Gjest Neferet Skrevet 14. november 2008 #722 Skrevet 14. november 2008 Ha en fin fredag du og, jeg skal følge spent med til uka hvertfall Ha en fantastisk fredag kveld du også, vi sees i morgen! God helg! God helg til deg også Muffin!
cypress Skrevet 15. november 2008 #723 Skrevet 15. november 2008 Det blir spennende å høre om følelsen din etter tirsdag da, og om du klarer å bestemme deg for hva du vil gjøre!! Kose deg på konsert og ellers i helgen da!!
Sekretæren Skrevet 15. november 2008 #724 Skrevet 15. november 2008 Jeg skal beskrive t-skjorten min neste gang Hadde du litt grå detaljer på treningstøyet ditt? :klø: Dette er den eneste damen jeg husker, så en annen beskrivelse hjelper ikke Husker henne fordi hun var flink. Innbilder meg at du er sånn superdansedame
Gjest Neferet Skrevet 15. november 2008 #725 Skrevet 15. november 2008 Jeg skal beskrive t-skjorten min neste gang Hadde du litt grå detaljer på treningstøyet ditt? :klø: Dette er den eneste damen jeg husker, så en annen beskrivelse hjelper ikke Husker henne fordi hun var flink. Innbilder meg at du er sånn superdansedame Hihi, ingen superdame her i gården nei.... Jeg er på førsterekka, hadde svarte bukser og dyprosa topp/singlet-thingy i dag. Men i og med du bare så damen med grå detaljer, hjalp vel ikke det... Prøver å tenke etter hvem den grå damen er, tror jeg vet hvem du mener, tror hun har dansebakgrunn på ordentlig. Sånt synes på sånne timer! Hadde du oransj genser og blå og hvit singlet under? I tilfelle så jeg deg, hvis ikke har jeg ikke peiling....
Gjest Neferet Skrevet 15. november 2008 #726 Skrevet 15. november 2008 Det blir spennende å høre om følelsen din etter tirsdag da, og om du klarer å bestemme deg for hva du vil gjøre!! Kose deg på konsert og ellers i helgen da!! Er spent selv også, gleder meg til valget er tatt så jeg kan få litt ro igjen! Konsert var kjempestas, akkurat hjemme igjen nå, og det var så moro! Disse jentene var jo så rørt fordi det kom så mange å så på dem, de var helt gira fordi Rockefeller faktisk var fullt. Absolutt ikke noen stjernenykker der i gården!! Håper du også har en fin helg!!
Sekretæren Skrevet 16. november 2008 #727 Skrevet 16. november 2008 Hihi, ingen superdame her i gården nei.... Jeg er på førsterekka, hadde svarte bukser og dyprosa topp/singlet-thingy i dag. Men i og med du bare så damen med grå detaljer, hjalp vel ikke det... Prøver å tenke etter hvem den grå damen er, tror jeg vet hvem du mener, tror hun har dansebakgrunn på ordentlig. Sånt synes på sånne timer! Hadde du oransj genser og blå og hvit singlet under? I tilfelle så jeg deg, hvis ikke har jeg ikke peiling.... Husker jeg så noe rosa foran meg, men kan ikke huske heeeelt... Ingen oransj genser her, nei. Jeg var i helsvart i dag, med BERLIN over brystkassa Sånn til ære for bryllupet mitt, hehe Jeg bruker den t-skjorta ganske ofte, så se etter den
Gjest Neferet Skrevet 16. november 2008 #728 Skrevet 16. november 2008 Husker jeg så noe rosa foran meg, men kan ikke huske heeeelt... Ingen oransj genser her, nei. Jeg var i helsvart i dag, med BERLIN over brystkassa Sånn til ære for bryllupet mitt, hehe Jeg bruker den t-skjorta ganske ofte, så se etter den Skal kikke!! Jeg kan anbefale neste lørdag også, selv om det ikke er Elen som skal ha timen da. Emma har også kjempemorsomme koreografier, de er ikke som "vanlig" A2.
