DDuck Skrevet 17. november 2008 #741 Del Skrevet 17. november 2008 Det er ikke lett å velge skjønner jeg, men noen ganger får man velge med hjertet istedet for hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. november 2008 #742 Del Skrevet 17. november 2008 Syns ikke dette hørtes ut som et vanskelig valg.... Du har et poeng der cypress.... Det er ikke lett å velge skjønner jeg, men noen ganger får man velge med hjertet istedet for hodet Ja, gleder meg til i morgen, da skal hjertet mitt få velge akkurat det det mest vil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. november 2008 #743 Del Skrevet 17. november 2008 :hoppe: :hoppe: :hoppe: Jeg har snakket med syngemannen!!!! Selvfølgelig kom jeg ikke på nett på jobb etter lunch, så fikk ikke skrevet noe med en gang, men jeg var veldig gira! Han ringte meg nemlig opp igjen, og var ihvertfall ikke negativ til å ta et sånt oppdrag. Han måtte sjekke om han faktisk var på ferie, det er jo begynnelsen av fellesferien, men ba meg sende en mail, så skulle han finne ut av det. Så da har jeg akkurat sendt avgårde en mail nå, for å finne ut om han kan, og hva han koster. :hoppe: :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 17. november 2008 #744 Del Skrevet 17. november 2008 Hurra for syngemann!! Og hurra for deg, som turte å ringe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. november 2008 #745 Del Skrevet 17. november 2008 Hurra for syngemann!! Og hurra for deg, som turte å ringe!! Ja, jeg er tøff!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. november 2008 #746 Del Skrevet 17. november 2008 Oi oi, driftig dame som ringte før vi i det hele tatt rakk å begynne med masinga! Blir spennende å høre hva han har å si når du får mail tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 17. november 2008 #747 Del Skrevet 17. november 2008 Hurra for hjertevalg :rødme: og hurra for syngemannen !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. november 2008 #748 Del Skrevet 17. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. november 2008 #749 Del Skrevet 18. november 2008 Nå ble jeg også nysgjerrig på hvem syngemannen er... PM?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. november 2008 #750 Del Skrevet 18. november 2008 Flink du er som ringte! Håper syngemannen kan. Lykke til med valget i dag. (Selv om jeg føler at det er tatt allerede.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 18. november 2008 #751 Del Skrevet 18. november 2008 PM om syngemann til meg og....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 18. november 2008 #752 Del Skrevet 18. november 2008 flink du er som fikk snakket med syngemannen følger med på valget ditt jeg... Selvom det ser ut til at du kanskje har bestemt deg allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. november 2008 #753 Del Skrevet 18. november 2008 Nå er jeg spent Ble det tatt noen avgjørelse i dag? Håper det kjennes godt og rolig i hjertet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. november 2008 #754 Del Skrevet 19. november 2008 Oi oi, driftig dame som ringte før vi i det hele tatt rakk å begynne med masinga! Blir spennende å høre hva han har å si når du får mail tilbake! Jeg fant ut at hvis jeg bare gjorde det med en gang, så rakk jeg ikke å gå og grue meg hele uka.... Det fungerte jo fint!! Nå er det bare intens sjekking av mail i dagene framover... Nå ble jeg også nysgjerrig på hvem syngemannen er... PM?? Kommer! Flink du er som ringte! Håper syngemannen kan. Ja, krysser fingre og tær for at han både kan og vil! (og at han ikke koster flesk! ) PM om syngemann til meg og....? Jepp! flink du er som fikk snakket med syngemannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. november 2008 #755 Del Skrevet 19. november 2008 Lykke til med valget i dag. (Selv om jeg føler at det er tatt allerede.) følger med på valget ditt jeg... Selvom det ser ut til at du kanskje har bestemt deg allerede Nå er jeg spent Ble det tatt noen avgjørelse i dag? Håper det kjennes godt og rolig i hjertet ditt Endelig innom igjen med mulighet for å oppdatere litt her! I går skjedde det to viktige ting. For det første sa jeg ifra med klartekst til nåværende arbeidsgiver at jeg forholder meg til den kontrakten jeg har nå, og at jeg kommer til å være et annet sted i januar. Utrolig nok kom dette som et sjokk, det er seriøst noe merkelige ting som foregår her på huset. Men er letta for at det er sagt, så slipper jeg å gå i sånne forventninger om at kanskje det ordner seg likevel... Så da er det ute av verden. Så var det møte med aktuell arbeidsgiver kl. 15. Det gikk forsåvidt bra, men jeg hadde vel egentlig strengt tatt bestemt meg på forhånd (som det kommenteres fra dere Muffin! og MaiL). Ville uansett høre hva de har å tilby, og synes jo litt synd på denne stakkars damen som prøver så godt hun kan å gjøre stedet attraktivt nok.... De har tøyd litt i forhold til lønn, og skryter meg opp i skyene, så det appellerer jo litt til dårlig-samvittighetsgenet mitt å måtte skuffe henne til slutt. Men valget er med andre ord tatt, jeg har bare ikke fått snakket med sjefen på gamlejobben i forhold til detaljene. Det er jo litt moro også, for i går kveld hadde jeg fått sms av to tidligere kollegaer som ikke klarte å vente med å spørre lenger om det kanskje snart var tatt et valg. Det er jo utrolig hyggelig å være så ønsket! Nå er det bare å vente på at usikkerheten dukker opp igjen, om jeg virkelig er klar for å gjøre den jobben jeg hadde. Men foreløpig er det ingen uro i forhold til hvilket valg jeg tar, har bare blitt mer og mer sikker på det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. november 2008 #756 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg trenger forresten at dere jenter pisker meg litt nå! Har ikke vært det minste flink med verken mat eller trening hittil denne uka (nå skal det sies at trening hadde jeg ikke rukket selv om jeg hadde prøvd, men likevel). Så nå må dere ha litt boot camp med meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. november 2008 #757 Del Skrevet 19. november 2008 Gratulerer med valget! Det høres ut som et godt valg Og så utrolig koselig å høre fra de gamle kollegaene dine Angående HottieBride så har jeg ikke vært så flink i det siste jeg heller Men dette klarer vi! I morra er det trenings Dette klarer vi, 7,5 måneder til vi skal være de hotteste bridene verden har sett - da nytter det ikke med prokrastinering lengre Jeg heier på oss! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. november 2008 #758 Del Skrevet 19. november 2008 Jobb: Kjempebra!! Jeg syns det høres ut som du har valgt det som er rett for deg!! Hottibride: Som Ansjoni har jeg også være superdårlig i det siste. Én trening i uka blir det ikke mye muskler av!! Argh... Og for meg er det bare 6 mnd igjen snart!! :dåne: Men jeg skal trene spinning i dag, og pilates på søndag. Og helst noe styrke en dag (selv om det er vanskelig å få klemt inn, siden jeg skal på fest fredag og lørdag...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. november 2008 #759 Del Skrevet 19. november 2008 Nå har jeg pisket dere i gang alle mann Jeg får vel bare si gratulerer med ny jobb da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 19. november 2008 #760 Del Skrevet 19. november 2008 Fantastisk å ha en så god følelse når man skal ta et valg da!!! :hoppe: :hoppe: Supergratulerer masse masse!! Også må jeg kjefte litt her og! Nå må du ta deg selv i nakken og komme deg på trening!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg