Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
Neineineineineinei!!! Huff!! Takar... :klem:

Sier til deg som til cypress: Enten cognac eller grapefruktkjerneekstrakt! Fort! :)

Ja, kjør på! Jeg tok ikke noen av delene, og ble syk!!

Frisk igjen nå da, heldigvis. :nigo:

God bedring!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God bedring snupsi :kose:

Du jeg har forresten lagd en gruppe på FB med oss KG-jenter, men jeg får ikke til å invitere deg til gruppe :tristbla: Når jeg skal leite deg opp så finns du ikke på vennelista mi, selv om du gjør det til vanlig...

Skrevet
Du jeg har forresten lagd en gruppe på FB med oss KG-jenter, men jeg får ikke til å invitere deg til gruppe :tristbla: Når jeg skal leite deg opp så finns du ikke på vennelista mi, selv om du gjør det til vanlig...

Det så ut som man måtte være med i Norway-nettverket for å bli medlem, sikkert ikke alle som er det?

Skrevet
Goooood bedring! :troest:

Håper det viser seg å ikke være så heftig, men at det går fort over!

:klem:

Takk! :hug:

Jeg håper det går over snart ja.. Ikke så mye verre i dag ihvertfall, så det er bra. Er på jobb, disse to dagene er det ganske viktige ting som skal gjøres, så ingen sykdom kan være med!! :nei:

Neineineineineinei!!! Huff!! Takar... :klem:

Sier til deg som til cypress: Enten cognac eller grapefruktkjerneekstrakt! Fort! :)

Jeg sverger til 1000mg c-vitamin fra England... Noe som smaker så vondt må jo bare virke!!!

Tusen takk! :jepp: Synd du brygger på noe, for nå var jeg skikkelig klar for å sammenlikne bragder til mandag! :fnise:

God bedring! :klemmer:

Jeg skal være klar igjen til mandag!! :jepp:

Så neste uke blir det kanskje flere bragder... :sjenert:

:klemmer:

Skrevet
Ja, kjør på! Jeg tok ikke noen av delene, og ble syk!!

Frisk igjen nå da, heldigvis. :nigo:

God bedring!!

Tror du det hjelper med grapefruktjuice og cognac-kuler også?? :lur:

God bedring snupsi :kose:

Takk takk!

Jeg får vel nøye meg med å være eksklusiv venn jeg da! :jepp:

Håper du har en bra dag!

Det så ut som man måtte være med i Norway-nettverket for å bli medlem, sikkert ikke alle som er det?

Nei, ikke jeg!!

Paranoid jeg... Men ikke så mye som kjære, hun nekter FB totalt... :ler:

Skrevet

Hei :vinke:

Var helgen fin? Så kjedelig at du ikke får vært på KG i arbeidstiden etter nyttår :( Sjefen din må jo bare forstå at det er viktig :jepp:

Hvordan er formen nå?

Kul smiley :twisted: forresten :nigo:

Skrevet

:ler: Det er egentlig min kjære også, han har blokka alt på siden og er heller aldri innlogga, bare når jeg ber ham om det, for å endre relationship status og sånn ;) Verdens kjedeligste fb-profil, det hadde vært mye morsommere om jeg kunne administrere den for ham :fnise: Jeg er kanskje litt for lite paraniod, da :rolleyes:

Så bra du iallefall ikke er noe verre i dag, håper det er en trend som fortsetter, og at du straks blir mye bedre :jepp:

:hug:

Skrevet

Er det derfor det ikke er noe bilde av henne der kanskje?? (jeg har lett etter det, ja.... :sjenert: )

Skrevet
Hei :vinke:

Var helgen fin? Så kjedelig at du ikke får vært på KG i arbeidstiden etter nyttår :( Sjefen din må jo bare forstå at det er viktig :jepp:

Hvordan er formen nå?

Kul smiley :twisted: forresten :nigo:

Helgen var veldig fin, ingenting å klage på der! :)

Det spørs vel om det er mengden arbeidsoppgaver og ikke slem sjef som kommer til å ha et ord med i laget når det gjelder KG-tid på jobb over nyttår.. Men jeg skal ikke bli helt borte da!