Gjest Neferet Skrevet 16. november 2008 #729 Skrevet 16. november 2008 I dag har jeg begynt på pluss og minus-listene mine i forhold til de to stillingene som er reelle. Det er jammen ikke lett, de kan ikke sammenlignes på noen sentrale punkter, så da blir det et valg mellom ulike alternativer. Det er som min kjære sa, et valg som bestemmer hvordan hverdagen skal være.... Kjenner det tar på å tenke så mye på det, akkurat nå skal det ganske mye til for det helt nye alternativet å kunne klare å generere like mye positiv magefølelse som jeg fikk da jeg var på gamlejobben på fredag.... Snakket med en tidligere kollega derfra i går også, det var vi som var på konsert sammen. Hun hadde planene klare for hvordan vi skulle legge opp dette hvis jeg kom tilbake, og det er klart, det fristet veldig da! Og de fleste jeg har jobbet med kommer med hyppige: "jeg vil ikke si noe om ditt valg, men du vet jo hva jeg helst vil du skal velge"-meldinger. Det er jo kjempestas å føle seg ønsket!! Særlig med bakgrunn i at de vet hvordan jeg jobber og er så tydelige på at det vil de ha tilbake.... For øyeblikket er stillingen altså: Gamlejobben 70% - Ny jobbmulighet 30% :klø: (og dette forandrer seg sikkert både fram og tilbake igjen i løpet av de nærmeste dagene.... )
Mazilla Skrevet 16. november 2008 #730 Skrevet 16. november 2008 Høres ut som du er litt nærmere en avgjørelse nå! Når må du bestemme deg egentlig? Høres veldig koselig ut å få så mange meldinger fra folk som gjerne vil jobbe med det. Arbeidsmiljøet er jo kjempeviktig!
Sekretæren Skrevet 16. november 2008 #731 Skrevet 16. november 2008 Skal kikke!! Jeg kan anbefale neste lørdag også, selv om det ikke er Elen som skal ha timen da. Emma har også kjempemorsomme koreografier, de er ikke som "vanlig" A2. Så lenge det er morsommere enn Aerobic 1, så er det ikke usannsynlig at jeg kommer. Aerobic var liksom ikke helt greia mi, men danseaerobic var jo noe helt annet Jeg kan jo prøve Emmas time, så skal jeg heller dømme etterpå! I dag har jeg begynt på pluss og minus-listene mine i forhold til de to stillingene som er reelle. Det er jammen ikke lett, de kan ikke sammenlignes på noen sentrale punkter, så da blir det et valg mellom ulike alternativer. Det er som min kjære sa, et valg som bestemmer hvordan hverdagen skal være.... Kjenner det tar på å tenke så mye på det, akkurat nå skal det ganske mye til for det helt nye alternativet å kunne klare å generere like mye positiv magefølelse som jeg fikk da jeg var på gamlejobben på fredag.... Snakket med en tidligere kollega derfra i går også, det var vi som var på konsert sammen. Hun hadde planene klare for hvordan vi skulle legge opp dette hvis jeg kom tilbake, og det er klart, det fristet veldig da! Og de fleste jeg har jobbet med kommer med hyppige: "jeg vil ikke si noe om ditt valg, men du vet jo hva jeg helst vil du skal velge"-meldinger. Det er jo kjempestas å føle seg ønsket!! Særlig med bakgrunn i at de vet hvordan jeg jobber og er så tydelige på at det vil de ha tilbake.... For øyeblikket er stillingen altså: Gamlejobben 70% - Ny jobbmulighet 30% :klø: (og dette forandrer seg sikkert både fram og tilbake igjen i løpet av de nærmeste dagene.... ) Ja, man kan bli sliten av mindre, de små grå får virkelig kjørt seg. Men så spennende da! Hehe, husker hvordan hodet mitt var da jeg skulle bestemme studiested, det endret seg fra time til time. Nei, det er jammen ikke lett! Håper du blir fornøyd med valget ditt uansett!
Muffin! Skrevet 16. november 2008 #732 Skrevet 16. november 2008 Valg er ikke alltid så lett nei, man har det jo i bakhodet uansett om man velger å ikke tenke på akkurat da. Men det ser jo ut som om det blir bra uansett hva du velger da, om det er noe trøst. Lykke til!
