Gjest Neferet Skrevet 13. november 2008 #701 Skrevet 13. november 2008 Jeg lurer på hva som er best for å kontakte vår ønskede syngemann.... Han har ingen mailadresse som jeg finner på nett, skal man da skrive brev og være formell, eller bare ta en telefon direkte (som er skummelt)
Gjest Neferet Skrevet 13. november 2008 #702 Skrevet 13. november 2008 Nå ser det jammen ut som at jeg kan få tilbud på den interne stillingen her på huset også...... :dåne: Lite vet de om at jeg faktisk har to bedre tilbud akkurat nå.....
Sekretæren Skrevet 13. november 2008 #703 Skrevet 13. november 2008 Hvordan føles det å være ettertraktet av tre stk?
Gjest Ansjoni Skrevet 13. november 2008 #705 Skrevet 13. november 2008 Jeg lurer på hva som er best for å kontakte vår ønskede syngemann.... Han har ingen mailadresse som jeg finner på nett, skal man da skrive brev og være formell, eller bare ta en telefon direkte (som er skummelt) Kvinn deg opp og ta en telefon, selv om det er skummelt Nå ser det jammen ut som at jeg kan få tilbud på den interne stillingen her på huset også...... :dåne: Lite vet de om at jeg faktisk har to bedre tilbud akkurat nå..... EttertraktetTwisted!!!
Disco Biscuit Skrevet 13. november 2008 #707 Skrevet 13. november 2008 Så genialt at nåværende jobben også vil ha deg Må være flink i faget ditt du Send gjerne en PM med navn på synge mannen din.. Fremdeles nysgjerrig jeg :gjeiper: Ta og ring han du, er sikkert ikke så fali
Mazilla Skrevet 13. november 2008 #708 Skrevet 13. november 2008 Du kunne ikke vurdert å dele litt med deg, sånn at det var mulig for oss andre å få jobber også?
Gjest Neferet Skrevet 13. november 2008 #709 Skrevet 13. november 2008 Hvordan føles det å være ettertraktet av tre stk? Det hjelper helt klart på selvtilliten!! Så nmorsomt Ja, det er jo gøy at man er ettertraktet også! Imidlertid blir det også desto mer å velge mellom! EttertraktetTwisted!!! Så genialt at nåværende jobben også vil ha deg Må være flink i faget ditt du Send gjerne en PM med navn på synge mannen din.. Fremdeles nysgjerrig jeg Ta og ring han du, er sikkert ikke så fali Jeg duger tydeligvis til noe! PM kommer! Du kunne ikke vurdert å dele litt med deg, sånn at det var mulig for oss andre å få jobber også? Ikke noe problem, jeg har tydeligvis nok!!
Gjest Neferet Skrevet 13. november 2008 #710 Skrevet 13. november 2008 Kvinn deg opp og ta en telefon, selv om det er skummelt Enig med Ansjosen! Tror rett og slett jeg skal høre på dere jenter, og driste meg til en telefon! Det verste som kan skje er jo at han sier nei! Må nok kvinne meg opp en stund, det får være målet for neste uke!
Muffin! Skrevet 13. november 2008 #711 Skrevet 13. november 2008 Oj, poppis-Twisted! Morsomt å være så ettertraktet da! kvinn deg opp og ta en telefon. (Selv om det er skummelt.) Vi skal nok passe på at du får ringt.
Gjest Neferet Skrevet 13. november 2008 #712 Skrevet 13. november 2008 Oj, poppis-Twisted! Morsomt å være så ettertraktet da! kvinn deg opp og ta en telefon. (Selv om det er skummelt.) Vi skal nok passe på at du får ringt. Ja, kjempemoro! Dere får mase litt på meg til uka, så skal jeg klare det!
Gjest Neferet Skrevet 14. november 2008 #713 Skrevet 14. november 2008 :duskedame: :duskedame: :duskedame: FREDAG!!!!!!!!!!!! :danser: :danser: Denne uka har det ikke vært en eneste dag det ikke har vært utrolig vanskelig å komme seg ut av senga om morgenen! Desto deiligere nå å vite at det er fredag, at venter i kveld, at jeg skal i morgen formiddag, og på konsert i morgen kveld... Dette kan bare blir bra!!! Skal innom gamlejobben i dag og høre litt hva de kan tilby meg, neste uke blir en spennende uke, det kan hende min arbeidssituasjon etter jul kan avgjøres da!
Gjest Ansjoni Skrevet 14. november 2008 #714 Skrevet 14. november 2008 Fredag Hvem skal du på konsert med? Ha en flott helg!!
Sekretæren Skrevet 14. november 2008 #716 Skrevet 14. november 2008 Skal innom gamlejobben i dag og høre litt hva de kan tilby meg, neste uke blir en spennende uke, det kan hende min arbeidssituasjon etter jul kan avgjøres da! Lykke til! Kan jo tenkes at de slår skikkelig på stortromma
Gjest Neferet Skrevet 14. november 2008 #717 Skrevet 14. november 2008 Hvem skal du på konsert med? Ha en flott helg!! Skal se Katzenjammer! Har spilt plata mye for naboene i det siste.... God helg du også!! på Twisty! Stor tilbake på dinedama!! Håper du har en bra fredag! Lykke til! Kan jo tenkes at de slår skikkelig på stortromma Jobb-besøk var stas, kjenner det er mye av meg som synes det frister å gå tilbake. Praten rundt lunchbordet og alle menneskene "mine".... De trenger ikke slå så veldig på stortromma heller for å overgå det jeg har i lønn nå, det har vært en fantastisk utvikling siden jeg slutta, så de har det ikke vondt lenger... Hmm, tror tirsdagen kommer til å gjøre utslaget, magefølelsen der mot magefølelsen i dag må sammenlignes! Det eneste jeg vet er vel at det blir en av de to, den interne her er ikke fullt så interessant.... Ha en fin fredag Miss Shorty!
Disco Biscuit Skrevet 14. november 2008 #718 Skrevet 14. november 2008 Håper på at du får en jobb du vil trives med ihvertfall Høres ut som en knakandes fin helg det Håper den blir fin!
Gjest Neferet Skrevet 14. november 2008 #719 Skrevet 14. november 2008 Takk MaiL! Håper du får en bra helg også!!
Sekretæren Skrevet 14. november 2008 #720 Skrevet 14. november 2008 Ha en fin fredag du og, jeg skal følge spent med til uka hvertfall
Fremhevede innlegg