cypress Skrevet 30. november 2008 #881 Del Skrevet 30. november 2008 Kjempefin kjole!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 30. november 2008 #882 Del Skrevet 30. november 2008 Smashing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 30. november 2008 #883 Del Skrevet 30. november 2008 Nyyyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. november 2008 #884 Del Skrevet 30. november 2008 :dåne: N-Y-D-E-L-I-G!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. november 2008 #885 Del Skrevet 30. november 2008 Nr. 3 kaken var bare :dåne: Og dragene kommer nok til å bli dritkule sammen med en sånn kake Det blir jo litt sånn middelaldersk preg over det syns jeg ihvertfall.. :klø: mulig jeg er helt på jordet Har du fått prøvd ut noe da?? Kjære var også imponert over snirkelkaker, så vi håper å få til noe sånt!! Det hadde vært utrolig stilig!!! Og drager vil jeg jo nesten ha uansett, så bra du synes det kan fungere! Har prøvd litt, men det er jammen vanskeligere enn jeg trodde. Muffinsformene er fantastiske, så de kan ingen klage på. Men det er nok ikke bare å kjøpe fancy utstyr og så få til all mulig dekorasjon, jeg får til noe, men på langt nær alt. Har tatt bilde, skal få det ut senere :dåne: For noen kaker! Kan ikke se for meg noen kaker som kan passe bedre med drager enn snirkelkaker!! Så bra!! Da blir det snirkler og drager! (hvis jeg får bestemme... ) Fantastiske kaker!! Kjempe-mega lekre, rett og slett. Og fargevalg på kjoler og i buketter høres også superfint ut *sukk* Dessuten er drager alrighte dyr. Ja, med nok bridezillatendenser blir nok alt bra tror jeg! Og det gjør det nok hos deg også når alt begynner å falle på plass!! Drager er fiiiine!! Dessuten sier kjære at jeg er fra Romania der dragene bor hvis jeg ikke er i godt humør.... Jeg ELSKER kake nr 4!!! Tror MaiL har et poeng, bruke deres kjolefarger sammen med callaene. Men de er jo veldig dominerende i uttrykk. Og de bør dominere alene, og ikke krangle med andre voldsomme blomster... vanskelig det der!! You and me both!! Kake 4 altså! :dåne: Callaer og andre kranglevorne blomster blir nok en føljetong etterhvert.... Det er ikke greit uten å ha sett det heller! Det får nå være. Jeg vil ha sånne! (Bridezilla-tendenser her nå? ) Har nå bestemt at det blir enten svarte callaliljer (så vi begge går i kun hvitt med svarte innslag), eller dyprøde roser (for å skape en kontrast). De snirkelkakene er skikkelig tøffe. Og med drage blir det jo enda tøffere! Hvis dere går for noe à la nr. 6 så blir det jo noe lignende muffinskreasjonen dere tenkte på først da. Følger deg på at vil man ha noe, så får det bli sånn... (innenfor rimelighetens grenser da.... ) Så vil du ha callaer så blir det sånn! Jeg har tenkt litt på dette med muffinstårn, det går jo an å ha festlige muffins på kakebordet selv om det ikke er bryllupskaka da...? Vi får se hva det blir til etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. november 2008 #886 Del Skrevet 30. november 2008 :dåne: Kjempefin kjole!!! Smashing! Nyyyydelig! :dåne: N-Y-D-E-L-I-G!!! :dåne: :rødme: Så søte dere er alle sammen! Jeg er veldig glad i kjolen min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. desember 2008 #887 Del Skrevet 1. desember 2008 Mandag igjen og det er helt mørkt utenfor kontorvinduet mitt... Men det er 1 desember da, så da må det jo være litt bra likevel! Merker jeg savner et stearinlys eller noe annet som kan innby til litt hygge, må se om jeg kan få gjort noe med det!! Helga har vært ok, kanskje litt roligere enn tenkt, for kjære våknet og var syk på lørdag, hun er skikkelig forkjøla og holder både seg selv og meg våken om natta... Men vi fikk da gjort en del likevel, så klager ikke jeg altså! Fredag hadde vi besøk av venneparet med Det er så stas med den lille krabaten, lett å se at han blir større for hver gang vi ser ham. Jeg bar ham litt rundt en stund, før han ble overtrøtt og ingen klarte å roe ham ned igjen. Da fant de ut at det var greit å komme seg hjem og legge ham, og det festligste av alt var at når han ble lagt i vogna tok det ca 3 sekunder så var det helt stille!! Må si jeg ikke forstår meg helt på denne babydynamikken! :klø: Men koselig var det uansett, kjenner jeg vil se de oftere!!! Mamma til babyen