Gjest Neferet Skrevet 19. november 2008 #761 Skrevet 19. november 2008 Gratulerer med valget! Det høres ut som et godt valg Og så utrolig koselig å høre fra de gamle kollegaene dine Angående HottieBride så har jeg ikke vært så flink i det siste jeg heller Men dette klarer vi! I morra er det trenings Dette klarer vi, 7,5 måneder til vi skal være de hotteste bridene verden har sett - da nytter det ikke med prokrastinering lengre Jeg heier på oss! Ha en fin dag! Tusen takk! Jeg tror det er et godt valg. Jeg tror vi skal klare helt fint å være bra hottiebrider framover! Kjenner at jeg innimellom blir litt lat på trass... Teit, men sant.... Heier på oss jeg også!!
Gjest Neferet Skrevet 19. november 2008 #762 Skrevet 19. november 2008 Jobb: Kjempebra!! Jeg syns det høres ut som du har valgt det som er rett for deg!! Hottibride: Som Ansjoni har jeg også være superdårlig i det siste. Én trening i uka blir det ikke mye muskler av!! Argh... Og for meg er det bare 6 mnd igjen snart!! :dåne: Men jeg skal trene spinning i dag, og pilates på søndag. Og helst noe styrke en dag (selv om det er vanskelig å få klemt inn, siden jeg skal på fest fredag og lørdag...) Jeg tror vi alle må hoppe litt ekstra nå jeg... Men da er det godt vi har hverandre! Så er det noen som passer på. Tror jeg skal sikre meg og klemme inn styrken i dag jeg.. Så er det gjort liksom...
Gjest Neferet Skrevet 19. november 2008 #763 Skrevet 19. november 2008 Nå har jeg pisket dere i gang alle mann Jeg får vel bare si gratulerer med ny jobb da Fantastisk å ha en så god følelse når man skal ta et valg da!!! :hoppe: :hoppe: Supergratulerer masse masse!! Også må jeg kjefte litt her og! Nå må du ta deg selv i nakken og komme deg på trening!! Tusen takk for gratulasjoner og pisking!! Nå tror jeg jammen meg jeg snart skal trene litt!
Gjest Neferet Skrevet 19. november 2008 #764 Skrevet 19. november 2008 :hjerte: Jeg tror jeg har funnet frisøren min! :hjerte: Klippet meg i sta hos en lærling som er helt på nett!!
Muffin! Skrevet 19. november 2008 #766 Skrevet 19. november 2008 Så godt at du er sikker i forhold til jobbvalget. Ikke la det komme snikende noe tvil. Gratulerer! Nå ser det ut som at jeg slipper å piske deg i gang med trening, for det har visst de andre jentene klart allerede. for flink frisør!
Gjest Neferet Skrevet 19. november 2008 #767 Skrevet 19. november 2008 Ble du vakkervakker?? Jeg vet ikke om det ble så stor forskjell, har bare tatt tuppene. Må jo spare langt og vakkert hår til bryllupssveis! Men vi var helt på nett i forhold til bryllupssveis og hva vi synes er stas, og hun ville også bruke meg som modell bare for å teste den ut... Så det syntes jeg var moro! Så godt at du er sikker i forhold til jobbvalget. Ikke la det komme snikende noe tvil. Gratulerer! Nå ser det ut som at jeg slipper å piske deg i gang med trening, for det har visst de andre jentene klart allerede. for flink frisør! Her skal det ikke tviles! Jentene pisket bra, jeg har herved trent! Håper du har hatt en bra dag!
Gjest Neferet Skrevet 19. november 2008 #768 Skrevet 19. november 2008 (endret) Treningsdagbok uke 47 Onsdag: 20 min tredemølle (8,5) og 45 min styrke i studio Torsdag: 1 time Step2 med Elen Lørdag: 1 time Aerobic 2 med Emma (siste timen hun har på leeenge, god tur til Australia!!) Søndag: 1 time Step1 med ny dame, tror hun het Silje?? Moro var det ihvertfall! Endret 23. november 2008 av bryllupsTwisted
Sekretæren Skrevet 19. november 2008 #769 Skrevet 19. november 2008 Treningsdagbok uke 47 Onsdag: 20 min tredemølle (8,5) og 45 min styrke i studio
Gjest Neferet Skrevet 20. november 2008 #771 Skrevet 20. november 2008 Flinkis!! Takk jenter! Må jo piske meg igang igjen.. I dag har jeg vært på Step 2, men jeg føler det ikke hjelper helt... Som nevnt i Project Hottie Bride-boka, så forspiste jeg meg på pinnekjøtt til lunch.... Buffet på kurs/seminar, vi skal dit i morgen også (men da blir det ikke pinnekjøtt, var så mye annet godt der også!) Og som om ikke det var nok skal vi ut og spise med jobben etter seminaret, jeg kommer til å rulle før fredagen er over!!!! :dåne: ----------------------------------------------------------------------------------------- Hadde fått mail fra syngemannen i dag.... Han kan ikke synge for oss, for han er på ferie.... Det ville vel vært for godt til å være sant hvis han hadde kunnet det, men det var jo lov å håpe! Så da fortsetter jakten på kulturelt innslag, som det så pent kalles...
Gjest Ansjoni Skrevet 20. november 2008 #772 Skrevet 20. november 2008 Åååh, så dumt med syngemannen Det var leit! Har dere noen andre aktuelle kandidater? Lov å kose seg litt uten å ha dårlig samvittighet da Du kommer tilbake til HottieBride til uka vet du, så kos deg på seminar!! Jeg gleder meg til referat fra Eik
Sekretæren Skrevet 21. november 2008 #773 Skrevet 21. november 2008 Du har lov til å spise og kose deg innimellom, det har vi jo snakket om før Dessuten er det ekstra lov, siden du ikke fikk den syngemannen du ville ha. *Drømmer om at Sivert Høyem skal synge Cohens "Take this Walts" for meg og min kjære*
DDuck Skrevet 21. november 2008 #774 Skrevet 21. november 2008 Så kjipt at han ikke kunne da Jeg melder meg frivillig! Jeg har en fantastisk skjærende stemme og kan bruke den i opera sammenheng Synger gjerne "Nidelven stille og vakker du er" for dere jeg
cypress Skrevet 21. november 2008 #775 Skrevet 21. november 2008 Æsj... Så synd han ikke kunne!!! Hvilken Eik skal dere på? Den "gamle" eller Annen Etage? Jeg har vært på begge tidligere, og være veldig fornøyd. Skal faktisk dit (på den gamle) på kulebord med venninner om et par uker.
Disco Biscuit Skrevet 21. november 2008 #779 Skrevet 21. november 2008 Biljard, vel! Så kjipt at ikke syngemannen kan Høres bra ut at du har valgt jobb, da har du litt mindre å tenke på ihvertfall Ha en strålende helg
Muffin! Skrevet 21. november 2008 #780 Skrevet 21. november 2008 Hvorfor må han syngemannen absolutt ha ferie da? :klø: Skjønner ikke at han ikke kan droppe den til fordel for dere. :gjeiper: Helge- til deg.
Fremhevede innlegg