Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååh, så dumt med syngemannen Det var leit! Har dere noen andre aktuelle kandidater?

Lov å kose seg litt uten å ha dårlig samvittighet da Du kommer tilbake til HottieBride til uka vet du, så kos deg på seminar!! Jeg gleder meg til referat fra Eik

Ingen andre kandidater foreløpig, vi får vel tenke litt over det underveis.... Jeg som var totalt innstilt på ham.... :sukk:

Du har lov til å spise og kose deg innimellom, det har vi jo snakket om før Dessuten er det ekstra lov, siden du ikke fikk den syngemannen du ville ha.

*Drømmer om at Sivert Høyem skal synge Cohens "Take this Walts" for meg og min kjære*

Hihi, vi snakker jo om det rett som det er.... Med maten altså! Var ganske fornøyd, for når det var tid for vekt og mål i dag tidlig, så var det ikke så mye opp på vekta, og fortsatt reduksjon på midjen. Så da har jeg ikke det minste dårlig samvittighet! :fnise:

Du kan jo alltids ringe til Sivert?? Kanskje han vil ha en tur til Berlin?

Så kjipt at han ikke kunne da Jeg melder meg frivillig!

Jeg har en fantastisk skjærende stemme og kan bruke den i opera sammenheng Synger gjerne "Nidelven stille og vakker du er" for dere jeg

:hoho: Går det an å takke pent nei? Men bare fordi kjære og jeg ikke har noe forhold til Nidelven da!! :)

Æsj... Så synd han ikke kunne!!!

Hvilken Eik skal dere på? Den "gamle" eller Annen Etage? Jeg har vært på begge tidligere, og være veldig fornøyd. Skal faktisk dit (på den gamle) på kulebord med venninner om et par uker.

Hmm, tror det var den gamle?? Jeg har liten peiling på sånt kjenner jeg... :sjenert: Men det var ihvertfall den ved Tullingløkka...

Så kjipt at ikke syngemannen kan

Høres bra ut at du har valgt jobb, da har du litt mindre å tenke på ihvertfall

Ha en strålende helg

Ja, godt å ha tatt et valg, føler meg mye roligere nå! Og innstilt på å komme tilbake, så det er også godt. Litt teit at vi på død og liv skulle ha sosialt samvær med nåværende hyggelige kollegaer når jeg vet at jeg skal slutte... Det var kjempestas i går!

Håper du har en bra helg!!

Hvorfor må han syngemannen absolutt ha ferie da? Skjønner ikke at han ikke kan droppe den til fordel for dere.

Helge- :klem: til deg.

Synes pent han kan avlyse ja!! Det må jo være en ære å synge for oss?? :klø:

:klemmer: tilbake!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kulebord, faktisk!! :jepp:

Hva er et kulebord? :tunge1:

Biljard, vel! :ler:

Aaaah biljard ja :tunge1:

:skratte:

Det er godt å se dere underholder dere selv om jeg ikke er tilstede i boka mi! Nå er seminarer og restaurantbesøk og sosialt samvær over, og jeg er tilbake på KG! :)

Ansjoni: Jeg vet ikke helt om jeg er den rette personen til å anmelde Eik... Jeg er utrolig lite bevandret i sånne fine greier. Men med min beskjedne bakgrunn så kan jeg ihvertfall si såpass: Vi fikk først en appetittvekker som var litt fjern i forhold til mine standarder. Veldig mange andre syntes det var helt fantastisk, så du bør nok høre på dem. Det var noe kyllingleverpate med en rosin på, og røkelakspuré med potetgull på og fiskesuppe i liten tekopp og parmesanost i et hjørne. Mystisk for meg med andre ord. Så fikk vi fransk løksuppe med toast og ost oppi, og salat og spansk spekeskinke, marinert sopp og pinjekjerner med balsamicoeddik som forrett, det var godt. Hovedretten var hyse på risoni med fløte og tomater med syltede juliennegrønnsaker og beurre blanc, veldig godt! Og desserten var helt himmelsk, så da var vi rett og slett i paradis for en stund. Bringebærsuppe med yoghurtskum (jeg snek meg unna skummet, ikke glad i yoghurt) sjokolademousse på sjokoladebunn, pasjonsfruktsorbet og fruktsalsa.... :dåne: At man ikke kan spise sånn dessert alltid sier jeg bare!! Det festligste av alt med hele desserten var at det var en sprakende ingrediens i sjokoladen, så når den var ferdig spist så spraket det fortsatt i munnen! Minte meg om sånn godteri som fantes i små poser da jeg var liten, og var fantastisk festlig... :ler: Så oppsummert gikk det fra rart til godt til veldig godt til helt fantastisk.... :) Og de som drikker vin var veldig fornøyde med vinpakken som hørte til. Håper det hjalp litt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo alltids ringe til Sivert?? Kanskje han vil ha en tur til Berlin?

