Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hipp hurra for at tiden går fort og at det snart er bryllup!!!

:danse::hoppe: 7 MND IGJEN!!!! :danse::hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:strix::strix::strix: 7 mnd igjen bare :strix::strix::strix:

Skrevet (endret)

:skaal::strix::danser: 7 måneder igjen!

Endret av MaiL
Skrevet

HELVETES SMILEY-REGLER!!! :kjefte:

HURRA FOR 7 MÅNEDER

Skrevet

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

7 måneder igjen!!

:) :) :) Gleder meg også SKIKKELIG til 4 juli 2009 :) :) :)

Gjest Neferet
Skrevet

Her hadde det vært mye fering!! :hoppe:

Jeg er bare en svipptur innom, har hatt fri i dag og vært på besøk hos venninne med :babygutt: Nå skal jeg snart avgårde på julebord med gamle/snart nye jobben, gleder meg til å se dem alle sammen!

Lover å oppdatere meg her inne senere!!!

Ha en flott helg alle sammen!

Gjest Ansjoni
Skrevet

Juleavatar hos deg også jo :nisse:

Kos deg på julebord i kveld, og ellers i helga!

:hug:

Skrevet

Ha en super helg du også! :nigo:

Kos deg på julebord! :klem:

Skrevet

Åååååå, fiiiiiiiiiiiiine avataren!! :rødme:

Skrevet

Er det en skjellettnisse??? :klø:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Er de ikke den fra Tim Burtons Nightmare before christmas da? :klø:

Gjest Neferet
Skrevet

:ler: skjelettnisse... :)

Joda, Jack Skellington fra The nightmare before christmas! :nigo:

Skrevet
:klaske: Å ja, selvfølgelig... Ser det nå!! :jepp:
Skrevet

og jg får ikke opp avaraten som vanlig.. :sukk:

Selv om jeg har oppdatert :murvegg:

Gjest Neferet
Skrevet

Jeg har nå offisielt gitt opp, 2009 må bli Hottie Bride året for meg... :sukk: Kjære har jo vært syk en stund, og i dag var hun enda verre, klarte nesten ikke å svelge noe. Så hun har offisielt streptokokker eller andre bakterier i halsen og har fått penicillin. Og så var det selvfølgelig min tur til å våkne med vondt i halsen i dag, så jeg slipper nok ikke unna med litt småhangling som jeg hadde for litt siden... Med andre ord, ingen jobb og ihvertfall ingen trening.. :tristbla:

Nok sutring, julebordet med de gamle/snart nye kollegene på fredag var kjempekoselig!! Det var ordentlig moro å skravle litt med dem igjen, og jeg kjenner det blir godt å komme tilbake!! :hoppe: Selv om det blir litt skummelt å plutselig ha mye å gjøre også!! Men det ordner seg med gode kolleger! Vi fikk avtalt hvilket kontor jeg skal tinge på ihvertfall, og den nye naboen er stas!!! :strix:

Lørdag hadde vi besøk av svigers og var på julehandel, fikk kjøpt et par gaver, resten må jeg vente med til lønna er inne... :sjenert: Men det ordner seg nok i år også. Det var utrolig lite stress å julehandle i år, vi hadde nok planlagt godt. Og så spiste vi goood mat (om enn ikke spesielt sunn) på Fridays... :)

I går hadde vi besøk av forloveren min, vi lagde calzoner og så på håndball. Ellers var det en søndag av typen jeg liker, masse sofasløving og kosing med kjære. I dag har det vært mest sjuklinger av oss, satser på det blir bedre og ikke verre i morgen!

Og jenter, det er nesten helt umulig å oppdatere seg på alt som skjer her inne når man ikke har vært innom på noen dager!!! :hakeslepp:

Skrevet

Ja det går unna her! :fnise:

God bedring!! Håper du slipper å hangle lenge! Godt det ikke er så lenge til 2009 da, med tanke på at det blir Hottie Bride-året ditt! :)

Skrevet (endret)

Huff! Steptokokker.. Jeg hadde 12 halsbetennelser ca 8 måneder på grunn av dem.. Måtte fjerne mandlene, fordi pencilin ikke hjalp... Håper du blir frisk fort!! :troest:

Endret av eleit
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...