er jo kjæres forlover, og det er også hun som mente at vi var i overkant tidlig ute med detaljplanlegging og lo litt av oss. Men det er helt klart andre regler for seg selv og andre, for nå hadde hun kommet på at rett over nyttår var det på tide at kjære supplerte henne med navn og nummer på de som skal inviteres med på utdrikningslag.... Lørdag var vi en tur i byen, kjære skulle jo pusse opp en av tatoveringene sine. I forkant av den avtalen var vi innom og kikket på noen dekketallerkner som jeg har funnet og snakket mye om til kjære. Hun var helt enig i at de var fine, og at vi har lyst på sånne, så da spørs det om vi bør gjøre innkjøp så snart som mulig. Lurer på hvor vi skal oppbevare alt nå som det begynner å bli litt innkjøp jeg!! Og i går var en ekte søndag i Twisted-format, der minst mulig blir gjort og sofaen er min venn... Ble mye avslapping sammen med kjære, deilig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. desember 2008 #888 Del Skrevet 1. desember 2008 Høres ut som en grei helg det da, med litt av hvert Håper kjære blir bedre snart da! Og dekketallerkener, det må da være en fin ting å sette på bryllupsønskelista, eller skal dere kjøpe det selv? Ha en god uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. desember 2008 #889 Del Skrevet 1. desember 2008 Høres ut som en grei helg det da, med litt av hvert Håper kjære blir bedre snart da! Og dekketallerkener, det må da være en fin ting å sette på bryllupsønskelista, eller skal dere kjøpe det selv? Ha en god uke! Vi tenkte til bryllupsbordet! Hadde egentlig ikke tenkt å ha det, men har funnet noen billige som går rett inn i fargekonseptet, så da blir det en revurdering! Ordentlig fancye dekketallerkner kan man derimot ønske seg! Ha en god uke du også!! (med hjemmeprogrammert kalender! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. desember 2008 #890 Del Skrevet 1. desember 2008 Vi tenkte til bryllupsbordet! Hadde egentlig ikke tenkt å ha det, men har funnet noen billige som går rett inn i fargekonseptet, så da blir det en revurdering! Ordentlig fancye dekketallerkner kan man derimot ønske seg! Ha en god uke du også!! (med hjemmeprogrammert kalender! ) Åhja, sånn ja. Nå skjønte jeg Kanskje noe vi burde tenke på også Jeg skal kose meg med kalenderen min ja Herlige mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. desember 2008 #891 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jeg har tatt med et adventslys på kontoret jeg, et sånn du skal brenne ned en liten stjerne hver dag. Jeg var litt gjerrigknark da jeg kjøpte det da, så det er et drittlys som brenner totalt 12 timer , så det blir ikke så mye lys og varme her allikevel.. Men det ser koselig ut så lenge det står på da!! Endret 1. desember 2008 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. desember 2008 #892 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg har tatt med et adventslys på kontoret jeg, et sånn du skal brenne ned en liten stjerne hver dag. Jeg var litt gjerrigknark da jeg kjøpte det da, så det er et drittlys som brenner totalt 12 timer , så det blir ikke så mye lys og varme her allikevel.. Men det ser koselig ut så lenge det står på da!! Jeg tyvlånte en telysestake fra lunchbordet jeg, så da blir det lys og varme... Det er viktig å gjøre det litt koselig nå som det er så mørkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. desember 2008 #893 Del Skrevet 2. desember 2008 I går satte jeg og kjære oss ned og laget en oversikt over hva vi vet vi har igjen som vi må skaffe, og hva vi tror eller vet at det koster. Jeg syntes det var på tide å finne ut om vi er sånn ca i rute, sånn i tilfelle vi har altfor lite penger! Nå har vi jo allerede fiksa veldig mye (type kjole og sko og smykker og en del dekorasjonsting), men det er veldig mye igjen også! Jeg var litt fornøyd med at det vi vet vi må kjøpe per nå, og som vi har prisoverslag på blir mindre enn det vi har på bryllupskontoen! Nå er det riktignok også mye vi vet kan koste endel som vi ikke har pris på enda, men det er jo også 7 måneder igjen å spare på også, så jeg synes vi er godt i rute! Det eneste som er litt kjipt er at jeg sjekka portoen på dragekaketoppen, den var DYYYR! Den er jo nesten like dyr som dragene selv, og så kommer det jo