at du og din kjære får en koselig helg sammen, når den "dårlige" samvittigheten kommer krypende i kveld når du er på julebord.. Det går nok bra skal du se :jepp:

:hug:

:klem: Hun kommer seg sikkert avgårde og unner deg en koselig kveld :kose:

Hun unner deg nok å kose deg ja, men jeg skjønner hva du mener. Håper din kjære blir frisk snart da. Ikke noe moro å være lenge syk.

Jeg tror og håper at det har gått bra, men var litt kjip i går, og har hatt tilsvarende dårlig samvittighet... :sjenert: Kjære ringte meg etter hun hadde vært hos legen (legen hadde aldri sett så hoven hals på noen som allerede har fjernet mandlene, og kjære fikk hyperpenicillin som må oppbevares i mørket til enhver tid! :overrasket: ). Det som da ble sagt var at hun ikke visste om hun orket å dra, for hun var jo naturlig nok litt sliten. Og jeg prøvde å være litt slu og sende henne avgårde likevel, men hun var usikker og lurte på når jeg kom til å komme hjem på kvelden osv. Så ble jeg usikker og fylt av motstridende forventninger og ble stille og defensiv og vanskelig å ha med å gjøre, så det var en litt teit samtale egentlig. Og som jeg vanligvis gjør, fikk jeg jo dårlig samvittighet noen minutter etterpå, og prøvde å komme i kontakt med kjære som ikke var helt interessert i det da... Så det endte med at hun tok den sene bussen. Det er jo bare en filleting, så gleder meg til å få snakket med henne og sett at alt er ok i dag, for jeg er utrolig flink til å finne på skrekkscenarier som kan ha skjedd (hun har reist og lagt igjen ringen sin så alt er over, hun har ikke orket å dra fordi hun ble såpass syk, og har ikke sagt noe før jeg kom hjem sent osv, osv... Jeg er et ekte kvinnfolk...) Jeg fikk tak i henne etter at jeg var hjemme igjen da, så tror det meste er i orden. Festlig som jeg er, ble jeg jo kjemperedd for at hun lå hjemme syk og ikke hadde sagt noe til meg da jeg gikk hjem, og da jeg kom inn døra ble jeg litt skuffa fordi hun ikke var der så jeg ikke fikk vært nær henne... Jeg erklærer meg selv herved for håpløs.... :rolleyes: Men det er lenge siden jeg har fått en sånn merkelig påminnelse av hvor viktig hun er for meg, så får ta med det videre! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha en fin dag og et koselig julebord :skaal:

Nå er vel kanskje julebordet ditt i gang. Håper du har det gøy. :) Jeg skal på julebord i morgen. :hoppe:

Julebordet var kjempestas, jeg kjenner jeg er trøtt i dag da... Sånn går det når man legger det til en torsdag og man må karre seg på jobb fredag morgen... En del av de som holdt festen gående utover natta hadde sikret seg avspasering i dag, jeg skjønner hvorfor det... ;)

Men kort oppsummert startet vi først med gløgg og samvær i en times tid på kontoret før vi gikk til restauranten og spiste 3-retters julemeny. Syntes det var stas med julemeny, spesielt i og med at vi har vært ute en gang før i november på annen restaurant, og julebordet forrige uke ikke hadde noe julemat. Etter maten gikk vi videre ned i baren, og forble der. I mine øyne råtten musikk, men det var da noe dansbart innimellom... :) Og så var det flere kolleger som kom som enten er i permisjon eller ikke jobber her lengre, så det ble masse skravling og hygge!! :hoppe: (Og tross min dårlige samvittighet klarte jeg å fortrenge den i lange perioder av gangen, så da var det moro på ordentlig nesten hele tida!)

I og med at jeg var en av de som skulle på jobb til 08.00 i dag, tuslet jeg hjem i snøværet og var hjemme like før midnatt. Ordentlig bra kveld!

Det er sikkert fordi dere ikke skal tåle så mye alkohol, og bli fulle av to øl, så er det ingen som klager på at dere fikk for lite bonger. Eller no... hvis det er bonger da :ler:

Min teori om statlig julebord :sjenert:

Hihi, her er det ingen bonger heller skal du vite... :ler: Her må man pent betale sin egen alkohol!

Nå skal det også sies at det ene møtet ble avlyst, så det ble ikke så mye hjernekok som fryktet.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Nei til sånne dumme tanker :sur:

Det går helt sikkert bra altså, men sånne skrekkscenarioer er ikke noe hyggelig å se for seg! Tenker det blir bra å få snakket sammen i kveld. Må fnise litt av den ambivalensen din, for akkurat sånn er jeg også :fnise: Godt det er flere av oss.

Det hørtes virkelig ikke bra ut med den halsen hennes altså, håper hun blir fort frisk igjen! Masse god bedring iallefall! Du får bøte på samvittigheten med litt ekstra pleie og trøst, da blir det nok bra igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det ordnet seg på ett vis mellom deg og din kjære :kose:

Koselig med julebord ;) Og bra at du tok turen relativt tidlig hjem ;) For det er ikke noe som er værre enn å ha drukket OG sovet lite før en arbeidsdag!

Håper du får en fin helg med din kjære og at dere får snakket godt sammen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Nei til sånne dumme tanker :sur:

Det går helt sikkert bra altså, men sånne skrekkscenarioer er ikke noe hyggelig å se for seg! Tenker det blir bra å få snakket sammen i kveld. Må fnise litt av den ambivalensen din, for akkurat sånn er jeg også :fnise: Godt det er flere av oss.

