cypress Skrevet 4. desember 2008 #921 Del Skrevet 4. desember 2008 Hipp hurra for at tiden går fort og at det snart er bryllup!!! 7 MND IGJEN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 4. desember 2008 #922 Del Skrevet 4. desember 2008 :strix: 7 mnd igjen bare :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 4. desember 2008 #923 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) 7 måneder igjen! Endret 4. desember 2008 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 4. desember 2008 #924 Del Skrevet 4. desember 2008 HELVETES SMILEY-REGLER!!! HURRA FOR 7 MÅNEDER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. desember 2008 #925 Del Skrevet 4. desember 2008 :rødme: 7 måneder! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 4. desember 2008 #926 Del Skrevet 4. desember 2008 7 måneder igjen!! :) Gleder meg også SKIKKELIG til 4 juli 2009 :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. desember 2008 #927 Del Skrevet 5. desember 2008 Her hadde det vært mye fering!! Jeg er bare en svipptur innom, har hatt fri i dag og vært på besøk hos venninne med Nå skal jeg snart avgårde på julebord med gamle/snart nye jobben, gleder meg til å se dem alle sammen! Lover å oppdatere meg her inne senere!!! Ha en flott helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. desember 2008 #928 Del Skrevet 5. desember 2008 Juleavatar hos deg også jo Kos deg på julebord i kveld, og ellers i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 5. desember 2008 #929 Del Skrevet 5. desember 2008 Ha en super helg du også! Kos deg på julebord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 5. desember 2008 #930 Del Skrevet 5. desember 2008 Åååååå, fiiiiiiiiiiiiine avataren!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. desember 2008 #931 Del Skrevet 6. desember 2008 Er det en skjellettnisse??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. desember 2008 #932 Del Skrevet 6. desember 2008 Er de ikke den fra Tim Burtons Nightmare before christmas da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. desember 2008 #933 Del Skrevet 7. desember 2008 skjelettnisse... Joda, Jack Skellington fra The nightmare before christmas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. desember 2008 #934 Del Skrevet 8. desember 2008 Å ja, selvfølgelig... Ser det nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. desember 2008 #935 Del Skrevet 8. desember 2008 og jg får ikke opp avaraten som vanlig.. Selv om jeg har oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. desember 2008 #936 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg har nå offisielt gitt opp, 2009 må bli Hottie Bride året for meg... Kjære har jo vært syk en stund, og i dag var hun enda verre, klarte nesten ikke å svelge noe. Så hun har offisielt streptokokker eller andre bakterier i halsen og har fått penicillin. Og så var det selvfølgelig min tur til å våkne med vondt i halsen i dag, så jeg slipper nok ikke unna med litt småhangling som jeg hadde for litt siden... Med andre ord, ingen jobb og ihvertfall ingen trening.. Nok sutring, julebordet med de gamle/snart nye kollegene på fredag var kjempekoselig!! Det var ordentlig moro å skravle litt med dem igjen, og jeg kjenner det blir godt å komme tilbake!! Selv om det blir litt skummelt å plutselig ha mye å gjøre også!! Men det ordner seg med gode kolleger! Vi fikk avtalt hvilket kontor jeg skal tinge på ihvertfall, og den nye naboen er stas!!! Lørdag hadde vi besøk av svigers og var på julehandel, fikk kjøpt et par gaver, resten må jeg vente med til lønna er inne... Men det ordner seg nok i år også. Det var utrolig lite stress å julehandle i år, vi hadde nok planlagt godt. Og så spiste vi goood mat (om enn ikke spesielt sunn) på Fridays... I går hadde vi besøk av forloveren min, vi lagde calzoner og så på håndball. Ellers var det en søndag av typen jeg liker, masse sofasløving og kosing med kjære. I dag har det vært mest sjuklinger av oss, satser på det blir bedre og ikke verre i morgen! Og jenter, det er nesten helt umulig å oppdatere seg på alt som skjer her inne når man ikke har vært innom på noen dager!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. desember 2008 #937 Del Skrevet 8. desember 2008 Ja det går unna her! God bedring!! Håper du slipper å hangle lenge! Godt det ikke er så lenge til 2009 da, med tanke på at det blir Hottie Bride-året ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. desember 2008 #938 Del Skrevet 8. desember 2008 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 8. desember 2008 #939 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Huff! Steptokokker.. Jeg hadde 12 halsbetennelser ca 8 måneder på grunn av dem.. Måtte fjerne mandlene, fordi pencilin ikke hjalp... Håper du blir frisk fort!! Endret 8. desember 2008 av eleit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 8. desember 2008 #940 Del Skrevet 8. desember 2008 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg