Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva som er best for å kontakte vår ønskede syngemann.... Han har ingen mailadresse som jeg finner på nett, skal man da skrive brev og være formell, eller bare ta en telefon direkte (som er skummelt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:skratte:

Nå ser det jammen ut som at jeg kan få tilbud på den interne stillingen her på huset også...... :dåne:

Lite vet de om at jeg faktisk har to bedre tilbud akkurat nå.....

Skrevet

Hvordan føles det å være ettertraktet av tre stk? :fnise:

Skrevet
Jeg lurer på hva som er best for å kontakte vår ønskede syngemann.... Han har ingen mailadresse som jeg finner på nett, skal man da skrive brev og være formell, eller bare ta en telefon direkte (som er skummelt)

Kvinn deg opp og ta en telefon, selv om det er skummelt :jepp:

Nå ser det jammen ut som at jeg kan få tilbud på den interne stillingen her på huset også...... :dåne:

Lite vet de om at jeg faktisk har to bedre tilbud akkurat nå.....

:duskedame:

EttertraktetTwisted!!!

Skrevet

:hoho: Så genialt at nåværende jobben også vil ha deg ;) Må være flink i faget ditt du :)

Send gjerne en PM med navn på synge mannen din.. Fremdeles nysgjerrig jeg :gjeiper: Ta og ring han du, er sikkert ikke så fali :jepp:

Skrevet
:hakeslepp: Du kunne ikke vurdert å dele litt med deg, sånn at det var mulig for oss andre å få jobber også? :fnise:
Skrevet
Hvordan føles det å være ettertraktet av tre stk?

Det hjelper helt klart på selvtilliten!! :jepp:

Så nmorsomt

Ja, det er jo gøy at man er ettertraktet også! Imidlertid blir det også desto mer å velge mellom!

EttertraktetTwisted!!!

Så genialt at nåværende jobben også vil ha deg ;) Må være flink i faget ditt du

Send gjerne en PM med navn på synge mannen din.. Fremdeles nysgjerrig jeg Ta og ring han du, er sikkert ikke så fali

Jeg duger tydeligvis til noe! :ler:

PM kommer!

:hakeslepp: Du kunne ikke vurdert å dele litt med deg, sånn at det var mulig for oss andre å få jobber også?

Ikke noe problem, jeg har tydeligvis nok!!

Skrevet
Kvinn deg opp og ta en telefon, selv om det er skummelt :jepp:

Enig med Ansjosen! :fnise:

Tror rett og slett jeg skal høre på dere jenter, og driste meg til en telefon!

Det verste som kan skje er jo at han sier nei!

Må nok kvinne meg opp en stund, det får være målet for neste uke! :jepp:

Skrevet

Oj, poppis-Twisted! Morsomt å være så ettertraktet da! :hoppe:

:jepp: kvinn deg opp og ta en telefon. (Selv om det er skummelt.) Vi skal nok passe på at du får ringt. :lur:

Skrevet
Oj, poppis-Twisted! Morsomt å være så ettertraktet da! :hoppe:

:jepp: kvinn deg opp og ta en telefon. (Selv om det er skummelt.) Vi skal nok passe på at du får ringt. :lur:

Ja, kjempemoro! :hoppe:

Dere får mase litt på meg til uka, så skal jeg klare det! :jepp:

Skrevet

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

FREDAG!!!!!!!!!!!!

:danser: :danser: :danser: :danser:

Denne uka har det ikke vært en eneste dag det ikke har vært utrolig vanskelig å komme seg ut av senga om morgenen! Desto deiligere nå å vite at det er fredag, at :veslejenta: venter i kveld, at jeg skal :danser: i morgen formiddag, og på konsert i morgen kveld... Dette kan bare blir bra!!! :hoppe:

Skal innom gamlejobben i dag og høre litt hva de kan tilby meg, neste uke blir en spennende uke, det kan hende min arbeidssituasjon etter jul kan avgjøres da!

Skrevet

:strix: Fredag :strix:

Hvem skal du på konsert med? Ha en flott helg!!

:hug:

Skrevet
Skal innom gamlejobben i dag og høre litt hva de kan tilby meg, neste uke blir en spennende uke, det kan hende min arbeidssituasjon etter jul kan avgjøres da!

Lykke til! :duskedame: Kan jo tenkes at de slår skikkelig på stortromma :skya:

Skrevet
Hvem skal du på konsert med? Ha en flott helg!!

Skal se Katzenjammer! :hoppe: Har spilt plata mye for naboene i det siste.... :fnise:

God helg du også!!

:klemmer:

:klem: på Twisty! :)

Stor :hug: tilbake på dinedama!!

Håper du har en bra fredag!

Lykke til! :duskedame: Kan jo tenkes at de slår skikkelig på stortromma :skya:

Jobb-besøk var stas, kjenner det er mye av meg som synes det frister å gå tilbake. Praten rundt lunchbordet og alle menneskene "mine".... :hoppe:

De trenger ikke slå så veldig på stortromma heller for å overgå det jeg har i lønn nå, det har vært en fantastisk utvikling siden jeg slutta, så de har det ikke vondt lenger... Hmm, tror tirsdagen kommer til å gjøre utslaget, magefølelsen der mot magefølelsen i dag må sammenlignes!

Det eneste jeg vet er vel at det blir en av de to, den interne her er ikke fullt så interessant....

Ha en fin fredag Miss Shorty!

:klem:

Skrevet

Håper på at du får en jobb du vil trives med ihvertfall :Nikke:

Høres ut som en knakandes fin helg det :hoppe:

Håper den blir fin!

Skrevet

Ha en fin fredag du og, jeg skal følge spent med til uka hvertfall :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...