Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

God bedring snuppa :kose:

Høres ut som en koselig helg selvom det er sykdom hos dere ;)

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, så mye elendighet det er her om dagen da! :troest: Jeg var litt dårlig her i helgen selv, og det er så kjiiiipt!!!

Og enig i at det er vanskelig å oppdatere seg når man komme tilbake hit etter noen dager - det tar jo mange timer!!! :dåne:

Skrevet

Men såpass må man ta seg tid til! :lur:

Skrevet

Skulle bare en "kjapp" tur inn her i lesepausen min jeg. Og i tillegg til at jeg skulle lese meg opp på deres bøker, så begynte jeg med Roma-ting! :fnise: Men nå har jeg hvertfall funnet en blomsterbutikk rett ved hotellet. Jaja, får lese litt utover kvelden da.

God bedring til deg, Twisted. :kose:

:digge: Bli bra igjen, du må bli bra igjen! :digge:

Skrevet (endret)
:kose: Bli frisk, spis mye fisk! :fisk: Endret av Miss Shorty
Skrevet
Ja det går unna her! :fnise:

God bedring!! Håper du slipper å hangle lenge! Godt det ikke er så lenge til 2009 da, med tanke på at det blir Hottie Bride-året ditt! :)

God bedring :klemmer:

Huff! Steptokokker.. Jeg hadde 12 halsbetennelser ca 8 måneder på grunn av dem.. Måtte fjerne mandlene, fordi pencilin ikke hjalp... Håper du blir frisk fort!! :troest:

God bedring :kose:

God bedring snuppa :kose:

Høres ut som en koselig helg selvom det er sykdom hos dere ;)

Huff da, så mye elendighet det er her om dagen da! :troest: Jeg var litt dårlig her i helgen selv, og det er så kjiiiipt!!!

Og enig i at det er vanskelig å oppdatere seg når man komme tilbake hit etter noen dager - det tar jo mange timer!!! :dåne:

Men såpass må man ta seg tid til! :lur:

Skulle bare en "kjapp" tur inn her i lesepausen min jeg. Og i tillegg til at jeg skulle lese meg opp på deres bøker, så begynte jeg med Roma-ting! :fnise: Men nå har jeg hvertfall funnet en blomsterbutikk rett ved hotellet. Jaja, får lese litt utover kvelden da.

God bedring til deg, Twisted. :kose:

:digge: Bli bra igjen, du må bli bra igjen! :digge:

:kose: Bli frisk, spis mye fisk! :fisk:

Tusen takk til alle dere søtinger for klemmer og god-bedring-ønsker!!

Nå er jeg tilbake på jobb, og fullt opptatt med å prøve å bli oppdratert.... :ler:

Store muligheter for at jeg må gjøre det i flere etapper!!

:klemmer: til dere alle sammen!

Skrevet

Enig med deg, det er vanskelig å holde seg oppdatert hvis det er et par dager man ikke er her inne så mye. Jeg har ikke fått med meg at du har blitt syk engang :flau: Men iallefall, godt å lese at du er på bedringens vei, håper det fortsetter sånn.

God bedring!

:klemmer:

Skrevet

Det er litt av en jobb å oppdatere seg her inne når man er borte :ler:

Fortsatt god bedring :klem:

Skrevet
Enig med deg, det er vanskelig å holde seg oppdatert hvis det er et par dager man ikke er her inne så mye. Jeg har ikke fått med meg at du har blitt syk engang :flau: Men iallefall, godt å lese at du er på bedringens vei, håper det fortsetter sånn.

God bedring!

Nå synes jeg vel ikke du har grunn til å skamme deg, det er mye som skjer i Ansjoniverdenen om dagen!! Men hyggelig å se deg innom da! :)

:klemmer: tilbake!!

Det er litt av en jobb å oppdatere seg her inne når man er borte :ler:

Fortsatt god bedring :klem:

Jeg tror det nesten kvalifiserer som heltidsjobb!! :fnise:

Tusen takk søta!

Skrevet

Puh!

Da er jeg oppdatert! (så lenge det varer.... :sjenert: )

Skrevet
Puh!

Da er jeg oppdatert! (så lenge det varer.... :sjenert: )

:ler: Godt jobba!

Skrevet
:ler: Godt jobba!

Ikke sant?? :fnise:

She's back :hoppe:

Å ja da, du trodde vel ikke jeg klarte å holde meg unna lenge av gangen?? ;) Rimelig avhengighetsskapende dette stedet (for ikke å snakke om menneskene!)

:ler:

Ikke noe å le av det vel dinedama?? :klø:

:lur:

Skrevet

Her hadde man bare såvidt blitt oppdatert, og så kommer det til å skje masse her inne som jeg ikke får med meg i dag... I dag skal vi nemlig ha julebord med jobben (den nåværende jobben, that is). Og selv om det ikke skal skje på en del timer ennå, så er det en eller annen nisse (ikke i god forstand) som har funnet ut at det er lurt å først ha en dag der man blir helt hjernedød. Så først skal vi ha en samling/gruppeoppgave ihht sikkerhet, fra 9-11.30, så skal det være personalmøte (statlig møte i ordets rette forstand) fra lunch og til 15.00. Så da regner jeg med at hodet mitt er passe kokt når det hele er over.