Det hørtes virkelig ikke bra ut med den halsen hennes altså, håper hun blir fort frisk igjen! Masse god bedring iallefall! Du får bøte på samvittigheten med litt ekstra pleie og trøst, da blir det nok bra igjen :jepp:

Hihi, det er godt vi er flere om å være ambivalente ja.. :fnise: Noen ganger tror jeg det burde vært mellomnavnet mitt.... :)

Har snakket med kjære i dag da, og ingen sure miner eller trøblete ting på gang, så det var som vanlig hodet mitt som holdt show helt for seg selv... :rodme:

:klem: tilbake!

Så godt å høre at det ordnet seg på ett vis mellom deg og din kjære :kose:

Koselig med julebord ;) Og bra at du tok turen relativt tidlig hjem ;) For det er ikke noe som er værre enn å ha drukket OG sovet lite før en arbeidsdag!

Håper du får en fin helg med din kjære og at dere får snakket godt sammen!

Jeg er trøtt nok likevel fant jeg ut! :) Nå er jeg av typen som ikke drikker, men blir ofte satt ut av søvnmangel, så kan være slitsomt det også. Jeg er heldig da, skal jobbe bare en halvtime til før jeg tar helga, det er deilig!!

God helg til deg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, det er godt vi er flere om å være ambivalente ja.. :fnise: Noen ganger tror jeg det burde vært mellomnavnet mitt.... :)

Har snakket med kjære i dag da, og ingen sure miner eller trøblete ting på gang, så det var som vanlig hodet mitt som holdt show helt for seg selv... :rodme:

Jeg er også flink til å la fantasien løpe litt løpsk, og se for meg diverse uheldige scenarioer. Godt å høre det er flere av oss. :ler: Og det går jo som regel veldig bra, så skjønner jo ikke hvorfor jeg tenker sånn.

Håper du har hatt en fin helg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Twisted :vinke:

Innom og oppdaterer meg litt...er lenge siden sist..og vi har så dårlig med nett i nye leiligheten. Håper alt er bra med deg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også flink til å la fantasien løpe litt løpsk, og se for meg diverse uheldige scenarioer. Godt å høre det er flere av oss. :ler: Og det går jo som regel veldig bra, så skjønner jo ikke hvorfor jeg tenker sånn.

Håper du har hatt en fin helg. :klemmer:

Tror det ligger til jenters natur å se for seg alt mulig rart, som regel totalt uten grunn! :ler:

Samme her :lol:

Kjenner vel en gutt eller to som har hatt sånne anfall også.. :fnise: Er det ikke helt normalt?? ;)

Det er godt at vi er mange da ihvertfall! ;) Men tror det er helt vanlig ja... Det hadde vært greit å ikke være sånn, men det ordner seg jo alltids! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
God mandag :klem: Håper du og din kjære har kost dere masse i helga!! :Nikke:

Kjempefin helg! :rødme:

Nå er det siste innspurt på jobb som gjelder, bare 6 arbeidsdager igjen inkludert julaften! (Det eneste dumme er at det betyr at jeg må gjøre masse... :sjenert: )

Men nå er det mandag, og du er savnet her inne!! :Nikke:

:hug:

Jeg var på seminar i går... :sjenert: Så da ble det lite nett på meg. Hyggelig å være savnet da!

Store :klemmer: tilbake!

Hei hei Twisted :vinke:

Innom og oppdaterer meg litt...er lenge siden sist..og vi har så dårlig med nett i nye leiligheten. Håper alt er bra med deg!! :klemmer:

Har sett at du ikke har så mye nett om dagen, satser på det går seg til så du blir oppdatert igjen! (men du må ikke begynne å oppdatere deg på alt, da tror jeg enhver lett kan bli grensepsykotisk!!) :ler:

Hyggelig å se deg innom! :hug:

Hvor er Twisted mon tro..? :lete:

Twisted var på seminar... :sjenert:

Og ute og shoppet korsett, det jeg hadde kjøpt med meg på fredag var for høyt i ryggen i forhold til kjolen. Prøver igjen... :hoppe:

Tjohei! :)

hvordan går det med planleggingen?

kan umulig være så mye igjen hos dere :)

Hei Mokkon83! Hyggelig at du tar turen innom boka mi!

Det er da fortsatt noe å planlegge, men lite stress, og det er deilig. Blir sikkert mer når det nærmer seg, men nå gleder jeg meg mest til å sende ut invitasjoner!!

Hvordan går det med deres planlegging da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du tilbake igjen! :strix::hug:

Hvor shopper du korsett hen? Det hadde jeg litt lyst på også, men tror ikke det blir hensiktsmessig i forhold til åssen kjolen min blir. Men underskjørt må jeg ha da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du tilbake igjen! :strix::hug:

Hvor shopper du korsett hen? Det hadde jeg litt lyst på også, men tror ikke det blir hensiktsmessig i forhold til åssen kjolen min blir. Men underskjørt må jeg ha da :ler:

Ooo, takk for klemmer! :strix:

Nå har jeg shoppet på noe så uglamorøst som lindex. Det er ikke fullt korsett da, puppene henger løst over... :skratte: Skal det være helt, synes det over kjolen, jeg har kort rygg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke de under-puppene-korsettene utrolig effektive da? :jepp: SiriPiri var å kjøpte et sånt, men jeg vet ikke hvor, men det var helt utrolig for en effekt det hadde på henne :hoppe:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...