toll og sånt tøys på også... Skulle hatt noen fjerne slektninger i USA som kunne fikset den og sendt den over havet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 2. desember 2008 #894 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Whee, under budsjett! Det må jeg si er meget imponerende Hva er det dere har kalkulert med? Absolutt i god rute Irriterende med den kaketoppen, da! Surt at det skal koste så mye i porto Telys på kontoret høres for øvrig veldig bra ut! Tror dessverre brannvarslingsanlegget er litt for sensitivt her Endret 2. desember 2008 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 2. desember 2008 #895 Del Skrevet 2. desember 2008 Så flinke dere er! Under budsjett er ikke dårlig Det irriterer meg ofte at frakten fra statene skal være så himla dyr... For det er som oftest der de har de fancy bryllupstingene! Håper imidlertid at du tar deg råd kaketoppen, for snirkelkaken blir sikkert ikke like fin uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. desember 2008 #896 Del Skrevet 2. desember 2008 Blir kaketoppen sendt fra en privatadresse, er det hvertfall stor sannsynlighet for at du slipper unna moms og toll og slikt. Jeg har handlet for over 200 kr maaaaange ganger, men ikke betalt toll en eneste gang, fordi jeg har fått pakken fra en privatadresse. Litt rart, det er ikke en gang alle som har skrevet "gift" utenpå... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. desember 2008 #897 Del Skrevet 2. desember 2008 Whee, under budsjett! Det må jeg si er meget imponerende Hva er det dere har kalkulert med? Absolutt i god rute Irriterende med den kaketoppen, da! Surt at det skal koste så mye i porto Telys på kontoret høres for øvrig veldig bra ut! Tror dessverre brannvarslingsanlegget er litt for sensitivt her Vel, jeg vil vel ikke akkurat si at det blir under budsjett, men det vi har spart til nå er mer enn de konkrete utgiftene vi vet om... De utgiftene vi ikke vet om ennå, kan jo fint bidra til at budsjettet overskrides... Det var vel mer for at det ser ut til å være i rute... Vi har regnet med ca 100.000,-. Skriver opp underveis, så ser vi hva den svimlende summen til slutt blir... Så flinke dere er! Under budsjett er ikke dårlig Det irriterer meg ofte at frakten fra statene skal være så himla dyr... For det er som oftest der de har de fancy bryllupstingene! Håper imidlertid at du tar deg råd kaketoppen, for snirkelkaken blir sikkert ikke like fin uten Som sagt, budsjett snakker vi ikke om... Det blir nok kaketopp på en eller anne måte, men det er som du sier irriterende når det er så mye fint man må betale så mye for!! Jeg fant den jo på ebay også, men der var det noen som var helt gale og bød over igjen og igjen. Til slutt hadde jeg vett på å gi meg... Blir kaketoppen sendt fra en privatadresse, er det hvertfall stor sannsynlighet for at du slipper unna moms og toll og slikt. Jeg har handlet for over 200 kr maaaaange ganger, men ikke betalt toll en eneste gang, fordi jeg har fått pakken fra en privatadresse. Litt rart, det er ikke en gang alle som har skrevet "gift" utenpå... :klø: Det er bare så synd at de fleste firmaene ikke bruker privatadresse... Teite tollgrensene, burde vært gjort noe med forlengst!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. desember 2008 #898 Del Skrevet 2. desember 2008 Ja, det er voldsomt rigid det skal være da! Men hurra for å være under budsjettgrensen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. desember 2008 #899 Del Skrevet 2. desember 2008 Men hurra for å være under budsjettgrensen da! Nå vet vi ingenting om totalresultatet i forhold til budsjettet enda da... Men gjerne hurra og for å ligge bedre an enn jeg trodde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. desember 2008 #900 Del Skrevet 2. desember 2008 Så kjekt Jeg tror vi satte opp et budsjett på ca 50.000,- til å begynne med, men nå slipper vi unna grisebillig på mange plasser Lokalet koster bare 1800,- en hel helg MED vasking, fotograf=kjenning, mat får vi av svigers, alkohol av mamma og pappa, bryllupskake=kjenning, kjole=ebay , smykker= ebay, hår= meg selv, sminke= vennine, bryllupsnatt=hjemme osv... Så jeg tror at til slutt havner vi faktisk under 50.000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg