Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
Med eller uten malurt? :fnise:

Hmm, helst uten tror jeg... ;)

Sangen vår er "Sk8er Boi" med Avril Lavigne. (Det var den første sangen vi hørte sammen (gikk tilfeldigvis på radioen), og kjære er/var skater. ;) ) Men tror nok ikke den egner seg som bryllups"vals". :fnise: (Men den må spilles i løpet av festen!) Lurer på "Can you feel the love tonight" fra Lion King vi da. Vi elsker Disneyfilmer begge to.

Håper du har hatt en fin helg, Twisted. Hjemmebakt brød hørtes godt ut. :sikle:

Haha, det hadde jo vært fantastisk moro! Og så kunne dere laget en koreografi på forhånd, som ingen var forberedt på! :jepp:

Fin helg her i gården ja! Begynner å kjennes kjipt at det er mandag i morra! :(

:hoho: Sk8er Boi som brudevals... :dåne:

Vi skal ha en Thomas Dybdahlsang tror vi.

Dere om det...

:lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dere om det...

:lur:

Hehe, bedre enn Sk8er Boi i hvert fall... :fnise:

Skrevet
Hehe, bedre enn Sk8er Boi i hvert fall... :fnise:

Om det kan vi enes!!! :jepp:

Skrevet
Treningsdagbok uke 47

Onsdag: 20 min tredemølle (8,5) og 45 min styrke i studio

Torsdag: 1 time Step2 med Elen

Lørdag: 1 time Aerobic 2 med Emma (siste timen hun har på leeenge, god tur til Australia!!)

Søndag: 1 time Step1 med ny dame, tror hun het Silje?? Moro var det ihvertfall!

Det ble bra med trening denne uka også synes jeg, men det er bra, for jeg har puttet i meg mye rart både i uka og i helga. Treningsgrunnlaget er ihvertfall der, så det er godkjent anyway!! :jepp:

Skrevet

Oi.. Skulle virkelig ønske jeg klarte å dra frem så mye treningsiver som deg!! Du er kjempeflink!! :jepp:

Skrevet
:klappe:

:enig:

Oi.. Skulle virkelig ønske jeg klarte å dra frem så mye treningsiver som deg!! Du er kjempeflink!! :jepp:

Sender over litt jeg!! :jepp:

Så kan vi sammenligne bragder neste mandag! :klem:

Skrevet

Mandag igjen... :sukk:

I dag er det en måned igjen til min siste dag i denne jobben! :hoppe: Det er ihvertfall en bra ting, har funnet ut at jeg godt kan drive dank så lenge jeg vet det er tidsbegrensa! Det eneste jeg har begynt å bekymre meg for, er at det kommer jo til å bli null KG-tid på jobb etter nyttår! :tristbla: Det er det jo rett og slett ikke tid til! :sjenert:

Men det blir godt å være litt til nytte igjen også, skal ikke legge skjul på det!

-----------------------------------------------------------------------------------------

Og hva har vi her???

Twisted har sin egen smiley!!! Og jommen passa den ikke bra også!!

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Skrevet

Det er en måned til julaften i dag også :hoppe:

Men ingen KG-tid på jobb etter nyttår, hva er det for noe tull?! Kommer til å savne deg :sukk: Men det betyr vel at du er dobbelt så aktiv etter jobb da, for å kompensere? :lur: *håpe*

Så gøy med egen smiley forresten!! :twisted: Tøff var den også :jepp:

Skrevet
Det er en måned til julaften i dag også :hoppe:

Men ingen KG-tid på jobb etter nyttår, hva er det for noe tull?! Kommer til å savne deg :sukk: Men det betyr vel at du er dobbelt så aktiv etter jobb da, for å kompensere? :lur: *håpe*

Så gøy med egen smiley forresten!! :twisted: Tøff var den også :jepp:

Det må jo bare være årets beste julegave, å ha siste arbeidsdag på julaften! :jepp:

Det er nok ingen fare for at jeg blir helt borte, da ville jeg jo fått abstinenser!!! Så finner nok en måte å kompensere på! Og så skal vi jo møtes på trening! :lur:

Tror nesten den smileyen må være i signaturen min jeg!!! :twisted:

Skrevet

I dag er det en måned igjen til min siste dag i denne jobben! :hoppe: Det er ihvertfall en bra ting, har funnet ut at jeg godt kan drive dank så lenge jeg vet det er tidsbegrensa! Det eneste jeg har begynt å bekymre meg for, er at det kommer jo til å bli null KG-tid på jobb etter nyttår! :tristbla: Det er det jo rett og slett ikke tid til! :sjenert:

Men det blir godt å være litt til nytte igjen også, skal ikke legge skjul på det!

-----------------------------------------------------------------------------------------

Og hva har vi her???

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Da får vi utnytte tiden godt frem til du bytter jobb!!

Kul smiley!! :jepp:

Skrevet
Da får vi utnytte tiden godt frem til du bytter jobb!!

Kul smiley!! :jepp:

Absolutt! Store muligheter for det!! :hoppe:

Veldig kul smiley!! Men fikk ikke til å legge inn i signaturen.. :(

Skrevet

Og hva har vi her???

:dåne:

Skrevet

Jeg manglet ord!

Men da må vi nok oppta deg i større grad på ettermiddagen, sånn er det bare. :jepp:

Skrevet

Huff, blitt syk? Håper du blir bedre snart! :troest: Her har du en kopp te. :kaffekopp:

Skrevet
Huff, blitt syk? Håper du blir bedre snart! :troest: Her har du en kopp te. :kaffekopp:

Brygger ganske heftig på noe kjenner jeg.... Kjedelig!

Tusen takk for trøst og te!!

:klem:

Skrevet

Goooood bedring! :troest:

Håper det viser seg å ikke være så heftig, men at det går fort over!

:klem:

Skrevet

Neineineineineinei!!! Huff!! Takar... :klem:

Sier til deg som til cypress: Enten cognac eller grapefruktkjerneekstrakt! Fort! :)

Skrevet
:enig:

Sender over litt jeg!! :jepp:

Så kan vi sammenligne bragder neste mandag! :klem:

Tusen takk! :jepp: Synd du brygger på noe, for nå var jeg skikkelig klar for å sammenlikne bragder til mandag! :fnise:

God bedring! :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...