Hehe, kanskje det ;) Jeg søkte på sangen på Youtube, og da jeg spilte den så min kjære på meg og lurte på om vi skulle ha den som bryllupsvals.... :rødme: Og jeg hadde ikke hintet til noe som helst! Da blir det den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kanskje det ;) Jeg søkte på sangen på Youtube, og da jeg spilte den så min kjære på meg og lurte på om vi skulle ha den som bryllupsvals.... :rødme: Og jeg hadde ikke hintet til noe som helst! Da blir det den! :)

Så bra!!!! :rødme:

Vår bryllups"vals" kommer til å være Bon Jovis "Bed of roses"

Det er ikke greit å takke nei :fy_fy:

:skratte:

Men siden det er deg så er det greit :fnise:

:klemmer:

Hihi, skal si fra jeg, hvis jeg kommer på en anledning der du kan komme og synge! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukk :rødme: Den har jeg klint til mange ganger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi står litt fast på bryllupsvals vi... :klø: Det er jo kjempe mange som er veldig fine, men de fleste er liksom "oppbrukt" på en måte :sukk:

Vi må finne noe som er "oss" :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi står litt fast på bryllupsvals vi... :klø: Det er jo kjempe mange som er veldig fine, men de fleste er liksom "oppbrukt" på en måte :sukk:

Vi må finne noe som er "oss" :jepp:

Ja, det at sangen er dere er jo mye viktigere enn om det er en typisk brudedansesang... Det synes ihvertfall jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SULTEN!!!!

Her driver jeg og steker hjemmebakte brød og det lukter godt i hele leiligheta, men det er jo så lenge til de er ferdige!!!!!!!!!!!

:spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*misunnelig*

Varmt, ferskt, hjemmebakt brød med smør som smelter og farmors hjemmelagde jordbærsyltetøy! Det kunne jeg tenkt meg nå! :jepp:

Flink du er som baker brød. Det burde jeg gjøre oftere, det er jo ikke vanskelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*misunnelig*

Varmt, ferskt, hjemmebakt brød med smør som smelter og farmors hjemmelagde jordbærsyltetøy! Det kunne jeg tenkt meg nå! :jepp:

Flink du er som baker brød. Det burde jeg gjøre oftere, det er jo ikke vanskelig!!!

Det er ikke så ofte jeg gjør det heller, men det er jo så godt!

Har blitt litt sånn "alene hjemme lørdag kveld"-syssel de siste gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er frøkna avgårde og gir en eller annen skikkelig juling igjen? :fnise:

Huff, nei, jeg håper virkelig ikke det...

Det betyr i tilfelle at det er en av foreldrene hennes.....

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår kommer mest sannsynlig til å være "lift me" med Ane Brun\Madrugada. Sivert kan godt komme og synge den :ler:

Det er nemlig den jeg alltid vil danse til når jeg er litt på fyllebiffen, så det har skjedd ganske mange ganger siden den kom ut. Litt spesiell sang for oss :rødme:

Hørtes bra ut på Eik forresten :jepp: Drikker du ikke vin? :klø:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sangen vår er "Sk8er Boi" med Avril Lavigne. (Det var den første sangen vi hørte sammen (gikk tilfeldigvis på radioen), og kjære er/var skater. ;) ) Men tror nok ikke den egner seg som bryllups"vals". :fnise: (Men den må spilles i løpet av festen!) Lurer på "Can you feel the love tonight" fra Lion King vi da. Vi elsker Disneyfilmer begge to.

Håper du har hatt en fin helg, Twisted. Hjemmebakt brød hørtes godt ut. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...