Men det blir stas med julebord da, så det er vel bare å holde ut så lenge. I morra blir det sannsynligvis utrolige mengder sløving og KG-tid, litt avhengig av hvor sent det blir... :sjenert: Men sånt må vel regnes med når julebordet er på en torsdag..

:sukk: Jeg har litt dårlig samvittighet overfor kjære... Hun er fortsatt ikke bedre i halsen, snarere verre, og i går hadde hun ringt legen for å si fra om det. Og fikk beskjed om at legen skulle ringe henne tilbake, noe som selvfølgelig ikke skjedde. :kjefte: Så i dag har hun ny legetime, ikke noe mere ringetull. Men det er ikke det jeg har dårlig samvittighet for, jeg kan heldigvis ikke kontrollere sånt. Det hele gjelder at jeg vet altfor godt at hun ikke trives noe særlig alene hjemme når hun er syk, og da er jeg redd jeg bare kommer til å tenke på det på julebordet i og med at vi drar direkte fra jobb... Så jeg fant ut at i og med at hun kanskje blir sykemeldt resten av uka, så kanskje hun kunne dratt i forveien til foreldrene sine. Vi skal uansett dit i morra og være der i helga. Så det frontet jeg veldig i går, og jeg håper litt at hun rekker bussen så jeg ikke tenker så mye på alt mulig... :sjenert:

Skrevet

hehe, nå havner du på etterskudd igjen med en gang :ler: Lurer på åssen det skal gå, når jeg er uten nettilgang noen dager i jula :sjenert:

Kos deg på julebord i dag! Skjønner at du har dårlig samvittighet overfor din kjære,men det er jo ikke så mye du får gjort med sykdommen, og julebordet har du jo visst om en stund. Hun mener sikkert at du skal kose deg masse :)God bedring, håper hun kommer seg til mor og far og får pleie :)

Skrevet (endret)

Så kjedelig at din kjære fremdeles ikke har blitt noe bedre :( Får håpe legen klarer å finne ut av det :jepp:

Du får tenke på at du og din kjære får en koselig helg sammen, når den "dårlige" samvittigheten kommer krypende i kveld når du er på julebord.. Det går nok bra skal du se :jepp:

Ha en fin dag og et koselig julebord :skaal:

:hug:

Endret av MaiL
Skrevet
Her hadde man bare såvidt blitt oppdatert, og så kommer det til å skje masse her inne som jeg ikke får med meg i dag... I dag skal vi nemlig ha julebord med jobben (den nåværende jobben, that is). Og selv om det ikke skal skje på en del timer ennå, så er det en eller annen nisse (ikke i god forstand) som har funnet ut at det er lurt å først ha en dag der man blir helt hjernedød. Så først skal vi ha en samling/gruppeoppgave ihht sikkerhet, fra 9-11.30, så skal det være personalmøte (statlig møte i ordets rette forstand) fra lunch og til 15.00. Så da regner jeg med at hodet mitt er passe kokt når det hele er over.

Det er sikkert fordi dere ikke skal tåle så mye alkohol, og bli fulle av to øl, så er det ingen som klager på at dere fikk for lite bonger. Eller no... hvis det er bonger da :ler:

Min teori om statlig julebord :sjenert:

:sukk: Jeg har litt dårlig samvittighet overfor kjære... Hun er fortsatt ikke bedre i halsen, snarere verre, og i går hadde hun ringt legen for å si fra om det. Og fikk beskjed om at legen skulle ringe henne tilbake, noe som selvfølgelig ikke skjedde. :kjefte: Så i dag har hun ny legetime, ikke noe mere ringetull. Men det er ikke det jeg har dårlig samvittighet for, jeg kan heldigvis ikke kontrollere sånt. Det hele gjelder at jeg vet altfor godt at hun ikke trives noe særlig alene hjemme når hun er syk, og da er jeg redd jeg bare kommer til å tenke på det på julebordet i og med at vi drar direkte fra jobb... Så jeg fant ut at i og med at hun kanskje blir sykemeldt resten av uka, så kanskje hun kunne dratt i forveien til foreldrene sine. Vi skal uansett dit i morra og være der i helga. Så det frontet jeg veldig i går, og jeg håper litt at hun rekker bussen så jeg ikke tenker så mye på alt mulig... :sjenert:

:klem: Hun kommer seg sikkert avgårde og unner deg en koselig kveld :kose:

Skrevet

Hun unner deg nok å kose deg ja, men jeg skjønner hva du mener. Håper din kjære blir frisk snart da. Ikke noe moro å være lenge syk.

Nå er vel kanskje julebordet ditt i gang. Håper du har det gøy. :) Jeg skal på julebord i morgen. :hoppe:

Skrevet
hehe, nå havner du på etterskudd igjen med en gang :ler: Lurer på åssen det skal gå, når jeg er uten nettilgang noen dager i jula :sjenert:

Kommer nok ikke til å ha så mye nett i jula jeg heller, så vi får støtte hverandre i den tunge tiden som kommer! :hoho:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...