Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Snirkelkaker: et utvalg :strix:

1

2

3

4

5

6

Jeg liker spesielt 3 og 4 og konseptet på 6. Tror en god mix kunne blitt bra!! (og justering av størrelse da... :sjenert: )

Endret av bryllupsTwisted
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
VELDIG kule kaker!!! :hoppe:

Ja ikke sant?? :hoppe:

Men kan egentlig snirkelkake kombineres med drager ??? :klø:

Endret av bryllupsTwisted
Skrevet

Så fine kaker! :hoppe:

Hvis jeg klarer å kombinere kake og frosk, så skal vel du klare å kombinere kake og drage!! :ler:

Skrevet
Så fine kaker! :hoppe:

Hvis jeg klarer å kombinere kake og frosk, så skal vel du klare å kombinere kake og drage!! :ler:

Kake og drager var vel ikke så vanskelig, men lurer på om det kan bli litt mye sånn visuelt sett med både snirkler og drage?

Skrevet

Wow, så stilig med snirkelkaker!! (Er det egentlig et ord, eller har det oppstått i denne boka? :fnise: )

Hvis dere har kake i flere etasjer kan jo dragen ha den øverste etasjen nesten for seg selv, og så kan snirklene komme litt nedenfor, som en fortsettelse av dragen på en måte..? Ser veldig logisk og stilig ut i hodet mitt, men klarer ikke helt å sette ord på det jeg mener merker jeg! :sjenert:

Skrevet
Wow, så stilig med snirkelkaker!! (Er det egentlig et ord, eller har det oppstått i denne boka? :fnise: )

Hvis dere har kake i flere etasjer kan jo dragen ha den øverste etasjen nesten for seg selv, og så kan snirklene komme litt nedenfor, som en fortsettelse av dragen på en måte..? Ser veldig logisk og stilig ut i hodet mitt, men klarer ikke helt å sette ord på det jeg mener merker jeg! :sjenert:

Snirkelkake tror jeg er et "word by Twisted"... :ler:

Jeg satt akkurat og tenkte på det samme, at kanskje den øverste etasjen kan være helt mørk, eller helt lys, med bare drager på, og så kan resten ha fine snirkler!

Great minds think alike... :lur:

Skrevet

Så stilige kaker :hoppe: Om du får til å lage noe sånt er du flink :jepp::nigo:

De sorte calaene var utrolig lekre ;) Mener å huske at du eller var det din kjære :klø: som hadde rødt/burgunderrød i kjolen?

Om dere hadde fått tak i blomster i de fargene så tror jeg det hadde blitt lekkert å kombinere med de sorte calaene.. Da får dere jo en kombinasjon av hva dere hadde tenkt? Om du skjønner hva jeg mener da ;)

Skrevet
Så stilige kaker :hoppe: Om du får til å lage noe sånt er du flink :jepp::nigo:

De sorte calaene var utrolig lekre ;) Mener å huske at du eller var det din kjære :klø: som hadde rødt/burgunderrød i kjolen?

Om dere hadde fått tak i blomster i de fargene så tror jeg det hadde blitt lekkert å kombinere med de sorte calaene.. Da får dere jo en kombinasjon av hva dere hadde tenkt? Om du skjønner hva jeg mener da ;)

Det må nok noen andre til for å lage dem..... :fnise: Men jeg begynner å bli villig til å betale for det når de er så kule!! :jepp:

Jeg har rød kjole og kjære har dyplilla, så tanken kunne jo eventuelt vært at hun hadde litt innslag av rødt (roser eller hvorfor ikke røde calla) i sin bukett og jeg har noe lilla (vet ikke hva slags blomster det skulle vært) i min, så speiler vi hverandre... Uansett tror jeg det kan bli bra!

Skrevet
:jepp: det tror jeg også kan bli bra ;) Og det blir sikkert stilig om det er en blomst som står i kontrast til calaen som den kombineres med :nigo:
Skrevet
:jepp: det tror jeg også kan bli bra ;) Og det blir sikkert stilig om det er en blomst som står i kontrast til calaen som den kombineres med :nigo:

Å gifte seg er jammen litt av en vitenskap!!

Skrevet

Nr. 3 kaken var bare :dåne:

Og dragene kommer nok til å bli dritkule sammen med en sånn kake :jepp: Det blir jo litt sånn middelaldersk preg over det syns jeg ihvertfall.. :klø: mulig jeg er helt på jordet :fnise:

Har du fått prøvd ut noe da?? :)

Skrevet

:dåne:

For noen kaker! Kan ikke se for meg noen kaker som kan passe bedre med drager enn snirkelkaker!!

Skrevet

Fantastiske kaker!! :bolledeig: Kjempe-mega lekre, rett og slett. Og fargevalg på kjoler og i buketter høres også superfint ut *sukk* Dessuten er drager alrighte dyr.

Skrevet

Jeg ELSKER kake nr 4!!!

Tror MaiL har et poeng, bruke deres kjolefarger sammen med callaene. Men de er jo veldig dominerende i uttrykk. Og de bør dominere alene, og ikke krangle med andre voldsomme blomster... vanskelig det der!!

:)

Skrevet
De har helt sikkert sånne callaer i Roma også! :jepp: Men de koster litt, det skal sies... :)

Det får nå være. Jeg vil ha sånne! ;) (Bridezilla-tendenser her nå? :fnise: ) Har nå bestemt at det blir enten svarte callaliljer (så vi begge går i kun hvitt med svarte innslag), eller dyprøde roser (for å skape en kontrast).

De snirkelkakene er skikkelig tøffe. Og med drage blir det jo enda tøffere! Hvis dere går for noe à la nr. 6 så blir det jo noe lignende muffinskreasjonen dere tenkte på først da. :jepp:

Skrevet

Du!!! Kom på en ting!!! Hvis du vil vise oss bilder av kjolen din (og det vil du vel!!! :jepp: ) så tror jeg det skal være mulig å legg ut bildet inne på hemlis-gruppen vår på Facebook! Altså uten at det i tillegg blir tilgjengelig ellers på profilen din! Hint hint!!!

Jeg har tenkt å prøve det samme med min senere i helgen.. :lur:

Skrevet
Du!!! Kom på en ting!!! Hvis du vil vise oss bilder av kjolen din (og det vil du vel!!! :jepp: ) så tror jeg det skal være mulig å legg ut bildet inne på hemlis-gruppen vår på Facebook! Altså uten at det i tillegg blir tilgjengelig ellers på profilen din! Hint hint!!!

Jeg har tenkt å prøve det samme med min senere i helgen.. :lur:

Kom igjen a, Twisted!! Du og!! :hoppe:

Skrevet

Har ikke så mye KG-mulighet i helga, skal svare dere alle etterhvert! :)

Men kjolen ligger i den hemmelige FB-gruppa nå!! :juhu: :hoppe:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...