Formen er varierende, men jeg håper jeg skal klare å riste det av meg snart. Vil ikke være slapp, vil være Hottie bride!! :jepp:

Ha en fin dag videre!

:ler: Det er egentlig min kjære også, han har blokka alt på siden og er heller aldri innlogga, bare når jeg ber ham om det, for å endre relationship status og sånn ;) Verdens kjedeligste fb-profil, det hadde vært mye morsommere om jeg kunne administrere den for ham :fnise: Jeg er kanskje litt for lite paraniod, da :rolleyes:

Så bra du iallefall ikke er noe verre i dag, håper det er en trend som fortsetter, og at du straks blir mye bedre :jepp:

:hug:

Det eneste jeg gjør veldig lite av er å legge ut bilder. Ser altfor mange av mine tidligere bekjente som blottlegger hele livet og litt til, det blir i overkant også for meg... :ler:

Er absolutt klar for å bli mye bedre veldig fort!! Nå skal jeg avgårde på et møte, så får vi se hvor mye jeg orker etter det!

:klemmer:

Skrevet (endret)
Er det derfor det ikke er noe bilde av henne der kanskje?? (jeg har lett etter det, ja.... :sjenert: )

Det har jeg også :sjenert:

Noen ganger er jeg mer nysgjerrig enn mitt eget beste tror jeg...

Endret av Ansjoni
Skrevet

Det har jeg også :sjenert:

Noen ganger er jeg for nysgjerrig for mitt eget beste tror jeg...

Hihi, søtinger! :ler:

Men det er nok derfor hun ikke er der ja.. Hadde et bilde av oss en stund, men så tok jeg det vekk for å være litt snill... :)

Skrevet

Begynner å gå litt i surr her nå merker jeg, men jeg tror ikke jeg er venn med godeste Twisted..? :klø:

:sjenert:

Skrevet
Begynner å gå litt i surr her nå merker jeg, men jeg tror ikke jeg er venn med godeste Twisted..? :klø:

:sjenert:

PM sendt, kjære mazzi!

Skrevet (endret)

:skratte:

NÅ har den nåværende jobben tryllet fram et svangerskapsvikariat plutselig....

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Endret av bryllupsTwisted
Skrevet

Jeg er også FB-paranoid, men det har dere sikkert skjønt. :sjenert: Hvis det er noen jeg har glemt å si navnet mitt til, si i fra så skal jeg sende PM. Så blir det rettferdig ;)

Er usikker på cognackuler og grapefruktjuice, Twisty, men hvis det funker må du si i fra :jepp: Det er et veldig behagelig alternativ. (Selv om jeg ville beholdt cognacen ;) )

Skrevet

Du Twist, hvordan i HULE HEITESTE får du brettet sammen underskjørtet igjen etter at det først er tatt ut av posen fra leverandøren??? :klø: Det omtrent SPRATT ut av posen, og er ikke mulig å få sammen igjen... :sur: Og jeg er så redd for å knekke noen av stengene..

Skrevet
Jeg er også FB-paranoid, men det har dere sikkert skjønt. :sjenert: Hvis det er noen jeg har glemt å si navnet mitt til, si i fra så skal jeg sende PM. Så blir det rettferdig ;)

:vinke:

Skrevet
Du Twist, hvordan i HULE HEITESTE får du brettet sammen underskjørtet igjen etter at det først er tatt ut av posen fra leverandøren??? :klø: Det omtrent SPRATT ut av posen, og er ikke mulig å få sammen igjen... :sur: Og jeg er så redd for å knekke noen av stengene..

:hoho:

Det er bare å gi opp med en gang kjære cypress, det kommer aldri tilbake til fasongen som det hadde inni pakken.... :)

Skrevet
:hoho:

Det er bare å gi opp med en gang kjære cypress, det kommer aldri tilbake til fasongen som det hadde inni pakken.... :)

:sukk: Søren og... :tristbla:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...