Gjest Neferet Skrevet 16. november 2008 #733 Skrevet 16. november 2008 Høres ut som du er litt nærmere en avgjørelse nå! Når må du bestemme deg egentlig? Høres veldig koselig ut å få så mange meldinger fra folk som gjerne vil jobbe med det. Arbeidsmiljøet er jo kjempeviktig! Ja, foreløpig kjennes det ut som jeg er litt nærmere.... Det tar litt tid dette her. Men det er klart arbeidsmiljøet spiller inn, og selvfølgelig trygt og godt å kjenne mange og vite at jeg liker dem på forhånd! *fortsettelse følger* Hehe, husker hvordan hodet mitt var da jeg skulle bestemme studiested, det endret seg fra time til time. Nei, det er jammen ikke lett! Håper du blir fornøyd med valget ditt uansett! Det har jeg bestemt meg for å være!! Fornøyd altså! Valg er ikke alltid så lett nei, man har det jo i bakhodet uansett om man velger å ikke tenke på akkurat da. Men det ser jo ut som om det blir bra uansett hva du velger da, om det er noe trøst. Lykke til! Det er jo faktisk et luksusproblem.... Jeg er heldig som har to steder som vil ha meg, må bare beholde fokuset på det!!
Gjest Neferet Skrevet 17. november 2008 #734 Skrevet 17. november 2008 Treningsdagbok uke 46 Mandag: 5,7 km powerwalking i Ekebergåsen Tirsdag: 45 min Ball 1 + 1 time Danseaerobic med Elen :rødme: Torsdag 1 time Step2 med Elen Lørdag: 1 time danseaerobic med Elen :rødme: Søndag: 5,7 km powerwalking i Ekebergåsen Utrolig fornøyd med forrige ukes treningsinnsats!!! litt for meg selv!! Vet at denne uka blir litt dårligere, men da har jeg jo noe å strekke meg etter videre!
Sekretæren Skrevet 17. november 2008 #735 Skrevet 17. november 2008 Og hvor mange trimpoeng ble dette da?
Gjest Ansjoni Skrevet 17. november 2008 #736 Skrevet 17. november 2008 jeg også, flinka! Noe nærmere i forhold til avgjørelsen? Håper du får en flott uke!
Gjest Neferet Skrevet 17. november 2008 #737 Skrevet 17. november 2008 Og hvor mange trimpoeng ble dette da? 11,7 jeg også, flinka! Noe nærmere i forhold til avgjørelsen? Håper du får en flott uke! Jeg heller fortsatt mot gamlejobben. Som kjære sa når jeg hadde snakket lenge og vel om de to alternativene: "Så kort fortalt er det større fagmiljø, bedre utviklingsmuligheter og bedre lønn på det ene stedet i forhold til det andre?" Og det er det jo... Prøvde dessuten å ringe syngemannen i sta, han tok ikke telefonen... Men jeg skal ikke bli kylling, så må prøve igjen senere! tilbake!
Muffin! Skrevet 17. november 2008 #738 Skrevet 17. november 2008 for superflinke trenings-Twisted! Bra du ringte, og at du ikke skal gi deg. I forhold til jobb ser det jo ut som om du kanskje har bestemt deg nå..? Virket jo som din kjære oppsummerte det ganske bra.
Gjest Neferet Skrevet 17. november 2008 #739 Skrevet 17. november 2008 for superflinke trenings-Twisted! Bra du ringte, og at du ikke skal gi deg. I forhold til jobb ser det jo ut som om du kanskje har bestemt deg nå..? Virket jo som din kjære oppsummerte det ganske bra. Takk for skryt!! Dumme mannen tar ikke telefonen nå heller, jeg som er så modig og prøver meg! Får bare holde motet oppe! Det ser ut til at jeg har kommet langt mot en beslutning nå ja, mye roligere i dag enn jeg har vært de siste dagene. Så skal være åpen for møtet i morra, men kjenner at det skal mye til for at de klarer å snu meg nå. I dag er jeg litt mer 85% - 15%....
cypress Skrevet 17. november 2008 #740 Skrevet 17. november 2008 Jeg heller fortsatt mot gamlejobben. Som kjære sa når jeg hadde snakket lenge og vel om de to alternativene: "Så kort fortalt er det større fagmiljø, bedre utviklingsmuligheter og bedre lønn på det ene stedet i forhold til det andre?" Og det er det jo... Syns ikke dette hørtes ut som et vanskelig valg....
Fremhevede innlegg